1. Prześlij CV
Pierwszy krok należy do Ciebie – wybierz z naszej strony ofertę, która Cię interesuje: Oferty pracy i prześlij nam swoje CV.. Wszystkie CV są analizowane przez nasz zespół HR i jeśli Twoje CV spełnia wymagania określone w ofercie, skontaktujemy się z Tobą.
2. Rozmowa z rekruterem
Drugim etapem rekrutacji jest rozmowa telefoniczna lub online z rekruterem, na której informujemy o warunkach zatrudnienia w Vesuvius, przekazujemy podstawowe informacje o stanowisku oraz weryfikujemy dane zawarte w CV.
3. Spotkanie z przełożonym
W zależności od stanowiska, na które aplikujesz organizujemy spotkanie z przełożonym w siedzibie firmy lub on-line.
4. Oferta
Po spotkaniu wybrany kandydat otrzymuje od nas ofertę z warunkami zatrudnienia na danym stanowisku.
5. Witamy w Zespole!
Jeśli nasze wzajemne oczekiwania są zgodne, rozpoczynamy proces zatrudnienia. Po przejściu badań lekarskich, pierwszego dnia pracy zapraszamy na szkolenia z zakresu Pierwszej Pomocy i BHP.
6. Wdrożenie
Trwa od kilku tygodni do kilku miesięcy – dokładamy wszelkich starań, by każdy nowy pracownik otrzymał od nas pomoc i wsparcie w pierwszym okresie zatrudnienia.