dostaliscie juz pensje ,czy znowu trzeba brac chwilowke na Zus?
Witam, czytam wpisy i wyczytałem że planowane jest zrezygnowanie z czarnych busów, i tu moje pytanie. Czy to prawda? Bo właśnie mam iść na rozmowę w sprawie jazdy na tych mercedesach i nie wiem co teraz myśleć. Niby umowa zlecenie ale z tego co gadałem z kierowcami miesięcznie utargi są strasznie niskie bo koło 2 tysięcy złoty przy 200 godzinach. Tak więc troszkę słabo siedzieć tak w aucie i nic nie robić. Dlatego pytanie do osób pracujących lub posiadających jakąś wiedzę na temat firmy plus samej jazdy na czarnych autach. Pozdrawiam Sebastian
Prawdziwe opinniie są blokowane,ukazują się tylko wpisy od osób z biura ,tak to wygląda !!!
Użytkowniku Messerschmitt, dziękujemy za Twoją opinię. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog zarówno z obecnymi, jak i byłymi pracownikami dlatego też doceniamy chęć podzielenia się swoimi spostrzeżeniami. W związku z tym, gwarantujemy, że merytoryczne i zgodne z regulaminem opinie nie są przez nas archiwizowane. Pozdrawiamy, Zespół EcoCar
Jakie obecnie są koszty które musi ponieść kierowca pracujący w ECO CAR i ile godzin dziennie musi pracować .
Informacje o ofercie publikujemy w naszym magazynie na www.ecocar.prowly.com (https://goo.gl/evKVsh). Koszty dla kierowcy to tylko 129 zł dziennie za samochód plus paliwo. Cały przychód jest dla Pana. W tym modelu ma Pan pełną swobodę w planowaniu swojego czasu pracy. Nie pobieramy opłat za transakcje kartą płatniczą, vouchery lub inne formy płatności bezgotówkowych, za realizację zlecenia, za miejsca na postojach taxi lub na lotniskach ani za pracę dla klientów biznesowych. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji (Warszawa tel. 539931158, Wrocław tel. 539931119, Trójmiasto tel. 539931124; email: rekrutacja@ecocar.pl) lub na spotkanie informacyjne.
Dziękuję firmie za odpowiedź dotyczącą stawki za wynajem i proszę o odpowiedź dotyczącą oferty -Bezpieczny Start.Rozumiem ze jest to model współpracy kierowany jedynie dla nowych kierowców wchodzących do firmy,i mam pytanie przez jaki okres obowiązuje-czy bezterminowo czy podpisywany jest na okres zamknięty np.3-mce,6-m-cy itp. Może któryś z kierowców pracujących w ECO napisze co sądzi o nowych propozycjach ,czy już ma jakieś doświadczenia w tym względzie choć jak widzę temat jest nowy bo trwa zaledwie od 01.sierpnia.Pozdrawiam
Jeszcze odlicz sobie od "przychodu, który jest dla Pana" 8% VAT, 5-10% rabatu dla bardzo wielu pasażerów, podatek dochodowy i ZUS. Wtedy będziesz bliżej prawdy.
We Wrocławiu nie ma takiej opcji jak "Bezpieczny start", by się przekonać musisz zaryzykować bo jedyną umową dla kierowców taxi jest umowa 129 za dzień. Różnicą w ofercie dla Warszawy jest to że płacisz wymienioną kwotę przez 25 dni a nie cały miesiąc. Dodatkowo masz nieograniczony dostęp do lotniska we Wrocławiu na którym mamy swój postój przed terminalem. To jest na teraz jedyne źródło rzeczywistych pieniędzy. Idź na spotkanie w biurze, chyba są w każdy wtorek o 11:00, kierownik wyjaśni wszystkie pytania a taksówkarzy chętnych do współpracy traktuje szczególnie dobrze, mnie przekonał uczciwością w podejściu i nie żałuję tych prawie dwóch lat współpracy. Plus - nowe auta czekają na kierowców, możesz zacząć od już, masz chyba nawet możliwość wyboru modelu pojazdu.
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.Cieszę się że wśród tylu raczej negatywnych opinii ty kolego piszesz coś normalnego i nie żałujesz okresu pracy w ECO CAR.Mam tylko pytanie jakie orientacyjne obroty można zrobić pracując około 250 godz w m-cu bo pewnie tyle trzeba by popracować aby coś zarobić.Czy możesz napisać jak u Ciebie orientacyjnie to wygląda ile pracujesz.Nie proszę oczywiście o dokładne kwoty które Ciebie dotyczą tylko takie abym miał pogląd o orientacyjnych przychodach i kosztach(paliwo w M-cu) z którymi muszę się liczyć to może się wkrótce spotkamy na lotnisku lub innym postoju w biało zielonych samochodach.Pozdrawiam.
Do tego dochodzą koszta działalności 1200zl VAT 8% od utargu. Auto jest wyliczone na 129zl zakładając ze jeździmy cały tydzień bez dnia wolnego co jest nie realne. Obliczamy sobie ze pracujemy 6dni i jeden wolny to wychodzi 150zl plus paliwo 70zl co daje 220zl. A co z utargami? Przy 12h pracy można zrobić obrót 300-450zl minus 8%vat. Obliczamy realny zarobek na tydzień : Koszta auta i paliwa - 1320zl VAT - 168zl ( zakładamy obrót 350zl dziennie) ZUS 300zl / tydzień Koszta wynoszą 1788zl Obrót wyniósł 2100zl Zarobek - 312zl /tydzień To są realia tej firmy. Nie warto to (usunięte przez administratora)
Czyli trzeba by robić min 500 zł obrotu dziennie żeby jakoś to się składało.Ale czy to jest w ogóle możliwe-proszę o opinie obecńie pracujących kierowców.
System wynagrodzeń jest tak skonstruowany, żeby kierowcy spędzali w samochodach niemal całe swoje życie. Po zmianach z paliwem w październiku nawet wolne niedziele nie są realne. Jeśli chcesz zarobić tyle, ile obiecują rekruterzy, musisz przesiedzieć w samochodzie dokładnie każdy dzień w miesiącu i nie przywalić w latarnię albo przystanek z przemęczenia. Wtedy pokonasz system. Obrót rzędu 500 zł zrobisz może raz na dwa tygodnie, jak trafi się jakieś duże zlecenie za miasto i nie będzie akurat w okolicy busa, którego mogliby tam wysłać za 13 zł na godzinę i zagarnąć dla firmy większą część utargu niż gdyby wysłali taksówkarza. Opłaty w Ecocar są wyższe niż łączne koszty leasingu i bazy w wielu korporacjach. Jest kilka firm, które nie pobierają w ogóle bazy, płacisz wyłącznie za zlecenia, które wydają. Jest całkiem sporo firm, którym płacisz mniej za auto. Nawet Ukraińcy w Fabiach płacą mniejsze haracze do pewnej amerykańskiej firmy i mogą odrzucić nieopłacalne zlecenia bez groźby kary. Ecocar jest bardzo nieatrakcyjną ofertą dla kierowców i bardzo wiele osób stąd odchodzi. Dlatego Ecocar wydaje tyle na promocję, żeby przychodzili młodzi naiwni i dali się wydoić zanim się połapią jak ta firma funkcjonuje i odejdą gdzie indziej. Rotacja jest ogromna, a wraz z nią rażąco pogarsza się morale pracowników i jakość świadczonych usług.
Witam czy ktoś z pracujących może przybliżyć opcje w ECO jaką są te czarne busy? Firma to chce ciągnąc dalej czy odchodzić z tego będzie ? Ciekawi mnie to bo byłem na rozmowie o prace i w sumie nie wiem co teraz myśleć po tym co tu czytam. Mercedesy fajne kursy niby sa i dość sporo z jakimiś pilotami z Gdańska. Dlatego jestem ciekaw czy warto robic badania i się tam do nich zatrudnić. Z góry dzięki za odpowiedź
zdecydowana większość busów jest wycofana - zostaje kilkanaście do obsługi bieżących potrzeb...
