Lampe Services
przez ..., 2015-07-02 11:50:13
Ja mam pozytywne doświadczenie - pracowałem i nie miałem żadnych problemów ani z rozliczeniami ani z ksiegowa.

Delikatesy Kubik
przez Jolka 11, 2014-10-07 22:34:43
Pani Teresko ja u Kubika pracuję już bardzo długo , polecam ! Dla uczciwych tzn . Trzeba tak pracować by remanent był nie na minusie czyli zero dorabiania . Jak przyszła do ekipy czasem taka co się chciała szybko dorobić to zaraz ją wykryli ... Bo kamery i dziewczyny z kontroli wszystko sprawdzają i szef też , o kombinacjach nie ma mowy .
Wypłaty po remanencie jak jest dobrze to premie są .
Ogólnie polecam pracę w tej firmie .

Delikatesy Kubik
przez Sabina, 2017-02-27 22:40:53
Jestem pracownica Delikatesów Kubik już 8 lat tak wiec mogę coś o pracy powiedzieć w odróżnieniu od pracowników tzw "majowych"
Praca w sklepie ok nie za ciężka jak gdzie indziej
Wypłaty na czas plus premia
Szef mogę powiedzieć że lepszego jeszcze nie miałam
Wszystkim chętnym i pracowitym POLECAM

Wpisy z naszego BLOGA:

Bytom jest jednym ze śląskich miast, w których występuje zdecydowanie najwyższy poziom bezrobocia rejestrowanego. W całym województwie śląskim na koniec listopada 2016 roku notowano stopę bezrobocia w wysokości 8,2 proc., podczas gdy w Bytomiu wyniosła ona aż 15,4 proc. Czy zatem jest szansa na poprawę na rynku pracy w tym mieście? Tendencja spadko...
Czytaj więcej >>
Małe szanse na znalezienie pracy na etacie mają osoby w wieku 50+, które nagle, często po wielu latach zatrudnienia w jednym przedsiębiorstwie, otrzymują wypowiedzenie. Jak takie osoby mają znaleźć pracę w Bytomiu. Czy urząd pracy może im coś zaproponować? Gdzie szukać pracy w Bytomiu dla osób dojrzałych? Osoby w wieku powyżej 50. roku życia mają [...
Czytaj więcej >>
Śląskie miasto – Bytom jest miejscem, gdzie występuje stosunkowo wysoka stopa bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Pod koniec sierpnia 2016 roku wynosiła ona aż 16 proc., ale była ona i tak niższa o 4,3 proc. w stosunku do stycznia 2015 roku.  W listopadzie 2016 roku bezrobocie wynosiło 15,4 proc. Niemniej w Bytomiu praca czeka na niektórych [...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Urszula Pinakiewicz - Bank Ochrony Środowiska S.A."
Historia BOŚ sięga 1991 roku. Jak wyglądały Państwa początki? Jesteśmy polskim Bankiem i od 25 lat uczymy Polaków jak dzięki ekologii wydawać mniej i zarabiać więcej. Ekologia jest naszą misją i pasją. Od samego początku stawialiśmy na finansowanie projektów, których celem była ochrona środowiska naturalnego, jeszcze w czasach, kiedy o ekologii w Polsce mówiło się bardzo mało lub wcale.
Czy troska o środowisko to główna wartość, którą kierujecie się w swoich działaniach? Jako Bank, na ekologię musimy patrzeć znaczenie szerzej. Wyróżnik „eko” oznacza wysoko zawieszoną poprzeczkę w obszarze obsługi Klienta. Stawiając na nowoczesną bankowość, jakość i szybkość obsługi.
Jakie ambicje ma firma? Mamy ambicje być w perspektywie kilku najbliższych lat najlepszym Bankiem, dla biznesu zaangażowanego w ochronę środowiska i Bankiem pierwszego wyboru, dla ludzi ceniących styl życia EKO.
Jaką BOŚ obrał strategię na najbliższe lata? To, co nas wyróżnia – DNA marki BOŚ – to misja wspierania przedsięwzięć związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska, którą realizujemy od ponad 25 lat. W naszej wizji jesteśmy jedynym na rynku polskim Bankiem, istotnym podmiotem systemu finansowania ochrony środowiska, działającym w oparciu o społeczną odpowiedzialność biznesu. Chcemy efektywnie wspierać zrównoważony rozwój polskiej gospodarki, angażując krajowe fundusze ochrony środowiska i środki Unii Europejskiej. Będziemy nadal się rozwijać w tym obszarze, stając się aktywnym i dynamicznym kanałem transmisji środków przeznaczonych na inwestycje w ochronę środowiska i zrównoważony rozwój.    ...
"Wywiad z Jędrzej Grzesik - IDMS"
IDMS, najszybciej rozwijająca się firma w branży marketingowo-sprzedażowej. Czym właściwie się Państwo zajmujecie? Od niespełna dziesięciu lat prowadzimy na polskim rynku kampanie marketingowe w obszarach B2B, B2C oraz Marketing Events otrzymując niezbędne wsparcie logistyczne oraz finansowe, a także globalnych Klientów od firmy Appco Group, której jesteśmy częścią. Działamy w branży BTL opierając nasze działania na zaufaniu, integralności oraz poprzez najwyższą jakość obsługi naszych klientów.
Proszę opowiedzieć o początkach współpracy z Appco Group. Co się zmieniło od tego czasu? Z racji tego, że jestem związany z firmą Appco Group od pierwszego roku jej działalności w Polsce zmiany są kolosalne. Na początku był to pomysł, kapitał i jeden Klient. W chwili obecnej mamy przyjemność współpracować z całym zespołem specjalistów z Appco dających nam wsparcie nie tylko administracyjne i finansowe ale także logistyczne i merytoryczne. Kiedy zaczynaliśmy działalność, planowaliśmy być największą firmą działającą w marketingu BTL w Polsce. Obecnie mamy przyjemność być taką firmą. ...
"Wywiad z Marcin Mielcarz - British American Tobacco"
Czym dokładnie zajmuje się Wasza firma? British American Tobacco Polska jest częścią Grupy British American Tobacco – międzynarodowej firmy tytoniowej, sprzedającej swoje produkty na ponad 200 rynkach całego świata. Jesteśmy drugim, co do wielkości, producentem wyrobów tytoniowych na świecie i zatrudniamy ponad 57 000 pracowników. Nasze międzynarodowe marki to: Dunhill, Vogue, Lucky Strike, Pall Mall i Viceroy.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Na polskim rynku Grupa British American Tobacco działa od 1991 roku. Obecnie zatrudniamy łącznie ok. 1700 w dwóch spółkach z siedzibami w Warszawie i Augustowie, fabryką i 24 centrami dystrybucyjnymi w całej Polsce.
Podejrzewam, że na pracownikach największe wrażenie robi fabryka w Augustowie. To prawda. Jest jedną z najnowocześniejszych i trzecią pod względem wielkości produkcji spośród wszystkich zakładów Grupy BAT na świecie. Stale inwestujemy w Polsce i dostosowujemy swój sposób działania do pojawiających się możliwości i zmian na rynku.
Jakiś przykład? Jako pierwsza i jedyna firma tytoniowa, w 2013 roku wprowadziliśmy model sprzedaży bezpośredniej naszych produktów, a pod koniec zeszłego roku, również jako pierwszy koncern tytoniowy w Polsce rozpoczęliśmy sprzedaż e-papierosów wprowadzając na rynek markę VYPE. Cieszymy się, że to właśnie w Polsce nasza firma zdecydowała się na kolejny strategiczny krok: przejęcie największej w Polsce firmy produkującej e-papierosy – Grupy CHIC. ...