GetResponse

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o GetResponse

asasas
Kandydat

piszecie tutaj o fajnym procesie rekrutacji. Ja miałam otrzymać odpowiedź w przeciągu tygodnia nawet jeśli jest to odpowiedź negatywna. Miałam nadzieję, że się dowiem dlaczego. Minął ponad miesiąc i odpowiedzi nie otrzymałam.

Anna
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Jaki poziom znajomości języka jest wymagany na stanowisku Customer Success Advisor? Czy znajomość na poziomie B2 jest wystarczająca? Pozdrawiam, Anna

Pracodawca

@Anna

Cześć Aniu, Praca w zespole Customer Success wiąże się ze stałym kontaktem z międzynarodowymi klientami, dlatego wymagamy biegłej znajomości języka angielskiego, co najmniej na poziomie C1. Języki dodatkowe, określane są w zależności od stanowiska, a informacja o nich jest zawsze określona w ogłoszeniu. Dziękujemy za pytanie.

Anna
Kandydat
@GetResponse

Dziękuję serdecznie za odpowiedź! Miłego dnia!

Monika
Kandydat
 Pytanie

Czy firma prowadzi swoją bazę kandydatów? czy cv można tylko wysyłać w odpowiedzi na konkretną ofertę pracy?

Pracodawca

@Monika

Obecnie nie posiadamy dodatkowej bazy kandydatów. Zachęcamy do aplikowania na aktualnie otwarte pozycje, które znajdują się na naszej stronie karier getresponse.com/careers.

Marysia
Były pracownik

Pracowałam w GetResponse kilka lat. Wrażenia o firmie różnią się w zależności od działu, w którym lądujesz. Znam wiele osób zadowolonych z pracy w IT, które spędzają tam lata. Z kolei w marketingu rotacja jest ogromna i 90% osób, z którymi pracowałam w pokoju, uciekło do innych firm. Plusy: - Poznałam wielu naprawdę fantastycznych ludzi, choć - jak wszędzie - zdarzają się tacy, którzy co krok rzucają kłody pod nogi, - Fajna atmosfera, dużo młodych ludzi, - Employer Branding na najwyższym poziomie (przynajmniej kiedyś), super imprezy pracownicze i różne eventy dla pracowników (przed pandemią), - Ładne biuro. Minusy: - Pensja jest kiepska, a o każdą stówę podwyżki trzeba się szarpać, - Stanowiska kierownicze są rozmnożone do granic absurdu - są "zespoły", które składają się z samego managera, - Bezsensowne zadania, nad którymi pracujesz tygodnie, po czym słyszysz, że w ciągu dnia masz wszystko zmienić o 180 stopni, bo ktoś ma taki kaprys. - Wszystkie projekty są prowadzone z takim ciśnieniem i niepotrzebnym stresem, że w końcu pożegnałam się z firmą, - Bardzo częste zwolnienia pracowników - człowiek znika, a Ty nie wiesz dlaczego i nie możesz nawet się z nim pożegnać. W skrócie: życzę Wam, abyście poznali ludzi z GR, ale żebyście mieli okazję zrobić to bez zatrudniania się w firmie.

Programista Php
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kontakt z rekruterką zostawia wiele do życzenia. Po wysłaniu CV, dostałem szablonowego maila z linkiem do kalendarza z wyborem terminu. Żaden termin nie był dostępny. Po wymianie kilku maili udało się go ustalić. Rozmowa z rekruterka dość standardowa. Po rozmowie miałem dostać decyzję o następnym etapie do piątku, dostałem w poniedziałek. Ustalenie terminu rozmowy technicznej trwało prawie tydzień i wymagało kilku maili. Na rozmowie technicznej obecna była rekruterka z pierwszego etapu, leader zespołu i jeden developer. Najpierw pytania zadawał leader zespołu. Dotyczyły moich poglądów na pracę, sposobów rozszerzania wiedzy, największy sukces i porażka. Ostatnie pytanie to co podoba, a nie podoba mi się w scrumie. Odpowiedz chyba się nie spodobała, bo zakończyło tą część rozmowy, a później już do jej końca czułem na sobie bardzo dziwne spojrzenie. Następnie ofensywę rozpaczał milczący dotąd developer. Najpierw musiałem rozwinąć poruszony w poprzedniej części temat (dlaczego przy upgrade PHP w projekcie porwalem się na przepisywanie biblioteki sklejonej na ślinę przez juniora, skoro są tak wspaniale narzędzia jak rector). Następnie raczej standardowe pytania z serii najczęstsze pytania na rozmowie o pracę PHP - git, solid, yagni. Czyli raczej pytania dla juniorów, a była to rozmowa regular+/senior. No cóż. Padło też kilka pytań o DDD - w ogłoszeniu nie było mowy o wymaganej znajomości, ale jako, że teorie znam, odpowiedziałem. Trzecia część rozmowy sprawy organizacyjne - czytane z kartki. Trochę wyjaśniło też te pytania o solida - firma nie ma wyznaczonych osób do prowadzenia rozmów, a jest to po prostu dodatkowo płatne zajęcie dla każdego developera. Ogólne wrażenie z rozmowy - wyglądała ona jak przesłuchanie na komendzie, szczególnie pierwsza część. Rezultat przyszedł dość szybko, spodziewana odmowa. Ciekawszy był powód - brak praktycznej znajomości DDD (jeszcze raz podkreślę - w ogłoszenie nawet mowy o tym nie ma, co można sprawdzić), oraz brak znajomości gita - u deva z 6 letnim doświadczeniem - brak komentarza. Możliwe, że pomyliłem się przy którymś pytaniu z zakamarek dokumentacji gita. Podsumowanie: rozumiem, że pewnie potrzebny jest ktoś z innym skillsetem. Jednak feedback był kuriozalny. Dlaczego w ogłoszeniu nie było mowy, że wymagana jest praktyka w DDD? Ogłoszenie wygląda raczej na poziom świeżego mida, a poszukiwany jest otrzaskany senior. Jeśli rekruterzy nie mają czasu na przygotowanie ogłoszenia zgodnie z profilem oczekiwanego kandydata, to nie ma sensu tracić czasu na rekrutację do tej firmy. Jest to loteria. Poza tym, oferowane wynagrodzenie jest bardzo niskie w stosunku do wymagań.

Pytania

Wady i zalety scruma, solid, yagni, czym różni się merge od rebase w gicie, kafka.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Ola
Pracownik

@Kandydat Pracuję w GetResponse od kilku lat i szczerze polecam. Lubię swoją pracę, atmosfera jest świetna, w pracy nie ma nudy, projekty ciekawe, a współpracownicy życzliwi. Każdemu życzę tyle szczęścia i kwalifikacji żeby tutaj pracować!!

Pytają
Inne
 Pytanie

Czy można poprosić o informację jakie inicjatywy podejmowała GetResponse Cares w 2020 roku?

Pracodawca

@Pytają

W roku 2020 fundacja dokonała darowizny na zakup respiratorów niezbędnych do walki ze skutkami koronawirusa. Zachęcamy do przeczytania artykułu, gdzie opowiedzieliśmy o działaniach jakie firma podjęła w tym obszarze: https://www.getresponse.pl/blog/jestesmy-razem-getresponse.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Czy praca zdalna jest u was tymczasowym rozwiązaniem, czy jest to coś na stałe?

Ola
Pracownik
@Pytanie

Hej! ????‍♀️ Zdecydowanie praca zdalna zostanie już jako standard w GetResponse. Mamy przestrzenie biurowe (hot desks) w naszych stałych lokalizacjach, dla tych, którzy chcą lub potrzebują pracować z biura, natomiast model pracy remote-first jest i będzie już w GeResponse normą.