Z pilotami? Niby jakich linii jak zadne linie nie wspolpracuja obecnie z Ecocar? Jak zwykle makaron na uszy nawijaja cwaniaczki
Przecież oni płacą dokładnie tyle samo bez względu na to czy jedziesz do Gdańska i z powrotem, czy stoisz na parkingu pod Biedronką. Bez sensu ta radość, że pojedziesz gdzieś daleko.
Może i dobry to pomysł, ale 10.03.2018 banda 6 eco carów - czarne busy, (usunięte przez administratora) swoją jazdą Wybrzeże Gdyńskie i Gdańskie. Szybkie zmiany pasów, agresywne siedzenie na zderzakach. Zmuszali kierowców do nagłego hamowania. Dopiero jak skręcili na "Nowy zjazd" i wskoczyli na most Śląsko Dąbrowski, wszystko się uspokoiło. (usunięte przez administratora), którym dano zabawki.
Brawo kolego w pełni się zgadzam z opinią.Bo prawda o Mercedesach jest taka-że daje się je do rąk małolatom którzy przychodzą do firmy i obiecują ze uzyskają uprawnienia ( egzamin z topografii)i później będą pracownikami ECO. No i się zaczyna jazda,bo przecież lepiej rozbijać się po mieście nowym Wiano niźli Dacią Logan.A przepisy ruchu drogowego są dla innych a nie dla nich.Zero myślenia i doświadczenia za kierownicą,bo tego niestety na kursach nie uczą.
Te, Kandydat nie zawracaj (usunięte przez administratora) py i nie odkrecaj kota ogonem. Wsxyscy wiedza ze zaden z Ciebie kandydat tylko piesek z biura ktory dostal prikaz bycia kandydatem.. Smieszni jestescie ludzie z Ecocar..
A ty kolego jesteś pewnie adwokatem tych tzw.niezadowolonych kierowców którzy w ECO pracują pewnie za karę.Skoro tobie i im tak w tej firmie źle to po co tam wciąż pracują.Teraz popyt na kierowców taxi jest tak duży że każdy niezadowolony szybko znajdzie prace w innej korporacji.Więc w czym problem-po prostu zmieniasz firmę i po twoim problemie.Widocznie Ci się tu podoba ,a jeśli nie to radzę -nie męcz się dłużej.Pozdrawiam Cię i życzę więcej życzliwości dla innych których nawet nie znasz a potrafisz oceniać.
Jak już się zatrudnisz, uważaj do kogo to mówisz, tych niezadowolonych to jest pewnie ze 3/4 w firmie. Zwłaszcza teraz, świeżo po odebraniu kart paliwowych.
Odebranie kart paliwowych oznacza dla kierowców wyższe koszty paliwa, wyższą podstawę opodatkowania i wyższą podstawę wyliczenia ZUS na cały przyszły rok. Dziękujemy!
O dzięki za kolejną cenną informacje o braku kart paliwowych-to może napisz jak teraz będą kierowcy tankować-za swoje ? i czy paliwo będą mogli kypować w cenach preferencyjnych czy normalnych bo to jak piszesz ma duże znaczenie-pozdrawiam.
Jerzy - widać pamiętasz jak paliwo było po stronie firmy i było ok, jazde na porozumienie gdzie wystarczyło byc zalogowanym i firma dopłacała do Twojego wynagrodzienia... a teraz gdzie jest tak jak wszędzie to źle bo zabrali karty paliwowe... niepodoba sie - droga wolna przecież nikt w Ecocar nikogo na łańcuchu nie trzyma...
Złodziejska kapitalistyczna firma
I takim oto sposobem usunieto wszystkie negatywne acz prawdziwe opinie nt pracy w Ecocar. Prawdziwa demokracja..
