Bardzo się cieszę, że kończę pracę w Ami Bijoux. Co negatywnego tutaj przeczytałam wszystko jest prawdą, jestem w szoku jak dużo osób ma podobne opinie, a myślałam, że to tylko mi nie gra. Osobiście zetknęłam się z niegrzecznym traktowaniem przez menagerki, wytykanie każdego szczegółu, chociaż nie było sensownego szkolenia, aby się wszystkiego nauczyć. Atrakcyjne propozycje ba początku, w praktyce to ich brak. Niby elastyczny grafik, ale kiedy podałam swoją dyspozycyjność, to menagerka powiedziała „nie prowadzimy takich zmian”, więc w sumie brak elastyczności, trzeba odpowiadać oczekiwaniom menagerki. Premia nie do wyrobienia. Mi osobiście trafiły się niezbyt koleżeńskie osoby na wyspie, w cudzym oku źdźbło zauważą, a w swoim belki nie widzą. Ceny mega wygórowane, niepłatne nadgodziny, brak możliwości awansu. Nie polecam jako pracownik i jako klient. Produkty nie są warte swojej ceny, a praca poświęconego czasu.
Chciałabym się dowiedzieć, jak wyglądają NADGODZINY w galerii handlowej, która czynna jest od X do Y i do widzenia. Przecież to jest totalne kłamstwo, to co piszesz. A o tym, jak wyglądają zmiany jeśli chodzi o podział godzinowy jest się informowanym na ROZMOWIE O PRACĘ... więc podjąć decyzję o tym, czy konkretny podział pasuje czy nie można PRZED podpisaniem umowy
Nie polecam totalnie. Zaczynając od tego, że nie ma szkolenia, które nauczyłoby wszystkiego. Mówię o tym, bo później jesteśmy zdane na siebie, a każde pytanie do koordynatorki kończy się zbywającą odpowiedzią. Zero wsparcia i pomocy. Po prostu radź sobie sama. Dokładanie obowiązków, które w rzeczywistości powinny być wykonywane przez górę - np rekrutacja której jako zwykły pracownik nie miałam w umowie. Góra ma za to płacone a my to robimy - super układ ;)
Kłamiesz totalnie, są szkolenia, zarówno z grawerunku jak i ze sprzedaży, przed gorącymi okresami są jeszcze dodatkowe szkolenia sprzedażowo-informacyjne. Miałaś też 24/7 dostęp do materiału ze szkoleń i wszelakich pomocy na dysku, gdzie naprawdę plików jest od groma i są tam odpowiedzi na 99% pytań, więc jakie zdanie na siebie? Tylko to trzeba chcieć tam zajrzeć najpierw i mieć w sobie odrobinę samodzielności.
Hej. :) weszłam tu z ciekawości, ponieważ oglądam właśnie biżuterię na stronie z e-sklepem. Zaskoczyły mnie te pytania odnośnie pracy jako mechanik. Chciałam odszukać w sieci takie ogłoszenie ale nic mi nie takiego nie pokazało. Gdzie one są dodawane?
Czy dalej tak jest jak jedna Pani pisała, że raczej trzeba być podczas pracy samowystarczalnym? Mam na myśli głównie te szkolenia których w zasadzie brak. chyba ze do teraz już je wprowadzono? Mimo wszystko jak teraz od tego kolejnego już roku płacą za taki rzut na głęboką wodę?
Przecież są szkolenia ze sprzedaży i z graweru, dodatkowo dostęp do materiałów ze szkoleń 24/7
a od kiedy te szkolenia są wprowadzone? Widzę w tym zapytaniu sugestie, że może do dziś już są jednak. Czy można prosić o opis tego szkolenia? ile średnio czasu zajmuje jego realizacja osobie bez doświadczenia?
