Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
ewiko Personal Sp. z o.o.
przez marcin zakrocki, 2014-10-22 10:43:06
Ja robie w Ewiko i jestem zadowolony z pracy. Nie narzekam pracuje juz piaty miesiac jako hydraulik na budowie domow praca nie jest latwa ale pracujemy i zarabiamy w miare przyzwoicie. Zdania sa podzielone ale my nie narzekamy na wspolprace z ta akurat firma. Wczesniej pracowalem z koegami w holandii i tez bylo ok ale zarabialismy mniej. Takze tam placa lepiej.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez Łukasz J., 2015-01-23 10:38:48
Z firmy Eurokontakt jechałem na hydraulika do francji i wszystko było ok

iss wawrzaszek
przez były konstruktor, 2015-07-19 12:28:23
Wawrzaszek to dobra firma, dla ludzi chętnych do pracy. Może bardzo wiele się nauczyć, jest wiele ciekawych dziedzin, hydraulika, elektryka, konstrukcje spawane, laminaty itd. Projektuje się niemal wszystko. Mając dobry pomysł nikt nie przeszkadza w realizacji wręcz dopinguje. Praca w której można się spełniać, i podziwiać efekty jak i zaliczyć spektakularną wpadkę :) choć nikt nigdy nie kazał płacić za pomyłki.( To pewnie się to odbije na oczekiwaniu na podwyżkę)Stopień trudności zadań jest zwiększany wraz z czasem, co gwarantuje rozwój. Knostruktor ma bardzo duże pole do popisu. Uczciwie pracując, można liczyć na niewielkie premie co miesiąc. Większość ludzi jest wpożądku, jak tylko mogą pomagają, służąc radą. Jako były pracownik polecam tą firmę. :)

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Osoby w wieku 30+ znajdują się niekiedy w trudnej sytuacji na rynku pracy. Z uwagi na wiek, mogą nie mieć wystarczającego doświadczenia zawodowego, które jest mile widziane, albo wręcz niezbędne do podjęcia pracy zawodowej w wielu przedsiębiorstwach. Dlatego w stosunku do takich młodych ludzi Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu kieruje nowe narzędzie a...
Czytaj więcej >>
Bytom jest jednym z wielu miast w Polsce, w których wykorzystywane są tramwaje. To popularny środek transportu miejskiego, który nie stoi w korkach i dociera do większości dzielnic miasta. Problem w tym, że Tramwaje Śląskie, obsługujące trasy tramwajowe w Bytomiu, mają braki kadrowe. Wkrótce będą mogły je uzupełnić. Nowi motorniczy Powiatowy Urząd ...
Czytaj więcej >>
26 kwietnia 2017 roku, tuż przed długim weekendem majowym, wszystkie osoby zainteresowane znalezieniem pracy w Bytomiu mogły rozeznać się wśród aktualnych ofert zatrudnienia podczas Targów Pracy. O wydarzeniu Targi Pracy w Bytomiu odbyły się w Centrum Handlowym Agora – na poziomie +3 Multigalerii, przy ulicy Kościuszki. Zgromadziły około 70 r...
Czytaj więcej >>
Praca w Bytomiu jest towarem deficytowym, ponieważ poziom bezrobocia rejestrowanego w tym śląskim mieście wynosił na styczeń 2017 roku aż 15,9 proc., a w grudniu 2016 roku – 15,4 proc. Sytuacja wygląda źle, zwłaszcza w porównaniu np. z Katowicami, gdzie w styczniu tego roku stopa bezrobocia rejestrowanego wynosiła 2,9 proc. Oferty pracy w Byt...
Czytaj więcej >>
Ministerstwo Rozwoju ze swoich środków finansowych przekazało do Bytomia kwotę 5 mln zł. Ma ona pokryć koszty realizacji pilotażu projektów rewitalizacyjnych na terenie miasta. Skutkiem tego będzie wypracowanie modelowych działań, stanowiących wzór do naśladowania dla innych miast w Polsce, ale i utworzenie nowych miejsc pracy w Bytomiu. Na czym po...
