Macie ciekawy pakiet szkoleń?
Nigdzie nie ma nr telefonu do firmy, wiadomo dlaczego. Córka chodziła 2tyg w butach. Przestały świecić spody + urwał się język. Pani odpisała że buty zdewastowane (???) i poradziła by zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta
Nie jestem pracownikiem Pani [usunięte przez moderatora], jednak klientem. Z przykrością muszę stwierdzić, że nie wszystkie buty jakie sprowadza są najlepszej jakości. Buty, które ja kupiłem, posiadały wady ukryte, które Panią[usunięte przez moderatora] w ogóle nie interesowały. Przy sprzedaży w ogóle nie uwzględnia możliwości zwrotu towaru. W kontakcie osobistym okazała się osobą niemiłą i nieuprzejmą. Pani [usunięte przez moderatora] radzi kupować u siebie buty droższe, aby być zadowolonym z dokonywanych u niej zakupów. Nie liczy się dla niej dobro klienta, biednego klienta, którego stać u niej na zakup chińszczyzny, którą ma w swojej ofercie.
BIEDNY KLIENT niszczy buty a następnie wmawia że wada jest ukryta aby wyłudzić w ohydny sposób nową parę aby obskoczyć następny sezon i tak w kółko z coraz to nowymi sklepami.Jest taka instytucja - Rzecznik Praw Konsumenta która zapewne przyznałaby rację jeśli byłaby wina producenta.Tak się nie stało!Powód oczywisty buty zniszczone przez użytkownika.Uznajemy wszystkie reklamacje powstałe z winy producenta.Mówimy stanowcze nie cwaniakom i naciągaczom!