Opinie o METRO Global Solution Center sp. z o.o.
Drodzy Użytkownicy - jak już pisaliśmy wcześniej, albo jak nawet widać w niejednej opinii powyżej, nie usuwamy większości negatywnych komentarzy, tym bardziej że nie mamy takiej możliwości - administratorzy Gowok pozwalają usuwać wyłącznie wpisy lub ich fragmenty naruszające regulamin. Każdy ma prawo do swojej subiektywnej opinii i wyrażenia jej na forum publicznym. Praca w międzynarodowej korporacji ma swoje uwarunkowania, ale też wiele zalet i przekonało się o tym wiele osób, które realizują u nas swoją ścieżkę kariery, rozwijają umiejętności narzędziowe i osobiste, a także mogą się udzielać społecznie oraz integrować po godzinach. My każdemu proponujemy, żeby przekonał się sam, jak jest naprawdę - jak to mówią "don't believe me, just watch" :)
Czy ktoś może napisać coś o umowach? Okres próbny, potem na rok a następnie ? Dziękuję i pozdrawiam
3 miesiące okresu próbnego, 1 rok na czas określony, a potem już umowa na czas nieokreślony. Zgadzam się z 'byłym pracownikiem' - Metro nie robi nic, aby zatrzymać u siebie pracowników, bo wie że zawsze znajdą się na ich miejsce inni. Średni czas pracy w Metro to jakiś 1 - 1,5 roku. Ludzie zdobywają doświadczenie i odchodzą do lepiej płatnej pracy...
Pracowałam tam 2 LATA i prawda jest taka że źle tam się dzieje i jest rotacja pracowników . Ofert pracy co tydzień na głównych portalach a chętnych jak na lekarstwo . Jak tak dale pójdzie to po 12-14 godzin będziecie pracować . Pamiętajcie w szczecinie jest już RYNEK PRACOWNIKA i będzie się pogłębiał z kwartału na kwartał a wy nic z tym nie robicie żeby zatrzymać lub utrzymać , zatrudnić nowych pracowników. A o urlopach zapomnijcie bo terminy gonią .
To wie ktoś ile można dostać za pracę księgowego z j. niemieckim i angielskim??
@ Paulina Dostajesz "propozycję nie do odrzucenia", często po paru tygodniach pracy :) Generalnie szukają naiwniaka który za parę groszy zmigruje im proces i dostanie parę zł podwyżki, albo oprd jak klient cie nie polubi - bo to też o zgrozo jest brane pod uwagę jak przychodzi co do czego. Sama przyjemność, nic tylko jechać i rozwijać horyzonty językowe ,myślowe i jakie tam są jeszcze inne :) A ile się nauczysz, a jakie kontakty biznesowe nawiążesz....klękajcie narody :)
w 100% prawda nie pchajcie się na wyjazdy po trzeba jeszcze dopłacać a wiedza którą nabędziesz do niczego się nie przyda . A sezon urlopowy idzie a tu NIE będzie miał kto zaraz pracować .
A wyjazdy migracjne są obowiązkowe i prędzej czy później każdego spotkają? Mi się nie uśmiecha taka praca, wolałabym tryb stacjonarny. Jest taka opcja?
A ILE TE PREMIE WYNOSZĄ? I CO ILE SĄ WYPŁACANE ?
W idealnym świecie wyjazd migracyjny trwa 1-2 tyg. albo są to np. 2 wyjazdy po tygodniu. W praktyce rzadko się to udaje. Różne osoby są wysyłane na migracje - w większym i mniejszym doświadczeniem. Jeśli zgodzisz się na wyjazd, musisz podpisać lojalkę na 9 miesięcy. Jeśli w tym okresie zechcesz odejść z pracy, zwracasz pracodawcy koszty podróży, w wysokości proporcjonalnej do pozostałego czasu zatrudnienia... Zgadzam się z przedmówcami - jeśli pojedziesz na migrację, gdzie spotkasz ludzi potrafiących, a przede wszystkim chcących tłumaczyć, migrację zakończysz z sukcesem i dostaniesz awans. Jeśli trafisz na gorszego klienta - Twój problem. Premie kwartalne w firmie są i ich wysokość zależy od spełnionych celów oraz zajmowanego stanowiska. Zatem często zdarza się, że osoby zatrudniane na wyższych stanowiskach mają wyższe premie, chociaż przez początkowe 3-9 miesięcy, jeszcze niewiele robią (zresztą tak samo jest z wynagrodzeniem). Awanse są - w jednych działach szybciej, a w innych wolniej (zależy od Team Leadera). Awans wiąże się ze wzrostem pensji.
System premiowy jest dobrze znany naszym pracownikom i jak wiadomo, obejmuje również premie kwartalne. A w biznesie istnieje również wiele pozafinansowych metod motywowania :)
coś słabo działacie?? przydało by się troszkę wynagrodzenia podnieść i premie kwartalne wprowadzić tak jak to jest w innym centrum finansowym w Szczecinie - bez tego to trudno będzie utrzymać kadrę pracowników zaraz zaczną odchodzić !!!
@Elwira, wynagrodzenie można poznać na etapie ofertowania po rekrutacji. Zapraszamy. Drogi obecny Pracowniku - robimy co w naszej mocy :)
drogi HR zniżcie wymagania co do rekrutacji nowych pracowników bo zaczyna się robić tutaj potężna lipa !!! A nie długo sezon urlopowy się zacznie i dopiero będzie nerwówka . Już teraz mamy braki KADROWE a co dopiero w lecie będzie jak pójdziemy na urlopy to m-c nie zamkniemy a nadgodzin nie mamy zamiaru robić !!!!!!!
MOŻE KTOŚ PODAĆ WYNAGRODZENIA BRUTTO NA STANOWISKACH?