Czytaj więcej >>
Wysokie bezrobocie panujące w Bytomiu, które w styczniu 2017 roku wyniosło aż 15,9 proc. sprawia, że Powiatowy Urząd Pracy ucieka się do niestandardowych rozwiązań, aby pomóc bezrobotnym znaleźć pracę. Ci ostatni muszą sobie uświadomić, że dobra aplikacja, wraz z CV może być dla nich biletem do kariery. CV najważniejsze w poszukiwaniu pracy Kardyna...
Czytaj więcej >>
Śląskie miasto – Bytom jest miejscem, gdzie występuje stosunkowo wysoka stopa bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Pod koniec sierpnia 2016 roku wynosiła ona aż 16 proc., ale była ona i tak niższa o 4,3 proc. w stosunku do stycznia 2015 roku.  W listopadzie 2016 roku bezrobocie wynosiło 15,4 proc. Niemniej w Bytomiu praca czeka na niektórych [...
Czytaj więcej >>
Bytom jest jednym ze śląskich miast, w których występuje zdecydowanie najwyższy poziom bezrobocia rejestrowanego. W całym województwie śląskim na koniec listopada 2016 roku notowano stopę bezrobocia w wysokości 8,2 proc., podczas gdy w Bytomiu wyniosła ona aż 15,4 proc. Czy zatem jest szansa na poprawę na rynku pracy w tym mieście? Tendencja spadko...
Czytaj więcej >>
Małe szanse na znalezienie pracy na etacie mają osoby w wieku 50+, które nagle, często po wielu latach zatrudnienia w jednym przedsiębiorstwie, otrzymują wypowiedzenie. Jak takie osoby mają znaleźć pracę w Bytomiu. Czy urząd pracy może im coś zaproponować? Gdzie szukać pracy w Bytomiu dla osób dojrzałych? Osoby w wieku powyżej 50. roku życia mają [...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Marianowski - Capital Work Sp. z o.o."
Czym jest Capital Work? Capital Work Sp. z o.o.  jest młodą rozwijającą się firmą, wspierającą zatrudnienie osób niepełnosprawnych.
Na czym polega wasza działalność? Jako agencja pracy tymczasowej zajmujemy się outsourcingiem zatrudnienia osób niepełnosprawnych dopasowując kompetencje i możliwości pracowników do wymagań pracodawców.
W jakich miastach prowadzicie działalność? Siedziba firmy Capital Work znajduje się w Warszawie. Najwięcej pracowników mieszka na terenie województwa mazowieckiego.
Ilu pracowników zatrudniacie? W chwili obecnej firma zatrudnia 170 osób z różnymi niepełnosprawnościami na terenie całego kraju.
Jak pan myśli, za co klienci cenią wasze usługi? W odpowiedzi na te pytanie przytoczę kilka opinii klientów o Capital Work Sp. z o.o. „Z przyjemnością możemy polecić Capital Work Sp. z o.o. jako firmę solidną, która gwarantuje współpracę i usługi na najwyższym poziomie”. „Po analizie dotychczasowej współpracy z przyjemnością stwierdzamy, że możemy rekomendować firmę Capital Work Sp. z o.o. innym przedsiębiorcom, którzy oczekuję najwyższego poziomu obsługi”. ...
"Wywiad z Jakub Tylman - Przedszkole SŁONECZNA SZÓSTKA"
Przedszkole „Słoneczna Szóstka” to dość młoda placówka. Jak dochodziliście od 2008 roku do obecnej pozycji? Zaczynaliśmy tylko od dwóch grup. Od początku siedzibą przedszkola były pomieszczenia przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Braci Barskich w Śremie. Z biegiem czasu, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem, tworzyliśmy kolejne grupy, a w 2011 roku zaczęły działać nasze oddziały zamiejscowe. Pierwsze oddziały powstały w Bodzyniewie, Dąbrowie, Nochowie i Pyszącej. Na dzień dzisiejszy, w przypadku trzech pierwszych, przeszły one pod zarząd szkół, przy których działały, a my otworzyliśmy nowe: w Psarskim i na przeciwległym krańcu Śremu.
