Na jakie benefity można liczyć w Józef Rutkowski P.H.U. Eldom-Bis?
Dziękuję Panu Michałowi i Sławkowi za szybkość podjętej interwencji odnośnie mojej pralki firmy Electrolux. Usługa została wykonana ekspresowo i należycie. Polecam bardzo ten serwis.
Jak długo trwa proces awansu w Józef Rutkowski P.H.U. Eldom-Bis?
Czy w Józef Rutkowski P.H.U. Eldom-Bis zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Jeżeli się sprawdzisz jako serwisant i będzie ci odpowiadać praca z klientem to nie me przeciwwskazań żeby przedłużyć umowę
Albo się chce pracować albo nie . Pracujesz = zarabiasz kasę. Nie chcesz pracować = tam są drzwi. Wszytsko zależy od osoby co chce w życiu robić. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z pracy w tej firmie.
Jak jesteś bardzo zadowolony z pracy w tej firmie to może być się pochwalił jak wyglądają zarobki w tej firmie? :)) Ile zarabiasz? :-)
A co tylko liczą się pieniądze ?? Liczy się doświadczenie a o pieniądzach rozmawia się później. Przyjdź pokaż co potrafisz i czy się nadajesz do tego zawodu.
Nie tylko, ale zarobki też są ważne... Czyli doświadczenie ma dużo znaczenia? Ile lat trzeba mieć tego doświadczenia, aby zostać w ogóle przyjętym?
Nie trzeba mieć doświadczenia dużego . Ale my musimy wiedzieć czy osoba chce pracować i ma ambicje do pracy czy nie . A szkolimy my jako technicy w terenie bądź na warsztacie. Ja przeszedłem do firmy nie mając żadnego doświadczenia w tej branży. Kolega mnie nauczył a resztę wiedzy zdobyłem sam . Dużo zależy od człowieka co w życiu chce robić czy udawać i byle od 1 do 1 . Albo robisz i są tego efekty i jedziesz sobie na Grecję odpocząć ;)
No na Grecję to bym pojechała tak szczerze. ;) A możesz proszę powiedzieć coś więcej na temat tych szkoleń w terenie? Jak to dokładnie wygląda?
Szkolimy się u klientów. Klient zgłasza awarie sprzętu my jedziemy diagnozujemy/naprawiamy i na tej podstawie każdy technik nabiera doświadczenia i praktyki . Trzeba zapamiętać tylko że modeli sprzętów jest pełno i do każdego tematu trzeba podejść inaczej ( zabudowa sprzętu, mocowania płyt, wena twórcza stolarza który sprzęt zabudował). Napewno pomagamy każdemu który chce u nas pracować. Nikogo nie rzucamy na tzw. "głęboką wodę" . Więc jak ktoś jest chętny pracy w naszym serwisie to zapraszamy
(usunięte przez administratora)
Kolego Włodi ładne piszesz głupoty w sieci. Osobiście pracuje w tej firmie 6 lat i nie było z niczym problemu ! Wypłaty są co miesiąc ( bez żadnych opóźnień) i każdy z serwisantów jest zadowolony . Co masz na myśli "słabe warunki pracy " ?? A po drugie to szef jest najbardziej wyrozumiała osoba w tej firmie. Jestem ciekaw gdzie teraz Ty pracujesz i jakiego masz szefa i po trzecie kim jesteś ? Że opisujesz w ten sposób nasz zakład pracy. Ujawnij swoją tożsamość i wtedy będzie wiadomo o kim mowa. Osobiście polecam zakład pracy i zapraszam w mojej osobie do mnie na praktyki ;)
(usunięte przez administratora)
Gosciu ty ( daawid) nawet tu nie pracowałeś to oczym ty piszesz. Każdy może oczerniać ów internecie. Tylko pisz prawdę !!!!!! A nie kłamiesz Tak zwany niezadowolony pan z gazety który pewnie nie otrzymał jak ma naprawić sprzęt i skasować 500 zł
Z tego co czytam większość opinii pochodzi od frustratów którzy chcieliby otrzymać profesjonalną obsługę za darmo. Osobiście korzystałem dwukrotnie z serwisu na gwarancji i odpłatnie. Pełen profesjonalizm- szybko sprawnie czysto a że za wiedzę fachową trzeba zapłacic niestety tak jest.
Czy w Józef Rutkowski P.H.U. Eldom-Bis są szkolenia zewnętrzne?
Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Józef Rutkowski P.H.U. Eldom-Bis. Czy taka w ogóle w niej istnieje?
Coś nie widzę tu opinii pracowników, a myślę że duża część osób właśnie tego tu szuka. Może ktoś by coś opowiedział o pracy tu ?
Ja natomiast pozytywnie odbieram cały proces serwisu. Jedyne co mogę zarzucić to nie dopytanie przez telefon o "objawy" jakie daje zmywarka. Przez to czekałam trochę dłużej, bo musiała zostać zamówiona część i Pan z serwisu trochę nie potrzebnie przyjeżdżał. Samo umówienie się na serwis było 3 dni po zgłoszeniu. Sympatyczny Pan z serwisu szybko i sprawnie zdiagnozował problem. Na następnej wizycie już z zamówioną częścią przyjechał i powymieniał co trzeba. Naprawa odbywała się na gwarancji. Zakup zmywarki w Ikei.
Miałem niestety wątpliwą przyjemność do czynienia z panem Rutkowskim, arogancki bezczelny i niekompetentny. Nie mogę zrozumieć jak się uchował na rynku taki człowiek.Jak będziesz miał problem i zgłosisz się do tego pana to zapewniam ze będziesz miał nie jeden tylko więcej. Mi tez zabrał trochę zdrowia. Na pewno do końca życia zapamiętam tego pana i ten serwis.Radze wszystkim szerokim łukiem omijać to miejsce i tego pana.
Uwagi klientów firmy są przyjmowane przez firmę ,ale z pewnością nie na tym forum.
Zleciłam naprawę zmywarki . Najgorsza firma z jaką współpracowałam. Usterkę mojej zmywarki diagnozują na chybił trafi-jak do tej pory dwa razy chybili. Mam niesprawną zmywarkę od miesiąca i ciągle czekam na jej naprawę. Firma traktuje klienta jak natręta , choć zapłacić musiałam. Obiecują termin i gdy go nie dotrzymają , nawet nie powiadomią. Pani przy telefonie nie ma żadnych kompetencji ani umiejętności rozmowy. Przestrzegam-na zmywarkach się nie znają. Pani przy telefonie niekompetentna, miesza klienta z błotem, jedyne co ciagle powtarza : prosze się nie denerwować. Jak ktoś chce powspominać komunę-to w Eldom bis będzie uczta dla niego.
Jak przygotować się do rozmowy w tej firmie? jakieś wskazówki?
Witam. Parę słów przestrogi przed tą "firmą". Serwisant tej firmy nie nadaje się do "kręcenia karuzeli", podczas wizyty stwierdził uszkodzenie sterownika zmywarki lub pompy myjącej (tak na oko) i przedstawił mi koszty nowych części w granicy 450-550 PLN i 150 za wymianę co daje koszt 60% ceny nowej zmywarki. Gdy odmówiłem zażyczył sobie 100 PLN za dojazd i diagnozę. Nie rozpisując się w szczegóły rozebrałem zmywarkę i stwierdziłem że prawdopodobnie uszkodzeniu uległ kondensator silnika pompy myjącej a po ponownej konsultacji tego samego "serwisanta" stwierdził on że to nie możliwe ale mogę spróbować. Spróbowałem i wszystko działa jak nowe- uwaga za 7 PLN. Na temat rozmowy z konsultantką firmy po tym zdarzeniu szkoda mojego czasu na komentarz. Gratuluję fachowców, a w szczególności pomysłu na biznes, bo powiedzmy 100 PLN za 15-20 minut wątpliwej diagnozy i niech będzie minimum 10 takich wizyt w ciągu dnia daje 1000 zł. dniówki, razy 20 dni w miesiącu daje nam 20000 PLN. Być może jest to odosobniony przypadek w tej firmie, ale widząc komentarze powyżej nie wydaje mi się. Podsumowanie - nigdy więcej tej "firmy".
Wszyscy pracujący w tej firmie traktują interesanta jak zło konieczne, z wielką łaską i niechęcią.Ceny są niemałe więc powinni okazać więcej empatii, przecież klient to ich zarobek, powinni robić wszysto aby dbać i zabiegać o klienta, tutaj tak nie jest, nigdy już nie skorzystam z tej firmy, bo naprawdę można znależć wiele innych gdzie jest się mile widzianym.
A ja sądzę, że to inspiracja konkurencji te bezpodstawne oskarżenia!!
ODRADZAM !!!! Panie przyjmujące zlecenia niekompetentne, nie informują o całkowitym koszcie naprawy, . Kierownik zakładu bezwzględny, arogancki , nie przyjmuje żadnych argumentów. Kiedy dojdzie do płatności po wykonanej usłudze można się bardzo rozczarować.
Ceny z kosmosu. Kto dał autoryzację tak niekompetentnym " fachowcom. Odradzam korzystanie z tej firmy!!!!!
A może by tak więcej faktów? Bzdury bez pokrycia o niekompetentnych fachowcach może napisać każdy!!