METRO SERVICES PL Sp. z o.o.

Szczecin

Opinie o METRO SERVICES PL Sp. z o.o.

jack 2016-08-30 19:33
Co tydzień na głównym portalu o pracę są oferty pracy - albo jest duża rotacja albo brak chętnych !
METRO SERVICES PL 2016-08-31 11:12 [pracodawca]
@jack, rotacja to zjawisko naturalnie występujące w każdej firmie, zwłaszcza w dzisiejszym środowisku biznesowym. W przypadku Metro Services PL warto spojrzeć jednak przede wsyzstkim na rozwój naszej firmy i kolejne projekty związane z przejmowaniem krajów i procesów.
Tylko od początku roku 2016 liczba pracowników MSERV PL wzrosła o ponad 60 osób. W czerwcu świętowaliśmy przekroczenie liczby 200 pracowników, a wiele wskazuje na to, że za chwilę będzie nas 250 i więcej! Z okazji 200. pracownika zaprosiliśmy wszystkich na orzeźwiające lody, kto wie, jak będziemy celebrować kolejną okrągłą liczbę :)
METRO SERVICES PL 2016-08-31 11:15 [pracodawca]
@jack, rotacja to zjawisko naturalnie występujące w każdej firmie, zwłaszcza w dzisiejszym środowisku biznesowym. W przypadku Metro Services PL warto spojrzeć jednak przede wszystkim na rozwój naszej firmy i kolejne projekty związane z przejmowaniem krajów i procesów.
Tylko od początku tego roku liczba pracowników MSERV PL wzrosła o ponad 60 osób. W czerwcu świętowaliśmy przekroczenie liczby 200 pracowników, a wiele wskazuje na to, że za chwilę będzie nas 250 i więcej! Z okazji zatrudnienia 200. pracownika zaprosiliśmy wszystkich na orzeźwiające lody, kto wie, jak będziemy celebrować kolejną okrągłą liczbę :)
pracownik metro 2016-09-08 16:24
Osoby z znajomością jezyków obcych są zawsze mile widziane
patryk 2016-09-09 17:52
ja też pracuje 10 lat w jednej firmie (księgowość) i jak bym chciał odejść do innej firmy to szef by miał duże problemy ze znalezieniem osoby na moje miejsce bo znam firmę od podszewki która posiada kilka oddziałów oraz kilkanaście magazynów ( towarowych, usługowych itp) tak więc czułbym się tam jak ryba w wodzie .
tom 2016-09-18 22:42
Czy ktoś może potwierdzić czy w Metro Services jest wymagana praca w polskie dni ustawowo wolne od pracy (czyli święta państwowe, religijne, nowy rok, wielkanoc, boże narodzenie itp.)? Trochę ciulowo było by tak święta spędzać w robocie.
2
zizi 2016-09-18 22:52
Czy ktoś może potwierdzić czy w Metro Services jest wymagana praca w polskie dni ustawowo wolne od pracy (czyli święta państwowe, religijne, nowy rok, wielkanoc, boże narodzenie itp.)? Trochę kiepsko było by tak święta spędzać w robocie.
Były pracownik 2016-09-19 11:34
Ja sama byłam w pracy w Boże Ciało, Dzień Niepodległości.. Są osoby które byly w pracy w Wigilię, drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia i w Poniedziałek Wielkanocny, a obsługiwały wtedy Hiszpanię i Portugalię
3
Były pracownik 2016-09-19 11:34
Ja sama byłam w pracy w Boże Ciało, Dzień Niepodległości.. Są osoby które byly w pracy w Wigilię, drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia i w Poniedziałek Wielkanocny, a obsługiwały wtedy Hiszpanię i Portugalię
1
karol 2016-10-12 18:07
WITAM

podajcie wynagrodzenie ( brutto lub netto ) na :
młodszy księgowy
księgowy
starszy księgowy


pozdrawiam
monika 2016-10-14 17:53
(usunięte przez administratora) wynagrodzenie zależy od Doświadczenia z jaki się do nas przychodzi a j. angielski to wzpełności komunikatywny wystarczy bo po 6-9m-c osoba i tak samoistnie podszlifuje swój angielski. pozdrawiam
magda 2016-10-16 11:11
Witam

język angielski komunikatywny wystarczy w 100% ( jak czegoś nie zrozumiesz to kolega lub koleżanka z działu przetłumaczą i pomogą tak więc luz ) a jak masz jeszcze duże doświadczenie ponad 5 lat na pełnej księgowości to WITAJ na pokładzie metro . Rekrutacja jest ciągle prowadzona bo się rozwijamy i przejmujemy kolejne procesy księgowe .
1
magda 2016-10-19 16:47
staże z reguły są w okresie letnim ( wakacje , urlopy) .
EM 2016-11-29 12:17
Cześć.

Chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej jak wygląda cała ta rozmowa kwalifikacyjna i testy ? Szczególnie jeśli chodzi o język angielski. Mam nadzieję, że ktoś podzieli się ze mną swoimi doświadczeniami :)

Z góry dziękuję
1
METRO SERVICES PL 2016-12-02 15:24
@EM, mamy zwykle dwa główne etapy rekrutacji: testy (test przy komputerze łączący podstawy księgowości, matematyczno-analityczne myślenie i ogólny język angielski) plus zadanie pisemne z języka angielskiego. W drugim etapie możemy się już lepiej poznać i porozmawiać o Twoich umiejętnościach, wiedzy czy oczekiwaniach zawodowych. Zapraszamy! :)
krystian 2017-01-24 21:01
Witam

mam 10-letnie doświadczenie na pełnej księgowości wykształcenie wyższe kierunkowe i język angielski komunikatywny ( od 3 lat się uczę prywatnie ) czy mam szanse u was dostać pracę ?
METRO SERVICES PL 2017-01-25 09:19 [pracodawca]
@krystian, dziękujemy za zainteresowanie. To zależy jak rozumiesz "komunikatywny angielski", bo czasem to bardzo szerokie pojęcie :) Jeśli potrafisz się w miarę dobrze porozumiewać w mowie i napisać maila czy krótkie pismo po angielsku poprawnie gramatycznie, jak najbardziej dasz radę. Spróbuj swoich sił, zawsze warto się sprawdzić!
1
Karola 2017-01-26 22:17
Czy znajomosc jedynie francuskuego na poziomie B2 wystarczy do podjecia pracy u w Waszej firmie ?
1
METRO SERVICES PL 2017-01-31 12:21 [pracodawca]
@Karola, jak najbardziej, pod warunkiem, że tak samo dobrze znasz też język angielski, oraz chcesz się uczyć i pracować w kierunku księgowości :)
1
Były pracownik 2017-02-06 15:59
Witam, Przyznam, że oczekiwania co do pracodawcy miałam inne ze względu na moje poprzednie doświadczenia. Ogólnie sprawy organizacyjne imprez integracyjnych, benefitów są nieodbiegające raczej od norm i są super, pierwsze szkolenia mnie zaskoczyły, ponieważ były prowadzone na bardzo wysokim poziomie... drugim plusem jest staranie sie dostrzegac pracownika i tak zwane cheersy jako dymplomy wyrozniajace plus prezenty. Niestety podejście po wdrożeniu do zespołu jest zupełnie inne niż wprowadzenie, często można sie spotkac z tym, ze zanim jeszcze sie wdrozymy firma proponuje lojalke i od razu wysyla w delegacje zanim czlowiek dowie sie jak firma dziala. (usunięte przez administratora) (usunięte przez administratora) Zespoly raczej nie sa dobrze zintegrowane i nie wspolpracuja ze soba za duzo. Firma powinna popracowac nad tymi relacjami, aby zachowac pracownikow. Sa braki kadrowe i duzo zespolow robi nadgodziny, a pierwsze z czym mozna sie spotkac po zapoznaniu zespolu, to jest, ze ktos chce stad uciec, co niestety jest zniechecajce. Procedury sa malo zrozumiale i bardzo ograniczone. Osoby, ktore maja doswiadczenie lub nie, czesto same nie zrobia z nia calego procesu. Jest to niedopracowane. Jezeli ktos naprawde chce aplikowac to w zadnym wypadku prosze nie zartowac, ani nie mowic o tym, ze nie widzi sie w tej firmie za 3-5 lat ani w towarzystwie ani przy przelozonych, poniewaz mozna sie krotko po tej informacji spotkac z wypowiedzeniem. A jak na pierwsza prace po studiach praca jest ok.
16
Tom 2017-02-06 17:09
Popieram poprzedni wpis, na początku wszystko wydaje się być ok, niestety po przejściu do zespołu różnie to bywa. Wsparcie ze strony TL czy innych osób z zespołu jest iluzoryczne, człowiek często zostaje sam z trudnym procesem i jak sobie nie poradzi to... wiadomo co. Plus wysyłanie ludzi na migracje "na pałę" i zostawianie ich samych sobie jest na porządku dziennym.

