brak logo

strumet

Strumień

Opinie o strumet

montażysta 2016-03-01 17:46:43
dzisiaj przyjechała następna partia ukrainców wszystko na montaż niech sobie góra zejdzie i znimi pracuje i ich szkoli bo montażysci nic z tego nie mają podwyżek zero premia 35 procent 1/4 załogi z ukrainy smutne jeszcze 2 miesiące i firma nazywa się będzie UKRAINOMET
1
metal 2016-03-05 09:27:39
Ja tam sie ukraincow nie boje przyjechali by wykonywac proste roboty trzeba im zyczyc polacy tez pracowali i pracuja za granica.Ja zarabiam zdecydowanie wiecij niz 2400zl i ciesze sie ze mam taka prace pewna moim zdaniem bo firma STRUMET jest bardzo nowoczesna i swetni zorganizowana wiec przez ukraincow nie upadnie.
1
BOB 2016-03-05 21:43:26
STRUMET JEST OK
2
Gruby 2016-03-09 14:01:22
Kontrola do zwolnienia same buble puszczają siedzą po kątach nikt nic nie sprawdza ani kooperantów
1
gruby 2016-03-09 20:52:30
na montazu mają niby 5% sprawdzac,ja juz palete robie trzy tygodnie i nikt nawet sie nie przyszedł zapytac czy to pasuje i czy wszystko jest ok!!!ci z naszej zmiany rannej
co umieją to tylko numery spisac z conti i ludzi zabawiac
1
Szlifierz 2016-03-10 12:11:42
Prezesie na każdy dział są dodani ludzie tylko na spawalni brakuje trzeba po dwie roboty robić jak długo tak można ciągnąć
Obcy 2016-03-10 12:47:14
Uwas numery spisują przynajmniej a unas numery muszą nabijać widlakowcy
ja 2016-03-10 21:01:39
Ja tez mam ochote na numerek.
xxx 2016-03-14 12:45:47
Kiedy beda podwyżki?
1
Szlifierz 2016-03-15 19:31:31
Najwyższy czas poruszyć temat podwyżki bo wypłaty zamiast rosnąć to maleją!
1
diobol 2016-03-17 09:43:37
Zastanawiam sie czy zaaplikować, proszę napisać jak wyglądają na dzień dzisiejszy zarobki, mam na myśli stanowisko ślusarza. Z góry dzięki i pozdrawiam
Bury 2016-03-24 22:45:24
W Strumecie znajdziesz zyczliwe osoby ktore w razie czego pomoga.Pozdrawiam i zycze powodzenia.
ziom 2016-04-03 21:02:10
kolego bierze sie prace taką jaka jest!!!ty pierwsze pokaz ,a potem pytaj o zarobki,pokaz co potrafisz !!!bo jak narazie to ty chyba jak Ferdek kiepski jestes
DObre 2016-04-08 21:17:42
"Pomocni , Miła atmosfera" hahaha chyba prezesi kazali majstrom ocieplić wizerunek firmy w internetach.Plotki to chleb powszedni którym karmią się wszyscy, a w większości rzeczy musisz się nauczyć/podpatrzeć u innych i tyle.
ja 2016-04-16 13:01:10
Mysle ze nalezysz do tych co wiedza wszystko najlepiej i nie da sie im nic podpowiedziec.
1
ja 2016-05-23 21:33:49
Ja jestem zadowolony i polecam te firme.
1
fizyczny 2016-05-30 08:34:27
Z tego co slysze od kolegow pracujacych w innych firmach to u nas jest bosko.
1
TOM 2016-06-03 05:48:06
Polecam te firme naprawde jest dobrze,ale zawsze moze byc jeszcze lepiej.
2
Zenek 2016-06-13 19:24:06
Faktycznie jest dobrze ciszmy sie z tego co mamy.
4
Zenek 2016-06-15 08:44:35
Przepraszam mialo byc cieszmy.
