Opinie o TELUS International Europe
(usunięte przez administratora)
Trochę dziwnie się poczułam jak się dowiedziałam, że sprzątaczka w szkole na budżetówce ma 3100 na rękę plus trzynastkę, plus wczasy pod gruszą, premię roczną i prezenty na święta bo podliczając zarabia więcej ode mnie. Telus chyba nie zdaje sobie sprawy jakie są zarobki w Polsce, żyje w odmiennym stanie rzeczywistości.
Najniższa krajowa, słaba premia ucinana za byle co. Tak w skrócie wygląda praca w tej firmie na hiszpanskim projekcie. Obiecywane sa zlote gory, a tak naprawde jedziemy na najnizszej. jest to frustrujace, bo z czasem agent "awansuje" na starszego agenta co generuje dodatkowe obowiazki i rozszerzenia, a pensja nie rosnie. jest to czysty wyzysk i tyle. tak jak w komentarzu nizej, zyczę trafnych wyborów.
Niestety w pełni się zgodzę, jest sporo obwiązków na tym projekcie za dosłownie minimalną. Jest to przerażające, że generowana jest oszczędność dla firmy w ten sposób, że płaci się najniższa wszystkim.
A en hiszpański projekt to na czym konkretnie polega a raczej praca przy nim już pomijając kwestie wynagrodzenia? tak z ciekawości to można odmówić awansu jeśli komuś takie coś nie leży a profitu podobno brak?
Nie no jasne dlatego ja pytam jak oni się zapatrują na odmowę w takiej sytuacji, żeby potem nie było... ale mimo Wszystko z takiego projektu teoretycznie można wynieść jakieś ciekawe doświadczenie? przydałoby się to w cv do innych firm czy nie bardzo?
(usunięte przez administratora) Czy uważacie że stresująca praca z wymagającym klientem pod presją czasu i masą zadań dodatkowych jest tyle warta?? Skoro byle jaka praca fizyczna jest za najniższą to jak można traktować taką pracę jako do końca życia?. Oczywiście jest to dobre dla zdobycia doświadczenia i trampolinę do zdobycia innej pracy lepiej płatnej.(usunięte przez administratora)
Masz rację, ja też mam takie podejście i wielu innych że do pracy z klientem albo do sklepu za najniższą nie pójdą, bo to praca która bardzo stresuje i zżera energię do życia i działania. Ludzie nie chcą chorować na nerwicę i tracić na lekarzy i leki. Dodatkowo na takiej słuchawce jesteś pod ciągłym podsłuchem i za byle co jest ucinana ocena. To chyba gra nie warta świeczki.
Każdemu dają 5000brutto. Zatrudniają osoby bez kwalifikacji i nie uznają żadnych kwalifikacji. Jedynie swoje błędne widzi mi się uznają. Kłamali na pierwszej rozmowie, że nie robią testów, a dokładniej Szymon kłamał, i powiedziałem po raz kolejny prosto z mostu, że nie robię testów i tylko rozmawiam telefonicznie a na drugi dzień wyskakują z testami i wideorozmową, więc za taką kwotę żegnam go przypominając, co mówiłem poprzedniego dnia i odkładam słuchawkę. Poziom wymagań, płacy i przebieg rekrutacji nieadekwatny do stanowiska. Jak nie uznają dyplomów wydawanych przez rząd federalny Niemiec, to niech napiszą do niego odwołanie, że nie zgadza im się coś z ich widzi mi się.
Czy mógłbym zacząć w listopadzie? Mi tam wisi co będzie w listopadzie. Może wybuchnie wojna w listopadzie. Albo ktoś zje kaczkę pieczoną:) Widać, że komentarze na goworku zgadzają się z tym samym, czego dowiedziałem i ludzie rzucają to, bo dużą jest rotacja i nikt nie chce z firmą pracować. Widać, że rozmowy robią sobie tylko dla towarzystwa, a przecież nikt nie idzie do pracy dla towarzystwa. Towarzystwo ma się poza pracą.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Social Media Customer Service z niemieckim, Ktoś może coś napisać o tym projekcie?
