KARES S.C. K. P. Świętochowski

Węgrów

Opinie o KARES S.C. K. P. Świętochowski

gość 2017-02-15 16:24:51
A ja trzymam kciuki za nich bo moim zdaniem okradanie złodzieja nie jest przestępstwem. Państwo to złodzieje, biorą podatki i zamiast łatać i robić nowe drogi, chodniki i odgarniać śnieg w zime to ładują kasę w kieszenie urzędników. Zarówno ja jak i te ponad 100 pracowników ma dobre zdanie o właścicielach bo może owalili Państwo a raczej kieszenie tych biurokratów ale dawali dobre pensje i warunki swoim pracownikom! I wypisywanie takich bzdetów to tylko zazdrość tego, że ktoś się dorobił bo każdy mając taką możliwość zrobiłby to samo.
11
zaciekawiony 2017-02-15 17:16:59
Ja też tak uważam i trzymam kciuki żeby się wszystko wyjaśniło i firma dalej istniała i ludzie mieli prace dalej bo jako pracodawcy byli w porządku. A
9
Gosc 2017-02-15 17:35:49
Jest takie mądre powiedzenie masz łeb i Ch...j to kombinuje więc chyba mieli patrząc na cyfrę.a pracownicy nie koniecznie wiedzieli pracowali starali się wszystko wyglądało ok.


