Opinie o Gatta - Ferax Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Gatta - Ferax Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Gatta - Ferax Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Odzież - produkcja wyrobów pończoszniczych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Gatta - Ferax Sp. z o.o. w Katowice

Leszek
Inne

Firma potrzebuje pracowników? Podpowiedzcie jak się pracuje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tołdi
@Leszek

Masakra nie polecam robisz za 5 a marne pieniądze dostajesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Matrix

Zacznijcie pracować w tych salonach normalne maile z domu więźniami wysyłajcie i zwroty to zarobicie więcej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie rozumiem
@Matrix

co? " normalne maile z domu więźniami wysyłajcie i zwroty "?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oceniacz
Inne

Wszędzie dobra praca procentuje, może nie natychmiast ale z pewnością procentuje!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

No to powodzenia dziewczyny Terror wrócił Monika Może złagodniała po drugim dziecku i ma więcej szacunku do pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gośc
@Pracownik

na terror mogą pozwolić sobie jedynie osoby nieświadome swoich praw. Niech Pani Monika lepiej zastanowi się dwa razy, za nim zacznie kogoś straszyć! bo wszystko obróci się przeciwko niej samej!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik salonu
@Pracownik

O czym wy piszecie? Jaki terror jak się ma wszystko dobrze w salonie to nigdy nie było żadnego problemu! Monika jest po prostu wymagająca, a jak się komuś nie chce pracować to każdy kto wymaga jest straszny. Na forum wylewacie swoje żale (straszna żenada) ale żadna nic nie zmieni, przecież nikt was nie trzyma w pracy na siłę.Regionalna wymagająca źle, a nie wymagająca też źle!!! Najlepiej by było nic nie robić...i żeby wam jeszcze za to płacili.A prawda jest taka że nie jest źle, zatrudnijcie się w innej sieciówce to się przekonacie jaki tam jest terror. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Pracownik salonu

Brawo,też jestem zdania jak komuś się nie podoba to niech się zwolni,ostatnio nagonka na wszystkie regionalne z regionu Śląsk to jakaś porażka ,ogarnijcie się i weźcie się do roboty a jak nie to do widzenia i skończcie już wypisywać bzdety bo to tylko świadczy o Waszym braku profesjonalizmu i szczeniackim zachowaniu ,regionalna to nie koleżanka na pogaduchy i umilanie nam dnia tylko osoba która musi trzymać do kupy cały region bo potem właśnie wychodzą takie gówniane rzeczy.Osoba która zaczęła całą tą nagonkę powinna się zwolnić!!! Skoro tak jej tu źle, teraz jest taki rynek pracownika że na pewno znajdzie lepszą pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Pracownik salonu

NIKT NIE MÓWI,ŻEBY PRZEŁOŻONY NIE WYMAGAŁ,A PODWŁADNY NIC NIE ROBIŁ! CHODZI O SZACUNEK!!! NIE MOŻNA Z BYLE POWODU STRASZYĆ LUDZI ZWOLNIENIEM, CZY ZABRANIEM PREMII, NA KTÓRĄ CIĘŻKO KAŻDA Z NAS PRACUJE. OSOBA NA POZIOMIE WIE,ŻE ZARZĄDZANIE LUDŹMI TO WYMAGANIE,ZWRACANIE UWAGI, ALE RÓWNIEŻ MOTYWOWANIE, DOBRE SŁOWO, A NIE JEDYNIE STRASZENIE !!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@pracownik

Czytaj ze zrozumieniem ,napisane jest że nagonka na wszystkie regionalne z regionu Śląsk

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ronna.
@pracownik

Moim zdaniem, zarówno Ania jak i Agnieszka potrafiły opieprzyć, ale i zmotywować :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie Gatta - Ferax Sp. z o.o.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik gatta

A kto zastępował wspomniane Monikę która wraca czy już wróciła? Bo ja z innego regionu i nie bardzo kojarzę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Trolls

Slyszałam ostatnio jakąś plotę że szykują sie zmiany w regionach czy ktoś coś wie więcej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Camisole
@Trolls

W jakim sensie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Barnaba
Inne

Najwięcej do powiedzenia na forum i to negatywnie mają osoby niezbyt ciężko pracujące.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaa

Śmieszne te wasze wylewanie żali anonimowo. Nadawanie na regionalne, wyszukiwanie błędów, a same nie jesteście idealnymi pracownikami. Większość z Was sama chciałby znaleźć się na miejscu Agnieszki, która czy to po znajomości czy nie dostała szansę sprawdzenia się na tym stanowisku. Zastanawiam się która według Was nadaje się na regionalna, bo z opinii wynika,że żadna z dotychczasowych :-\ A tak dla pocieszenia to świat nie kończy się na pracy w ,, Gatta" droga wolna ???? tylko to zazdrość przez Was przemawia. Agnieszka powodzenia, Ania dziękujemy, Monika czekamy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@Aaa

kto nadawał się na regionalna? Moim zdaniem Ania na 100000000000%! :) Nic tylko zaakceptować zaistniały fakt i jakoś przetrwać w towarzystwie pseudo regionalnej :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Jak oceniacie nowy aneks do umowy odnośnie najniższe krajowej i premii?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Luna
@Pracownik

Szału nie ma cos zabrali, cos dodali tak żeby pracownik za dużo nie zarobił.. czy któreś salony dostają premie od przyrostu za kwartał ? Kiedyś dyrektor o tym pisał ze jak zrobi się kwartał to tez przysługuje.. ale chyba to umarło. My raz dostałyśmy i za miesiąc i za kwartał 25% . Prawdę mówiąc to ten regulamin premii jest strasznie ogólny i daje im możliwość interpretowania wielu przypadków jak chcą ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasia
@Luna

Na pewno wszystko zależy od salonu, ale tam, gdzie ja pracuje to kwartalny mamy wyrobiony zawsze, to jest chyba 100 brutto? I nadtargety też wyrabiamy, może nie co miesiąc, ale zdarzały się i te 15% i 25%, więc ja nie narzekam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik ????

W kwesti regionalnych.Ania bardziej stała za kierowniczkami, niż za pracownikiem!!! Potrafila ślepo wierzyć kierowniczką a nie pracowniką. Tylko dlatego, ze to jej "przyjaciółki"...w moim mniemaniu to za duże okreslenie. Co niektore kierowniczki zyskały sobie sympatię, aby mieć korzyści dla siebie...i bardzo dobrze to wykorzystywaly.Nie zgodzę się ze za czasów Moniki panował terror. Ona jedyna interesowala sie tym co dzieję sie na salonach,nie wierzyla tylko kierowniczka, liczyło się dla Niej zdanie pracownika. Myślę, ze gdyby popracowala dłużej...na pewno zrobiła odpowiedni porzadek na co niektórych salonach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana
@Pracownik ????

Za czasów Moniki nie było tak jak jest to opisane. Mój problem z kierownikiem.rozwiązała tak ze powiedziała macie się mieduży sobą dogadać I to tyle w temacie . To jest rozwiązanie ?? Hm raczej nie. Pracownik z góry skreślony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica

To już jest pewne że Anka nie wraca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
@pracownica

Z tego co wiem to wraca i czekamy na nią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciesze sie
@Sprzedawca

jak dobrze :) bo już myslalam ze nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica
@ciesze sie

ja słyszałam co innego. ktoś potwierdzi?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca

Bardzo nie chciałabym aby Monika wróciła i jest nas zdecydowanie więcej Może by tak pogadać z Dyrektorem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Sprzedawca

Pogadać z dyrektorem o czym? O obecnej sytuacji?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ewakuujmy sie wszystkie :)

Opinie opiniami, ale przyznać trzeba że faktycznie w dzisiejszych czasach ludzie wspinają się na szczyty kariery z pomocą znajomych, przyjaciół. Tak też jest u nas, ale czy to oznacza, że tak być powinno? Chyba liczy się przede wszystkim kompetencja. Na przykład gdyby mi ktoś zaproponował pracę po znajomościach, nie wiem jak musiałabym być zdesperowana, żeby przyjąć taką propozycję, nie wiedząc do końca na czym polega, a wrażenie od strony wielu pracownic jest takie, że nie wiemy czy Agnieszka wie co robi. My widzimy tylko sytuację z jednej strony, ok. Wypowiadamy się anonimowo, bo nie chcemy stracić pracy, bo aż tak źle nie ma, a może to pomoże? Kierownik regionalny powinien zachowywać jakieś standardy w kontaktach z pracownicami salonów. min nie powinien obgadywać innych.. wyrażanie własnych opinii na tematy pracownic z salonów przy pracownicach innych salonów nie powinno mieć miejsca na tym stanowisku. Jej zdanie powinno zostać tylko dla niej, a nie rozgłaszane na prawo i lewo każdemu. Z ust byłej regionalnej nigdy nie usłyszałam opinii na temat pracownicy z innego salonu, a niestety u Agnieszki tak. Która kobietka co powiedziała, czego nie powiedziała, co zrobiła, czego nie zrobiła. Jak dla mnie jak już ma jakiś problem (lub też nie :) z którąś pracownicą lub też salonem to powinno zostać między zainteresowanymi stronami. Kierownik regionalny nie jest łącznikiem między salonami - w sensie przekazywania co się dzieje na innym salonie, jakie są jej relacje z innymi. Starałam się przelać moje myśli w sposób czytelny i rzetelny . Mam nadzieję, że mnie zrozumiano :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zdegustowana

