brak logo

EcoCar S.A.

Warszawa

Opinie o EcoCar S.A.

admin 2015-08-21 14:23:28
Jak wygląda praca w firmie EcoCar S.A. ? Znacie najnowsze informacje w branży oraz co się zmieniło w firmie? Czekamy na Wasze komentarze!
harcerz 2016-02-12 12:13:16
pracuje w tej firmie od dłuższego czasu i jest ok!!
100 to masz na czysto za samą dyspozycyjność na dyżurze!!!! ; od wykonanego obrotu powyżej 4 500 pln w danym miesiącu masz 40% prowizji dla siebie( plus napiwki oczywiście) oraz pamiętaj nie masz żadnych kosztów !!!!!!
WłodekP 2016-02-18 13:32:36
Jedyny Twój koszt to ZUS i podatek dochodowy. Resztę bierze na siebie Firma.
Cz 2016-02-26 17:38:23
A na jakiej umowie sa zatrudniani kierowcy?
kaj 2016-03-10 20:33:01
Byłem na rozmowie i podziękowalem, poniewaz musisz miec swoja działalnośc, czyli sa to nie małe koszty po stronie pracownika, praca w skali miesiąca na 1,5 etatu, a za godzine 9 zl to jakis żart. Jak zrobisz powyzej 4500 to premia, a jak mniej to ile ci zostanie? Zenada
1
Obecny kierowca 2016-04-11 02:14:44
Parę słow o EcoCar

Wypłaty zawsze w terminie za co duzy plus.
Stawka 9zł/h na dzialanosci ? Żenada.
Przekroczenie progu 4800brutto ? Tak. Katując się po 320 godzin miesiecznie...
Najlepsze kursy za miasto itp. z bazy? Tak. Dla d..o włazów kierownictwa :) inni nie mają szans.
Koledzy z pracy ? Potworni konfidenci , uwazaj o czym rozmawiasz i przede wszystkim z kim.
Na plus ładne nowe auta ktore utrzymuje firma , tylko uwazaj zeby nikt Ci nie obtarł, jesli nie złapiesz za rekę złoczyńcy 500zł kary :) a za drugim razem 1000zł

Ogólnie ? Polecam osobom ktore chca sie nauczyc zawodu a po poł roku na swoje oraz emerytom bez rodzin.
5
harcerz 2016-04-15 15:39:45
Kolego, te 9,00 pln to tylko za to , że... oddychasz na zmianie .Jeżeli postoisz obecnie 2-3 godziny na słupie i nie ma klienta to masz gó....o, a spaliłeś swoją benzynę i straciłeś czas. W EcoCar masz blisko 30,00 pln !!!. W tym czasie oczywiście w Ecocar sa zlecenia , 4500, to nie próg dla premii tylko klasyczna prowizja od utargu, stały 40% od tego co jest powyżej !! W Eco car , jeżeli jeździsz ok. 250 godzin. i nie chowasz się po katach tomasz obrót 7-8 tys.Ci co sa aktywni i znaja ten fach potrafią wykręcic i 11- 12 tys, przy ok.300-320 godzinach pracy . I zauważ jedna kapitalna rzecz -ŻADNEGO KOSZTU !!! Nie wiem czy jesteś sobie w stanie to wyobrazić , bo jeśli gdzies jeździsz to płacisz : za samochód, paliwo , naprawy, frajerskie bazowe, i h... wie co jeszcze !! :) A U NAS ZEEEERO KOSZTÓW !!! Pomyśl spokojnie ....
harcerz 2016-04-15 16:07:58
Parę słow o EcoCar
//harcerz; musze zabrac glos bo jestes Kolego tendencyjny w swojej ocenie i nierzetelny

Wypłaty zawsze w terminie za co duzy plus.
Stawka 9zł/h na dzialanosci ? Żenada.
//harcerz:to jest stawka za sam fakt , ze jesteś na zmianie !!!
Przekroczenie progu 4800brutto ? Tak. Katując się po 320 godzin miesiecznie...
//harcerz: taki obrót masz ok.16-18 dnia danego miesiąca jeżeli pracujesz średnipo 5-6 razy w tygodniu po m.więcej. 12 godzin( a wiec klasyka w tym zawodzie!!) Z reszty , powyżej 4500,00 netto, 40% jest dla Ciebie!! + napiwki + plus możliwa premia za najlepsze wyniki!! I żadnych koszt!! przypominam.

