Axell Polska
przez Witucha, 2014-10-28 10:46:13
Jestem zadowolony z pracy dla Axella. Pracuję na Syncreonie, praca jest całkiem przyjemna, nie narzekam na ludzi i mieszkanie. Polecam.

Axell Polska
przez Wojtas, 2014-11-29 22:21:51
Pracowałem w axell w sodzie, byłem zadowolony. Po paru miesiącach jak dziewczyna straciła rentę po rodzicach to do mnie dojechała tylko do innej firmy, no i mieszkała tez w innym mieście. Ciesze się z tej pracy, bo naprawdę jest dobrze. Polecam axella !

Axell Polska
przez Tadzik, 2015-05-30 21:24:51
Jest OK. Polecam Axell. Mamy pracy na prawde dyużo. Jesteśmy zadowoleni.

Wpisy z naszego BLOGA:

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach zaprasza wszystkie osoby bezrobotne, studentów i absolwentów do udziału w projekcie pod nazwą „Wysokie kwalifikacje szansą na trwałe zatrudnienie”. Projekt posiada współfinansowanie z Unii Europejskiej i może być dla wielu osób przepustką do znalezienia dobrej, godnie wynagradzanej pracy w swoim zawodzie. O projekc...
Czytaj więcej >>
Osoby z niepełnosprawnością fizyczną lub umysłową mają ograniczone możliwości w podejmowaniu pracy zawodowej. Mogą pracować przede wszystkim w zakładach pracy chronionej, które jednak pozostają w mniejszości na mapie polskich pracodawców. O szansach na podjęcie zatrudnienia przez niepełnosprawnego będzie między innymi mowa podczas VIII Gliwickich T...
Czytaj więcej >>
Krajowy Fundusz Szkoleniowy dysponuje środkami finansowymi, które są rozdysponowane między innymi na kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawców. Niedawno można było skorzystać z takich środków za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach. Nabór wniosków o środki z KFS Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach informował w kwietniu 2017 roku ...
Czytaj więcej >>
Według Głównego Urzędu Statystycznego stopa bezrobocia w Polsce na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 8,6 proc. Na tym tle Śląsk, a zwłaszcza miasto Gliwice wypadają bardzo korzystnie. Również wysokość średniego wynagrodzenia uzyskiwanego przez pracowników w Gliwicach jest więcej niż zadowalająca. Bezrobocie na Śląsku W urzędach pracy w województwi...
Czytaj więcej >>
6 marca 2017 roku, w poniedziałek, w nowej hali Ośrodka Sportu Politechniki Śląskiej w Gliwicach miały miejsce Inżynierskie Targi Pracy i Przedsiębiorczości. To już 19. edycja tego wydarzenia, która przyciągnęła tłumy osób zainteresowanych znalezieniem pracy w Gliwicach. O targach Od lat w Gliwicach odbywają się targi pracy, na których bezrobotni, ...
Czytaj więcej >>
Po wielu zawirowaniach i doniesieniach prasowych, ostatecznie gliwicka fabryka Opla została sprzedana Francuzom. Co to oznacza dla osób, które są w niej zatrudnione? Czy praca w Gliwicach w Oplu jest niezagrożona? Umowa pomiędzy GE a PSA Na mocy zawartej pomiędzy właścicielem Opla, koncernem General Motors, a francuskim Peugeot Société Anonyme (PSA...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łukasz Gajewski - Target PRO"
  
