Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Delikatesy Kubik
przez Jolka 11, 2014-10-07 22:34:43
Pani Teresko ja u Kubika pracuję już bardzo długo , polecam ! Dla uczciwych tzn . Trzeba tak pracować by remanent był nie na minusie czyli zero dorabiania . Jak przyszła do ekipy czasem taka co się chciała szybko dorobić to zaraz ją wykryli ... Bo kamery i dziewczyny z kontroli wszystko sprawdzają i szef też , o kombinacjach nie ma mowy .
Wypłaty po remanencie jak jest dobrze to premie są .
Ogólnie polecam pracę w tej firmie .

Delikatesy Kubik
przez Sabina, 2017-02-27 22:40:53
Jestem pracownica Delikatesów Kubik już 8 lat tak wiec mogę coś o pracy powiedzieć w odróżnieniu od pracowników tzw "majowych"
Praca w sklepie ok nie za ciężka jak gdzie indziej
Wypłaty na czas plus premia
Szef mogę powiedzieć że lepszego jeszcze nie miałam
Wszystkim chętnym i pracowitym POLECAM

Manticora S.C.
przez kasia, 2015-03-12 22:31:26
Fajna atmosfera Właściciele ok Co do zarobków to zależy od własnego zaangażowania Ogólnie Polecam !

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Sukces na rynku pracy jest zdeterminowany wieloma czynnikami. W dużej mierze uzależniony jest od doświadczenia kandydatów aplikujących na poszczególne stanowiska. Z punktu widzenia pracodawców kwalifikacje na stosownym poziomie to ogromny atut – co jednak mają zrobić młode osoby, które ich nie posiadają? W Bytomiu podejmowane są działania mające na...
Czytaj więcej >>
Kierunki rozwoju rynku pracy w poszczególnych regionach kraju są określane na podstawie różnych badań i analiz. Kluczową rolę w tym kontekście odgrywa badanie Barometr zawodów pozwalające zorientować się m.in. w kwestii tego, na jakie profesje w danym roku będzie największe zapotrzebowanie. W Bytomiu do takich zawodów zalicza się kierowca. Bytomscy...
Czytaj więcej >>
Rynek pracy w Polsce rządzi się swoimi prawami. W zależności od tego, jak zmienia się sytuacja, pojawiają się różne trendy niosące za sobą mniejsze lub większe zagrożenia. Jednym z niepokojących zjawisk, z którym zmagać się musi m.in. Bytom, jest nastawienie do kwestii budowania pozycji zawodowej reprezentowane przez tzw. pokolenie NEET. Pokolenie ...
Czytaj więcej >>
Osoby w wieku 30+ znajdują się niekiedy w trudnej sytuacji na rynku pracy. Z uwagi na wiek, mogą nie mieć wystarczającego doświadczenia zawodowego, które jest mile widziane, albo wręcz niezbędne do podjęcia pracy zawodowej w wielu przedsiębiorstwach. Dlatego w stosunku do takich młodych ludzi Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu kieruje nowe narzędzie a...
Czytaj więcej >>
Bytom jest jednym z wielu miast w Polsce, w których wykorzystywane są tramwaje. To popularny środek transportu miejskiego, który nie stoi w korkach i dociera do większości dzielnic miasta. Problem w tym, że Tramwaje Śląskie, obsługujące trasy tramwajowe w Bytomiu, mają braki kadrowe. Wkrótce będą mogły je uzupełnić. Nowi motorniczy Powiatowy Urząd ...
Czytaj więcej >>
26 kwietnia 2017 roku, tuż przed długim weekendem majowym, wszystkie osoby zainteresowane znalezieniem pracy w Bytomiu mogły rozeznać się wśród aktualnych ofert zatrudnienia podczas Targów Pracy. O wydarzeniu Targi Pracy w Bytomiu odbyły się w Centrum Handlowym Agora – na poziomie +3 Multigalerii, przy ulicy Kościuszki. Zgromadziły około 70 r...
Czytaj więcej >>
Praca w Bytomiu jest towarem deficytowym, ponieważ poziom bezrobocia rejestrowanego w tym śląskim mieście wynosił na styczeń 2017 roku aż 15,9 proc., a w grudniu 2016 roku – 15,4 proc. Sytuacja wygląda źle, zwłaszcza w porównaniu np. z Katowicami, gdzie w styczniu tego roku stopa bezrobocia rejestrowanego wynosiła 2,9 proc. Oferty pracy w Byt...
Czytaj więcej >>
Ministerstwo Rozwoju ze swoich środków finansowych przekazało do Bytomia kwotę 5 mln zł. Ma ona pokryć koszty realizacji pilotażu projektów rewitalizacyjnych na terenie miasta. Skutkiem tego będzie wypracowanie modelowych działań, stanowiących wzór do naśladowania dla innych miast w Polsce, ale i utworzenie nowych miejsc pracy w Bytomiu. Na czym po...
Czytaj więcej >>
Wysokie bezrobocie panujące w Bytomiu, które w styczniu 2017 roku wyniosło aż 15,9 proc. sprawia, że Powiatowy Urząd Pracy ucieka się do niestandardowych rozwiązań, aby pomóc bezrobotnym znaleźć pracę. Ci ostatni muszą sobie uświadomić, że dobra aplikacja, wraz z CV może być dla nich biletem do kariery. CV najważniejsze w poszukiwaniu pracy Kardyna...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...