Jestem pracownicą Telusa od x czasu, i czytając ostatnio książkę (usunięte przez administratora)Autor nie podał co prawda nazwy call center, w którym się zatrudnił aby opisać dla książki ten zawód, jednakże tutaj jest bardzo podobnie. Najniższa krajowa, głupie (usunięte przez administratora), wymyślanie beznadziejnych klaunowatych konkursów, zapiernicz oraz słuchanie awanturników przez telefon (klientów), gdzie idzie po tym dostać depresji oraz nerwicy. Niestety ale darmowe owoce, kawa oraz miejsce parkingowe nie opłacą rachunków oraz nie zarobią na jedzenie
Czasem czuję się w tej firmie, jak w tytule... najniższa krajowa, ból palców od klawiatury, bo trzeba wykonać czynności, brak możliwości awansu, a nawet jeśli jest to za 100 zł więcej. Nie bez przyczyny jest duży przemiał ludzi w firmie, a jak wiadomo duży przemiał ludzi jest w firmach w ktorych coś jest nie tak, więc sami macie odpowiedź czy warto się tu zatrudnić :) Gdy znajomi pytają mnie ile zarabiam i czym się zajmuje to aż mi wstyd mówić, że pracuje w call center za najniższą, dlatego odliczam już moje odejście do firmy, gdzie będzie szacunek, bo tak szanowny telusie, niska pensja oznacza również brak szacunku do człowieka :)
Firma leci już na masówkę zatrudnia już nawet (usunięte przez administratora) Sprawy są mielone po tysiąc razy ludzie sie nie mogą dogadać ani przez chat ani telefon. Taka to kompetencja.
Mam również takie wrażenie, że firma oszczędza na pracownikach, i właśnie tutaj szukają oszczędności. Nie bez powodu jest najniższa krajowa. Najniższą krajową płacą firmy, którym nie zależy na pracowniku, a chcą dodatkowo być na plusie płacąc jak najmniej...
Widać, że ani firma ani Tmowie z projektu hiszpańskiej marki nic sobie nie robią z naszych opinii. Wzrosła najniższa krajowa to teraz zaczęło się ucinanie pensji na czym tylko się da. Dno dna dosłownie. Myślałem, że gorzej być nie może, a jednak. Życzę powodzenia w 2023, bo nikt o zdrowych zmysłach nie zostanie w tym projekcie na dłużej. Tylko potem proszę się nie dziwic jak 3/4 zespołu odejdzie po takim traktowaniu.
Pracuje już w ww firmie już jaki czas, dlatego uważam, ze mogę się wypowiedzieć świadomie oraz rzetelenie na temat pracy w tej firmie. Praca jest monotonna oraz bardzo mechaniczna, tzn że wykonuje się praktycznie caly czas podobne odmóżdżające zajęcia przez caly czas, jednakże jest ona ciężka poniewaz trzeba mieć odpowiednią ilość tzw czynności na godzine oraz jednoczesnie dużą jakość czyli tzw quality. Jest to praca za dosłownie najniższą krajową co do złotówki, czyli wiadomo ile wynosi najniższa krajowa obecnie. Premia jest slaba, (usunięte przez administratora), przez co niezawsze ta premia jest zagwarantowana poniewaz zalezy ona od wielu czynnikow tj np powyzsze quality. Managerowie i nie tylko obiecują podwyżki, jednakże podwyżki te wynikają jedynie z podwyższania najniższej krajowej, przez co firma jest zmuszona do wykonania podwyżki. Niestety sama z siebie nigdy takiej podwyżki nie dała. Czy firma dba o pracownika? Trzeba odpowiedzieć sobie na to pytanie samodzielnie uwzględniając to, że firma daje minimalną, niską premię oraz ma te tzw czynności, żeby to się przypadkiem pracownik nie lenił oraz nie (usunięte przez administratora) za te najniższa krajową. Bo to przecież jest nie do pomyślenia aby się lenić za najniższą prawda? :D Jesli chodzi o poniższe opinie, to w moim przekonaniu są one prawdą, ponieważ pokrywają się one z rzeczywistym stanem, który obecnie występuje na projekcie hvszpanskiej mvrki mdowej. Czyli ta cala najniższa krajowa, słabe premie, coraz wiecej obowiazkow za te sama kase oraz wieczny (usunięte przez administratora) Rotacja pracowników również jest całkiem spora, nigdy nie spotkałom się z taką rotacją w żadnej innej firmie w której byłom, zarówno ja oraz moi znajomi czy rodzina. Rotacja ta wynika zapewne z tego, że za minimalną trzeba wysluchiwac pretensji klientow przez sluchawke oraz przez kanaly tekstowe. Mimo ze klient zachowuje się czasem jak zwierz, to trzeba być miłym bo w koncu klient nasz pan. Ale jak myślicie, komu się chce być ultramiłym oraz dawac się wyzywać przez klientow wiedząc, że 10go dnia każdego miesiąca na konto wpłynie pensja minimalna? Zachęcam do dokonywania trafnych wyborów.
