Pytania do firmy Ceneo.pl Sp. z o.o.
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Czy Ceneo.pl Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Czy tutaj można wyczuć delikatną nutkę sarkazmu...? Bo jeśli nie to ciekawa byłabym o jakiej tematyce tutaj jest mowa
Hej. Może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie, jak w rzeczywistości wygląda praca na stanowisku: wsparcia sklepu ? Dziękuję Miłego
Polecam, jest bardzo fajny zespół, wspierający i pomagający sobie wzajemnie, bez rywalizacji - bo ważny jest cel grupowy. Jest to stanowisko pomagające zarówno klientom Ceneo jak i pracownikom innych sekcji. Jest dużo kontaktu telefonicznego i mailowego - musisz posiadać rozwinięte umiejętności interpersonalne i być otwartym na kontakt z innymi (jeśli praca z klientem Cie męczy - nie jest to stanowisko dla Ciebie). Praca polega też na rozwiązaniu problemów np. panelowych - dlatego trudno o nudę! Praca z różnymi systemami. Zarządzanie zespołem sprawiedliwe, brak 'układów', profesjonalizm. Jedno jest pewne - nie jest to praca dla lenia, jednak daje dużo satysfakcji. Dużo fajnych inicjatyw ze strony Pracodawców, Dział Hrów: paczki, bony, niespodzianki :)
Cześć! Praca w dziale wsparcia to głównie kontakt ze sklepami, które z nami współpracują- mailowy i telefoniczny (połączenia przychodzące i wychodzące, telefony komórkowe- nie pracujemy jak call center). Jesteśmy pierwszą linią kontaktu z klientami i pomagamy rozwiązywać im problemy lub kierujemy go do odpowiednich działów- w zależności od tematu. Jesteśmy małym działem ( w chwili obecnej 7 osób), współpracujemy prawie z każdym działem w firmie. Jesteśmy takimi "Aniołami Stróżami". :) Co do samej pracy w firmie: benefity (punkty myBenefit), opieka medyczna, dużo okazjonalnych bonusów, akcje charytatywne- ja szczerze polecam. Jeśli masz dodatkowe pytania- chętnie odpowiem. :)
Widziałam ogłoszenie o pracę, chciałabym aplikować. "Praca hybrydowa" co to konkretnie oznacza w przypadku tego działu? Jakoś tydzień na tudzień czy zupełnie inna opcja ?
Od początku pandemii pracujemy zdalnie. Do pracy stacjonarnej wracamy wstępnie od maja, ale w modelu hybrydowym- kilka dni pracy w biurze, kilka dni pracy zdalnej. :)
Czy mogę prosić o więcej informacji jak to teraz wygląda? Jest praca zdalna, hybrydowa? Konkretne godziny pracy są- jedno, dwu zmianowa? Bardziej jest kontakt telefoniczny, czy emailowy ? Jakie wskaźniki są brane pod uwagę przy rozliczaniu pracy?
Praca hybrydowa, jednozmianowa, święta i weekendy wolne. Jest to kontakt mailowy oraz telefoniczny (nie call center ).
Czy firma posiada biuro w Krakowie?
A można się dowiedzieć na których? Udostępniają może sprzęt i czy ewentualnie istnieje tu jakieś dofinansowanie do energii?
Julia podpowiem Ci rozwiązanie, które wpłynie pozytywnie na Twoje dylematy. Policz sobie ile energii zużyjesz pracując zdalnie. A później dodaj tę kwotę do Twoich oczekiwań finansowych w zakresie pensji. Nie ma sprawy, lubię pomagać ludziom.
Cześć, rozważam aplikację na stanowisko specjalisty ds afiliacji. Czy jest się częścią większego zespołu, czy działa jako wolny elektron? Jak wygląda kwestia wdrożenia oraz późniejszych szkoleń? Czy znane są widełki płacowe oraz czy jest możliwość awansu/ rozwoju w Ceneo? :)
Polecam się uzbroić w cierpliwość, bo rekrutacja na to stanowisko trwa od kilku miesięcy, oczywiście po rozmowie zero feedbacku i mój przypadek nie jest odosobniony.
