Axell Polska
przez Witucha, 2014-10-28 10:46:13
Jestem zadowolony z pracy dla Axella. Pracuję na Syncreonie, praca jest całkiem przyjemna, nie narzekam na ludzi i mieszkanie. Polecam.

Axell Polska
przez Wojtas, 2014-11-29 22:21:51
Pracowałem w axell w sodzie, byłem zadowolony. Po paru miesiącach jak dziewczyna straciła rentę po rodzicach to do mnie dojechała tylko do innej firmy, no i mieszkała tez w innym mieście. Ciesze się z tej pracy, bo naprawdę jest dobrze. Polecam axella !

Axell Polska
przez Tadzik, 2015-05-30 21:24:51
Jest OK. Polecam Axell. Mamy pracy na prawde dyużo. Jesteśmy zadowoleni.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Kern - 4F Performance"
Na czym opierają Państwo swoją strategię personalną? Kluczowymi obszarami strategicznymi dla mojego działu są efektywna rekrutacja, nastawiona na pozyskiwanie najlepszych talentów z rynku, ale także wyławianie i rozwijanie talentów z naszej firmy. Ważne jest także skuteczne zarządzanie talentami oraz rozwój liderów i pracowników, połączony z budowaniem z nimi partnerskich relacji.
Czego oczekujecie od kandydatów do pracy w 4F Sport Performance? Przede wszystkich, szukamy pasjonatów sportu, bo wierzymy, że to oni właśnie będą najlepszymi kreatorami i testerami naszych produktów. Oprócz pasji sportowej, która jest dla nas bardzo ważna i którą ciągle rozwijamy wśród naszych pracowników, szukamy osób proaktywnych, umiejących pracować w dynamicznej i zmiennej rzeczywistości, a także ciągle gotowych na nowe wyzwania, bo jesteśmy bardzo prężnie i stale rozwijającą się organizacją.
W jaki sposób poszukujecie kandydatów do pracy? Kandydatów do pracy w naszej firmie pozyskujemy na wiele sposobów. Oprócz prężnie działającego działu rekrutacji, którego zadaniem jest pozyskiwanie talentów z rynku, mamy także program awansów wewnętrznych w firmie, program poleceń pracowniczych, a także program praktyk studenckich. Naszym celem jest długofalowe budowanie relacji z kandydatami, gdyż nasze potrzeby kadrowe stale rosną, również w skali globalnej. ...
"Wywiad z Magdalena Madej-Szlendak - Estee Lauder Poland Sp. z.o.o"
Czym dokładnie zajmuje się firma Estee Lauder? Estēe Lauder Companies jest jedną z wiodących firm kosmetycznych na świecie utożsamianą z doskonałą jakością usług oraz innowacyjnymi produktami najwyższej jakości. W portfolio posiadamy między innymi takie marki jak: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series Skincare for Men, Origins, Tommy Hilfiger, M·A·C, Kiton, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan, Aveda, Jo Malone, Bumble and bumble, Michael Kors, Darphin, American Beauty, Flirt!, GoodSkin™ Labs, Grassroots™ Research Labs, Missoni, Daisy Fuentes, Tom Ford, Coach, Ojon, Smashbox czy Glamglow. Produkty firmy są sprzedawane w ponad 150 krajach. Firma zatrudnia około 31 tysięcy pracowników na całym świecie.
Jak długo jesteście obecni w Polsce? Polski oddział Estée Lauder Sp. z o.o. istnieje od 1993 roku. Obecnie zatrudnia około 300 pracowników. Marki obecne na polskim rynku to: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Lab Series Skincare for Men, Tommy Hilfiger, M·A·C, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan, Michael Kors, GoodSkin™ Labs, Tom Ford, Smashbox, Bumble and Bumble, Origins. Polski oddział jest odpowiedzialny również za kraje północnego obszaru Europy: Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię. ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...