Jakie usługi i dla kogo świadczy Target PRO ? Kto może pracować w TARGET PRO ? Tworzymy struktury sprzedaży dla firm i zarządzamy nimi. Swoje działy sprzedaży powierzyli nam do tej pory m.in.: MARS POLSKA, ŻYWIEC ZDRÓJ, DANONE, UNILEVER Polska, BONDULELLE, mBank, PLUS GSM, ROYAL CANIN, Tchibo. Jesteśmy firmą, w której PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI sprzedają najbardziej rozpoznawalne produkty na rynku FMCG; nie będącą jednocześnie producentem tych produktów. Praca w TARGET PRO jest dla tych którzy: chcą się uczyć lub doskonalić, dla tych którzy chcą zyskać kompetencje, które zostaną z nimi do końca życia, dla osób ceniących współpracę, relacje i ludzi, dla tych którzy „chcą i lubią” a nie muszą”. Mowa oczywiście o Przedstawicielach Handlowych-bo na tym się znamy :)  
Posiadają Państwo  15 – sto letnie doświadczenie w outsourcingu sprzedaży dla największych koncernów na polskim rynku. Jakie momenty były w tym okresie kluczowe dla rozwoju firmy? Każdy kolejny klient jest momentem przełomowym, nowym wyzwaniem, nową strategią, nowym zespołem i nowym celem :) Też moment w którym zrozumiałem, że to Handlowcy są najważniejsi i warto zatrudniać najlepszych i szkolić ich na najlepszych w kraju. ...
"Wywiad z Jerzy Bucki - Capitol Sp. z o.o. - Biuro Zarządu"
Czym dokładnie zajmuje się firma Capitol? Capitol jest spółką – córką Vienna Insurance Group, której głównym zadaniem jest oferowanie klientom i sprzedaż produktów będących w ofercie towarzystw ubezpieczeń w ramach grupy VIG, takich jak Compensa, Interrisk, Polisa Życie czy Vienna Life. Są to w głównej mierze ubezpieczenia na życie, ale też coraz prężniej rozwijamy sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, zapewniając w ten sposób kompleksową obsługę klientów.
Jak przedstawia się historia firmy? W obecnej formule firma działa od 11 lat. Możemy pochwalić się przeszło 30.000 zadowolonych klientów. Nasza działalność opiera się o sprawdzony od dziesiątek lat system Multi Level Marketingu, funkcjonujący w wielu krajach Europy zachodniej jak i w Polsce oraz w naszych siostrzanych spółkach Capitol w Czechach i Słowacji.
„Sprawdzony system kariery i wynagrodzeń”, czy mogą Państwo zdradzić, na czym on polega? System sprzedaży oparty na Marketingu wielopoziomowym musi mieć przejrzysty i prosty system wynagradzania. Każdy współpracownik tak naprawdę sam buduje swoją ścieżkę kariery – w zależności od zaangażowania i wolumenu sprzedaży awansuje a co za tym idzie otrzymuje podwyżkę wynagrodzenia. Wszystkie zasady awansu i podwyżki wynagrodzenia zapisane są jasno w umowie zawieranej pomiędzy spółką a współpracownikiem. Nie ma tu miejsca na uznaniowość czy jakieś inne formy działania, z których wynikałby awans. Konsekwencją każdego awansu jest wzrost wynagrodzenia i tylko od danego współpracownika zależy, jak szybko awans nastąpi. Oczywiście na każdym etapie współpracy i rozwoju współpracownik może liczyć na wsparcie ze strony osób z doświadczeniem zawodowym – kierowników, managerów i dyrektorów. ...
"Wywiad z Anna Wicha - Adecco Poland"
Adecco na polskim rynku działa już od ponad 20lat. Mogłaby Pani przybliżyć jak wyglądały początki firmy Adecco w Polsce? W Polsce pojawiliśmy się w 1994 roku, w kilka lat po transformacji jako oddział firmy Adia. Po połączeniu szwajcarskiej firmy Adia i francuskiej Ecco w 1996 roku powstało Adecco. Naturalnie więc w tym samy czasie i w Polsce zmieniliśmy brand. Na początku posiadaliśmy pięć biur na w skali całej Polski. Obecnie mamy ich ponad pięćdziesiąt w trzydziestu miastach i cały czas rośniemy zarówno pod względem nowych lokalizacji, jak i kompleksowości naszych usług.
Jakie momenty były kluczowe dla sukcesu firmy? Adecco konsekwentnie i ewolucyjnie rozwija się w Polsce. Dla lokalnych rynków każdorazowe otwarcie biura Adecco to było sztandarowe wydarzenie. Tworzyliśmy nowe miejsca pracy i ułatwialiśmy kandydatom i klientom dostęp do nowoczesnych i elastycznych rozwiązań na rynku pracy. Wiele kluczowych zmian zachodziło również w strukturach krajowych – nowe systemy naliczania płac, dopasowanie firmy do nowej ustawy o pracy tymczasowej w 2004 roku, stworzenie organizacji zrzeszającej reprezentantów branży (kiedyś ZAPT, teraz PFHR )- tam Adecco miało swój szczególny udział. Obecnie zatrudniamy ponad 19,5 tys. pracowników tymczasowych, kilkanaście % więcej niż rok temu. W pierwszym półroczu tego roku odnotowaliśmy przychód na poziomie 379 mln PLN, co stanowi 18 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Rozwijamy także nasze specjalizacje w innych obszarach niż praca tymczasowa. Od 2007 roku częścią Grupy jest firma Modis Polska specjalizująca się w rekrutacjach dla branży IT. W tym roku uruchomiliśmy w Polsce nowy brand: Spring Professional, którego zespół jest dedykowany głównie dla rynku specjalistów i kandydatów wyższego szczebla. W ciągu kilku następnych lat mamy ambicje zostania liderem rynku w obszarze rekrutacji stałych.      ...