Serio kilka miesięcy? To ile jest etapów? Jak nie dostałaś feedbacku to nie pomyślałaś żeby skontaktować się z firmą. Bo jak tyle czekałaś to chyba należałaby się jakaś odpowiedź, nie?
Czy w Ceneo.pl Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Czy w firmie jest dział marketingu?
Nie, obecnie nie ma. Każdy kto dotknie marketingu, staje się persona non grata. Ale jak widać można funkcjonować bez działu marketingu i robić najlepsze w historii firmy kampanie reklamowe.
Korzystali kiedyś z usług takiego cwaniaka z „Diamond Dragon” ale to był jakiś wałek więc spece od marketingu pracują juz w konkretnych działach. Osobno jest dział marketingu performance. Masz pytania to napisz na kontakt napewno odpiszą rzeczowo a nie żabim jadem kermita.
No niestety, nie odpisują na wiadomości. Kontakt bardzo utrudniony. Dzięki za odpowiedź.
Tak, to samo jest z rekrutacjami....zero odpowiedzi, brak kontaktu mailowego...slabo
Odpowiadamy wyłącznie na aplikacje, które zakwalifikowały się do etapu rozmów rekrutacyjnych. Po tym etapie zawsze kontaktujemy się z kandydatami mailowo bądź telefonicznie i myślę, że sporo osób to potwierdzi. Oczywiście mogło się zdarzyć, że któreś ze spotkań pozostało bez odpowiedzi, nie wynika to jednak z braku szacunku do Was jednak czasem z natłoku pracy i obowiązków. Wiemy, że to nie tłumaczy, ale nie myli się ten, kto nic nie robi.
Niestety nie jest to prawda. Znam przynajmniej kilka osób, do których HR po rozmowie face to face mimo zapewnień nigdy się nie odezwał. Jest to nagminna praktyka.
Widzę właśnie, że szukają kierownika do marketingu produktowego. Nigdzie na stronie nie widzę jednak jak to stanowisko jest umieszczone w strukturze. To ma być szef całego marketingu? Czy jest nad kierownikiem manager marketingu? Kto odpowiada za całość marketingu? Jaka agencja ich obsługuje?
w dziale performance marketingu nie wiemy co to za stanowisko, nikt z kierownictwa nie jest w stanie odpowiedzieć na pytania pracowników odnośnie tego wakatu - w ceneo jest to niestety norma, wielokrotnie powstają nowe stanowiska, o sensie których my jako pracownicy nic nie wiemy
@Krychu Kiedy po 23 zamiast pójść spać sprawdzasz opinie na goworku :DDD No to drogi @krychu. Tutaj panuje zasada KMWTW. A wie niewiele osób - ci najbliżej ucha "prezesa".
Mógłbyś chociaż nie kłamać. Nie znam żadnej osoby której odpowiedzieliście po rozmowie rekrutacyjnej, w tym mi, mimo że zarówno napisałem smsa jak i upominałem się 2 razy z prośbą o feedback na mailu. Nie znam drugiej takiej firmy jak wy co nie szanuje tak ludzi i ich czasu. Jak widać po ilości polubień innych wiadomości i dislajków waszej a takze innych opiniach to tez widać jak jest. Nielicznym osobom to Wy chyba odpowiadacie co najwyżej. Ale cały czas udajecie ze nie widzicie problemu xD
Dlaczego w Ceneo pracuje tak mało kobiet na stanowiskach kierowniczych?
Mało to znaczy ile? Z tego co pamiętam jak tam pracowałem to było trochę liderek, kierowniczek i chyba jedna dyrektorka. Ile by Ciebie zadowoliło żeby ból minął?