Wyjazdy migracyjne trwają zazwyczaj krótko (od kilku dni do 1-2 tygodni), a szczegółowe informacje związane z wynagradzaniem są przekazywane bezpośrednio pracownikom, kiedy już są u nas w firmie. Na tyle, na ile jest to możliwe, pracownicy są przygotowywani do udziału w wyjazdach migracyjnych zarówno pod względem potrzebnej wiedzy, jak i kompetencji osobistych. Zgodnie z prawem pracodawca nie ma możliwości nakładać pracownikom kar pieniężnych związanych z brakiem zgody na podróż służbową, co powinno rozwiać wiele pojawiających się wątpliwości. Wiele osób słusznie postrzega podróże związane z migracjami jako świetną szansę do nauki, rozwoju, a przede wszysytkim poznania klienta i procesów z jego perspektywy, co niejednokrotnie ułatwia dalszą współpracę i może ją uczynić znacznie przyjemniejszą. :)
@Elwira dostajesz tylko to co przysługuje ci z mocy ustawy. Dość często się nie udają a wtedy ciężko jest wytrzymać w tej firmie, TL i reszta ci tego nie ułatwi... Jeśli po migracji jest ok możesz dostać awans i niewielką podwyżkę, jeśli nie to zmieszają cię z błotem i albo sama odejdziesz albo cię zwolnią :) Długość w zależności od projektu od kilku dni do miesiąca.
witam czy na okresie próbny już są te wyjazdy czy dopiero po kilku miesiącach pracy? A ta umowa lojalnościowa dalej obowiązuje i czy płaci się karę jeżeli się nie zgodzę na wyjazd
witam serdecznie czy długo trwają te wyjazdy zagraniczne i czy są inaczej wynagradzane?
@anna, wszystkiego można się dowiedzieć podczas procesu rekrutacji oraz ewentualnego ofertowania - zapraszamy :) Z kolei na naszej stronie można dowiedzieć się wiele na temat naszej ścieżki kariery, zgodnie z którą można się rozwijać i iść do przodu zarówno zawodowo, jak i finansowo. Użytkownikom na wszelki wypadek uprzejmie przypominamy, że zgodnie z regulaminem serwisu nie należy umieszczać opinii w jakikolwiek sposób naruszających dobra osobiste określonych osób czy też dobre obyczaje.
żenujące jest moderowanie przez pracodawcę forum. inne firmy nie maja potrzeby prostowac komentarzy. wiadomo jest ze w internecie nikt nie zamieszca pozytywnych komentarzy, ale raczej negatywne. i nie ma potrzeby przypominać o naruszaniu dobr osobistych. być może państwa pracownicy uwazaja ze macie kiepskich team leaderów. nalezaloby te uwagę przyjąć - i zastanowić się co zrobić, by ta opinia nie była powszechna. kilku państwa byłych pracowników znam osobiście - i te osoby również twierdza ze teal leaderzy sa beznadziejni.
Rozumiem usuwać wulgarne komentarze, bądź naruszające dobra osobiste konkretnych osób. Tylko, że Metro stara się usuwać większość negatywnych komentarzy na swój temat próbując budować fałszywy obraz przede wszystkim przed samym sobą. Śmieszne jest to, że nic się nie zmienia w ich podejściu. Management i ich totalny brak komunikacji z ludem pracującym na operacji pozostał bez zmian. Z resztą z pewnych źródeł wiem, że i TL nie mają lepiej. Dostają o prikaz z góry i muszą świecić gębą. Najdalej zachodzą Ci (i nie mówię tylko o TL), którzy nauczyli się entuzjastycznie podchodzić do wszystkiego co zostało im objawione przez kadrę (lol) zarządzającą. W tej firmie nic nie musi być wyjaśniane, wystarczy rzucić magiczne zaklęcie "decyzja biznesowa" i koniec rozmowy. Poza tym to jak w każdym korpo, jak coś się posypie z cudzej winy, to i tak dowiesz się, że to przez twój brak komunikacji (kolejne magiczne zaklęcie, które jednak nigdy nie działa w górę) bądź inne takie. Wyciągną Ci to na twojej rozmowie rocznej. Najbardziej razi traktowanie "klientów" jak bożków. Zawsze mają rację co by się nie działo. Na migrację wysyła się kogo się da (nie raz i nie dwa ludzi bez komunikatywnej znajomości żadnego języka), bo odkąd weszły lojalki, to coraz mniej ochotników się znajduje. Dołóż oględnie rzecz ujmując brak entuzjazmu ze strony ludzi migrowanych i sypią się wciąż eskalacje. A na górze wieczny szok, że "klient" się skarży.
Prawa w 100% ta firma nie szanuje ludzi a uważają się za solidnego pracodawce . Rotacja ciągle nowych ludzi na migracje są wysyłane osoby z kapelusza wzięte bo nikt nie chce jechać i na dodatek ta LOJALKA O KTÓREJ JEST ZAKAZ MÓWIENIE !! Szok co tam się dzieje .
powiedzcie jakie są wynagrodzenie brutto na poszczególnych stanowiskach z językiem angielskim ? czy są jakieś podwyżki i jak są rozliczane nadgodziny ?
Tylko na nią jedną były skargi? W metro jest kilku wcale nie "gorszych" TL :)I co? Krzywda im się nie dzieje :)
Ma ktoś info czy pewna sławna Team liderka, na którą było pełno skarg i żali ciągle tam pracuje?
Jeśli masz na myśli Panią (usunięte przez administratora) to słyszałem, że pracuje i ma się dobrze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w METRO Global Solution Center sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy METRO Global Solution Center sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w METRO Global Solution Center sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 3 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy METRO Global Solution Center sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w METRO Global Solution Center sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.