Miejsce pracy na krótki czas jak ma się awaryjną sytuacje albo jak ma się jeszcze zarobki z innego źródła. (usunięte przez administratora) Jeszcze dodam, że jak sie na początku wspomni komuś z wyższego stanowiska o opiniach na GoWorku, to bezczelnie odpowiadaja, że tam komentarze dodają tylko sfrustrowane osoby, a jak ktoś jest zadowolony, to nic nie napisze. Kolejny kit do kolekcji. Jak zarabiasz najniższa krajową, pracujesz jak (usunięte przez administratora) i co chwila masz więcej obowiazkow, to jaka niby ma byc normalna reakcja?
Mi też jest bardzo mi przykro, że nie ma kompletnie podwyżek, a pracy jest praktycznie coraz więcej. koszty zycia rosną, inflacja rośnie, tylko płaca nie rośnie. A potem firma albo TM się dziwią, że jest taka duża rotacja wśród pracowników. A nie od dziś wiadomo, że duża rotacja pracowników w firmie, oznacza ze coś jest nie halo. W tym przypadku jak mniemam jest stosunek obowiązków do płacy czyli dużo-mało. mało oczywiście wypłaty :) Jak mi nie wierzycie to sami sprawdźcie, że co chwila są ogłoszenia tego pracodawcy na te same stanowiska w internecie :D
Najgorsze miejsce w jakim pracowałam, nie polecam
Bardzo fajna firma. Cudowni, pomocni ludzie. Wszyscy sie znaja, pomagaja sobie i panuje naprawde fajna, przyjazna atmosfera. Firma dba o pracownikow: owoce, tania silownia, Lux Med, konkursy a ostatnia integracja na plazy byla rewelacyjna! Lubie tu przychodzic bo zawsze witaja mnie usmiechem i mam cudowny team.
Patrząc na poniższe opinie widzę, że co raz więcej osób wyraża sprzeciw. Niestety od kilku miesięcy wszystko uległo zdecydowanemu pogorszeniu. Co raz bardziej wybija się brak kompetencji osób zarządzających projektem, co raz więcej pracy, a zarobki bez zmian. Za co mają wyżyć pracownicy? W Trójmieście aktualnie za te pensję starcza na wegetację (mieszkanie, rachunki, jedzenie). Obiecywanie podwyżek, które są zgodne z podniesieniem najniższej krajowej przez rząd jest śmieszne, bo w tym przypadku nie ma czym się szczycić. Nie wspomnę już o zerowym docenianiu starszych agentów, którzy pracują dłużej. Reszta osób ma rację, obiecywana jest gwiazdka z nieba, ale to jest robota tylko na chwilę, żeby w międzyczasie złapać coś ciekawszego i sądzę, że większość agentów w końcu to zauważyła - w tym ja. Może jak wszyscy odejdą to w końcu zajdą jakieś zmiany i doceni się pracownika. To już nie są czasy, w których króluje kult zapieprzu za (usunięte przez administratora)
praca jak praca, szału nie ma. pracowałam przedtem w budżetówce, i tutaj jest w sumie podobnie. Najniższa krajowa, różne obiecanki, sztuczna atmosfera. Jest to praca jedynie na moment, aby się w niej zaczepić i potem poszukać czegoś lepszego. A tak to nic poza tym.
Jakich pytań można się spodziewać podczas procesu rekrutacyjnego w TELUS International Europe na stanowisko Konsultant Telefoniczny?
Standardowych typu Jakie są Twoje zalety, jakie są Twoje wady Dlaczego chcesz u nas pracować i inne typowe głupie pytania
Niestety zgodzą się z poniższą opinią, że bardzo cieżko jest wyjsc na przerwę w projekcie modowym (usunięte przez administratora) Zeby pojsc na przerwe, trzeba prosic jak pies. czesto ustawia sie dluga kolejka pracownikow aby pojsc na przerwe. Telefony wpadają co chwila, i to doslownie. Skoro ciezko jest wyjsc na przrwe poniewaz jest kolejka plus co chwila są telefony, to logicznym rozwiązaniem jest to, że trzeba założyć pampers na (usunięte przez administratora) Oczywiście pielucha kupiona za swoje, bo jak inaczej. Chyba, że wyślą paczkę pampersów na święta w prezencie :D
Ale jak kolejki? To nie każdemu udaje się mieć ta przerwę? Jak to jest możliwe? Czy oprócz tego co piszesz atmosfera w zespole jest znośna?