Mi nie usunięto żadnego komentarza, może dlatego, że nikogo nie zbluzgałem? Ale co do meritum się zgadzam. Praca w Ecocar na dzień dzisiejszy wygląda mniej więcej tak: Pierwsze sześć-siedem godzin pracujesz na korporację, podatki, myjnię i paliwo. Potem na siebie. Jeśli wysiedzisz dwanaście godzin razy trzydzieści dni to przy odrobinie braku pecha zarobisz jakieś normalne pieniądze (chociaż nie przebijesz kilkanaście złotych na godzinę). Pytanie ile wytrzymasz taką jazdę. Jeśli tylko wysiedzisz swoje w samochodzie, wyrównają na pięć dwieście, ale taka praca jest poniżej jakiegokolwiek cywilizowanego standardu. Wyobraź sobie, jest 18:40, pracujesz od 7:00. Musisz wyrobić limit zleceń, nie tylko godziny, nie możesz sobie zrobić przerwy w trakcie dnia. Zatem siedzisz od rana, zasypiasz w samochodzie, zmęczony tak, że nie pamiętasz jakie są mosty w Warszawie. Pęcherz ciśnie, głowa boli, oczy same się zamykają, musisz, powinieneś, ale nie możesz zjechać, bo zarząd domaga się żebyś siedział równo do 19:00, bo inaczej zabiorą gwarantowane pieniądze. Wyjechałbyś gdzieś za miasto i tam po grzybiarsku przesiedział bez zlecenia do końca dyżuru, ale wiesz, że zadzwonią pracujące na zmiany dzieci z centrali i każą jechać z powrotem do centrum. A zatem siedzisz. 18:55 wpada zlecenie, wiesz, że nie powinieneś, że to niebezpieczne, ale trudno - jedziesz. Kończysz kurs o 19:30, o 20:00 jesteś w domu, jesz coś, prysznic i spać. Następnego dnia o 6:55 logujesz się w samochodzie, znów do 19:00. I następnego, i następnego. I tak przez cały miesiąc. Dwa miesiące, pięć, może nawet rok? Świetnie, nie?
Ponieważ chce zacząć pracę w ECO CAR czy twoja odpowiedz dotyczy już opłat w nowym systemie z nową opłatą którą trzeba oddać firmie za korzystanie z hybrydy.Ile obrotu trzeba wykręcić aby jakoś to się składało i coś zostało dla kierowcy i ile godzin w M-cu trzeba jeździć.Podobno teraz nie narzucają godzin pracy które trzeba wyrabiać ?
Nastaw się na pracę w godzinach 7-19 w tygodniu i kilkanaście godzin w sobotnią noc z pijanymi pasażerami.
Dzięki za odpowiedź.A orientujesz zię może jak to wyjdzie kwotowo -tzn jaka jest teraz opłata dla firmy za auto którą trzeba zapłacić firmie ,orientacyjne koszty za paliwo w m-cu abym mógł mieć wyobrażenie jaki obrót trzeba w M-cu zrobić żeby coś zarobić?Pozdro
Paliwo przy obrocie, z którego zostanie Ci średnia krajowa to co najmniej 1200 zł kosztów.
30x129 3900 auto plus zus 1300 paliwo 1000 oddasz 6200 przy 300godzinach utargujesz 9000-6200 na czysto 2800 i jezdzisz nowa fura na warszawie
Dziękuję za proste wyliczenie-trochę więcej mi zostanie bo byłbym na małym zusie bo miałbym świeżą działalność ale wyjeździć 300 godz w M-cu to sporo nawet jak piszesz w tzw.nowej furze.Muszę się więc zastanowić czy zasilić .EKO.
A co tam we Wrocławiu słychać u kierowców pracujących w Eco?Jak wam się pracuje w nowym systemie-da się jeszcze zarobić i ile godzin teraz jeździcie aby coś zarobić ?-proszę o rzetelne opinie bo zastanawiam sie czy nie zatrudnić sie w ECO we Wrocławiu.Pozdro dla wszystkich kierowców we Wrocku
(usunięte przez administratora)
Ostatnio kupili cztery miejsca postojowe dla taksówek... na zakazie, przy lewej krawędzi jezdni miejskiej ulicy Nowogrodzkiej (!), przed wejściem do klubu, który do tejże jezdni nie ma absolutnie żadnych praw (bo należy ona do miasta Warszawa) - ale i tak za nią pobiera od obu panów grubą kasę. Kierowca dostaje nakaz z centrali i ma obowiązek tam stać, czekać na mandat i punkty karne. Po prostu Janusze biznesu.
Ecocar stoi w miejscu, a konkurencja mu odjeżdża. Od dwóch lat nie podpisano umowy z żadną naprawdę znaczącą firmą, od dwóch lat nie udało się zdobyć żadnego prestiżowego postoju, wręcz przeciwnie, oddano konkurencji dwa najlepsze postoje jakie miał Ecocar. Od dwóch lat nie przybyło, a wręcz ubyło kierowców. Przez ostatnie dwa lata jedyne zmiany w Ecocar to coraz bardziej udziwnione umowy współpracy i wynikające z nich przerzucenie wszystkich kosztów na kierowcę, czyli seria obniżek zarobków i związany z tym upadek morale w firmie. Durne poranne przymusowe stanie pod pustym hotelem, katorżnicze warunki pracy na dziesięciu dyżurach w tygodniu, żeby dostać wyrównanie do pensji jaką płacą na kasie w supermarkecie za połowę przepracowanych godzin, ogromne rabaty przyznawane przez dział sprzedaży nawet najmniejszym firmom lekką ręką, bo z kieszeni kierowcy. Te dwa lata to także ciągłe awarie serwera i aplikacji, brak możliwości zalogowania do systemu choćby w Dzień Kobiet podczas szeroko reklamowanej promocji. Z zaoszczędzonych na kierowcach pieniędzy Ecocar postanowił zrobić "ubera na busach", co okazało się fatalną pomyłką, płaceniem przypadkowym ludziom za siedzenie w bardzo drogim Mercedesie przez cały dzień, z której teraz po roku, zrujnowaniu sobie wizerunku wśród warszawskich taksówkarzy i po wydaniu ogromnych pieniędzy wreszcie firma zdaje się (chyba) wycofywać. W międzyczasie poszły i przepadły przetargi na lotnisko i dworce, które wygrały korporacje taxi do tej pory raczej wyśmiewane w Ecocarze, którym jeszcze dwa-trzy lata temu Ecocar z łatwością odbierał postoje i dużych klientów firmowych. Ecocar nie brał w tych przetargach nawet udziału, jest za mały i za biedny, zmarnował dwa ostatnie lata, nie rozrósł się i nie rozwinął. Z korporacji, które przegrały te przetargi odeszło kilkuset kierowców i żaden z nich nawet nie spojrzał w stronę Ecocar, ponieważ warunki płacowe są w nim tak fatalne od czasu zmian w umowach. Zatem ta szansa na rozrost firmy również przepadła. Od dwóch lat Ecocar absolutnie stoi w miejscu. Gdyby nie naiwna młodzież przychodząca do pracy skuszona pięknymi zdjęciami hybryd z eventów obsługiwanych, ponieważ zaoferowano gigantyczne rabaty z kieszeni kierowców, Ecocar do tej pory zapewne przestałby istnieć, bo nie byłby w stanie zastąpić wszystkich tych kierowców, którzy odchodzą z firmy. W sumie trochę szkoda Ecocara, bo to był i wciąż jest taki dobry pomysł na korporację taxi. Gdyby tylko trochę lepiej nią zarządzano.
Jerzy,Ecocar nie stoi w miejscu tylko zbliża się już do dna.Odchodzą Taksówkarze,a przychodzą kierowcy taksówek łapiący się na lep w postaci jazdy nowym samochodem.Był to dobry pomysł na korporację TAXI,ale tylko do momentu odejścia Pani Prezes która znała temat taxi.Znana wszystkim jest metoda kija i marchewki,na dzień dzisiejszy pozostał tylko Kij.
Podobno Eco Car wprowadził nowe opłaty dla kierowców za korzystanie z samochodówa nie są wcale małe..Moze ktoś z pracujących napisze przy jakim nakładzie pracy można to wyrobić aby jeszcze zostało coś na normalne życie bo chciałbym podjąć pracę w lokalizacji Wrocławia.Na razie widzę tu raczej większość negatywnych opini o współpracy wiec proszę o obiektywne .Roboty się nie boję tylko żeby przynosiła jakąś rozsądną kasę .Pozdrawiam obecnych i byłych kierowców ECO.