3
trzeci 2017-02-15 19:26:43
odczepcie się od karesu nie macie własnych problemów.ludzie mieli robotę i kasę na czas zapłaconą
6
Spod Węgrowa 2017-02-15 19:41:46
Na to wygląda,że urzędy i inne instytucje rządowe utrzymywane za nasze pieniądze-w Węgrowie dużo wiedziały a nic nie robiły-to jest WIELKA ZAGADKA.Może by tak CBA zaangażować?Sprawa jest rozwojowa,więc jeszcze nie jeden trafi do pudła-jak ma na sumieniu w ostatnich latach machlojki.Ludzie na zachodzie takich pieniędzy dorabiają się pokoleniami,a tu urzędnicy nic nie widzieli-ciekawe:)
15
Pracownik 2017-02-15 19:53:27
To juz mozesz pracy szukać!!
6
gość 2017-02-15 20:17:00
Teraz na tym forum takie barany śmieją się z tych ludzi którym grozi utrata pracy. Tylko pomyśl małolacie co piszesz te komentarze, że gdyby Kares istniał następne kilka lat to byś szukał pleców żeby ktoś Ci załatwił tam prace. To była jedna z większych, lokalnych i polskich a przede wszystkim dobrze zapowiadających się firm, która zarobkami nie odbiegała od innych zagranicznych "gigantów" znajdujących się w Węgrowie. Teraz zamiast iść do karesu kręcić kiełbase dla psa na albo wozić paliwo na normalnej umowie i dobrych zarobkach pójdziesz przez Agencję Pracy Tymczasowej dorabiać zagranicznego "giganta" za marne grosze i bez stałej umowy.
5
Mieszkaniec 2017-02-15 20:40:47
A ty myslaleś ze bedziesz do emerytury wozil lewe paliwo ?na dobrych warunkach finansowych-To jak tak myslales to jesteś jeszcze glupszy od tych Inteligentow!!
13
Pracownik 2017-02-16 08:15:26
To juz wiecie. Dlaczego mieliscie takie dobre warunki pracy!Tylko i wylacznie dlatego ze oni mieli takie pieniadze bokiem!-Wy chyba nie wiecie co to sa dobre warunki pracy!Ciemnogród-Dobre warunki to oni robili sobie i swojej rodzince!Dzieki tylu Baranom!Jak wyjdą to napewno dadzą wam podwyżkę
20
szary czlowiek 2017-02-16 10:12:39
owalili biurokratow oczym ty piszesz jaka pensje biora biurokraci wiesz wogule .kogo masz na mysli tych ludzi co biora 2tys miesiecznie to im odcinaja wszystkie podadki a te podadki zabieral kares nielegalnie okradali panstwo a kto tworzy panstwo my wszyscy my jestesmy panstwem czyli kogo okradali panstwo czyli nas czy to takie trudne do zrozumienia za 700 mil wiesz ile drog mozna poprawic jak wymiota wszystkich przekreciazy
13
rolnik 2017-02-16 17:07:18
no i super teraz sie zacznie wlasnie dzisiaj mi przyszlo od komornika poewiadomienie na ile sa dluzni ile wyludzili miljonow i teraz sprawdzaja ile jamam zaplacic akcyzy bo jestem rolnikiem i bralem odnich paliwo na fv wzielem razem z bratem ok 10000litrow dzieki za taka oszczednosc super firma
10
Nick 2017-02-16 18:05:37
Rolniku! Ściemniasz. Marna prowokacja.
Co do dyskusji w tym serwisie to jakaś paranoja. Co z tego że ich znam, co z tego że znajomi pracują jeszcze w ich firmie, co z tego że obaj prywatnie są mili uprzejmi i uśmiechnięci, nie są Janosikami ani Robinhoodami. Rypali nasze Państwo więc stać ich było na sponsorowanie różnych imprez, drużyn. Byli hojni?- Nie. Rzucali ochłap z kasy która defacto nie należała do nich. Szkoda tylko tych którzy nieświadomie kupowali paliwo bez akcyzy a teraz na zasadzie subsydiarności będą za nich płacić. Ciekaw jestem co z osobami które tankowały cysterny i kierowcami.
12
dorin 2017-02-16 18:13:32
może dla pracowników będzie praca na pływalni przy alei siedleckiej, wykop już jest
9
biedulek 2017-02-16 22:01:34
Na stroni ministerstwa jest ze na 40 kontach zabezpieczyli niecałe 16 mln złotych. Teraz pewne ze klienci będą płakać i płacić
3
Piotrek 2017-02-17 09:35:21
Płacenie za nich dopiero się zacznie!!!!!!!-Będą zciagać z kogo się da -Czy wiedział ?czy nie ?-Urząd się do niego zgłosi!-Kolejna Nauczka dla tych co chcieli Taniej!-Ktoś tu pisał że dobre Chłopaki!-To jak wyjdą to NA PEWNO !!!Wam oddadzą!
9
kkk 2017-02-17 10:25:05
Możesz kolego podać adres strony?
Bercik 2017-02-17 10:53:39
Strona Ministerstwa Finansów-Dział aktualności
1
Koroniarz 2017-02-17 12:11:15
Pojechali z nimi pojada z wami. Kto pierwszy w koronke?
2
Gosc 2017-02-17 15:14:28
Nie ma wyroku więc nikt nic nie będzie zabierał klientom więc po co siać panike,a po drugie kolacja 10mln więc proszę najpierw sobie poczytać
2
Eryk 2017-02-17 19:03:52
Węgrów i okolice pod lupą MF.Takie wyłudzenia to prawdziwy rekord
4
bielanki bielanki 2017-02-17 20:46:54
jeszcze axanem powinni sie zajac do kompletu
16
Łobuz 2017-02-20 17:47:23
Nikim się nie zajmą, panowie S. Już na wolności.
6
Niezdziwiony 2017-02-20 22:56:42
No dziwne aby siedzieli mając tyle milionów.Na paliwie zawsze był dobry biznes więc dzieło trzeba kontynuować...
9
Robol 2017-02-22 13:18:55
Jak. Z pensjami ?
1
szary czlowiek 2017-02-23 10:08:15
podobno pesje wyplacone do reki przez zony taka kase w domu trzymac bo konta poblokowane 120 osob srednio po 3000tys no no z pracy uczciwej napewno
3
Zostaw swoją opinię o KARES S.C. K. P. Świętochowski - Węgrów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KARES S.C. K. P. Świętochowski