Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie

2.1 Dodaj merytoryczną opinię
USŁUGI

 

Wszystkie nasze projekty podlegają szczegółowej analizie i kontroli zarówno jakościowej jak i ilościowej. Stosowane przez nas narzędzia, pozwalają monitorować na bieżąco aktywność konsultantów i śledzić ruch połączeń. Dodatkowo rejestrujemy wszystkie rozmowy przychodzące i wychodzących. Podczas kontroli jakości prowadzonych rozmów, korzystamy z nagrań archiwalnych oraz on-line.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi usługami. Każda z nich jest dopasowania do indywidualnych preferencji każdej firmy, dlatego chętnie poznamy Państwa oczekiwania, aby dopasować do nich idealne rozwiązanie.

Telesprzedaż
  • nasi konsultanci skontaktują się z osobami z dostarczonej przez Państwa lub udostępnionej przez nas, bazie danych;
  • wykorzystujemy wszystkie dostępne kanały komunikacji (telefon, e-mail, sms);
  • systematycznie szkolimy naszych konsultantów z najnowszych technik sprzedaży.
Obsługa Infolinii
  • rozmowy z Państwa klientami prowadzone są przez doświadczonych i dobrze przygotowanych konsultantów. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania klientów, pozostawiając pozytywne wrażenie o państwa firmie;
  • dzięki zdefiniowanym drzewom zapowiedzi głosowych (IVR), Państwa klienci szybko połączą się z odpowiednim konsultantem w zależności od tematu rozmowy;
  • przyjmowanie zamówień.
Badania Marketingowe
  • kontakt z firmami, instytucjami, osobami prywatnymi, które mogą wykazać zainteresowanie oferowanymi produktami i usługami;
  • voice mail – automatyczne inicjowanie przez system informatyczny połączeń do klientów i odtwarzanie nagranych zapowiedzi głosowych zawierających informacje o nowościach w ofercie;
  • monitoring skuteczności prowadzonych działań.
Windykacja
  • monitoring należności;
  • prowadzenie korespondencji z dłużnikami;
  • nadzorowanie terminowości wpłat ratalnych.
Help Desk
  • usługi konsultantów, specjalizujących się w zdalnym rozwiązywaniu problemów systemowych;
  • współpraca z zespołem otwartych ludzi, którzy chętnie zapoznają się ze szczegółami, Państwa oferty produktowej, aby pomyślnie usunąć wszelkie komplikacje;
  • przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji;
  • informowanie klientów o postępach w realizacji napraw;
  • pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy dzięki wysokiemu poziomowi jakości obsługi klienta.
Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie