CUF Sp. z o.o.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy CUF Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy CUF Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

W naszej organizacji, dla naszych pracowników mamy przygotowane szkolenia zarówno wdrożeniowe i stanowiskowe jak i te rozwijające kompetencje. Cześć z nich prowadzona jest wewnątrz działu przez wewnętrznych trenerów, część przez dział HR z obszarów rozwoju kompetencji miękkich - komunikacji, współpracy czy prowadzenia szkoleń. Oferujemy również szkolenia zewnętrzne, specjalistyczne według potrzeb naszych działów.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy CUF Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, dla osób pracujących zdalnie udostępniamy niezbędny sprzęt :)

Ktoś Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Niestety jest to zależne od działu i stanowiska. Nie każdy dział miał możliwość pracy zdalnej.

Nowy wpis

Pracodawca

@Ktoś

W zdecydowanej większości działów praca zdalna/hybrydowa jest możliwa i stosowana po okresie wdrożeniowym. Czasami jest to niemożliwe ze względu na specyfikę pracy, ale dotyczy to wyłącznie 1-2 działów.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w CUF Sp. z o.o.?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Beata

Piszesz że duża prowizja, aż mnie zastanawia ile to procent?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w CUF Sp. z o.o. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Jack

Czekam na zwrot już za chwilę 2 rok

Dorota
@Jack

Długo coś. :( Możliwe, że się kiedykolwiek doczekasz?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w CUF Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

W trakcie rozmowy rekrutacyjnej weryfikujemy kwalifikacje kandydatów na podstawie ich dokumentów aplikacyjnych, wywiadu stanowiącego rozmowę składającą się z kilku pytań oraz Assessment Center - kilku zadań będącymi próbkami pracy, z którymi kandydat może się zmierzyć, aby w praktyce zobaczyć jak wygląda praca na danym stanowisku.

***** ***
Inne
 Pytanie

Masakra od nich email że zwrot 150euro a pismo z urzędu z Belgii i kwota zwrotu 1300 euro.Gdzie miało się podziać 1150 euro? Czy to miała być ich prowizja ???

Pracodawca

@***** ***

Dzień dobry, dziękujemy za opinię i powiadomienie o zaistniałej sytuacji. Ze względu na anonimowość komentarza nie jesteśmy obecnie w stanie zweryfikować danej sprawy i udzielić objaśnień co do tej rozbieżności. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 61 82 88 102 w celu wyjaśnienia tej kwestii.

grześ
Pracownik
@CUF Sp. z o.o.

Jak do was ludzie nie mozna sie dodzwonić ,a jak już to i tak mydlicie oczy nie jesteście rzetelną organicacją.

Pracodawca

@grześ

Szanowny Kliencie, w ostatnim czasie poczyniliśmy kolejny, ogromny krok w stronę transparentności w stosunku do naszych Klientów. Dzięki wprowadzonemu Panelowi Klienta, każda osoba rozliczając swój podatek z naszą firmą, ma możliwość dowiedzenia się na jakim etapie rozliczeniowym jest jego sprawa, bez konieczności kontaktowania się z naszą infolinią. Informacje na ten temat powinien Pan otrzymać na swojego maila. Zachęcam do skorzystania z tej możliwości.

Watpliwosc.
Inne
@***** ***

Witam. Czy może powiedzieć mi Pan Pani jaką w końcu ostateczną kwotę zwrotu podatku otrzymał. Mam podobną sytuację i nie wiem jak mam to zrozumieć i do tego podejść. Pozdrawiam.

bartekk
Inne
@CUF Sp. z o.o.

czlowieku co ty piszesz chyba tylko ty w to wierzysz (usunięte przez administratora) z jakim ludzie sie zderzaja u was z brakiem profesjonalizmu siega zenitu pod warunkiem jak sie do was ktos dodzwoni a to graniczy z cudem no chyba ze dogada sie czlowiek z robotem z chin ktory za was probuje wykonac prace ale to slabiutko sie udaje

Pracodawca

@bartekk

Szanowny Kliencie, cały czas pracujemy nad tym, aby czas oczekiwania na połączenie z naszym Doradcą trwał jak najkrócej. Nasz Wirtualny Asystent wspiera nas w pracy, aby udzielić jak najszybciej podstawowych informacji Klientowi, na temat jego sprawy, bez oczekiwania na połączenie. Należy pamiętać, że jeśli problem będzie bardziej skomplikowany, nasz Wirtualny Asystent zawsze przekieruje na rozmowę z Doradcą.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w CUF Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?

Pracodawca

@Pytanie

Szanowny Panie/Pani, w naszej organizacji zatrudniamy zarówno studentów jak i osoby bez statusu studenta/ucznia. W szczególności, jest to zależne od stanowiska. Jeśli do współpracy poszukujemy doświadczonych Specjalistów wtedy status nie jest wymagany. Na stanowiska asystenckich lub młodszych specjalistów, status studenta/ucznia jest dodatkowym atutem.

anonimowo i szczerze
Były pracownik
 Pytanie

Czytam niektóre komentarze i nie wierzę. Szkolenia zewnętrzne? Wyjazdy integracyjne? Czy na pewno pracowaliśmy w jednej firmie z autorami tych odpowiedzi? Jakiekolwiek szkolenie to chyba 2017 rok, integracja pod przykrywką ważnych zmian w firmie tylko dla wybrańców, czyli kierowników i zarządu, a reszta niech sama odwalą brudną robotę. Pracujesz przez kilka lat i nawet żadnej złotówki więcej. Generalnie pracuj i najlepiej nie wymagaj za dużo od pracodawcy, bo przecież na nic nie ma pieniędzy. Taka odpowiedź kierownika, firma w kryzysie przez (usunięte przez administratora) Odejście stąd było najlepszym co mi się przytrafiło.