1
LILKA 2016-07-09 19:59:44
NIECH NAZWIA NIE STRUMET TYLKO SRUMETOUKRAINIEC
5
ciekawy 2016-08-23 10:27:29
panowie cos mi sie wydaje ze zaklad idzie ku koncowi pora sie brac pojawiło sie kilka fajnych zakladow w ktorych idzie spokojnie pracowac a zarobki troszke lepsze niz tu ja pracuje do konca wakacji.ps co sie stało z lesławem i siarokiem
11
Pracownik 2016-08-23 13:36:32
Wiadomości się zwalnia a Lesław? Sam nie wiem
1
ambitny 2016-08-25 20:08:41
Panowie mam podjać pracę w tym o to zakladzie, polecacie czy odradzacie?
Pilne.
1
Prezes 2016-08-31 16:46:51
W Strumecie nawet po zawodówce można kierownikiem zostać. Zapraszamy
8
Kocioł 2016-08-31 16:53:09
Ludzie się zwalniają bo już mają dość tej zwariowanej pracy Więcej Więcej Więcej. Prezesi żyją godnie a robotnicy nędznie. Podwyżki ani słychu i do tego jeszcze premię za jakość nedzną dają.
11
9999 2016-09-01 19:00:15
Czyli tak samo jak w Medrosie
2
ciekawy 2016-09-06 13:47:54
potwierdzam
4
Zupka 2016-09-07 09:36:38
Pewnie za niechorowanie też wezmą.
kit 2016-09-09 06:50:51
A czy przyjęli już nowe osoby na stanowiska na które była teraz rekrutacja po tych którzy się zwolnili? Czy jeszcze wolne?
2
Obcy 2016-09-18 13:23:51
Uwaga na parkingu pod zakładem ktoś rysuje samochody trzeba coś z tym zrobić
2
Tomi 2016-10-13 18:02:54
Witam was mam pytanko czy są przyjęcia do Strumień?? Bardzo bym prosiła a pozytywną odpowiedź . Dziękuję wam
1
Kolo 2016-10-20 20:57:03
Może i tak ale na pewno nie w firmie strumet tam na robicie spawalniczy robisz za zwykłą stawkę i też nie przyjmą do strumet pierwszego lepszego z ulicy
spawacz 2016-10-29 10:47:36
Moze i tak ale w moim przypadku jest inaczej, ja mam stawkę niezwykłą czyli bardzo dobrą i praca mi pasuje, jakby mi nie pasowała to bym zwolnił miejsce innym.
xyz 2016-11-03 11:50:24
zakład jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i tyle zarząd tylko garnie dla siebie zero poszanowania dla pracy człowieka a kontrola jakości to jakaś fikcja żal patrzeć na te gęby
4
Pracownik 2016-11-03 13:33:48
|Czy jest juz ten nowy Kierownik magazynu. Ostatnio prezes chodził z jakims chłopkiem i go oprowadzał. Czy coś sie zmieniło czy mnie cos omineło:)
Bo jak dalej szuka to ja jestem chetny :)
spawacz 2016-11-04 21:13:02
no to pewnie jestes dupolizem jakich wielu w tym zakladzie!
5
Pracownik 2016-11-05 15:43:25
To jest ten kierownik czy nie bo z twojej odpowiedzi nic nie wywnioskowałem :)
obserwator 2016-11-29 21:08:34
Prawda to że na spawalni jest trójkąt bermudzki i tracą się ludzie.
6
asdff 2016-12-04 19:23:14
Kto podejmuje tak debilne decyzje np. żeby pół roku wcześniej dni pomiędzy świętami odrabiać?!!!Dajcie zarobić!!!Co z podwyżkami należą się , od kilku lat stawki w miejscu stoją a normy pracy drastycznie wzrosły?!!!