Mało. Pani dyrektor już nie pracuje. Nie ma ani jednej kobiety na stanowisku dyrektorskim. Na kilkanaście działów jest tylko jedna kierwoniczka od HR. To jest po prostu średniowiecze zarządzane jedynie przez mężczyzn. Liderki pojawiają się, ale to nie one są szefami działów. WSTYD
Awans dostaję się za osiągi. To, że nie ma kobiet na takich stanowiskach o niczym nie świadczy. Czy każda firma ma teraz na siłę zatrudniać kobiety na kierownicze stanowiska aby zadowolić feministki? Czasami po prostu z dostępnych kandydatów najlepszy jest mężczyzną, chociaż miałem w swoim życiu kobiety przełożone wielokrotnie i nie twierdzę, że jako płeć są gorsze. Trzeba wziąć też pod uwagę to, że w tej branży zdecydowana większość to mężczyźni. To, że najlepszy kandydat to mężczyzna, nie świadczy o firmie a o kandydatach.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Ceneo.pl Sp. z o.o.?
Czy Ceneo.pl Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Chciałbym zapytać o kilka interesujących mnie rzeczy w Ceneo, które z pewnością są ważne dla wielu potencjalnych pracowników. 1. Jaki jest stosunek kobiet do mężczyzn pełniących funkcje kierownicze (kierownicy/dyrektorzy działów; % oraz ilość)? 2. Czy płace kobiet i mężczyzn są równe na tym samym stanowisku? 3. Czy w Ceneo pracują obcokrajowcy? Jeśli tak to jaki jest obowiązujący w firmie język? 4. Jak firma odnosi się do osób LGBTQ+? Czy uczestniczycie w „Marszach Równości” jako firma (wiele firm tak robi)? Czy osoby LGBTQ+ mogą liczyć na wsparcie w Ceneo w razie naruszenia ich praw? 5. Jakie mechanizmy są stosowane i co jest robione, aby nie dopuszczać do (usunięte przez administratora)i molestowania seksualnego w pracy? 6. W jaki sposób motywowani są pracownicy (nie chodzi tu o owocowe dni i wspaniałą atmosferę)? 7. Czy jest możliwość pracy zdalnej w każdym dziale (sytuacje przed i w trakcie pandemii)? 8. W jaki sposób firma wspiera pracowników w czasie pandemii (darmowe testy, sprzęt, dodatki do pensji)? 9. Czy premie są wypłacane każdemu pracownikowi, niezależnie od tego, czy znajduje się na wypowiedzeniu, czy też nie? 10. Od czego zależy premia, czy są konkretne i przejrzyste KPI, czy też jest to widzimisię przełożonego? 11. Czy utrzymujecie Państwo kontakt oraz czy korzystacie z wiedzy byłych pracowników? 12. Czy pracownicy Ceneo otrzymają akcje Allegro, jeśli tak to w jakiej kwocie? 13. Czym jest GAC? Czy są to pracownicy Ceneo? Temat był już poruszany na forum, ale nie doczekał się odpowiedzi. Liczę, że ustosunkujecie się Państwo do tych pytań, a post nie zostanie skasowany. Zachęcam również obecnych i byłych pracowników, aby podzielili się swoimi spostrzeżeniami.
1. Więcej mężczyzn zdecydowanie 2. Ciężko powiedzieć, bo rozmowa o wynagrodzeniach jest zabroniona 3. Raczej nie 4. Tego nie wiem, ale wiem że pracują/pracowały osoby LGBT i były traktowane normalnie 5. Tego nie wiem 6. Premie, benefity 7. Tak 8. Nie wiem 9. Nie wiem 10. Nie wiem 11. Hahahaha, nie, osoby które odeszły są persona non grata 12. Kiedys tak bylo 13. Nie wiem
Skąd taka rozbieżność między opiniami o pracy w Allegro i Ceneo? Skoro to jedna grupa?
Czy to prawda, że pracownicy Ceneo mają zakaz kontaktowania się z byłymi pracownikami?
Czy osoby, które uczestniczą w Strajku Kobiet mogą liczyć na wsparcie ze strony Ceneo (prawnik, wolne godziny)? Czy będą wyciągane konsekwencje wobec osób, które w ramach Strajku nie pojawią się w pracy 28 października?