Najlepsze kursy za miasto itp. z bazy? Tak. Dla d..o włazów kierownictwa :) inni nie mają szans.
// kłamiesz Kolego , nie ma w EcoCra takiego zjawiska
Koledzy z pracy ? Potworni konfidenci , uwazaj o czym rozmawiasz i przede wszystkim z kim.
Na plus ładne nowe auta ktore utrzymuje firma , tylko uwazaj zeby nikt Ci nie obtarł, jesli nie złapiesz za rekę złoczyńcy 500zł kary :) a za drugim razem 1000zł
//harcerz: Demagogia Kolego i tyle, my mówimy w Ecocar o tzw. udziale własnym i max. stawkach jakimi firma może obciążyc kierowcę , gdy kolizja, dowolnego rozmiaru zdarzy się z winy kierowcy; rozumiem ,że Ty jak byś miał swoją nowa Toyotę i czy zarysował czy sam spowodował dowolnego " ciężaru" kolizje , to kary byś nie miał ? pewnie ,że nie !!! musiał byś pokryć z własnej kieszeni każdy rodzaj naprawy !!!

Ogólnie ? Polecam osobom ktore chca sie nauczyc zawodu a po poł roku na swoje // harcerz: życzę powodzenia na "swoim", nie zapomnij tylko zapłacić frajerskich kilku stówek bazowego, zatankować paliwo , no i modlic sie aby fura sie nie psuła !! a korporacja na pewno da Ci jakieś zlecenia...:)
oraz emerytom bez rodzin.
obecny kierowca 2016-04-17 20:51:38
A teraz powiedz ile Ci płacą za dementowanie prawdy? chłopie . wystarczy pojsc w miasto i pogadac z kierowcami ... wiekszosc ludzi szukajac tu pracy i tak porozmawia z kierowcami zamiast tu zaglądac. Więc ta tania propaganda nie ma sensu.
2
harcerz 2016-04-21 10:37:11
Wyobraź sobie Kolego , że ja też jestem kierowcą w tej firmie , a zatem mnie też pytaja ci co chcą przyjść.Ja znam warunki i możliwości zarabiania w tej firmie z autopsji a Ty ?
Wskaż co jest nieprawdą z tego co ja piszę ? - skoro twierdzisz , że to tania propaganda
Kierowca aktualny 2016-04-22 20:51:19
Nie ma sensu dyskusja z osobą albo choro zaslepioną albo po prostu taką ktora za kazdą opinie napisaną tu dostaje pieniadze. Z resztą nic dziwnego ,ze tak duza firma opłaca sobie trolla ktory siedzi i poprawia opinie o firmie w internecie.
1
Włodek 2016-05-10 21:59:18
Obecny kierowco: skoro tak narzekasz, to co Cię tu trzyma? Już kilku Ci odpowiedziało, ja tylko powtórzę i sprostuję Twoje nieprawdy. Stawka 9zł/h - prawda. Za samą obecność w pracy. Czterdziestoprocentowa prowizja od obrotu powyżej 4500zł netto - prawda. Że wymaga to 320 godzin pracy - totalna bzdura. Średni dzienny obrót to 350 zł przy 11-12 godzinach pracy. Pomnóż sobie przez ilość dni, w które jeździsz i nie gadaj głupot. Czas pracy 12h x 20 dni=240h. Obrót 350 x 20 dni = 7000. Policzmy zatem przychód 240h x 9zł= 2160. Prowizja ok. 800 zł. Idźmy dalej - kary. Tak, są w takich kwotach, jakie podałeś. Ale tylko wtedy, kiedy szkoda jest z Twojej winy. Pracowałeś kiedyś w jakiejś korporacji nietaksówkarskiej i miałeś służbowe auto? Tam kary bywają bardziej dotkliwe. Ale jeśli nie podoba Ci się Ecocar - zawsze możesz zostać "byłym kierowcą". Masz licencję? Kup sobie samochód, idź do Ele, Sawy, Grosza, Globa, Ekotaxi... Zapłacisz prezesowi haracz (bazę), jak spieprzy Ci się Twój "mustang" nie dość, że nie zarobisz przez czas naprawy, to jeszcze będziesz musiał za nią zapłacić. Co roku czeka Cię ubezpieczenie, przeglądy, wymiany opon... I wtedy będziesz zadowolony...