Stwarza się pozory miłej atmosfery, w rzeczywistości nie jest tak różowo.

Podsumowując, niezła praca na start, lub zahaczenie się, dla osób z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym to pomyłka, a już zwłaszcza jak proponują migrację to lepiej od razu uciekać....

Szkoda, że negatywne komentarze o firmie są kasowane, może gdyby ktos z "góry" je poczytał i wziął do siebie to byłoby lepiej...
14
RAFI 2017-02-06 21:17
Popieram !! Ale BRAKI KADROWE ??? TO TRAGEDIA z 15 -20 osób brakuje na dzień dobry a CHĘTNYCH jak na lekarstwo a co będzie jak przyjdzie sezon urlopowy?? Niektóre osoby nie powinny zajmować swoich stanowisk ze względu na BRAKI WIEDZY !! pozdrawiam
2
METRO SERVICES PL 2017-02-07 08:22 [pracodawca]
Dziękujemy użytkownikom serwisu za wszystkie opinie - każda informacja ma dla nas znaczenie, jak również każdy ma prawo do własnego zdania. Jak widać powyżej, nie mamy w zwyczaju kasować negatywnych komentarzy, a jedynie moderujemy to, co obiektywnie wprowadza w błąd, wykracza poza regulamin serwisu czy po prostu normy etyczne. O każdym pracodawcy da się znaleźć negatywne komentarze, a jeśli nie ma żadnych... można się tylko domyślać co to oznacza :)

Nasza firma cały czas rośnie, zajmujemy się nowymi procesami czy krajami, i dzięki temu dajemy wielu osobom możliwość rozpoczęcia ścieżki zawodowej bez doświadczenia w branży, ale też pole do awansu i rozwoju dla tych, którzy to doświadczenie mają i chcą się doskonalić w konkretnym kierunku.

Atmosferę tworzą w firmie ludzie - wszyscy pracownicy, a mamy na pokładzie wiele fantastycznych osób. Zapraszamy, aby każdy przekonał się sam i wyrobił sobie własną opinię :)
1
Kapiszon 2017-02-07 16:38
Ma ktoś info czy pewna sławna Team liderka, na którą było pełno skarg i żali ciągle tam pracuje?
Amy 2017-02-07 19:45
Tylko na nią jedną były skargi? W metro jest kilku wcale nie "gorszych" TL :)I co? Krzywda im się nie dzieje :)
2
anna 2017-02-07 20:51
powiedzcie jakie są wynagrodzenie brutto na poszczególnych stanowiskach z językiem angielskim ? czy są jakieś podwyżki i jak są rozliczane nadgodziny ?
METRO SERVICES PL 2017-02-09 09:26
@anna, wszystkiego można się dowiedzieć podczas procesu rekrutacji oraz ewentualnego ofertowania - zapraszamy :) Z kolei na naszej stronie można dowiedzieć się wiele na temat naszej ścieżki kariery, zgodnie z którą można się rozwijać i iść do przodu zarówno zawodowo, jak i finansowo.

Użytkownikom na wszelki wypadek uprzejmie przypominamy, że zgodnie z regulaminem serwisu nie należy umieszczać opinii w jakikolwiek sposób naruszających dobra osobiste określonych osób czy też dobre obyczaje.

elwira 2017-02-10 20:25
witam serdecznie

czy długo trwają te wyjazdy zagraniczne i czy są inaczej wynagradzane?
Nicky 2017-02-11 10:04
@Elwira

dostajesz tylko to co przysługuje ci z mocy ustawy.

Dość często się nie udają a wtedy ciężko jest wytrzymać w tej firmie, TL i reszta ci tego nie ułatwi...

Jeśli po migracji jest ok możesz dostać awans i niewielką podwyżkę, jeśli nie to zmieszają cię z błotem i albo sama odejdziesz albo cię zwolnią :)

Długość w zależności od projektu od kilku dni do miesiąca.
11
paweł 2017-02-12 21:15
witam
czy na okresie próbny już są te wyjazdy czy dopiero po kilku miesiącach pracy? A ta umowa lojalnościowa dalej obowiązuje i czy płaci się karę jeżeli się nie zgodzę na wyjazd
METRO SERVICES PL 2017-02-16 11:44 [pracodawca]
Wyjazdy migracyjne trwają zazwyczaj krótko (od kilku dni do 1-2 tygodni), a szczegółowe informacje związane z wynagradzaniem są przekazywane bezpośrednio pracownikom, kiedy już są u nas w firmie.
Na tyle, na ile jest to możliwe, pracownicy są przygotowywani do udziału w wyjazdach migracyjnych zarówno pod względem potrzebnej wiedzy, jak i kompetencji osobistych. Zgodnie z prawem pracodawca nie ma możliwości nakładać pracownikom kar pieniężnych związanych z brakiem zgody na podróż służbową, co powinno rozwiać wiele pojawiających się wątpliwości.