Szkolenia z graweru i wraz z nimi kontakt do osoby odpowiedzialnej za szkolenie z graweru, z którego można korzystać codziennie od 9-18 są od 2021 roku. Szkolenia ze sprzedaży z dostępem do osoby odpowiedzialnej za te szkolenia codziennie od 9-18 są od 2022 roku. Dysk, na którym sa wszelkie materiały potrzebne do pracy, gdzie sa tez i odpowiedzi na 99% pytań dziewczyn z wysp jest dostępny od 2021 roku. Także naprawdę nie da się czytać tych bzdur i kłamstw ze żadnych szkoleń. Prawda jest taka, ze trzeba CHCIEĆ się szkolić, CHCIEĆ pytać… chcieć ruszyć palcem żeby zajrzeć do materiałów pomocniczych których znajomość JEST obowiązkowa. Szkolenie trwa tyle, ile czasu potrzebne jest osobie szkolonej.
Hej, prócz tych szkoleń jakie jeszcze inne fajne benefity oferują? nie widzę by ostatnio o nich pisano a chce mieć całokształt. Doświadczenia w biżuterii akurat nie mam, ale chętnie się tego nauczę, widziałam też że o premii coś tu pisali, po jakim czasie teraz udaje się ja ludziom wyrabiać?
Bardzo się cieszę, że kończę pracę w Ami Bijoux. Co negatywnego tutaj przeczytałam wszystko jest prawdą, jestem w szoku jak dużo osób ma podobne opinie, a myślałam, że to tylko mi nie gra. Osobiście zetknęłam się z niegrzecznym traktowaniem przez menagerki, wytykanie każdego szczegółu, chociaż nie było sensownego szkolenia, aby się wszystkiego nauczyć. Atrakcyjne propozycje ba początku, w praktyce to ich brak. Niby elastyczny grafik, ale kiedy podałam swoją dyspozycyjność, to menagerka powiedziała „nie prowadzimy takich zmian”, więc w sumie brak elastyczności, trzeba odpowiadać oczekiwaniom menagerki. Premia nie do wyrobienia. Mi osobiście trafiły się niezbyt koleżeńskie osoby na wyspie, w cudzym oku źdźbło zauważą, a w swoim belki nie widzą. Ceny mega wygórowane, niepłatne nadgodziny, brak możliwości awansu. Nie polecam jako pracownik i jako klient. Produkty nie są warte swojej ceny, a praca poświęconego czasu.
Chciałabym się dowiedzieć, jak wyglądają NADGODZINY w galerii handlowej, która czynna jest od X do Y i do widzenia. Przecież to jest totalne kłamstwo, to co piszesz. A o tym, jak wyglądają zmiany jeśli chodzi o podział godzinowy jest się informowanym na ROZMOWIE O PRACĘ... więc podjąć decyzję o tym, czy konkretny podział pasuje czy nie można PRZED podpisaniem umowy
pytano tylko o status ucznia, poprzednie prace, mozliwą ilość godzin do przepracowania
doświadczenie zawodowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Nie polecam totalnie. Zaczynając od tego, że nie ma szkolenia, które nauczyłoby wszystkiego. Mówię o tym, bo później jesteśmy zdane na siebie, a każde pytanie do koordynatorki kończy się zbywającą odpowiedzią. Zero wsparcia i pomocy. Po prostu radź sobie sama. Dokładanie obowiązków, które w rzeczywistości powinny być wykonywane przez górę - np rekrutacja której jako zwykły pracownik nie miałam w umowie. Góra ma za to płacone a my to robimy - super układ ;)
Kłamiesz totalnie, są szkolenia, zarówno z grawerunku jak i ze sprzedaży, przed gorącymi okresami są jeszcze dodatkowe szkolenia sprzedażowo-informacyjne. Miałaś też 24/7 dostęp do materiału ze szkoleń i wszelakich pomocy na dysku, gdzie naprawdę plików jest od groma i są tam odpowiedzi na 99% pytań, więc jakie zdanie na siebie? Tylko to trzeba chcieć tam zajrzeć najpierw i mieć w sobie odrobinę samodzielności.