Tak jasnych i logicznych zasad nie miałem w żadnej innej korporacji taksówkarskiej, a kilka ich "zwiedziłem".
Włodek 2016-05-10 21:59:52
Obecny kierowco: skoro tak narzekasz, to co Cię tu trzyma? Już kilku Ci odpowiedziało, ja tylko powtórzę i sprostuję Twoje nieprawdy. Stawka 9zł/h - prawda. Za samą obecność w pracy. Czterdziestoprocentowa prowizja od obrotu powyżej 4500zł netto - prawda. Że wymaga to 320 godzin pracy - totalna bzdura. Średni dzienny obrót to 350 zł przy 11-12 godzinach pracy. Pomnóż sobie przez ilość dni, w które jeździsz i nie gadaj głupot. Czas pracy 12h x 20 dni=240h. Obrót 350 x 20 dni = 7000. Policzmy zatem przychód 240h x 9zł= 2160. Prowizja ok. 800 zł. Idźmy dalej - kary. Tak, są w takich kwotach, jakie podałeś. Ale tylko wtedy, kiedy szkoda jest z Twojej winy. Pracowałeś kiedyś w jakiejś korporacji nietaksówkarskiej i miałeś służbowe auto? Tam kary bywają bardziej dotkliwe. Ale jeśli nie podoba Ci się Ecocar - zawsze możesz zostać "byłym kierowcą". Masz licencję? Kup sobie samochód, idź do Ele, Sawy, Grosza, Globa, Ekotaxi... Zapłacisz prezesowi haracz (bazę), jak spieprzy Ci się Twój "mustang" nie dość, że nie zarobisz przez czas naprawy, to jeszcze będziesz musiał za nią zapłacić. Co roku czeka Cię ubezpieczenie, przeglądy, wymiany opon... I wtedy będziesz zadowolony...
Tak jasnych i logicznych zasad nie miałem w żadnej innej korporacji taksówkarskiej, a kilka ich "zwiedziłem".
Konrad Jędrzejewski 2016-05-10 23:47:18
Ja również jestem kierowcą w EkoCar . Powiem tak . Jak się komuś nie podoba nikt tu nikogo na siłę nie trzyma , a że korporacji jest cała masa więc jest z czego wybierać . Jednak trzeba wziąść kilka rzeczy pod uwagę . Pracowałem w innej korpo i widzę tu więcej plusów niż minusów .

Po pierwsze . 9 zł za godzinę tylko za to że istniejesz .

Po drugie zero kosztów związanych z samochodem ( naprawy , ubezpieczenia , paliwo , myjnia itd . )

Po trzecie to ilość zleceń . Ponieważ firma musi zarobić na koszty nie rozbudowuje floty samochodów do gigantycznych rozmiarów przez co ilość zleceń jest zrównoważona do ilości aut . Jeżeli uczciwie pracujesz a nie stoisz w krzakach to 4500 zł spokojnie robi się w 15 dni a często nawet szybciej bo jest co robić .

Po czwarte to atmosfera . Nie sądziłem że kiedykolwiek w korporacji będę traktowany jak człowiek a nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] która ma tylko przynieść kasę . Doskonała współpraca z centralą , wszyscy są mili i uprzejmi a nie wrogo do Ciebie nastawieni .

Po piąte terminowość wypłat .

Teraz minusy a właściwie jeden minus . To samochody Skoda Rapid które mają zdecydowanie za mały bagażnik na taksówkę . Co prawda mają zostać niedługo wycofane jednak ciągle są . Nie ukrywam że kilka razy musiałem oddać długie zlecenie koledze z Toyoty bo nie byłem wstanie zmieścić walizek do Skody .

