Po 35 latach sprzątania banków Julie Cousins postanowiła zwolnić się z pracy. Odchodząc, zostawiła pouczający list, którego treść za sprawą jej syna stała się viralem! Słowa doświadczonej 67-latki zawierają w sobie unikalne przesłanie, które, niezależnie od obejmowanego stanowiska, powinno przyświecać każdemu pracownikowi.

List Jolie Cousin do pracodawcy

Jolie Cousin przez 35 lat pracowała na stanowisku sprzątaczki. Pewnego dnia postanowiła odejść z pracy z banku HSBC na Wyspach Brytyjskich. 30 kwietnia po raz ostatni wykonywała swoje obowiązki pracownicze i postanowiła zostawić list, w którym opisała powód swojej rezygnacji z posady. Co skłoniło 67-latkę do odejścia? Sytuację na swoim profilu na Twitterze zrelacjonował syn bohaterki, a odręcznie napisany list Jolie Cousin do pracodawcy stał się viralem w internecie. Okazuje się, że atmosfera panująca w firmie i napięte relacje między pracownikami mogą być przyczyną wypowiedzenia umowy o pracę. Jak było w tym przypadku? List mówi wszystko!

Julie Cousin – list do pracodawcy

To było bardziej niż agresywne i okrutne,

ale to odzwierciedlenie twojego charakteru, nie mojego…

Okazało się, że kobieta postanowiła zrezygnować z posady ze względu na nerwową atmosferę i brak wzajemnego szacunku w miejscu pracy. Osoba, która przez 35 lat pracowała jako sprzątaczka, musiała mierzyć się z uszczypliwościami innych, a jedna z przełożonych w agresywny i okrutny sposób postanowiła skrytykować Julie.

Odchodząc z pracy, kobieta postanowiła zostawić kilka słów dla swoich kolegów z banku. Pouczający list Julie Cousin w mgnieniu oka stał się viralem, a internauci z całego świata postanowili podzielić się w komentarzach własnymi spostrzeżeniami na temat szacunku w pracy i wzajemnych relacji między współpracownikami.


Szukasz nowego zatrudnienia w województwie podlaskim? Odwiedź zakładkę: Praca Białystok na GoWork.pl i aplikuj na najciekawsze oferty pracy w Twojej okolicy!


Pouczający list Julie Cousin

W świecie, w którym możecie być kimkolwiek chcecie,

bądźcie mili!

Historia Julie Cousin pokazuje, jak ważną rolę w firmie odgrywa wzajemny szacunek wśród pracowników. W komentarzach pod wpisem jej syna można znaleźć mnóstwo podobnych historii, gdzie zachowanie przełożonych względem pracowników pozostawiało wiele do życzenia. Problem dotyczy pracowników każdego szczebla. Niezależnie jaką rolę pełnisz w danym przedsiębiorstwie, czy pracujesz w firmie sprzątającej, czy światowej korporacji, zawsze pamiętaj o kulturalnym zachowaniu i szacunku do drugiego człowieka.

Bądźmy uprzejmi dla wszystkich pracowników

Czasami szczery uśmiech i powiedzenie „dzień dobry” wystarczy, by umilić komuś dzień. Utrzymywanie przyjaznych relacji międzyludzkich w biurze sprawia, że pełen zawodowych obowiązków dzień może upłynąć w miłej atmosferze. Dlatego, staraj się okazywać taki sam szacunek zarówno dyrektorowi wielkiej firmy, jak i osobie, która dba o porządek w twoim biurze. Taka postawa na pewno zostanie doceniona przez kolegów w pracy i pozytywnie wpłynie na panujące w firmie stosunki.

Oceń artykuł
0/5 (0)