logo AG metal

AG metal

Wrocław

Opinie o AG metal

anonim 2009-09-01 07:45:31
anonim - 2009-04-09 08:43:19

Dodaj opinie o AG.METAL-BELGIA HOLANDIA - WROCLAW. Twoja ocena może okazać się bezcenna przy procesie rekrutacyjnym, podjęciu decyzji, pracy.

firma solidna to co oferuje to sie z tego wywiazuje jednym slowem jest ok pracuje juz trzy lata i ngdy ni mialem powodu do nazekan roman
Łysy 2009-12-01 07:51:58
Pracowałem w tej firmie i jest ona wypłacalna ( usunięte przez administratora )
Elektryk 2010-08-16 15:37:35
Jestem obecnym pracownikiem i nie narzekam Michał jak nie znasz zasady ,że z delegacji nic nie wypływa to nie nadajesz sie do takich robót.
bydgoszcz 2010-08-30 22:43:07
co wy tam wiecie robie tu 4 lata i mam dyche na reke a miewalem 12 .
zawsze na czas i bez kosztów ukrytych> trzeba bylo sie uczyc na spawacza a nie zbierac słome )))
Elektryk 2010-08-31 10:30:29
Jeszcze bez opini ? Robótka fajna spanie zajefajne (w Ferrarze) W dni wolne nad morze. Kto przyzwyczajony do roboty to LAJCIK pozdrawiam nara.
hrubieszow 2010-09-25 18:42:53
mi tam pasowalo. kasa na czas i to duza, u nas to kosmos. pozdr wszytskich
zdziwko pomylka 2011-11-15 08:54:02
chybas gosciu cos pomylil fora, robie tu 4 lata i mam wszystko ok, nawet chate co wczesniej kulalo. nie wiem o kim tam mowisz ale wiem ze paru pijakow i nierobow wylecialo, moze ty jestes z tej grupy.
Ja mam staly kontrakt i od lat ten sam.
Dobry kolega 2012-01-16 18:19:30
Panowie możemy zrobić tak jak powiedział Janusz . Każdy z was napewno pracuje na zachodzie i ciężko się zorganizować ale są takie dni że wszyscy są w kraju, są to różne święta . Biuro może być zamknięte ale do Trzebnicy chyba wszyscy mamy blisko. Czekam na więcej maili.
1
JAREK 2012-06-26 10:54:09
kolego czesc widze ze pracowales w AG METAL w jakim miescie pracowales z tej firmy oraz jak masz na imie bo ja tez pracowalem tam ( usunięte przez administratora )
Zetor 2013-09-23 15:40:23
Czesc, koszty mieszkania to nie. Tego nie placilismy. Dojechalismy samochodem z jednym gosciem z ktorym pracowalem. Na wlasny koszt oczywiscie. Roboty mialo byc na dlugi okres a po 2 tygodniach do domu jechalismy wkurzeni.
Zetor 2013-09-24 12:53:53
Umowa z tego co pamietam, byla na rok czasu. Ale co z tego jak i tak podpisywana na jakas inna firme. Tam sie nikt takimi pierdolami jak okres wypowiedzenia nie przejmuje.
Zetor 2013-09-25 16:15:26
Dokladnej nazwy juz nie pamietam, bo sam papier mi gdzies zaginol przy przeprowadzce do norwegii (teraz tu robie). Cos to bylo zwiazane z jakas energia odnawialna czy sloneczna.Jakas taka pierdola. Nie znam czlowieka ktory by bezposrednio pracowal u nich. A kilku dobrych gosci poznalem w antwerpii.System socjalny to tylko tyle ile wynika z umowy na najnizsza krajowa.
odeon 2013-11-27 10:13:23
robił ktos w Mordajku?
kkk 2014-01-22 19:34:16
jak sie pracuje w ag m w belgi ? może ktoś coś napisać?
z 2014-01-28 16:33:00
Porażka i pomyłka pracowałem i szczerze odradzam!!!
lukas 2014-02-13 20:07:07
witam jak byście szukali spawacza na kontrakt to dzwonić (usunięte przez administratora)
MONIA 2014-04-15 18:59:06
WITAM, MAM PYTANIE CO DO ZAROBKÓW BIURA, PYTAM BO WYSŁAŁAM CV DO KADR I NIE WIEM JAKĄ KWOTE KRZYKNĄC NA ROZMOWIE KWALIFIKACYJNEJ
1
hm 2014-07-15 12:41:53
a gdzie są miłe ślicznotki z biura ?
2
panna iskra 2014-11-14 19:02:36
akurat ja bym chciała spróbować swoich sił jako spawacz.na jakich warunkach mogliby mnie zatrudnić i czy mam szansę na umowę o pracę? tylko taką zaakceptuję także mierzę wysoką poprzeczkę.finanse i grafik można z nimi w jakikolwiek sposób negocjować? co do grafiku to też mam swoje wymagania bo mam sporo hobby różnych
Porazka 2014-12-05 20:18:34
Porazka firma i konfidenci z bydgosczy
1
mały 2015-01-04 14:37:11
przecież to przekręt (usunięte przez administratora)ma ze 30 firm i tyle samo prezesów "słupów" i wszystkie te firmy to porażka, te umowy co dają - możecie sobie nimi d... podetrzeć
Porażka 2015-01-14 21:25:14
umowy na najniższej krajowej zero zapłaty za urlopy firma dla desperatów i alkocholików
1
Wieluń 2015-09-28 11:42:30
Uwaga na jedem jedyny kontrakt w niem.bo innych nie ma i już nie będzie prze tą firmę chyba zmienią znów nazwę na WYJEB saltzkkoten przejęty przez pe....li z wielunia (w II wojnie poleciały tam pierwsze bomby wiadomo dlaczego )Artur P.rządzi i nie dopuści kogoś lepszego do roboty jak mu sie nie spodobasz to cie nie ma za 1 euro da ci ru..ac własne dzi..ko ,na takich ludzi nie ma najgorszego słowa w pol. jez .Koodynator piotr nie interesuje go nic oprócz najebania godz. spawasz we własnych ciuchach,lato upał nie ma wody chyba z kibla własciciel niemiec się krzywo patrzy jak odejdziesz z stanowiska masz 2 pausy po 15 minut na 12godz ito jak ci szanowny wieluńczyk pozwoli s..r.....n.
1
jędrek 2016-02-11 20:05:07
potrzebuję aktualnego nr telefonu
hh 2016-05-08 14:03:47
wydaje mi się @miziok ze tego typu wymagania na stanowisko spawacza to jest norma. teraz niestety nie szukają, ostatniej rekrutacji dokonywali dawno bo w 2014 roku. To oznacza, ze jest tam, stabilnie.
Zostaw swoją opinię o AG metal - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie AG metal