17
Sorek 2016-12-18 22:27:15
Czy ktoś wie czy są teraz przyjęcja ? Chodzi mi konkretnie o opetarora maszyn/CNC?
mateusz 2016-12-23 11:38:35
Ja generalnie polecam firmę, nie dzieje się tam nic o czym każdy by nie wiedział, socjal jest, ubrania, środki czystości są, pieniądze zawsze na czas albo wcześniej i zgodne z stawką jaką prezes zaoferował + premia uznaniowa (a z nią temat jest prosty, nie obijasz się i nie zepsujesz nic co by bardzo naraziło na dodatkowe koszty firmę, to nikt Ci tej premii nie pomniejszy ani o procent). Co do podwyżek to są, ja np. dostałem i wcale nie chodziłem, tylko pracowałem możliwie najlepiej i ktoś to docenił. Co więcej dwa razy w roku mamy tam dość pokaźne premie. jeżeli chodzi o załogę to jak wszędzie jest sporo "normalnych" ludzi może nawet większość i także kilku takich o których szkoda pisać czy mówić. Mi osobiście w tej firmie dobrze, nikt mnie nigdy nie oszukał na pieniądzach, mam tyle ile miałem mieć na godzinę, wszelkie dodatki, premie, kadry w których załatwię co potrzebuje i to z uśmiechem na twarzy. Co do chłopaków z Ukrainy to nie stanowią problemu, robią co im każą za stawkę, jaką im firma oferuje i to ich sprawa. co do opinii że "dupią za grosze" to ich sprawa, tylko kto z Was nigdy nie szukał oszczędności? czy to jakieś tańsze części do samochodu/zamieniki, czy to jakiś rabat na usługi telekomunikacyjne (abonament czy internet), jakieś tańsze materiały budowlane czy do remontu. KAŻDY!!! więc co wam do tego że firma zamiast dawać nadgodziny pracownikom którzy mają duże stawki (swoją drogą nie adekwatne do umiejętności), wolą aby tą prace wykonał ktoś za niższą stawkę, moim zdaniem to czysta ekonomia i kalkulacja. I teraz najważniejsze dla wszystkich nie zadowolonych, nękanych i umęczonych, każdy pracownik zatrudniony na umowę o prace ma prawo do wypowiedzenie umowy o prace z zachowaniem okresu wypowiedzenie (czas jego trwania jest wpisany na umowie o prace), co więcej możecie wnioskować o rozwiązanie umowy o prace na mocy "porozumienia stron", które pewnie byście otrzymali gdybyście faktycznie i bardzo chcieli. Prośba do wszystkich którzy wiedzą najlepiej i narzekają najwięcej, proszę o listę co najmniej 3 zakładów pracy, w promieniu 20 km który oferuje więcej niż strumet. ( nie piszcie tylko o górnictwie)
14
do Mateusz 2016-12-23 17:47:22
Mateusz ujmę to krótko ty chyba w dzieciństwie miałeś ciężkie zabawki
8
pracownik 2017-01-03 13:41:13
Mateuszu gratuluję trafnej wypowiedzi, faktycznie 'Strumut' to porządna firma,co słyszę wiekszosc pracowników jest zadowolona i ceni sobie mozliwosc pracy tutaj.
5
L 2017-01-03 17:25:54
Jasne tak porządna że jeden za drugim się zwalnia a podwyżek nie było conajmniej od 6 lat
3
Desperat 2017-01-05 13:24:57
Cieć na bramie ma teraz z urzedu 13 zeta na h.A spawacz na dziendobry 14 zl. a po 6 latach orki dorobisz sie garba i jakichs 15,5o na h.Czyli bez nadgodzin jakies 2200-2400 na rączkę za tyranie cały mieśiąc na G lub Conti!!!Żyć nie umierać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9
EUREKA 2017-01-06 12:07:16
A jakby tak zebrać się w kilku i samemu stworzyć taką firmę ,w końcu to my tą harówę odwalamy, wtedy cała kasa będzie nasza .
6
W 20KM 2017-01-11 14:13:53
COUPER, ROSINSKI, POLMOTORS
1
OBRAZONY 2017-01-12 18:36:00
Szanowny Panie Desperat prosze mnie nie obrazac ja jestem pracownikiem ochrony wykonujacym sumiennie bardzo odpowiedzalna prace a nie jakims cieciem,szanujmy sie i liczmy kazdy swoje.
4
MS Office 2017-01-16 11:37:27
Odszedł stary prezes - odeszła dobra firma Strumet. Przyszedł nowy prezes - normalny folwark, gdzie są pracownicy równi i równiejsi. Szacunek dla pracownika, kooperanta, dostawcy? No chyba żartujecie.
2
Zostaw swoją opinię o strumet - Strumień
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie strumet