NOWYTECH Polska Sp. z o.o.
przez bliss, 2014-09-05 12:53:43
Niezłe produkty, całkiem motywujący system wynagrodzeń, zawsze na czas pieniądze, pomocne zaplecze trenerów i w biurze. Firma nawet ok

Talking People Poland Sp. z o.o.
przez migwa12, 2014-09-17 11:52:48
Dla mnie spoko tam jest.. szkolenia bardzo profesjonalne, prowadzone przez profesjonalnych trenerow i sv, kazde zagadnienie jest bardzo szczegolowo omawiane a zaraz w latwy do przyswojenia sposob.. na sali tez fajni ludzie mozna pogadac posluchac najlepszych zapytac sie o cos - chetnie pomagaja.. zawsze jak cos jest nie tak w rozmowie to tlumacza jak inaczej mozna to powiedziec.. stawka jak stawka za to fajne sa bonusy i mozna sobie naprawde niezla kasiore zarobic.. wystarczy tylko chec i troche morywacji.. naprawde jak na call center a pracowalem w roznych to naprawde moge wysoko ocenic.. polecam

WARTA 24 PLUS
przez ruda, 2014-09-17 21:48:49
pracowałam w Warcie 2 lata. Jesli chodzi o kase to przy dobrym wyrabianiu premii mozna naprawde bardzo dobrze zarobić, mozna nawet odłożyć :) niektorzy liderzy posaiadają naprawde dużą wiedzę merytoryczną, jednak nie są zbyt skorzy do pomocy. To prawda ze czasami nawet na Ciebie nie popatrzą. O siku nie trzeba pytać ale już o wyjście na papierosa owszem. Trenerki są suuuper :) atmosfera w pracy miedzy pracownikami rewelacyjna,kazdy kazdemu pomaga a spotkania po pracy sa czeste i mile ;) Ogólnie nie ma na co narzekać :)ale za rzadami Eli było o wieele sympatyczniej :) pozdro dla dziewczyn z COA :D

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dariusz Królicki - BPO management"
Na czym polega praca w spółce BPO Management ? Praca w BPO Management to pełne spektrum działań z obszaru outsourcingu, które w dzisiejszych czasach nie ograniczają się już tylko do kontaktu telefonicznego z tzw. „end consumerem”, czyli klientem naszego klienta. Podstawowe funkcje BPOM to tradycyjne prowadzenie rozmów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, ale również podejmujemy inne formy kontaktu, np.: pisemne tj. obsługa pism i maili oraz mobilne w technologii MMS, SMS, voicemail, live chat czy videochat. Istotną i rozwijaną przez nas kompetencją jest sprzedaż, którą realizujemy dla branż: energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych. Dla niektórych klientów, zadaniem zewnętrznego call/contact center bywa umawianie spotkań handlowych, a niekiedy wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych zleceniodawcy. Realizujemy zadania o różnym stopniu trudności; może to być skomplikowana i wymagająca szerokiej wiedzy obsługa klientów, a innym razem krótkie zaproszenie na pokaz nowego produktu lub usługi. Wszystko zależy od potrzeb naszych partnerów biznesowych. Dewizą BPO Management jest po pierwsze wysłuchać klienta, by poznać i zrozumieć jego potrzeby, a po drugie „uszyć” dla niego program obsługi na miarę jego oczekiwań. ...
"Wywiad z Marcin Gruszka - PLAY"
Jakie były początki firmy? Play rozpoczął swoją komercyjną działalność 16 marca 2007 roku. Mieliśmy trudne zadanie, bo rynek był mocno spenetrowany, bliski nasycenia, a pozostali trzej rywale podzielili go niemalże równo. Stworzyli bardzo wygodny dla nich układ, gdzie nie było de facto konkurencji cenowej, a istniejący wówczas status quo był im bardzo na rękę.
Ilu klientów ma teraz Play? Pod koniec lutego br ogłosiliśmy, że mamy już ponad 12 milionów klientów i  21% udziału w  rynku. Takie liczby w 8 lat, na mocno nasyconym i konkurencyjnym rynku jest naszym zdaniem osiągnięciem wyjątkowym i bezprecedensowym.
Jak przekonują i zdobywają Państwo klientów? Play od samego początku wywołał wiele rewolucji na rynku - zarówno cenowych, jak i jakościowych. Klienci wiedzą, że w Play mogą jako pierwsi korzystać z pewnych standardów jak choćby nielimitowane połączenia i SMS-y wewnątrz sieci (Stan Darmowy) czy oferty jednego abonamentu łączącego kilka numerów idealnie dopasowanej dla rodzin (FORMUŁA Rodzina) czy małych firm (FORMUŁA Komfort dla Firm). Nic więc dziwnego, że tak wiele osób wybiera właśnie nasze usługi. Możemy pochwalić się danymi za 2014 rok, w trakcie którego ponad połowa przenoszonych numerów trafiła właśnie do Play. ...
"Wywiad z Jarosław Nowakowski - Amtra Sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy Amtra Sp. Z o. o.? Zajmujemy się dystrybucją i produkcją  chemii samochodowej i profesjonalnej.
Jakie dokładnie produkty oferujecie klientom? Jeśli chodzi o chemię samochodową, to oferujemy klientom popularne produkty takie jak: WD 40, Wunder Baum czy Moje Auto, którego jesteśmy również producentem. Oprócz tego mamy w ofercie jeszcze piętnaście innych marek. Jeśli natomiast chodzi o chemię profesjonalną, to tutaj należy wyróżnić m.in. takie produkty, jak Clinex, który dostarczamy do hoteli, restauracji czy różnych zakładów, w których wykorzystuje się chemię profesjonalną przeznaczaną do utrzymywania czystości.  
Gdzie świadczycie swoje usługi? Główna siedziba firmy znajduje się w Sosnowcu. Tutaj też mieści się magazyn centralny na dziesięć tysięcy palet. Do tego posiadamy ponad 50 handlowców w terenie, którzy zajmują się sprzedażą naszych produktów. Łącznie nasza firma zatrudnia 150 pracowników.  
 
Chciałbym skoncentrować się przede wszystkim na polityce kadrowej państwa firmy. Proszę powiedzieć, czy aktualnie prowadzą państwo jakieś procesy rekrutacyjne? Oczywiście. Aktualnie poszukujemy osób do działu IT na stanowisko administratora systemu Impuls. Cały czas rekrutujemy również handlowców do dystrybucji naszych produktów. Obecnie poszukujemy także magazyniera z uprawnieniami na wózki widłowe oraz specjalistę do spraw serwisowania akumulatorów.   ...