Pracodawca

@anonimowo i szczerze

Szanowny były Pracowniku, w ostatnim czasie odbyło się kilka szkoleń dla naszych pracowników. Były to szkolenia zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne - z obsługi klienta, sprzedaży czy robotyzacji i automatyzacji. Zawsze, w przypadku gdy któryś z pracowników zauważy zapotrzebowanie na szkolenie w jakimś aspekcie, staramy się takie szkolenie organizować. Dbamy o podnoszenie kwalifikacji i rozwój naszych pracowników, czego dowodem może być również planowane nawiązanie współpracy z dostawcą platformy e-learningowej ze szkoleniami online. Ostatni spotkanie integracyjne odbyło się tuż przed pandemią. Z oczywistych względów, w ostatnim czasie organizacja integracji nie była możliwa, ale każdy dział miał wyznaczony budżet, który mógł wykorzystać na organizację wyjść, w mniejszym gronie. Dodatkowo, działy wygrywające tegoroczne grywalizacje, również otrzymywały nagrody w postaci wyjść integracyjnych. Jeżeli chodzi o awanse i system wynagradzania - każdy dział posiada regulamin określające zasady przyznawania premii i awansów. Szczera rozmowa z kierownikiem i odniesienie się do tego dokumentu powinna przynieść oczekiwane rezultaty.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie CUF Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?

Pracodawca

@Pytanie

Jak najbardziej, przynajmniej raz w roku staramy się organizować szkolenia zewnętrzne dla pracowników każdego działu. Oprócz tego organizujemy również wiele szkoleń wewnętrznych wykorzystując przy tym potencjał naszych współpracowników.

Zawiedziona
Inne
 Pytanie

NIE POLECAM Niekompetencja i brak profesjonalizmu tej firmy jest wręcz straszna, nie wiem jak można zajmować się takimi sprawami i mieć wiecznie bałagan. Wypełniany plik dokumentów przy konsultancie, dostarczone pit, oświadczenia i zaświadczenia podpisane, wszystko bo to nie pierwszy raz takie rozliczenie i co z tego, skoro 3miesiace później przychodzi @ że nie mają wszystkich dokumentów. To co z nimi zrobili? Po prostu szok jaki (usunięte przez administratora) Gubią dokumenty przez co sprawa się przeciąga, a potem nie kontaktują się z klientem telefonicznie żeby sprawę przyspieszyć, tylko wyślą @ o 3 rano w sobotę gdzie infolinianie pracuje. Dodzwonić sie to porażka chyba że ktoś nie pracuje to może czekać po 45 minut w kolejce i słyszeć jesteś 3na lini, a pracują w takich godzinach gdzie naprawdę to porażka. W zeszłym roku zgubili dokument który dowoziliśmy kilka razy, prosili żeby nie odchodzić a teraz co powtórka i pewnie znowu zamiast otrzymać rozliczenie jeszcze w 2021 dostaniemy w 2022, bo będą zwalać na urzędy a nie swoją nieudolność. Nigdy więcej. ps.z programu poleceń też nie wypłacają środków

Pracodawca

@Zawiedziona

Szanowna Pani, dziękujemy za informację. Każda opinia jest dla nas bardzo ważna, ponieważ to dzięki nim, możemy w dalszym ciągu udoskonalać jakość naszych usług. Ze względu na to, że Pani wpis jest anonimowy, nie mamy możliwości odnieść się konkretnie do Pani sprawy/spraw i podjąć się jej/ich wyjaśnienia. Sezon związany z rozliczeniami podatkowymi i zwiększona ilość zapytań ze strony naszych Klientów może mieć wpływ na wydłużony czas oczekiwania na połączenie z naszym konsultantem. Jednocześnie informujemy, że nasi pracownicy cechują się profesjonalizmem i dbają o dokumentację naszych Klientów, a jeśli zwracają się z prośbą o dostarczenie dodatkowej dokumentacji, to jest to związane z zapytaniami ze strony Urzędu Skarbowego.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca CUF Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Pracodawca

@Pytanie

Oczywiście! Nasz system motywacyjny podzielony jest na system motywowania finansowego (min. premie miesięczne, kwartalne i roczne), a także pozapłacowego, który oferuje naszym pracownikom dofinansowania do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej czy ubezpieczenia zdrowotnego. Stawiamy na rozwój, dlatego przygotowujemy różnego rodzaju szkolenia dla pracowników, wspierające ich rozwój związany z obejmowanym stanowiskiem.

Aga
 Pytanie

Witam Serdecznie! Mam pytanie odnoście podawania numeru konta, na który mają wpłynąć pieniądze z rozliczenia z Niemiec. Widziałam jedną opinie, że trzeba podać konto w polskiej walucie aby dostać zwrot pieniędzy. Ja podałam numer konta walutowego w Euro.. Czy powinnam to zmienić, bo inaczej nie dostanę wpłaty ?

Pracodawca

@Aga

Szanowna Pani Agnieszko, z chęcią odpowiemy na wszelkie Pani pytania i doradzimy z wyborem najbardziej odpowiedniego sposobu przekazania zwrotu podatku. Jednak w tym celu, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta - telefonicznie ( (61) 828-81-02 wew. 2) lub mailowo (it@cuf.com.pl) . Pozdrawiamy!

Zostaw merytoryczną opinię o CUF Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
CUF Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii