Witam. kiedyś gdy tu zaglądałam to nie było komentarzy z tego roku. Nie wiedziałam, że są wolne wakaty dla techników, ciężko było o taka ofertę w internecie. Czyli gdzie one teraz są publikowane? Ciekawa jestem aktualnych warunków.
Cześć. Interesuje się firmą, ponieważ czeka mnie przeprowadzka, więc muszę znaleźć nową pracę. Zawodowo spełniam się jako technik informatyk. Ciekawi mnie czy tutaj jest szansa na pracę ( teraz lub w najbliższej przyszłości). Sprawdzałem już w internecie i nie znalazłem żadnych ofert. Może tutaj uzyskam więcej informacji. Słyszał ktoś o planowanych rekrutacjach?
Cześć. Myślę ze z umiejętnościami znajdziesz zatrudnienie. Rynek u nas nie jest łatwy bo to mała miejscowość. Ale nie powinno być problemu. Pozdrawiam i życzę powodzenia. PS. Zawsze mamy wakaty i zapraszamy do nas. Pozdrawiam Piotrek
Polecam
Serwis - jak się uda, ale za to stawki za robociznę kosmiczne! Sprzęt kiepskiej jakości w cenie sprzętu Premium!
Szanowna Pani! Proponuje trochę cywilnej odwagi aby się przedstawic. Racjonalne argumenty przekonają wszystkich. Każdy klient jest informowany o kosztach naprawa i sprzęcie jaki będzie zamontowany. Pani opinia nijak ma sie do realiów. Pozdrawiam. Piotr Potok
Nie polecam informatyk przesiedział prawie trzy godziny nic nie zrobił Jadnak zażądał zapłaty za nie wykonana usługę.
Klienci zgłaszając się z rożnymi problemami. O ile dobrze kojarzę nawet serwis producenta nie był w stanie pomóc klientce. Czy Uważa Pani że technik pracuje za darmo? Zawsze staramy się zrealizować zlecenie ale jeśli problem jest nie do rozwiązania to jednak należy się wynagrodzenie. Proszę to przemyśleć.Człowiek który był na miejscu pracował, nie siedział i nie myślał o niebieskich migdałach. Proszę pochwalić się jaka była relacja pracy do godzin poświęconych do kwoty zapłaty. Pewnie Pani już nic nie napisze bo będzie to niewspółmierne. Pozdrawiam Piotr Potok , szef firmy.
Zapomniałem dodać że Pani zapłaciła 100 pln brutto i oczekiwał w ramach dotychczasowo po-poświęconego czasu kolejnej bezpłatnej usługi. Moje stawki są nieproporcjonalne do tego co szanowna klientka zapłaciła tym bardziej że było to poza siedzibą firmy z dojazdem choć te kilka kilometrów. Pozdrawiam.