Atmosfera nie istnieje - praca jest zdalna a wiadomo że na oficjalnym łączu wśród przełożonych każdy będzie miły. Co do przerwy to koniec końców udaje się na nią pójść ale możesz próbować godzinę czy dwie. Dodatkowo mają w poważaniu czy pracownicy będą w stanie wyżyć za bida pensje - mimo obiecywanych od pół roku podwyżek wraz z nowym rokiem wszyscy zostali zdegradowani do zarabiania najniższej krajowej
Niestety muszę się zgodzić z opinią nizej nt projektu (usunięte przez administratora) Mamy coraz więcej pracy przez co dużo osób się już albo zwolniło, albo jest w trakcie szukania nowej pracy. Niestety w tej firmie nie ma przyszłości chyba ze się jest (usunięte przez administratora)w stosunku do managerów, wtedy cię wezmą wyżej. Jest to tzw nepotyzm. Dlatego tez osoby co są na wyższych stanowiskach nie maja w ogóle pojęcia o tej roli i wyżej (usunięte przez administratora)niż (usunięte przez administratora)mają. Jak ktoś tez wspomniał nizej, warunki stają się coraz bardziej obozowe ponieważ: 1)wprowadzana jest coraz większa kontrola pracownika 2) rosną obowiazki, a pensja nie rośnie 3) (usunięte przez administratora)
Pracuje na projekcie modowym słynnej hiszpanskiej marki. Niestety jest coraz gorzej. mamy coraz więcej pracy, ciężko wyjść na przerwę, i trzeba będzie niebawem zakładać przysłowiowego pampersa zeby sie nie (usunięte przez administratora). managerowie pochodzą chyba z łapanki. niestety nie potrafią zarządzać zespolem, w dodatku nie znają j angielskiego w dobrym stopniu co jest tragiczne na takim "wysokim" stanowisku jak manager w call center. Firma dodatkowo wysyła śmieszne "prezenty" na święta. Ostatnio dostaliśmy kartonik, który miał być "trzymaczem" dla telefonu, a można nim jedynie podnieść (usunięte przez administratora) z chodnika. Strach pomyśleć co firma da tym razem., bo wszystko sie zapowiada ze jedynie (usunięte przez administratora) Wymagają dużo, jak za najniższą krajową. Pensja w ogóle nie była podnoszona odkąd jest inflacja etc. Za te śmieszne pieniądze cięzko sobie kupić nawet jedzenie po oplaceniu wszystkiego. Niestety firma myśli, że owocowe środy, prezenciki w postaci kartoników oraz pochwały pokryją niskie zarobki, niestety firma się myli, a cały projekt runie jesli odejdzie większa część pracowników
kolejka na linii, do łazienki jak w szkole a manager siedzi i narzeka ze mu ktoś głowę zawraca, pomyliło im się robota ze szkoła Zgadzam się w 100%. O podwyżkach można zapomnieć bo już budżet wykorzystany, managerowie na każdym spotkaniu mówią to samo tylko dobór slow wybierają inny. Nie widziałem nigdy tak nieprofesjonalnego podejścia do pracy. Problemy z braniem wolnego w pracy na porządku dziennymproszenie się o skończenie wcześniej bo człowiek najzwyczajniej w świecie ma wizytę u lekarza
Dokładnie tak jest, firma przeprowadza jakieś śmieszne ankiety ale i tak nic sobie z tego nie robią. Managerowie nie są przystosowani do tej roli kompletnie, ponieważ są to praktycznie sami (usunięte przez administratora)którzy myślą ze złapali boga za nogi awansując na stanowisko managera w call center, a prawda jest taka ze stanowisko managera w call center jest na równi kierownika działu mięsnego w lidlu. Nie jest to żaden prestiż, a „managerowie” zachowują się arogancko, i jak panowie którzy z laską pozwalają pojsc do toalety. Największy minus tej pracy to stosunek obowiązków do wypłaty. Wypłaty to najniższa krajowa a obowiązków jest od cholery. Trzeba wykonać 20czynnosci na godzinę, jak nie to opiernicz. Mam nadzieje ze managerowie zostaną zdegradowani i pójdą stanowiska nizej jak odejdzie większość osób przez te obozowe warunki
(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TELUS International Europe?
Zobacz opinie na temat firmy TELUS International Europe tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TELUS International Europe?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 142, z czego 31 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TELUS International Europe?
Kandydaci do pracy w TELUS International Europe napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.