   
Jak liczna jest Wasza kadra dydaktyczna? Obecnie Przedszkole zatrudnia około 45 osób, z czego większość stanowi kadra pedagogiczna, a więc nauczyciele, pedagodzy, logopedzi, psycholog. Zatrudniamy również liczną grupę osób na stanowiskach pomocy pedagogicznych i asystentów nauczyciela. Wszyscy nasi pracownicy są odpowiednio wykształceni i przygotowani merytorycznie do pełnienia powierzonych im zadań.
Prywatne przedszkole to jednak także biznes. Jak więc taki biznes promować, reklamować? Na lokalnym rynku staramy się być „widzialni” poprzez liczne akcje, które organizujemy oraz udział w wydarzeniach, do których jesteśmy zapraszani. Bierzemy udział w wielu konkursach o charakterze gminnym i ogólnopolskim, wydajemy płyty i książki, organizujemy festyny, wystawiamy się na Targach Edukacyjnych. Na bieżąco staramy się współpracować z lokalnymi mediami, posiadamy własną stronę internetową, którą stale aktualizujemy. Do poszczególnych odbiorców staramy się dotrzeć poprzez ulotki i foldery, które kolportujemy po Śremie w okresie naboru wniosków o przyjęcie do przedszkola. Mamy też takie „swoje” miejsce na mapie Śremu, w którym od kilku już lat, z okazji Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia, stawiamy przygotowane przez nas olbrzymie pisanki, a zimą bombki. Od pewnego czasu współpracujemy też z Wydawnictwem Martel i wraz z nimi uczestniczymy w Targach Książki, które odbywają się w Krakowie. To pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.  ...
"Wywiad z Jakub Nieczaj - Bolarus S.A."
Początki firmy Bolarus sięgają lat 60-tych ubiegłego wieku. Proszę przybliżyć naszym użytkownikom historię Państwa firmy. Zgadza się, Zakład Produkcji Urządzeń Chłodniczych, obecnie BOLARUS S.A. powstał w 1962r. jako Oddział Przedsiębiorstwa Remontowo-Montażowego Handlu Wewnętrznego w Krakowie i początkowo prowadził remonty urządzeń chłodniczych na zlecenie jednostek handlu uspołecznionego. W dniu 01.01.1965r. oddział został przekształcony w odrębne przedsiębiorstwo, produkujące urządzenia chłodnicze dla potrzeb handlu i gastronomii. Przez następne 10 lat Zakład rozwijał się w oparciu o własne koncepcje i środki dochodząc do zdolności produkcyjnych na poziomie kilku tysięcy sztuk urządzeń chłodniczych rocznie. Przeprowadzona w latach 1974-1976 modernizacja i rozbudowa Zakładu zwiększyła jego zdolności produkcyjne do poziomu ok.20 tys. sztuk rocznie. Do 31.12.1991 r. Zakład był przedsiębiorstwem państwowym, a następnie został przekształcony w jednoosobową spółkę Skarbu Państwa. Z dniem 12.09.1995 r. nastąpiło wniesienie akcji Spółki do Narodowych Funduszy Inwestycyjnych. We wrześniu 2002r. oraz w lipcu 2003 r. inwestor strategiczny - Firma Handlowo Usługowa "WICA" z Wrocławia wykupiła akcje BOLARUS S.A. od Narodowych Funduszy Inwestycyjnych i Skarbu Państwa. Aktualnie FHU "WICA" posiada ponad 86% akcji Spółki. Pozostałą część akcji BOLARUS S.A posiadają pracownicy. ...