Wiesz, jak wygląda wynagrodzenie początkowe, które oferuje Ami Bijoux Magdalena Hejna dla potencjalnych kandydatów? Na Praca.gov.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Mechanik.
Witam! Ile muszę czekać na potwierdzenie płatności przez stronę? Pisałam już maila i jak na razie cisza
Czy w Ami Bijoux Magdalena Hejna obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Mechanik umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 27 września na Praca.gov.pl.
Z uśmiechem wspominam pracę w firmie Ami Bijoux, w której dostałam elastyczny grafik, kreatywne zajęcie w pracy czyli wykonywanie biżuterii i graweru oraz obsługa klienta. To wszystko sprawiało, że z przyjemnością przychodziłam do pracy. Zrezygnowałam tylko dlatego, że szukałam już czegoś w swoim kierunku studiów.
Pracuję w firmie Ami Bijoux już jakiś czas. Jestem zszokowana tym, co widzę w komentarzach. Nie mogę powiedzieć złego słowa, ani o właścicielach, ani o zarządzających. Wiadomo, jak ktoś szuka problemu to zawsze znajdzie, ale nie rozumiem po co te kłamstwa? Krótko i na temat: jeśli pracujesz tak jak trzeba, to traktują Cię tak jak należy. Polecam pracę każdej studentce, która chce uzupełnić swój portfel. Pensja wypłacana zawsze na czas, możliwość wyrobienia premii (i to nie małej!) a do tego zawsze miła atmosfera w pracy.
oho, jest i ona! :) Szefowo, nasza wyrocznio! czy progi w przyszłym roku będą podniesione o 200 czy 300%?
Z atmosferą się zgadzam, trafiłam na super dziewczyny, ale z premią to chyba jakiś kit. Może uda się komuś zdobyć premie ale to max 2-3 x w roku. I jeśli się uda to i tak nie są duże, tak w przeliczeniu jakbyś procował/ła dodatkową zmianę w danym miesiącu.
Pracuje w ami już rok i tez jestem w szoku co tu się wyrabia w komentarzach, ale punktów jest w Polsce sporo, nie można jednego porównywać do drugiego. Jeżeli chodzi o premie to wyrabiam ją już 7 miesiąc bez przerwy, a nie ukrywam… nie staram się jakoś szczególnie :) wiadomo, stawka pozostawia wiele do życzenia, dlatego nie widzę takiej potrzeby :)
i stale do dziś się trudnisz, jeśli z rok juz minął? zdradzisz, w której lokalizacji w miarę znośnie jest? warunki pracy po dłuższym okresie jakkolwiek się zmieniają? i czy są wstępne porady zwłaszcza jak na start właściwie się wdrożyć?
Pracę w Amibojoux wspominam jaką najgorszą z możliwych. Tyle pretensji, niezadowolenia oraz wyrzutów ze strony menagera nie spotkało mnie nigdy. Nie wiem czy ciągle szukanie problemu nie jest jednym z hobby M.S. :) Na początku nie było tak źle, tzn. przed podpisaniem umowy - na spotkaniu, obiecywanie wsparcia oraz pomocy (jak się potem okazało, obiecywane były złote góry, brak pokrycia z rzeczywistością). M.S z pozoru wydawała się bardzo sympatyczna, miła, jak się po czasie okazało - była to jedynie kreacja na potrzeby rozmowy. Podczas 3 dniowego szkolenia, nie jest się w stanie niczego nauczyć (tym bardziej, że szkolenie przeprowadza inny pracownik wysp) - ewentualnie wiązania sznurków oraz klejenia wstążek, o nazwie kamieni - nie wspominając, czy też grawerze. Podobnie jest ze szkoleniem z graweru, które trwa może z 2h i odbywa się zdalnie. Dużym minusem był fakt, że pomoce w formie blaszek w 90% były wykorzystane, także szlifowanie graweru było praktycznie niemożliwe, a warto zaznaczyć, że w ciągu miesiąca przysługiwały nam tylko 2 zawieszki, reszta opłacana była z własnej kieszeni. A i dodatkowo non stop działał podsłuch i kamery, które nie były sprawdzane w sytuacji niezgodności z klientem, tylko wg kaprysu szefowej/menagerki.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Ami Bijoux Magdalena Hejna?
