Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
link wiazowna
przez asprzestworzy, 2017-05-10 11:58:25
dobre jasne warunki, umowa o pracę, wypłata na czas

TRANSROB
przez jola, 2017-05-11 08:52:15
polecam firme , płaci a i sprzęt ma dobry

PROSPERUS
przez EwaK., 2017-05-17 09:24:26
Dzień dobry, jestem bardzo zadowolona ze wspolpracy z firmą. Polecam goraco!!!

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Monika Mychlewicz - Xella Polska Sp. z o.o."
"Wywiad z Karolina Kłos - Xella Polska Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy Xella? W tym roku nasza firma świętuje 20-lecie, bowiem tyle lat jest już na rynku jedna z naszych kluczowych marek – Ytong. Właśnie pod nazwą Ytong funkcjonowaliśmy jako firma aż do 2004 roku, kiedy to połączyliśmy się z producentem bloków Silka i zmieniliśmy nazwę na Xella Polska sp. z o.o. Był to kluczowy moment dla spółki, bowiem od tego czasu jako jedyni na rynku możemy oferować pełen system materiałów konstrukcyjnych do budowy ścian – bloczki Ytong i bloki Silka, które można ze sobą połączyć na jednej budowie. Pozwalają wznosić dowolne obiekty od jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe budynki przemysłowe, czy duże gmachy publiczne. 
Jaka jest misja Państwa firmy? Xella Polska prowadzi działania mające na celu tworzenie i umacnianie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku energooszczędnych rozwiązań stosowanych w budownictwie. Działania edukacyjne prowadzone wśród różnych grup – uczestników rynku – sprawiają, że wzrasta świadomość społeczna dotycząca ochrony zasobów naturalnych. Ze względu na dynamicznie rozwijający się segment budownictwa, Xella Polska nie tylko dostarcza jedne z najlepszych rozwiązań systemowych do budownictwa, ale również edukuje, zapewniając inwestorom, deweloperom, architektom, wykonawcom i dystrybutorom informacje na temat zmieniającej się branży budowlanej. Xella Polska jest liderem rozwiązań energooszczędnych w budownictwie oraz dostawcą najcieplejszych konstrukcyjnych materiałów budowlanych do wznoszenia ścian. Szeroki wachlarz produktów spełnia wiele wymogów stawianych przed współczesnym budownictwem w zakresie ekologii, komfortu cieplnego, akustyki, paroprzepuszczalności, odporności na korozję biologiczną, ogień, czy też wysokiej wytrzymałości na ściskanie. ...
"Wywiad z Mariusz Pawlak - ICH Poland"
Co każdy potencjalny pracownik czy kontrahent powinien wiedzieć o ICH Poland? Obecnie ICH Poland to firma z polskim kapitałem, przez pierwsze lata działalności zdobywaliśmy doświadczenie pod szyldem holenderskiej marki Eskens. Działalność firmy opiera się na trzech głównych działach: sprzedaż, serwis oraz czyszczenie maszyn do barwienia farb, tynków i lakierów. Firma zlokalizowana jest w Plewiskach koło Poznania. Tutaj znajduje się siedziba firmy, magazyn oraz dział czyszczenia maszyn. W kraju mamy kilku techników zlokalizowanych w różnych częściach kraju obsługujących awarie maszyn u klientów na terenie Polski, ale także w krajach ościennych.
Co składa się na Państwa ofertę? Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem marek Corob, Collomix i Tecmec na rynku polskim. W ofercie posiadamy dozowniki ręczne i automatyczne, miksery żyroskopowe, wytrząsarki oraz szafy lakiernicze. Oferujemy też klientom w pełni zautomatyzowane linie produkcyjne farb i tynków. Prowadzimy sprzedaż, serwis oraz czyszczenie tych maszyn.
Jak wyglądały początki firmy na rynku polskim i zagranicznym? Założycielem firmy była już wspomniana holenderska firma Eskens, obsługująca wiodących producentów farb i tynków na rynku europejski, która na starcie wniosła pewien pakiet klientów. Z biegiem czasu, dzięki naszemu zaangażowaniu, sumienności i indywidualnemu podejściu, rozbudowaliśmy listę naszych klientów tworząc stabilną i rozpoznawalną na rynku europejskim markę. ...
"Wywiad z Marek Jamróz - Data Contact"
Proszę powiedzieć, kiedy zaistnieli Państwo na polskim rynku? Grupa DataContact rozpoczęła działalność w 1995 roku (w pięcioosobowym zespole) pod nazwą „Kontakt Telemarketing Sp. z o.o.”. jako Pierwsza firma świadcząca usługi telemarketingowe w Polsce. Po 20 latach obecności na polskim rynku posiadamy cztery oddziały (Warszawa, Stalowa Wola, Kraków (Universal Agent), Bielsko-Biała (4Call.pl),) i ponad 800 stanowisk pracy. Świadczymy usługi z zakresu marketingu bezpośredniego (rozmowy wychodzące, przychodzące, badania rynku, bazy danych, helpdesk, fullfillment). Naszymi klientami są przede wszystkim wielkie korporacje z branży ubezpieczeniowej, wydawniczej, finansowej oraz telekomunikacyjnej.
Co można uznać za największy sukces firmy? Trudno wymienić jeden sukces organizacji z tak długiej perspektywy czasu. Niewątpliwie sukcesem jest utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz z konsultantami. Mamy klientów, z którymi współpracujemy od ponad 15 lat.  Mamy pracowników, którzy są z nami już blisko 20 lat. To jest niewątpliwie sukces organizacji. To buduje zaufanie naszych potencjalnych partnerów biznesowych, jak również potencjalnych pracowników oraz współpracowników. ...