Czemu kłamiesz? Pracuje w tej firmie i nie spotkałem się z żadną opinią nt. strajku od żadnej z osób z kierownictwa.
Widac, ze nie wiesz o czym mówisz. Każdy kto pracuje/pracowal w Ceneo, wie, jaka jest "linia partii" ;)
Do kandydatów czytających GoWork(usunięte przez administratora) W firmie pracuje 200 osób i większość tu się nie wypowiada. To, że komuś coś nie pasuje - normalna w świecie sprawa. Chcesz, zmienić pracę - spoko, działaj (a czy chcesz pogadać przed rzuceniem papierem, co jest nie tak?). Podoba się w pracy? Super, działaj dalej;). Czy w firmie są możliwości rozwoju i ciekawe przypadki? Tak są. Czy zdarza się nudna i żmudna praca? Oczywiście! Każda firma ma swoje plusy i minusy, naiwny jest ktoś kto sądzi inaczej. Uważasz, że wszędzie lepiej niż w Ceneo - patrz wyżej i powodzenia w życiu;) Do Ciebie należy czy bilans plusów i minusów jest akceptowalny, Nie ma też linii politycznej. Można sobie luźno pogadać w swoim gronie o czym się chce... ale to wszystko. Firma to miejsce pracy, a nie polityki więc firma się miesza w sprawy niezwiązane z ecommerce itp. Jestem w stanie zrozumieć, że niektórzy mogą mieć inne oczekiwania ale tak to tutaj, póki co nie działa. PS. Jak czytam negi, to nie wiem czy my w tej samej firmie pracowaliśmy. Naprawdę polecam dystans.
Sztywniutko jest! Szkoda tracić czas na komentarze. Lepiej zająć się akwarystyką. Albo sprawdzić jak historia cen przed Black Friday? Albo czy żaden bezdomny z Łodzi nie myśli o otwarciu nowego sklepu przed świetami? Sztywniutko jest! Nie przejmować się tymi co za plecami sieją ferment.
Po jakim czasie kandydaci po rozmowie rekrutacyjnej otrzymują informację zwrotną i czy w ogóle?
Ja uczestniczyłem w procesie na Product Ownera i jakoś dostałem, śmieję się jak czytam te głupie komentarze o nagminnych praktykach. W cale sie nie dziwię, że nie chcą Wam odpisywać na tym portalu, bo na każdą odpowiedź reagujecie hejtem. Drogie ceneo, dobra rada: nie wdawajcie się w dyskusje na tym portalu szkoda czasu i energii. Powodzenia i wytrwałości.
Prawda, zdążyłem się już o tym przekonać, nie odpisują nawet na maile, tutaj jak widać też olewają
(usunięte przez administratora)
Tak. Ofiary nie pracują, osoby które je spowodowały dostały awans.
Czy to prawda, że żeby pracować w Ceneo trzeba mieć bardzo mocną psychikę?
Ci z najsilniejszą psychiką przeżywają pośród rekinów ceneo. Reszta ginie, to tylko statyści.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Ceneo.pl Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
W Ceneo.pl dokładamy wszelkich starań, aby czas pracy nie przekraczał 8 godzin dziennie. Pomaga nam w tym elastyczny czas pracy. Wszystkie osoby zatrudnione w Ceneo.pl mogą zacząć pracę pomiędzy godziną 7:00 a 10:00. Jeśli przekroczymy czas pracy to nadgodziny można odebrać w terminie uzgodnionym z przełożonym.
Czy jest możliwość pracy zdalnej w Ceneo.pl?
Aktualnie w Ceneo.pl ze względów bezpieczeństwa cały zespół pracuje zdalnie. Wiele osób chwali sobie to rozwiązanie, dlatego po powrocie do biura planujemy w pewnym zakresie kontynuować pracę w takim trybie, ale na jakich dokładnie zasadach to jeszcze jest w fazie ustaleń.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Ceneo.pl Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Ceneo zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia pracy. Flota firmowa- tak, w celu wykonywania pracy. Szukasz pracy czy auta?