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! Model pracy zdalnej zostanie z nami na stałe. Zachęcam Cię do przeczytania naszego artykułu z czerwca tego roku, w którym opowiedzieliśmy szerzej jak będzie u nas funkcjonował model pracy zdalnej: https://www.getresponse.pl/blog/firma-stawiajaca-na-prace-zdalna. Pozdrawiamy! :)

Angelika
Kandydat
 Rekomendacja

O pracy się nie wypowiem, bo z powodu moich oczekiwań finansowych niestety nie przeszłam procesu rekrutacji, ale duży plus dla rekruterki, która dzwoni z informacją zwrotną po rozmowie kwalifikacyjnej, mimo że nie musiałaby tego robić. Jeżeli podejście wszystkich managerów do pracowników jest takie samo jak Pani rekruterki to myślę, że firma jest warta uwagi. Sama przy kolejnych prowadzonych rekrutacjach zastanowię się, czy nie obniżyć swoich oczekiwań i nie próbować jeszcze raz, bo firma wywarła na mnie pozytywne wrażenie.

Kandydat
Kandydat
@Angelika

A ja mam inne doświadczenie - w stosunku do kandydata wymagań wiele, ale w drugą stronę już nie. Informacji zwrotnej w umówionym czasie nie otrzymałam, po upomnieniu się tylko lakoniczne dziękujemy, zero informacji dlaczego.

Pytanie
 Pytanie

Czym GetResponse Sp. z o.o. zachęcają? Jakie mają dodatki?

Pracodawca

@Pytanie

W GetResponse dbamy o naszych pracowników, oferując im szeroki wybór benefitów. Niedawno wprowadziliśmy dwa nowe dodatki związane z przejściem na pracę zdalną. Przygotowaliśmy jednorazowe dofinansowanie do wyposażenia domowego biura naszych pracowników. Wdrożyliśmy także comiesięczne wsparcie finansowe, które pomaga pokryć zwiększone wydatki związane z pracą zdalną. Opis wszystkich benefitów znajdziesz na naszej stronie: https://www.getresponse.pl/careers#perks. Zachęcamy do przeglądania najnowszych ogłoszeń o pracę na www.getresponse.pl/careers. Zespół Talent Development | GetResponse

CS Team employee
Pracownik

Obecnie tu pracuję. GetResponse to bardzo dobry pracodawca, pracownik jest szanowany i doceniany. Praca sama w sobie fajna, platforma jest do ogarnięcia :) Klienci są różni, jak to w obsłudze klienta. Jednak naprawdę poleciłabym tę pracę każdemu językowcowi, który chce na co dzień pracować z tymi językami, które zna. Firma pozwala rozwijać nasze talenty i pomaga w tym. Serio polecam!

Psjhdgsjsjw
Pracownik

Bardzo polecam tego pracodawcę :)

1
Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w GetResponse Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, dziękujemy za pytanie! Poszukujemy pracowników o różnych kompetencjach i doświadczeniu w zależności od potrzeb zespołu. Oferujemy także role juniorskie i staże wakacyjne. Doświadczenie na takich stanowiskach nie jest wymagane. Liczą się twoje kompetencje miękkie i wiedza merytoryczna, które sprawdzamy w trakcie procesu rekrutacyjnego. Aktualnie otwarte pozycje znajdziesz na naszej stronie karier getresponse.com/careers - zachęcamy do jej regularnego odwiedzania!

Ilona

Dzień dobry, czy obecnie prowadzona jest rekrutacja?

Pracodawca

@Ilona

Dziękujemy za pytanie. Tak, nadal zatrudniamy nowych pracowników. Wszystkie aktualnie otwarte rekrutacje znajdziesz na naszej stronie karier pod adresem: getresponse.com/careers. Zachęcamy do aplikowania!

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w GetResponse Sp. z o.o.?