Wiele osób słusznie postrzega podróże związane z migracjami jako świetną szansę do nauki, rozwoju, a przede wszysytkim poznania klienta i procesów z jego perspektywy, co niejednokrotnie ułatwia dalszą współpracę i może ją uczynić znacznie przyjemniejszą. :)
3
ELWIRA 2017-02-21 11:42
MOŻE KTOŚ PODAĆ WYNAGRODZENIA BRUTTO NA STANOWISKACH?
wasz obecny racownik 2017-02-22 21:56
drogi HR

zniżcie wymagania co do rekrutacji nowych pracowników bo zaczyna się robić tutaj potężna lipa !!! A nie długo sezon urlopowy się zacznie i dopiero będzie nerwówka . Już teraz mamy braki KADROWE a co dopiero w lecie będzie jak pójdziemy na urlopy to m-c nie zamkniemy a nadgodzin nie mamy zamiaru robić !!!!!!!
1
METRO SERVICES PL 2017-02-23 09:44 [pracodawca]
@Elwira, wynagrodzenie można poznać na etapie ofertowania po rekrutacji. Zapraszamy.

Drogi obecny Pracowniku - robimy co w naszej mocy :)
wasz obecny racownik 2017-02-23 22:38
coś słabo działacie?? przydało by się troszkę wynagrodzenia podnieść i premie kwartalne wprowadzić tak jak to jest w innym centrum finansowym w Szczecinie - bez tego to trudno będzie utrzymać kadrę pracowników zaraz zaczną odchodzić !!!
7
METRO SERVICES PL 2017-02-24 11:35 [pracodawca]
System premiowy jest dobrze znany naszym pracownikom i jak wiadomo, obejmuje również premie kwartalne. A w biznesie istnieje również wiele pozafinansowych metod motywowania :)
Metrowicz 2017-03-14 22:27
W idealnym świecie wyjazd migracyjny trwa 1-2 tyg. albo są to np. 2 wyjazdy po tygodniu. W praktyce rzadko się to udaje.
Różne osoby są wysyłane na migracje - w większym i mniejszym doświadczeniem. Jeśli zgodzisz się na wyjazd, musisz podpisać lojalkę na 9 miesięcy. Jeśli w tym okresie zechcesz odejść z pracy, zwracasz pracodawcy koszty podróży, w wysokości proporcjonalnej do pozostałego czasu zatrudnienia...
Zgadzam się z przedmówcami - jeśli pojedziesz na migrację, gdzie spotkasz ludzi potrafiących, a przede wszystkim chcących tłumaczyć, migrację zakończysz z sukcesem i dostaniesz awans. Jeśli trafisz na gorszego klienta - Twój problem.
Premie kwartalne w firmie są i ich wysokość zależy od spełnionych celów oraz zajmowanego stanowiska. Zatem często zdarza się, że osoby zatrudniane na wyższych stanowiskach mają wyższe premie, chociaż przez początkowe 3-9 miesięcy, jeszcze niewiele robią (zresztą tak samo jest z wynagrodzeniem).
Awanse są - w jednych działach szybciej, a w innych wolniej (zależy od Team Leadera).
Awans wiąże się ze wzrostem pensji.
6
JOANNA 2017-03-15 22:35
A ILE TE PREMIE WYNOSZĄ? I CO ILE SĄ WYPŁACANE ?
Paulina 2017-03-16 13:13
A wyjazdy migracjne są obowiązkowe i prędzej czy później każdego spotkają? Mi się nie uśmiecha taka praca, wolałabym tryb stacjonarny. Jest taka opcja?
Nicky 2017-03-16 20:19
@ Paulina

Dostajesz "propozycję nie do odrzucenia", często po paru tygodniach pracy :) Generalnie szukają naiwniaka który za parę groszy zmigruje im proces i dostanie parę zł podwyżki, albo oprd jak klient cie nie polubi - bo to też o zgrozo jest brane pod uwagę jak przychodzi co do czego.

