brak logo

Nata-2

Warszawa

Opinie o Nata-2

Olga 2012-01-27 00:28:50
Właściciel [usunięte przez moderatora].
Nie polecam!!!
1
2013-10-23 08:18:47
Pracowałam w firmie transportowej nata2 w Warszawie przez dłużysz czas.
Nie żadnych szans na rozwój, a szef to [usunięte przez administratora] za najniższą krajową, a przy tym kombinator. Nie polecam nikomu, wystawa ogłoszenia, że poszukuje do pracy biurowej a w rzeczywistości jest to coś innego. Ma ciężki i konfliktowy charakter
5
Olala 2015-01-23 16:33:11
Nie nie nie polecam. Szef masakra. Poszukuje spedytorów a tak naprawę wykorzystuje i zatrudnia same dziewczyny... Ciekawe dlaczego. Pracowałam 2 miesiące bo tylko tyle dało się wytrzymać.
anonim 2015-01-23 16:47:46
Co się dzieje w rzeczywistości w tej pracy?
Olala 2015-01-23 17:32:53
Czy nie dziwi was to ze poszukuje spedytorow bez doświadczenia i sa same młode dziewzymy? Zarobki kończą się na marnej podstawie. Szef cwany i pewny siebie. Nie polecam.
Agata88 2015-01-23 19:48:54
Hej. Dziewczyny wogule nie ma możliwości zarobku większej kaski?? Po tych komentarzach jestem strasznie zmieszana... Olala długo tam pracowałaś, coś się stało konkretnego, że nie polecasz?
Jola89 2015-06-10 13:26:45
Podbijam temat. Co możecie powiedzieć o tej firmie? Dzięki za wszelkie info!!!
SpryciulkaPL 2015-06-10 13:55:52
Bardzo sympatyczna atmosfera pracy trochę zaganiania w sezonie ale ogólnie warto spróbować - mi się udawało - Gorąco polecam;-)
1
Hania91 2015-07-07 16:14:13
Absolutnie nie polecam ŻENADA, stres, wyzysk!
WW 2015-08-14 14:40:59
Faktycznie pracują dziewczyny (chociaż nie wszystkie takie młodziutkie bo niektóre ok 40-stki:)),chodzi o to, żeby był zgrany i dopasowany zespół i fajna atmosfera. Sama się zastanawiam o co chodzi z tym wyzyskiem??? Jak zwykle w takich opiniach zero konkretów...Na wynagrodzenie trzeba sobie zapracować, oprócz podstawy ma się udział w zyskach firmy, więc im więcej zrealizowanych transportów tym więcej ty dostaniesz, uważam to za duży plus. A jak sama zauważyłaś firma jest od kilkunastu lat na rynku, więc chyba musi zarabiać...:)
2
WW 2015-09-25 12:16:37
Każdy pracownik od początku ma płacony procent od prowizji, którą wypracował dla firmy. Im więcej transportów i prowizji tym wyższy procent. O szczegółach dowiesz się na rozmowie:) Dodam jeszcze, że jest to praca dla osoby, która szuka czegoś na stałe nie na chwilę. Oprócz wynagrodzenia myślę, że dużym atutem jest czas pracy, od poniedziałku do piątku w godz 8.00-16.00, oraz fajna atmosfera- przeciwieństwo dużych korporacji...:)
sylwia 2016-02-12 12:24:39
Brak profesjonalizmu w rekrutacji! Na rozmowie dość istotną informacją jest Twoj znak zodiaku- takie pytanie padło na mojej. Padło też pytanie o znajomość języka nikt tego nie sprawdził :) Moim zdaniem strata czasu.
nikam 2016-02-24 13:00:53
Pracowałam ponad rok w tej firmie i niestety musiałam wyprowadzić się z Warszawy.Bardzo miło wspominam ten rok pracy , jak dla mnie same atuty - praca 5 dni w tygodniu , godziny pracy super - (czas jeszcze dla dziecka po powrocie do domu ) , wynagrodzenie z góry ustalone - prowizja za każdy transport - nie ukrywam że nie jest to praca dla osób które 8h przesiedza w necie bo nie mają akurat ochoty na pracę.... Trzeba organizowac transporty żeby zarabiać - ale to chyba jasne decydując się na taką pracę.
Racz 2016-05-12 15:19:51
Jeśli chodzi o Nata-2 to praca faktycznie nie sprawia problemów i zarobki są faktycznie zawsze na czas, mam też nadzieję, że wszyscy rozumiecie, że umowa o pracę jest od pierwszego dnia, więc nie ma się co spierać że jest jakoś inaczej i negatywnie bo nie
Ewcia 2016-11-19 16:50:14
Pracowałam w firmie Nata2 i stwierdzam że właściciel firmy to stary śmierdzący cap który obmacuje dziewczyny i przy tym rozbiera wzrokiem.
Zatrudnia same młode dziewczyny i mają być szczupłe a zarobki to ochlapy jakieś.Zwykly cwaniak.
Zostaw swoją opinię o Nata-2 - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nata-2