Jonson&
@Pytanie

Widzę, że nikt z załogi GR nie odpowiada i to byłoby chyba najlepszą odpowiedzią, ale pomogę :-) Otóż nie ma czegoś takiego jak awans w GR. Nie ma awansu finansowego ani stanowiskowego. Jeżeli jesteś kumplem jednego z Królików to może pójdziesz na szkolenie. Wewnętrzne. Tyle w temacie.

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, dziękujemy za ciekawe pytanie! Rozwój naszych pracowników jest dla nas ważny, odbywa się na wielu poziomach. Sukcesywnie tworzymy ścieżki karier dla wszystkich departamentów w firmie, wspieramy awanse pionowe i poziome. Nasi managerowie pracują nad oczekiwaniami i potrzebami swoich zespołów. Zaczynając z poziomu juniorskiego, masz możliwość awansu na stanowisko specjalisty a w przyszłości starszego specjalisty. Możesz rozwijać swoją wiedzę techniczną i zostać ekspertem lub kształtować umiejętności managerskie i w przyszłości zarządzać zespołem. Nasi pracownicy mają szansę wzięcia udziału w wewnętrznych procesach rekrutacyjnych do innych działów, gdy zechcą zmienić swój profil zawodowy. Każdą potrzebę pracowniczą traktujemy i wspieramy indywidualnie, bo wierzymy, że tylko robiąc to co nas spełnia i cieszy, możemy być efektywni i zaangażowani w naszą pracę.

oczar
@GetResponse

Cześć? Może sobie nie życzę takiej familiarności, wystarczy normalne dzień dobry. Co do tematu. Te awanse w poziomie, pionie i poprzek są zależne tylko od jednej kwestii: sympatii przełożonego lub twojej niezbędności (czasowej lub trwałej) w firmie. Przy czym niezbędność wcale nie oznacza umiejętności i doświadczenia. Zespół wsparcia (CS) jest tego idealnym dowodem. Możesz nawet zmienić stanowisko na korzystniejsze, ale kasę będą tylko obiecywać. CS jest to chyba najbardziej zaniedbany obszar w tej firmie. Załoga sympatyczna i wspierająca. Osoba zarządzająca nie rozumiejąca potrzeb i charakteru tej pracy. Nie polecam.

Pracodawca

@oczar

Dziękujemy za opinię. Jeżeli masz dodatkowe pytania lub chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem Talent&Culture. Chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości i udzielimy rzetelnych informacji w tym temacie.

Pracownik od 5+ lat
@oczar

W maju było 12 awansów, w kwietniu 10 - sprawdź maile. Chcesz powiedzieć, że 22 osoby w ciągu ostatnich 2 miesięcy ot tak po znajomości "dla zabawy" awansowało? Bo chodzą na piwko z przełożonym? Osobiście uważam, że po prostu cisnęli mocno, uczyli się i pokazali, ze na to zasługują - z tych czy innych względów.. Nie wiem jak wygląda praca w CS niestety ale wiem, że przy każdym moim awansie musiałem udowodnić dlaczego na niego zasługuję - co zrobiłem przez ostatnie miesiące/lata co mówić krótko wpływa na to, że moja praca przynosi więcej $ firmie.

2
@30
@Pracownik od 5+ lat

Jeżeli nie wiesz to faktycznie trudno będzie ci się wypowiedzieć z sensem. Awans to nie zmiana nazwy stanowiska (ten zabieg jest stosowany często). To wpływ na to jak pracuje ta firma, na strategie i plany. Oczywiście również zmiana uposażenia nie tylko o zakres inflacyjny. Nie chodzi o to żeby dostać medal za zasługi w postaci "manager" czy "senior". Tak, to jest właśnie zabawa, dość naiwna zresztą. Popytaj koleżanki / kolegów ile osób, którzy faktycznie przynosili wartość już w GR nie pracuje (CS / legal / finanse). Wyobraź sobie oni również wspierają działalność tej firmy, a są słabo zarządzani i marnie zarabiają. Jak już będziesz to wiedział chętnie poczytam co uważasz.

Pracownik od 5+ lat
@@30

"Jeżeli nie wiesz to faktycznie trudno będzie ci się wypowiedzieć z sensem." --> owszem dlatego się nie wypowiedziałem w tym temacie. Tylko spytam w takim razie - czy są osoby, które z CS przeszły gdzie indziej i miały/mają realny wpływ na różne rzeczy? Zmieniły zakres obowiązków a nie tylko dostały łatkę "managera"? Owszem są. Jednocześnie też są osoby, które nie są zadowolone z jakiś względów ale by uważać, że tylko niezadowoleni mają rację to trochę nie fajnie. Przykro mi, że z jakiś względów jesteś niezadowolony ale stety/niestety ja np. jestem w opozycji i polecam to miejsce.

@takmimo
@Pracownik od 5+ lat

Z zainteresowaniem czytam ten wątek. Trudno odnieść się do konkretnej sytuacji, o której piszesz. Znając jednak kulturę "managerską" w GR trudno mi raczej uwierzyć w superawanse. Wymierność takiej sytuacji liczy się między innymi w pensji. Znasz pensje menadżerów i pracowników niższych szczebli? Wiesz jaka to przepaść? Obserwujesz jak zachowuje się management względem swoich pracowników? Z oczywistych względów nie napiszę o przykładach, ale to łatwo dostrzec. Popytaj starszych stażem o Vemme i oceń zdolności top managementu. Zwróć uwagę jak GR rozstaje się z pracownikami i jakie są tego przyczyny. Jeszcze jedno co do awansu. Czy GR inwestuje w pracownika czy raczej go konsumuje, daje kasę za robotę i adios? Czy są plany i strategie rozwoju osoby, która związała się z firmą? To wszystko daje klarowny obraz czym jest GR dla potencjalnego i realnego pracownika. Dla mnie osobiście to garażówka. Bez jakościowego zarządu.

Pytanie
 Pytanie

Jakie zarobki pracodawca proponuje na stanowisku Customer Success Advisor z angielskim i drugim jęz. obcym?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za pytanie. Proces rekrutacyjny do roli Customer Success Advisor jest tak zaprojektowany, aby rzetelnie sprawdzać poziom zaawansowania języków, którymi posługują się nasi kandydaci. To właśnie od poziomu zaawansowania znajomości tych języków jak i doświadczenia zawodowego zależy wysokość wynagrodzenia na tym stanowisku. Zachęcamy do aplikowania!

Nie polecam
@Pytanie

Śmieszne pieniądze, ok. 2000-2500 na rękę dla osoby trilingualnej. Niewielkie bonusy za pracę w weekendy. Na kasie w Lidlu więcej dają.

Pracodawca

@Nie polecam

Wszystkich zainteresowanych pozycją Customer Success Advisor zapraszamy do kontaktu z naszymi rekruterami, którzy udzielą rzetelnych informacji o wynagrodzeniu oraz kompetencjach, których szukamy u kandydatów aplikujących na to stanowisko.

nike
@GetResponse

Napiszcie tutaj, przecież to żadna tajemnica, prawda? Jakie są zarobki w zespole dla jakich wymagań. Po co poświęcać czas dla firmy, która nie potrafi określić tak podstawowych zasad zatrudnienia. O szczegółach organizacyjnych można porozmawiać potem. Ja wysyłam swoje cv, przedstawiam swoją ofertę zanim się pojawię osobiście. Dlaczego nie można uczciwie powiedzieć ile zarobię jeżeli spełnię wymagania z ogłoszenia?

Strata czasu
@Nie polecam

Tak niestety zarobki jakie oferuje firma na tym stanowisku to jakaś kpina totalna jak na te czasy.. faktycznie jak sie poszuka w necie mozna znalezc stare ogłoszenia z widełkami finansowymi, tj piszesz. Zmarnowany czas na jakieś testy maile dwugodzinne i sztuczne rozmowy nie sprawdzające nic, a tylko kompromitujące rekrutera który nawet nie przeczytał dobrze CV. Nic do zaoferowania. Strata czasu, nie polecam.

Dlaczego
 Pytanie

Dlaczego oferty wiszace na stronie sa juz obsadzone? Aplikowalem na posade i dostalem maila ze posada juz obsadzona a oferta pracy caly czas na stronie widnieje???

Pracodawca

@Dlaczego

Informacje o wszystkich aktualnie prowadzonych procesach rekrutacyjnych znajdują się na naszej stronie karier (https://www.getresponse.com/careers/jobs#work). Po przyjęciu oferty przez finalnego kandydata ogłoszenie zostaje ściągnięte ze strony oraz z portali ogłoszeniowych, ale system potrzebuje czasu by zaktualizować dane. Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące twojej aplikacji, zachęcamy do kontaktu z zespołem Talent&Culture przez formularz kontaktowy widniejący na stronie (https://www.getresponse.com/careers/contact#home).

Niedoszly

Firma kompletnie niepoważna, startuje proces rekrutacyjny, przeprowadza rozmowy techniczne a pozniej dziekuje kandydatom bo budzetow nie zaklepali. Omijac z daleka!

Pracodawca

@Niedoszly

Nasze procesy rekrutacyjne dostosowujemy do potrzeb biznesowych danych departamentów. Cenimy sobie czas i zaangażowanie kandydatów, dlatego zapewniamy, że powyższa sytuacja zalicza się do pojedynczych przypadków.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w GetResponse Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! Dziękujemy za zapytanie! Tym bardziej, że dotyczy atmosfery, o którą baaardzo dbamy:-) W GetResponse staramy się, by każdy pracownik, niezależnie od tego ile czasu z nami jest, czuł się częścią firmy i współuczestniczył w tworzeniu kultury tego miejsca. Robimy to na wiele sposobów: dbamy, by zespoły projektowe były różnorodne a projekty rozwijające. Zapewniamy zaplecze w postaci nowoczesnych technologii. Dajemy możliwość nauki języków obcych a także wspieramy wewnętrzne inicjatywy dzielenia się wiedzą. Dbamy o komunikację, ponieważ wiemy, że to ona jest jednym z najważniejszych elementów dobrej atmosfery. Jedna z naszych wartości brzmi Have fun and play:-). Realizujemy ją np. wspólnie wychodząc do kina czy przygotowując imprezy firmowe, w tym także dla dzieci naszych pracowników. Podejmujemy inicjatywy CSR i wspieramy firmowe drużyny sportowe, Naszym zdaniem poprzez wspólną zabawę nawiązują się relacje, zaufanie, przyjaźń, które pomagają nam w codziennej pracy. Ponadto każdego dnia tygodnia możemy zjeść w firmie śniadanie, napić się świeżo wyciskanych soków, w poniedziałki pojawiają się owoce, a w piątki ciasto. Dzięki tym inicjatywom i przede wszystkim dzięki ludziom, którzy tu pracują, po prostu lubimy tu być. :-) Jeśli masz jeszcze pytania, daj nam znać – chętnie na nie odpowiemy.

Tomek
@GetResponse

Tanie zagrywki z tymi sokami i ciastem. To było dobre 15 lat temu. Płaccie odpowiednio, to każdy sobie sam kupi te soki, świezo wciskane... Ciasta są niezdrowe, tuczą.

Pracodawca

@Tomek

Tomku, dzięki za twój głos. Staramy się słuchać naszych pracowników i co jakiś czas robimy audyt oferowanych benefitów. Jak dotąd, feedback na ich temat jest pozytywny, a to daje nam motywację do ich utrzymania a także do wprowadzania ulepszeń. Jeśli masz pytania - zapraszamy do kontaktu. Zespół Talent & Culture

f000
@GetResponse

Taa .. fidbak. Przypomnę feedback jak zmieniliście kanapki z droższej opcji na tańszą, bo wchodziła akcja "płacimy za dojazdy do pracy rowerem". Zabraliście kasę z kanapeczek i owoców a daliście na rowerki :) Słowo staramy się jest w tym wypadku kluczowe :) Dam wam super paten na mega fidbak: urealnijcie pensje.

Kuba

Dzień dobry, czy obecnie szukają Państwo pracowników do firmy?

Pracodawca

@Kuba

Cześć Kuba, Dziękujemy za pytanie. Tak, nasza firma cały czas się rozwija, poszukując najlepszych specjalistów z różnych branż. Wszystkie obecnie otwarte rekrutacje znajdziesz na naszej stronie karier pod adresem: careers.getresponse.com. Pozdrawiamy, Zespół Talentów GetResponse

Max
@GetResponse

ZAWSZE podaje się widełki w ogłoszeniu o pracę, szanując potencjalnego pracownika, a nie marnuje czas ludzi.

Pracodawca

@Max

@Max - dziękujemy za twój głos. Rzeczywiście widzimy na rynku tendencję do podawania widełek cenowych i obserwujemy jak ona działa u firm, które tę strategię realizują. My stawiamy na rzetelne ogłoszenia, sprawną komunikację oraz zindywidualizowane podejście w procesie rekrutacyjnym. Wielu naszych potencjalnych pracowników docenia ten sposób pracy. O naszym podejściu do kandydata i o procesie rekrutacji można poczytać więcej np tu: https://infoshareacademy.com/blog/rekrutacja-juniorow-w-branzy-it-czesc-2/ Jeśli są tematy, które moglibyśmy przybliżyć - zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy Zespół Talent & Culture

porto
@GetResponse

To nie tendencja, to szacunek do potencjalnego pracownika. Albo to się robi, albo nie. W przypadku GR jawność zarobków zrujnowałaby (i tak tracony codziennie na pierdoły) czas "dyrektorów". Musieliby tłumaczyć dlaczego wydają tyle siana na siebie bez wartości dla firmy. Szanowny Zespole, o jakiej strategii piszesz? Przecież jej nie ma. Trudno przecież nazwać strategią proponowanie śmiesznie małych pensji i braku jasnych oraz realnych ścieżek ich podnoszenia. Spójrzcie na swoje otoczenie (Zespole T&C). Kto ostatnio usiadł z wami i rozmawiał o waszych potrzebach, pomysłach, strategiach. Przecież jest jasne, że nie macie żadnego lidera i jesteście zależni od widzimisie kogoś kto pojęcia nie posiada o tym obszarze. Takie to właśnie zindywidualizowane podejście w tym GR. Lepiej nie będzie.

AK

Employer branding rzeczywiscie swietny, ale wolalabym zarabiac porzadne pieniadze niz dostawac soczek z rana. Starzy pracownicy to takie koleczko wzajemnej adoracji. O ile od razu nie startujesz na stanowisko managerskie, nigdy nie awansujesz z rekrutacji wewnetrznej. Popracowalam rok, poznalam pare fajnych osob, ale inna firma mnie znalazla i zaproponowala prace za 2x wieksze pieniadze, wiec podziekowalam GR.

ala
@AK

Zgadzam się. Zamiast soczków, kanapek wolałabym mieć większą pensję. Kanapek i tak nigdy nie jadłam. W dziale obsługi klienta praca bardzo ciężka, ciężko o przerwę, bo są czaty i telefony. Od razu po przyjściu do pracy rzuca się w oczy, że część towarzystwa gra w gry w sali zabaw, a część jest tam niemile widziana, bo dział obsługi klienta musi być na miejscu cały dzień. O awans wewnętrzny bardzo trudno, nawet jak uczestniczy się w rekrutacji. Szkoda, bo nie jedna osoba zostałaby w Getresponsie, ale bez szans na rozwój każdy pójdzie tam, gdzie jest taka szansa i większe pieniądze. W dziale obsługi klienta swego czasu panowała dyskryminacja. Dyrektora cs, kobieta, na Key Account Managerów wybierała tylko panów, którzy mieli swój pokój i kosz do grania w kosza. W open spejsie siedziała większość kobiet, z których niejedna chciała zostać KAMem, ale bezskutecznie. Niemożliwe jest, że kobiety miały mniejsze doświadczenie, bo osoba, która pracowała kilka lat w cs nie mogła zostać KAMem, a chłopak po szkoleniu trzymiesięcznym zostawał. Przykre, bo firma na poziomie, ale nierówne traktowanie kobiet i mężczyzn nie przystoi takiej firmie.

