Znam dwa sklepy - smaczne wyroby, miła obsługa, ALE! przeogromna, gigantyczna!!!!! ilość woreczków foliowych do pakowania. Każdy produkt w osobnym woreczku. Oj jak bardzo marzy mi się system pakowania w papier. Wiem, że bo tak można bo tak dzieje się od zawsze w dziale mięsnym " Piotr i Paweł". Pozdrawiam z nadzieją na dobrą zmianę.
Robię zakupy w sklepie w przeźmierowie, i nie mogę powiedzieć nic złego na ten temat, miła obsługa czysto w sklepie, panie pomocne. W szczególności dwie panie blondynki które są razem na zmianie, jedna z Pan właśnie jest osobą nowa i nie znaczy to że nowa osoba musi być gorsza. Mam wrażenie że nowa czasem jest bardziej ogarnieta niż starszy pracownik. Jak trafiam właśnie na zakupy na zmianę tych Pan zawsze jestem mile obsluzona, panie zawsze uśmiechnięte i fajnie potrafią doradzić.
Towaru to już n8e ma pół godz przed zamknięciem A i tak nie jesteście w stanie sprzedać wszystkiego taka prawda !!
To nie tylko pewnie w tych sklepach ale w Swarzędzu też np Plac Graniczna Dzilynskich nie wiem czy przemeczone czy z nadmiaru obowiązków ale towar nie dopilnowany i psuje się na drugi dzień A pod koniec zamknięcia to wyboru nie ma pochowany towar nic dziwnego że w marketach większy ruch bo mozna też kupić taniej i dobre wyroby
Droga klientko ,zero wyobraźni w handlu jak po same brzegi mogą być lady wypełnione przed zamknięciem ,a co z tym towarem? chce go pani kupić na drugi dzień? Robimy wszystko, aby towar był zawsze świeży.
Jako pracodawca, firma zapewnia umowe o prace, wszystkie skladki odprowadzane. Praca we wszystkie soboty. Atmosefera zalezna od sklepu na jaki sie trafi.
Przykre ze te Panie ktore pracuja na sklepach pracuja po 6 dni w tygodniu majac tylko 1 dzien wolnego w tygodniu przy takiej ciezkiej fizycznej pracy, wiele godzin stania, kilkaset kg towaru do przerzucania wykładania ciagly wysilek fizyczny, chłód od lodówek gdzie rece wysiadają od zimna i do tego widac ze bardzo sie starają i uśmiechają, mimo ciezkich warunkow, i zmeczenia. Szkoda ze ta ciezka praca nie jest doceniona przez pracodawcow. Pisze to jako osoba oglądająca cala sytuacje z boku - moja dobra przyjaciółka pracuje w jednym ze sklepów. Z tego co wiem i porównując zarobki do innej firmy konkurencyjnej na M.. działającej w poznaniu i okolicach to przy takiej liczbie godzin i nadgodzin to wyplata jest naprawde niegodziwa.. Myślę ze pracodawcy powinni sie sklonic do relfleksji. Te panie maja rodziny, dzieci ktore musza utrzymac kredyty, a zdrowie tylko jedno i traca je dla tej firmy ktora uwazam trakuje je niegodnie jako czlowieka czasami zostawiajac po 2 osoby na sklepie sklaniajac do przymusowych nadgodzin i dopradzajac do wycienczenia fizycznego. Ktos powinien sie tym zainteresować. dlaczego pracownicy pracuja tak duzo i zarabiaja tak malo ? dlaczego wyplaty sa liczone w sposob niejasny i nieprzejrzysty. Pracownicy za nadgdziny maja 11 zl a powinni miec conajmniej 15 zl zgodnie z nowymi przepisami. dlaczego tak nie jest, Wszyscy jestesmy ludzmi, pozwolmy zyc innym godnie i zarabiac uczciwie
Ja nie raz widziałem sytuację na Lotników jak też kierowniczka się zwracała do dziewczyn one zasuwaja a one na papierosku mam okna na sklep to widzę a nawet kiedyś to razem z tą szczupłą i wysoką to wyzyawały klienta że ma wyjść że sklepu bo jest pijany brak słów jak tylko powstaną nowe sklepy to ten będzie świecił pustkami
Witam serdecznie. W sklepie na oś. Lotnictwa Polskiego bardzo miłe są panie tylko szkoda że tak często się zmieniają, może dlatego nie jest wszystko dopilnowane. Ale jak się im zgłosi że jest coś nie tak z towarem lub jak coś klient potrzebuje to zaraz reagują. Więc ludzie jak jesteście nie zadowoleni najlepiej iść do kierownika sklepu. Widać że te panie naprawdę się starają a każdemu może zdarzyć jakaś wpadka. ????
Panie pewnie dlatego się tak często zmieniają bo już psychicznie mają dosyć pracy u Pana Bystrego zauważyłam raz taka sytuację jak przyjeżdża kierownik na kontrolę to ekspedientki wręcz drętwieja
Tylko czy klient jest od zwracania uwagi personelowi? I czy to klient ma pilnować pań i porządku w sklepie? Żałosne
Może i żałosne ale nikt nie jest idealny tym bardziej widząc jak co chwila zmienia się personel
Tak,to prawda. Ale w takim razie jak to świadczy o pracodawcy? Bo w tym sklepie to co rusz jakieś nowe twarze
Bo jak przyjeżdża koordynator na kontrolę, to zazwyczaj się czepia wszystkiego. Nie dostrzegają tego że się staramy, tylko widzą same negatywy( nawet te, których nie ma). Szukam innej pracy i nikomu nie polecam.