Sama przyjemność, nic tylko jechać i rozwijać horyzonty językowe ,myślowe i jakie tam są jeszcze inne :) A ile się nauczysz, a jakie kontakty biznesowe nawiążesz....klękajcie narody :)



7
karol 2017-03-17 16:43
w 100% prawda nie pchajcie się na wyjazdy po trzeba jeszcze dopłacać a wiedza którą nabędziesz do niczego się nie przyda . A sezon urlopowy idzie a tu NIE będzie miał kto zaraz pracować .
8
Paula 2017-03-20 14:58
To wie ktoś ile można dostać za pracę księgowego z j. niemieckim i angielskim??
szczecinianka 2017-03-22 19:10
żenujące jest moderowanie przez pracodawcę forum. inne firmy nie maja potrzeby prostowac komentarzy. wiadomo jest ze w internecie nikt nie zamieszca pozytywnych komentarzy, ale raczej negatywne. i nie ma potrzeby przypominać o naruszaniu dobr osobistych. być może państwa pracownicy uwazaja ze macie kiepskich team leaderów. nalezaloby te uwagę przyjąć - i zastanowić się co zrobić, by ta opinia nie była powszechna. kilku państwa byłych pracowników znam osobiście - i te osoby również twierdza ze teal leaderzy sa beznadziejni.
9
były pracownik 2017-03-23 13:20
Pracowałam tam 2 LATA i prawda jest taka że źle tam się dzieje i jest rotacja pracowników . Ofert pracy co tydzień na głównych portalach a chętnych jak na lekarstwo . Jak tak dale pójdzie to po 12-14 godzin będziecie pracować . Pamiętajcie w szczecinie jest już RYNEK PRACOWNIKA i będzie się pogłębiał z kwartału na kwartał a wy nic z tym nie robicie żeby zatrzymać lub utrzymać , zatrudnić nowych pracowników. A o urlopach zapomnijcie bo terminy gonią .
9
Ala 2017-03-27 09:43
Czy ktoś może napisać coś o umowach? Okres próbny, potem na rok a następnie ? Dziękuję i pozdrawiam
Metrowicz 2017-03-29 19:32
3 miesiące okresu próbnego, 1 rok na czas określony, a potem już umowa na czas nieokreślony.


Zgadzam się z 'byłym pracownikiem' - Metro nie robi nic, aby zatrzymać u siebie pracowników, bo wie że zawsze znajdą się na ich miejsce inni. Średni czas pracy w Metro to jakiś 1 - 1,5 roku. Ludzie zdobywają doświadczenie i odchodzą do lepiej płatnej pracy...
7
Warszawiak 2017-04-08 22:19
Rozumiem usuwać wulgarne komentarze, bądź naruszające dobra osobiste konkretnych osób. Tylko, że Metro stara się usuwać większość negatywnych komentarzy na swój temat próbując budować fałszywy obraz przede wszystkim przed samym sobą.

Śmieszne jest to, że nic się nie zmienia w ich podejściu. Management i ich totalny brak komunikacji z ludem pracującym na operacji pozostał bez zmian. Z resztą z pewnych źródeł wiem, że i TL nie mają lepiej. Dostają o prikaz z góry i muszą świecić gębą. Najdalej zachodzą Ci (i nie mówię tylko o TL), którzy nauczyli się entuzjastycznie podchodzić do wszystkiego co zostało im objawione przez kadrę (lol) zarządzającą.

W tej firmie nic nie musi być wyjaśniane, wystarczy rzucić magiczne zaklęcie "decyzja biznesowa" i koniec rozmowy. Poza tym to jak w każdym korpo, jak coś się posypie z cudzej winy, to i tak dowiesz się, że to przez twój brak komunikacji (kolejne magiczne zaklęcie, które jednak nigdy nie działa w górę) bądź inne takie. Wyciągną Ci to na twojej rozmowie rocznej.