Jeżeli chodzi o kary . Jeżeli będzie się robiło wszystko zgodnie z regulaminem nie ma się czego bać .
Włodek 2016-05-11 21:10:07
A jeśli ktoś chce wykorzystać EcoCar do "nauki zawodu", to źle trafił. Taki niedouk długo miejsca nie zagrzeje. System kontroli szybko go wyłapie i wtedy: "adieau, panno Fruziu", idź się uczyć do Grosza, SrEko, a nie tu. Tu wymagamy profesjonalizmu.
Kolejny kierowca 2016-05-16 23:23:17
"Włodek" masz rację. Godziny: 2160 + premia 700zł (choć od prawie roku pracując 240h nigdy nie udało mi się tyle zrobić obrotu) daje 2860zł fajne jak masz mały ZUS niestety przy pełnym ZUSie wychodzi 2860 - 1160(ZUS) zostaje 1700zł. Słabo to wygląda biorąc pod uwagę, że pracowałeś ponad 1,5 etatu na własnej działalności. Natomiast Co do kar to dla firmy jest to czysty zarobek z kierowcy(auta są w pełni ubezpieczone). Jeszcze pare miesięcy temu kara wynosiła 250zł co też było zyskiem. Jednak firma znalazła kolejne źródło zarobku. Dodam jeszcze, że aby taka karę dostać wystarczy jedna mała widoczna rysa bądź rozcięcie opony( co nie jest trudne przy oponach 215x45 R17 w warunkach miejskich).
Nie zapomnijmy o wpisie w umowie, który mówi, że zgadzamy się na wszystkie wprowadzone zmiany w trakcie jej trwania. Czyli jak ktoś na górze sobie wymyśli, cokolwiek np. "Każdy kierowca jest zobowiązany do zapłaty 1000zł miesięcznie na pokrycie czegoś tam" to zgodnie z umową kierowca się na to zgadza i musi zapłacić.
A co do tekstu " nikt Cię tu nie trzyma na siłę" lub "jak Ci się nie podoba to zmień pracę". Ludzie skąd wy się bierzecie?! Takie gadanie blokuje tylko rozwój wasz jak i firmy. Jak się coś nie podoba to trzeba walczyć aby to poprawić a przynajmniej powiedzieć o tym innym aby wiedzieli czego się mogą spodziewać (do tego służą takie strony).
5
kierowca 2016-05-17 20:49:12
Cieeekawe. Widze niezgodnosc w wersji bo tu pracownicy oddelegowani do propagandy twierdza ,ze tylko super przeszkoleni kierowcy a w radio sie reklamuje EcoCar ,ze poszukuje kierowcow rowniez bez doswiadczenia :) swoją drogą niezle problemy personalne muszą byc zeby w radio sie oglaszac. cuz... o czyms to swiadczy.
3
Włodek 2016-05-17 21:37:32
Do kierowcy, kolejnego kierowcy i pozostałych: pokażcie mi, gdzie napisałem, że tylko super przeszkoleni kierowcy są przyjmowani do EC. To po pierwsze.
Po drugie: strony takie jak ta są do wyrażania w miarę prawdziwych opinii, a nie do wylewania żali. Po trzecie: kary za uszkodzenie auta z winy kierowcy zostały podniesione, bo tych szkód było cholernie dużo. Dziwna sprawa, że po podniesieniu kar ilość szkód zmniejszyła się znacznie. Częśc kolegów podchodziła bowiem do auta jak do darmowej zabawki. Jak poczuli na własnej kieszeni, że to nie żarty, zaczęli ostrożniej jeździć. PO czwarte: "kolejny kierowco", czy jeździłeś w i nnej korporacji? Jeśli tak, to powiedz, ile godzin zasuwałeś. I policz sobie wszystkie koszty, jakie ponosiłeś. Ale to wszystkie. Ja jestem na dużym ZUSie, mało tego, jestem VATowcem i jakoś sobie "nie krzywduję". Nie wyrabiasz siedmiu paczek przy 240 godzinach? Wot, przykrość... Chyba bardzo nie chcesz... Ja dzisiaj w 10,5 godziny zrobiłem prawie 400zł obrotu (plus napiwki). Oczywiście, jeśli stoisz bezczynie zawsze tam, gdzie wysadziłeś klienta, to z wyrobieniem prowizji możesz mieć problem. Po roku jeszcze się nie zorientowałeś, która część miasta w jakich godzinach chodzi? To chyba naprawdę nie chcesz zarobić...