Ja też szukam, bo mam dość tego lęku i strachu jak wchodzi jedna z pań” z wyższej półki”
To tak we wszystkich sklepach panie macie? Straszne. Pracy chyba ,innej, nie brakuje. Powodzenia.
P. Bystry ma dobre wyroby... Ale Devolay to jakaś pomyłka. Smak, żaden. Guma
Polecam sklep firmowy w Suchym Lesie, towar zawsze świeży, ekspedientki zawsze mile i uśmiechnięte, chętnie doradzają. Od niedawna mieszkam w Suchym Lesie i jak tylko trafiłem na ten sklep od razu mi się spodobał i zasmakowaly mi wyroby Pana Bystrego. Polecam ten sklep i gratuluję zarządowi firmy takiej załogi, bo w mało którym sklepie taka się spotyka. Pozdrawiam Zadowolony klient Michał W.
Chyba to pomylka bo jak raz juz pisalem to towar nie raz kupiony byl nie świeży moi sasiedzi też taki trafili
Może to napisał ktoś z firmy próbując ratować wizerunek tego sklepu. Bo ja też trafiłem na nieświeży towar.
Sklep na os. Lotnictwa to jakaś porażka. Mimo zapewnień Pani sprzedającej że towar jest świeży po wypakowaniu wędlin w domu okazało się że sa obślizgłe i klejące. to były moje ostatnie zakupy w tym sklepie bo już nie pierwszy raz taka sytuacja mnie spotkała. A obsługa tego sklepu też pozostawia wiele do życzenia.
Dziś byłem kolejny raz w sklepie na os. Przyjaźni. Panie tradycyjnie miały miny jak za karę aż strach się zapytać o dany produkt bo "zabijają wzrokiem". W ladach brzydko, sklepu nie polecam.
Ostatnio zakupy w sklepie w Swarzedzu na Placu to tragedia obsluga sobie rozmawia o wszystkim innym a klienci stoja lub odchodza ułożenie towwru pozostawia duzo do zyczenia no i towarnie zawsze swiezyi coraz drozszy
Zgadzam się w 100% byłem w zeszłym tygodniu robiłem tam zakupy.w ladzie z wędlinami praktycznie pusto.ze o paniach nie wspomnę.
Juz od dluzszeego czasu w Kozieglowach przed zamknieciem sklepu nie towaru w ladach a ekspedientki tylko czekaja zeby zamnknac od kiedy otworzył sie sklep Zygula to duzo ludzi chodzi do tego sklepu towar swiezutki i wieksza oferta !!!
Dwa tygodnie temu w sklepie w Suchym Lesie robiłam zakupy. Na pytanie czy wędliny były pokrojone dzisiaj, wysoka Pani blondynka zapewniła że tak. Ale jak w domu rozpakowałam, to plasterki były obślizgłe. Jestem stałą klientką tego sklepu i jestem bardzo zawiedziona. Chcę się zwrócić do Pani, która mnie obsługiwała i powiedzieć że takich rzeczy się nie robi.
Ostrzegam wszystkie mamy w sklepiena Lotnictwa w Poznaniu sprzedaja przeterminowane soki dla dzieci skandal jak zwróciłam uwagę to jakby to nie docieralo pani przy kasie oznajmila że kazda ma swoj dział nie obchodzi mnie to to naprawde brak słów zeby sprzedawac z miesiecznym przeterminowaniem mysle ze zostala ta osoba ukarana chyba taka osoba nie powinna pracowac skoro nie ogarnia a kierownik sklepu wiecej uwagi cp sie dzieje bo sasiad stwierdzil ze na papieroska to kilka razy potrafia wychodzic !!!!
Kostrzyn ! Bardzo miłe Panie, uśmiechnięte, potrafią żartować . To przyciąga mnie bardziej . Miła młoda Pani, która ma ciągle uśmiech na twarzy . Polecam !!
Na Kosciuszkowcow od dluzszego czasu towar nie swiezy brzydki nie zacheca do zakupow lepiej jechac na plac Swarzędzu chociaz tam trzeba postac w kolejce ale lepsze to niz stary towar
W dniu dzisiejszym w sklepie firmowym na ul. Jugosłowiańskiej zakupiłam metkę cebulową z terminem ważności do dzisiaj. Pomijam fakt, że jest to nieuczciwe wobec klienta, ale sposób rozpatrzenia reklamacji był conajmniej dziwny. Jedna z pań stwierdziła, iż nie było jej rano,więc nie wie co jest w ladzie. Druga podała mi pierwszą lepszą metkę i bez ważenia bez ponownego wystawienia paragonu zamieniła produkty. Nie wiem czy otrzymałam produkt tej samej wagi i wartości.
Z miłą checia pragnę napisac kilka miłych słów o paniach ze sklepu na os Lotnictwa w Poznaniu było to w sobotę stalysmy z klientami w kolejce przy stoisku miesnym obsluga szybka i mila a kolejka nie mala po czym podeszlysmy do kasy tam tez kolejka ale w między czasie zmniejszyla sie przy ladzie i podbiegła pani ekspedientka i pomogla kasjerce ktora mimo kolejki sie uwijala byla to goszina 8rano chce zaznaczyc ze jak jest ta zmiana to obsługa jest szybka i sprawna jedna z klientek tak byla zadowolona ze poszla pochwalic kierowniczce jak milo robi sie zakupy jak panie takie szubkie i zaradne pozdrawiam i uklony w strone tychpan
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakłady Mięsne Bystry Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!