Kierowcy, którzy przeszli na nowy system wynagrodzeń są załamani i chcą wracać do poprzedniego. W nowym systemie płacisz tyle jakbyś jeździł dwanaście godzin na dobę siedem dni w tygodniu, nawet jeśli nie jeździsz, bo się np. rozchorowałeś. Jeśli dadzą Ci wybór przy rekrutacji, idź na prowizję. Dużo bezpieczniejszy wariant.
Dzięki za odpowiedź.A z tą prowizją to masz kolego na myśli wariant tzw."Bezpieczny start "oferowany przez Eco Car na ich stronie czy jakiś jeszcze inny wariant zatrudnienia?Pozdrawiam
Polecam EcoCar. Może nie jest tu idealnie, ale gdzie jest? Najważniejsze, że kasa jest zawsze w pierwszej kolejności dla kierowców. Nawet jeżeli na coś w firmie nie wystarcza, to akurat na pensje zawsze są środki. Takie moje obserwacje z ostatnich kilku miesięcy. Jeżeli ktoś chciałbym zmienić dotychczasowego pracodawcę i zacząć w EcoCar, to jest to dobra opcja. Firma specjalnie premiuje takich kierowców
A teraz z nowym systemie jak wychodzisz kolego -ciekaw jestem bo interesuje mnie rozpoczęcie pracy dla ECO
jakby ubylo czarnych busow na miescie, jakies wieksze ciecia?
(usunięte przez administratora)
Ale ja naprawdę nie zapłaciłem w Ecocar ani jednej kary przez trzy lata pracy...
przeczytaj ze zrozumieniem post kolegi jak raz nie wystarczy to powtórz , aż do skutku , bardziej ci już nikt nie może pomóc
Jakoś mnie nie dziwi, że ktoś kto ma w sobie tyle frustracji i chamskiej bezpodstawnej agresji do wylania na innych ciągle płaci kary.
(usunięte przez administratora)
no i co? podnieciłeś się tym? wystarczy sumiennie wypełniać obowiązki, które też są w umowie i nie będzie mowy o karach.... ale lepiej postać na postoju na kabatach i płakać... car - ty jesteś byłym czy obecnym kierowcą w EC? to, że EC nie jest idealnym pracodawcą to wiadomo ale pierdzielić aby pierdzielić to ile można.... warunki są jakie są... NIKT (specjalnie dużymi) nie zmusza żeby pracować w EcoCar ....
a pewnego dnia zadzwonią inwestorzy że zyski za małe , i wtedy lecą kary finansowe dla kierowców i wynik finansowy gotowy
Jestem od trzech lat w Ecocar, bardzo wiele mi się w naszej firmie nie podoba i dlatego odchodzę z końcem miesiąca, ale jedno muszę tu podkreślić, przez te trzy lata nigdy nie zapłaciłem żadnej kary, nawet jednej. Jeśli wlepiają Wam kary, to znaczy, że obiektywnie jesteście Panowie bardzo słabymi kierowcami. A taki kierowca dostawałby podobny łomot w każdej innej w miarę poważnej korporacji.
Najdroższa korporacja w Warszawie jeśli chodzi o opłaty dla kierowców. Żaden taksówkarz w mieście nie płaci więcej swojej korporacji niż kierowcy Ecocar.
Firma która średnio co trzy miesiące zmienia zasady współpracy raczej nie wygląda na wiarygodną
Ecocar jako jedną z najnowocześniejszych firm taksówkarskich trzeba serdecznie polecić!
Mnie to przekonuje: "Mamy kilkadziesiąt aplikacji w tygodniu, na spotkania informacyjne przychodzi kilkanaście osób co drugi dzień, jesteśmy na fali. Spółka przygotowuje swoich kierowców do zdania egzaminu na taksówkarza, zwraca kierowcom opłaty administracyjne, a po otrzymaniu licencji od razu oferuje przygotowany do pracy, nowy samochód hybrydowy – mówi Rafał Pyzlak, dyrektor operacyjny EcoCar Flota S.A."
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EcoCar S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy EcoCar S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EcoCar S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy EcoCar S.A.?
Kandydaci do pracy w EcoCar S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.