Pracodawca

@ala

Cześć, tu Ola “dyrektorka CS”. Jestem zwolenniczką otwartej i szczerej rozmowy, skoro zdecydowałaś się poruszyć tę sprawę na forum, to wyjaśnijmy zasady, na których opieramy naszą rekrutację. Rekrutacja w GetResponse oparta jest na kompetencjach, jakich wymagamy na danym stanowisku, a nie na płci, kolorze skóry czy jakichkolwiek innych cechach ludzkich. Tak, przez pewien czas nie mieliśmy kobiet accountów. Napisalaś: “W open spejsie siedziała większość kobiet, z których niejedna chciała zostać KAMem, ale bezskutecznie. Niemożliwe jest, że kobiety miały mniejsze doświadczenie, bo osoba, która pracowała kilka lat w cs nie mogła zostać KAMem, a chłopak po szkoleniu trzymiesięcznym zostawał. ” Chęć i znajomość produktu są bardzo ważne, ale nie są to jedyne kryteria. Tutaj lista kryteriów, jakie musi spełniać kandydat (z naszego ostatniego ogłoszenia), który bierze udział w rekrutacji: - excellent command of English and Portuguese - superb verbal and written communication skills - previous experience in B2B customer service - working knowledge of SQL and HTML - strong analytical and problem solving skills - ability to work independently and in a team - ability to build and maintain long lasting relationships with customers Podczas rekrutacji, testujemy umiejętności techniczne, język, ale również to, jak kandydat radzi sobie w sytuacji stresu, jak rozwiązuje konkretne problemy, czy potrafi myśleć systemowo. Jeżeli znajdziemy takiego kandydata, to jest to normalne, że po szkoleniu rozpoczyna pracę. Obsługa klienta enterprise to nie tylko odpowiadanie na zadawane przez klienta pytania, w dużym uproszczeniu zarządzanie mini projektami z dziedziny IT, dostarczalności czy compliance - to proaktywne prowadzenie klienta przez cały cykl życia jego konta. Przez lata sektor IT zdominowany był przez mężczyzn - czy to oznacza, że kobiety były dyskryminowane? Nie, po prostu było znacznie mniej kobiet, które spełniały kryteria, w konsekwencji które mogłyby pracować na takich stanowiskach. Na koniec dodam, że za rekrutację account managerów odpowiadam od 9 lat. Cieszę się, że jest coraz więcej kobiet, które nie tylko chcą, ale też mają predyspozycje i kwalifikacje do pracy na stanowisku account manager. Dzisiaj w teamie polskim account managerów, kobiety stanowią jedną czwartą zespołu. Patrząc na strukturę zatrudnienia na tym stanowisku w całej grupie GetResponse, kobiety stanowią jedną trzecią. W razie jakichkolwiek innych pytań - jestem do dyspozycji.

Mario
@GetResponse

Bredzisz, kobieto.

Pracodawca

@Mario

@Mario - widzimy twoje zainteresowanie nasza firmą i zapraszamy do merytorycznej dyskusji. Pozdrawiamy Zespół Talent & Culture

Zostaw merytoryczną opinię o GetResponse - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GetResponse?

    Zobacz opinie na temat firmy GetResponse tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w GetResponse?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 7 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy GetResponse?

    Kandydaci do pracy w GetResponse napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

GetResponse
Przejdź do nowych opinii