Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
DEKORIAN
przez dymek, 2015-01-16 19:25:58
Praca nawet spoko . Wiadomo jak to w handlu pozyskanie klienta i tworzenie relacji z klientem . Mi pracowała się bardzo dobrze zarobki ok. Co jakiś czas firma robi różne motywacyjne programy(dodatkowa prowizja,wyjazdy na narty itd)
Pracowałem w tej firmie 4 lata i nie narzekałem. Ale jak ktoś jest cienki to mu współczuje :) . Reasumując dobry system szkoleń zarobki w miarę ok (premia zawsze wypłacana) .
W tej chwili pracuje jako projektant wnętrz i realizuje swoje marzenia dzięki nim udało mi się je zrealizować.

Przeds.Produkcyjno-Usługowo-Handlowe INSTAL-ROGRA
przez Bartek, 2017-09-19 09:37:56
Pracowałem jako asystent projektanta, uzyskałem potwierdzenie odbycia praktyki do moich uprawnień budowlanych.
Firma rzetelna, bez zgrzytów.

KOLPREM Spółka z o.o.
przez arek, 2015-08-09 12:40:52
Dobra firma. Polecam. Opłacili mi wszystkie kursy kolejowe, a teraz zdałem autoryzacje i dostałem podwyżkę.
Tylko trochę tego BHP, kontroli i audytów za dużo.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bożena Porada - MSD Polska Sp. z o.o."
MSD jest częścią amerykańskiego koncernu Merck & Co. notowanego na giełdzie w Nowym Jorku. Dlaczego w Polsce działacie pod inną nazwą? Pod nazwą MSD działamy na wszystkich rynkach poza USA i Kanadą. W Europie i na pozostałych rynkach pod nazwą Merck funkcjonuje niemiecka spółka notowana na giełdzie we Frankfurcie. Obie firmy mają wspólne historyczne korzenie, ale od 1917 roku nie mają żadnych związków kapitałowych. W Polsce działamy od 1991 roku.  
Jak rozwijał się polski oddział? Polska ma ogromny potencjał naukowo- badawczy, dzięki czemu nasza fima dość szybko zaczęła inwestować w badania kliniczne i obecnie współpracujemy z ok. 300 ośrodkami.
Co go wyróżnia na tle innych krajów tej części Europy? Dostęp do dużej liczby świetnie wykształconych absolwentów pozwolił nam również stworzyć tutaj jedno z trzech Centrów Zarządzania Danymi z Badań Klinicznych. Wspiera ono nie tylko zarządzanie danymi z badań klinicznych prowadzonych na całym świecie, ale także danymi dotyczącymi nadzoru nad bezpieczeństwem terapii z udziałem leków i szczepionek MSD. Pozostałe dwa takie centra działają w Chinach i Kolumbii. Oczywiście nadal nasza podstawowa działalność to promocja kilkudziesięciu leków i szczepionek MSD dostępnych na polskim rynku. Oprócz leków dla ludzi mamy też bardzo prężny dział weterynaryjny, działający pod nazwą MSD Animal Health.        ...
"Wywiad z Béatrice Bouchet - B&B Hotels Polska Sp. z o.o."
Jakie były Wasze początki? Sieć B&B powstała w 1990 roku we francuskim Breście i to właśnie we Francji rozwijała się dynamicznie w pierwszych latach swojej działalności. W 1997 roku na terenie Francji były już 53 obiekty naszej marki. Rok później B&B zagościła w Niemczech, a w 2009 roku powstał pierwszy hotel we Włoszech, w 2011 pierwszy hotel na terenie Polski. Był to B&B Toruń. Kolejne lata to rozwój w Polsce, budowa obiektu w Czechach i w Maroku oraz rozwój w Hiszpanii.
Gdzie znajdują się hotele sieci? Obecnie Grupa B&B zarządza imponującą liczbą 387 hoteli w Europie. Najwięcej z nich znajduje się oczywiście we Francji i w Niemczech. W tym pierwszym kraju mamy 252 obiekty, a w drugim 85. We Włoszech mamy natomiast 24 hotele, w Hiszpanii 19 oraz po jednym w Czechach i w Maroku. W Polsce działa obecnie pięć hoteli B&B. Nasze obiekty znajdują się w Toruniu (93 pokoje), w Warszawie (154 pokoje), we Wrocławiu (140 pokoi), w Katowicach (105 pokoi) oraz w Łodzi (149 pokoi). Łącznie stanowi to ponad 30 000 pokoi hotelowych.
Ilu pracowników zatrudniacie i na jakich stanowiskach? Ekipa B&B to obecnie około 50 osób. Zatrudniamy przede wszystkim pracowników recepcji, pracowników obsługi śniadań jak również managerów zarządzających hotelami. To dyrektorzy oraz zastępcy dyrektorów. Siedziba spółki w Polsce zatrudnia również osoby na stanowiskach administracyjnych.    ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...