Podejście do klienta skandaliczne. Wystarczy przeczytać regulamin sklepu, króry się nadaje do zgłoszenia do odpowiednich organów. Klient nie ma żadnego prawa! Jest jeden punkt, który mnie rozbawił, że jeśli Ami Bijoux uzna, że wada produktu jest mało istotna, to ma prawo odrzucić reklamację!!! Trzeba skończyć z nieuczciwymi praktykami. Panie Koordynatorki i Menagerki bez kultury, produkty nie są warte takiej ceny. Jednak zszokowało mnie podejście do pracowników!!! Już rozumiem czemu te biedne dziewczyny są takie zastraszone. Powinna się tam odbyć jakaś kontrola. Kary? Nagrywanie??? Chętnie bym odsłuchała nagranie jak Pani aspirująca influenserka zbiera ode mnie zamówienie!!! Bo niestety wykonała je okropnie, zupełnie inaczej niż ustaliła, oczywiście wina zrzucona na klienta. Mam nadzieję, że jednym z plusów pandemii będzie ich upadek. Konkurencja i kryzys szybko ukrócą takie praktyki. Dziewczyny jest dużo ofert pracy, nie dajcie się! Ja jako klient tam nie wrócę! Każdemu przed zakupem bym proponowała poczytać te wszystkie opinie.
Czy firma Ami Bijoux Magdalena Hejna oferuje elastyczne godziny pracy?
Tak, ale jak jest luka w grafiku i nie ma możliwości zastępstwa wpisywali kogoś mimo wszystko nawet jeśli tego dnia nie jest się dyspozycyjnym (np. przez zajęcia w szkole)
(usunięte przez administratora)
Jak długo trwa proces awansu w Ami Bijoux Magdalena Hejna?
Tam masz bardzo nikłe szanse na jakiekolwiek docenienie twojej pracy,nie wspominając już o awansie. Jeśli chcesz się rozwijać, to z pewnością nie tam.
Wieczność, nie ma szans na awans, bo każde inne miejsce niż "zwykły, najniższy pracownik" są już zajęte i nie zostaną oddane dla kogoś innego
No ale do końca życia te miejsca nie będą zajęte, co nie? Życie bywa przewrotne, różne sytuacje się zdarzają, a poza tym nie ma ludzi niezastąpionych, więc ODWAGI i do przodu :)
Bardzo mnie interesuje różnica między grawerem darmowym a komputerowym. Czekam na odpowiedz
Darmowy grawer jest wykonywany zawsze ręcznie i zawsze na wyspie w danej galerii, a grawer komputerowy jest wykonywany przez maszynę i jest dużo lepszej jakości niż ten ręczny. Grawer komputerowy nie jest wykonywany przez pracowników wysp w galeriach, lecz maszyna obsługiwana jest przez specjalnie wyszkolona osobę. Przy grawerze ręcznym mogą pojawić się nierówności, każdy jednak pisze trochę inaczej, więc ta czcionka nie będzie zawsze identyczna.
Firma poprzez swoich pracowników prosi, by Ci przy zakupie kazali klientowi przy stoisku wystawić dobra opinie na ich temat. Jest na to jedno słowo Masturbacja Dzięki i pozdrawiam
To aż tak im się źle wiedzie że sztucznie chcą polepszyć sobie opinie..? Szkoda słów.
Czy firma działa wg kodeksu pracy?