harcerz 2016-05-18 10:47:19
Kolego , jak widać dary czytania czy słuchania ze zrozumieniem to nie jest powszechna sprawa .Posłuchaj uważnie reklamy:" ... kierowców bez uprawnień " Ecocar poszukuje a nie bez doświadczenia. Słowo "uprawnienia" jak być może wiesz ( choc wygląda , że sam ich nie posiadasz) oznacza przedewszystkim zdany egzamin (plus pozostałe, ustawowe dokumenty) co jest warunkiem niezbędnym aby legalnie jeździć w tej branży taksówką.
Warto wiedzieć o czym sie pisze , zwłaszcza jeżeli sie krytykuje innych
Włodek 2016-06-13 19:58:51
Słucham reklam. Ale gdybyś zadał sobie trochę trudu, dowiedziałbyś się, że Ecocar pomaga przy uzyskaniu uprawnień. Dlatego ludzie bez uprawnień, chętni do takiej pracy, są też mile widziani. Albo się sprawdzą - albo nie. To tak, jak w każdym zawodzie.
harcerz 2016-06-14 14:03:51
Włodek , zdaje się ,że chciałeś odpowiedzić na post 'kierowca" a nie mój ?!
Włodek 2016-06-15 21:20:11
Tak, prawo jazdy kat. B minimum trzy lata i gotowość do przejścia kursu na uprawnienia taxi, zgodnie z wymaganiami miasta stołecznego, dostępnymi na stronie Urzędu m. st. Warszawy. Albo chociaż tu: http://www.kurstaxi.pl/index.php/licencja-taxi-krok-po-kroku-warszawa
Chcesz wiedzieć więcej o współfinansowaniu kursu przez Ecocar? Zadzwoń pod nr 665290652 i powołaj się na mnie.
Włodek 2016-06-15 21:20:40
Tak, prawo jazdy kat. B minimum trzy lata i gotowość do przejścia kursu na uprawnienia taxi, zgodnie z wymaganiami miasta stołecznego, dostępnymi na stronie Urzędu m. st. Warszawy. Albo chociaż tu: http://www.kurstaxi.pl/index.php/licencja-taxi-krok-po-kroku-warszawa
Chcesz wiedzieć więcej o współfinansowaniu kursu przez Ecocar? Zadzwoń pod nr 665290652 i powołaj się na mnie.
4rtg 2016-06-15 21:25:26
hej hej @baba6 no nie ma sie co dziwic ze prawo jazdy na takim stanowusku jest wymagane :D ciekwe tylko jakie dosiwadczenie w pracy trzeba tutaj posiadac
Krzysztof Tylczycki 2016-12-01 13:36:22
tak, Żadnych kosztów!! ZUS 1170zł parking strzeżony 200zł podatek 8%. No i kary umowne... rzeczywiście żadnych...
2
Włodek 2016-12-01 16:35:48
A jeżdżąc swoim w innej korpo ZUSu nie płacisz? Auto z wyposażeniem taxi stawiasz pod chmurką? Podatku też nie płacisz? To oszukujesz państwo polskie... :)
Trójmiasto. 2016-12-06 06:31:17
Tak więc
9zł na godzine
Jezdzac 12H w ciągu dnia 200zl obrotu
weekend nocka 400zł przez 14H
1200zl lub 450zl dla ZUS

Powyzej kwoty 4500 obrotu 40% dla Was od tego .

A więc kalkulatory w dłoń i kto mądry wyciagnie wnioski :) ! Dla leniwych w skrócie.
Jesli nie jestes emerytem ani starym kawalerem z daleka od tej firmy. Tracenie czasu i zycia.

Trójmiasto.
2
Zostaw swoją opinię o EcoCar S.A. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EcoCar S.A.