Najbardziej razi traktowanie "klientów" jak bożków. Zawsze mają rację co by się nie działo. Na migrację wysyła się kogo się da (nie raz i nie dwa ludzi bez komunikatywnej znajomości żadnego języka), bo odkąd weszły lojalki, to coraz mniej ochotników się znajduje. Dołóż oględnie rzecz ujmując brak entuzjazmu ze strony ludzi migrowanych i sypią się wciąż eskalacje. A na górze wieczny szok, że "klient" się skarży.
8
bartek 2017-04-09 12:07
Prawa w 100% ta firma nie szanuje ludzi a uważają się za solidnego pracodawce . Rotacja ciągle nowych ludzi na migracje są wysyłane osoby z kapelusza wzięte bo nikt nie chce jechać i na dodatek ta LOJALKA O KTÓREJ JEST ZAKAZ MÓWIENIE !! Szok co tam się dzieje .
7
METRO SERVICES PL 2017-04-10 11:44 [pracodawca]
Drodzy Użytkownicy - jak już pisaliśmy wcześniej, albo jak nawet widać w niejednej opinii powyżej, nie usuwamy większości negatywnych komentarzy, tym bardziej że nie mamy takiej możliwości - administratorzy Gowok pozwalają usuwać wyłącznie wpisy lub ich fragmenty naruszające regulamin.
Każdy ma prawo do swojej subiektywnej opinii i wyrażenia jej na forum publicznym.

Praca w międzynarodowej korporacji ma swoje uwarunkowania, ale też wiele zalet i przekonało się o tym wiele osób, które realizują u nas swoją ścieżkę kariery, rozwijają umiejętności narzędziowe i osobiste, a także mogą się udzielać społecznie oraz integrować po godzinach. My każdemu proponujemy, żeby przekonał się sam, jak jest naprawdę - jak to mówią "don't believe me, just watch" :)
2
Coraz bardziej zadowolony pracownik 2017-04-26 22:15
Piszę, by sprostować pewne niezasadne hejty. W tym korpo jest jak w każdym innym: są różne zespoły i różni TL. Ja nie narzekam. Staramy się całym zespołem by pracowało nam się coraz lepiej. Nie siedzę w nadgodzinach, TL jest wyrozumiały jak trzeba skoczyć na uczelnie czy do banku. Kwestia dogadania się z zespołem. Awanse są - nie mówię, że wszystkie sprawiedliwe. Tak nie ma nigdzie. Ale są i to bardzo często - min. 2 większe tury w ciągu roku. W poprzednim korpsie nie mogłem się doprosić kilku złotych podwyżki, tutaj już na swoją dawno zapracowałem. Nie trzeba jechać na migracje by dostać awans. Masz być kreatywy i dobrze pracować. Wymagania przy rekrutacji nie oszukujmy się są na prawdę niskie - w miarę ogarnięty angielski i chęć rozwoju. Excel, wiedza księgowa i SAP to tak naprawdę gwarant zatrudnienia.
Nie mniej jak przychodzisz do pracy i na dzień dobry jesteś na nie to nie licz na nasze wsparcie - nikt z obecnie pracujących nie będzie cię niańczył. Ale jak jasno powiesz, z czym Ci pomóc i będziesz dla nas wsparciem to znajdziesz tutaj swoje miejsce i miłą atmosferę. Jest nas wielu nie-księgowych i nie jest to dla nas problemem. Firma dofinansowuje kursy księgowe i językowe. Ba - rozwijasz się na koszt firmy. Nie mówię, że to kraina miodem i mlekiem płynąca. W wielu negatywnych komentarzach jest sporo prawdy. To wszystko zależy od tego gdzie się trafi. Niemniej spróbować warto. Klient jest traktowany jak jajko, ale no cóż zagryzasz zęby i idziesz dalej pracować w miłej atmosferze z ziomalami z zespołu. Kontakt z klientem jest ograniczony i zazwyczaj mailowy - to naprawdę jest do zniesienia. Są okresy pressingu, ale serio większość hejterów po prostu nie potrafi wyjść po za ramy własnych ograniczeń. Ja też miałem momenty kryzysowe, szukałem nowej pracy, ale nauczyłem się funkcjonować w metro. Zajęło mi to ponad 2 lata, ale odnalazłem swoje miejsce. Generalnie widzę progres jeżeli chodzi o zainteresowanie firmy pracownikiem. To nie jest tak, że oni mogą wszystko olać i traktować ludzi jak tanią siłę roboczą. Rynek szcz. już nie jest taki flexi. Jest coraz większa konkurencja, co dla nas pracowników jest odczuwalne, bo pensje są coraz wyższe, a i benefitów jest coraz więcej.

Nie oszukuj się to jest kotpo, tu się pracuje non stop, ale warto tu pracować, bo ze wszystkich korpo, w których pracowałem tutaj nauczyłem się najwięcej. W innych nie miałem jakiejkolwiek szansy na rozwój, awans czy podwyżkę.
Zostaw swoją opinię o METRO SERVICES PL Sp. z o.o. - Szczecin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie METRO SERVICES PL Sp. z o.o.