Hej! Jeśli ktoś jest ciekawy kolejnych smaczków to kontynuuję. Zdecydowanie za mała ilość znaków, by opisać to miejsce pracy. Zejdźmy z szefostwa, chociaż mogłabym tutaj pisać i pisać. Tak jak obiecałam, opiszę po krótce Manager. Dramat :) Ale na poważnie - osoba z wykształceniem średnim, zarządzająca kadrą niczym przedszkolak od razu dostający się na studia. Co chwilę jakieś roszczenie, nic się nie podoba. Gdy wpada na wyspę, widać to szaleństwo w oczach, rozbiegany wzrok, który błądzi szukając chociaż jednego punktu zaczepienia. Nigdy nie wiesz, o co tym razem będzie awantura. Elastyczność? To tylko hasło w ofercie pracy. Jeśli wystąpią luki w grafiku, to bezwzględnie wrzucana jest tam osoba, która ewidentnie wyraziła tego dnia swoją niedyspozycyjność. Ja także zaznaczę, że firma oferuje niską jakość swoich produktów, których cena odbiega od norm rynkowych i jest znacząco zawyżona. Ciągiem przyczynowo-skutkowym jest tutaj reklamacja, roszczenia klienta, negatywne rozpatrzenie Manager. Zadaniem pracownika jest przekazanie takowej decyzji rozczarowanemu klientowi, który zasypuje Cię wiązanką niezbyt przyjemnych słów. W wyniku zostaje z kwitkiem i srebrnym medalikiem, który kiedyś był "złoty". Jak już zatrzymałam się na cenach, to wspomnę, że płacicie 15 zł za 40 cm sznurka, którego wartość rynkowa to jakieś grosze (za metry, a nie centymetry). Co jest naprawdę chore i naruszające prawo w tym kraju to to, iż na wyspie jest podsłuch. Niby macie w umowie o tym, że to Wasze zabezpieczenie, że niby klient coś tam źle powiedział i grawer jednak się nie zgadza. Taak. Biorąc pod uwagę bardzo długą współpracę, ani razu nie wydarzyła się sytuacja, by treść z podsłuchu musiała ulec weryfikacji. Podsłuch odpalony jest non stop na telefonie Manager i jest dla niej jakąś chorą formą Big Brother. Nigdy nie wiesz, kiedy wielki brat czuwa :) Serio? Aż taka nieufność, czy po prostu nieprofesjonalne zachowanie. Myślę, że to wiek Manager wskazuje tutaj tą niedojrzałość. Jeśli o mnie chodzi, z perspektywy osoby, która nie bierze sobie do serca uwag, które są następstwem zbliżających się w cyklu menstruacyjnym dniach Managerki, uważam, że osoby bardziej wrażliwe mogą czuć się jak osoby represjonowane w tej pracy. Nie w tym rzecz, każdy ma to, na co sobie zapracował, a Wy jak podejrzewam nadal zmagacie się z wielką rotacją pracowników, którzy uciekają niczym z tonącego statku - aczkolwiek pamiętajcie, to kapitan schodzi ostatni, więc perspektywa ta jest bliska. Jeśli szukacie pracy i natraficie na ogłoszenie, to zastanówcie się. Praca pod względem obowiązków jest naprawdę na wielki plus. Szczególnie osobom utalentowanym może przypaść do gustu, ale nie liczącym na rozwój tutaj ;) Praca na czas studiów, dla osób, które nie wychodzą szybko z równowagi. Myślę, że nawet takie osoby prędzej czy później zrezygnują, bo postawa zarówno Manager jak i szefostwa skutecznie demotywuje do współpracy :)
Już podejście Pań na wysokich stanowiskach do klienta jest skandaliczne, ale żeby traktować tak pracowników. Mam nadzieję, że konkurencja i pandemia szybko zweryfikują tę nieuczciwą firmę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ami Bijoux Magdalena Hejna?
Zobacz opinie na temat firmy Ami Bijoux Magdalena Hejna tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ami Bijoux Magdalena Hejna?
Kandydaci do pracy w Ami Bijoux Magdalena Hejna napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.