Dobrze, że prawdziwe klientki nie odwiedzają takich stron, bo jakby zobaczyły jak skaczecie sobie do gardeł to całkiem przestałyby kupować w Gattcie :/ Każdy ma swoje wady i zalety. Wiadomo, że najłatwiej wytyka się tym, którzy są na wyższym szczeblu i są bardziej "dostępni" dla wszystkich. Domyślam się, że gdyby którakolwiek z Was zostałaby kierowniczą regionalną to reszta komentujących z tej strony napisałaby o niej to samo albo miała jeszcze kilka dodatkowych uwag. Nie od dziś wiadomo, że w Polsce liczą się znajomości i jeżeli ktoś je ma ale ich nie wykorzystuje to jest po prostu głupi. Przeczytałam wszystkie Wasze komentarze i widzę w nich tylko zazdrość i zawiść, a anonimowe forum to świetny sposób, żeby wszystkie te emocje z siebie wylać. Jeżeli tak Wam źle, okropnie i niesprawiedliwie to nikt Was nie trzyma przykutych do lady, składacie wypowiedzenie i idziecie do innej pracy, rynek pracy potrzebuje teraz ludzi. A skoro tkwicie w jednym miejscu i potraficie tylko użalać się nad sobą i wyrzucać pretensje do ludzi, którym poszło w życiu lepiej to jesteście jeszcze gorsze niż osoby, które wykorzystały znajomości, żeby było im w życiu lepiej. Współczuje i radzę zająć się swoim życiem zamiast szukać Wad u osób, których pewnie nawet dobrze nie znacie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana praca

Witam jestem zainteresowana praca w CH Plejada Sosnowiec.Znalazlam ogloszenie o prace.Czy faktycznie az takie zle sa warunki pracy i atmosfera i czy kierownik jest taki jak pisza powyzej?? Bo powyzsze opinie zniechecaja do podjecia pracy w tej firmie a zwlaszcza w tym Centrum.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ela
@Zainteresowana praca

Jakby każdy miał patrzeć na opinię co piszą anonimowi ludzie to by nikt nigdzie nie podjął się pracy ,kierowniczka jest ok próbuj .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Ponawiam pytanko, jaka u Was panuje zasada obsługi klientów jeśli jesteście we dwie na zmianie a macie jedna kasę? U Nas jest co drugi klient ale może macie lepsza zasadę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pozdrawiam ja
@Pracownik

U nas nie ma takiej reguły :) kto jest wolny ten podchodzi, nie ma wyścigu szczurów. Nie rozumiem reguły 1 na 1. Jak jecie na zapleczu i jest wasza kolej to też lecicie do klienta?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@pozdrawiam ja

Absolutnie nie wybiegamy jeżeli jest przerwa to obsługuje jedna osoba. Od kiedy pracuje w tej firmie były takie zasady i nigdy nie było z tym problemu teraz ekipa się zmieniła i zaczęło się źle dziać stąd moje pytanie o to.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
@Pracownik

W jednym z salonów zauważyłam wyścig szczurów, z perspektywy klienta źle to wyglada.. pracownice poczują „kasę” u klienta i wciskają najdroższy towar, panuje zazdrość jak klient zostawi więcej pieniedzy wśród pracowników. Dot.slask

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
@pozdrawiam ja

Jak nie ma kolejki w obsłudze to robi się ogromny syf. Powstają takie niezręcznie sytuacje ze klientka podchodzi do kasy a dwie dziewczyny patrzą na siebie ktora ma obsłużyć żeby ta druga nie pomyślała ze tamta lata do klientow. To jest idiotyczne. Jak jest kolejka to każda wie co ma robić i klienta nie czuje się niezręcznie, bo nie ma tak głupich sytuacji jak ta wyżej opisana. Nikt nie mówi ze jak jesz coś na zapleczu to musisz lecieć z pełną gębą. Tak jak koleżanka napisala: jak jesz to jedz, obsługuje tylko ta co na sali sprzedazy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Niech firma w końcu przyjrzy się Pani Agnieszce z regionu Śląsk, a przy tym pracy na salonie w Dąbrowie i w Sosnowcu w Plejadzie. Nowa regionalna niczym nie wykazała się, żeby piastować to stanowisko. Bycie przyjaciółką Pani Ani , to chyba za mało,żby pełnić taką funkcję ! Mnie kojarzy się tylko z obgadywaniem innych i podlizywaniem się przełożonym. Gadaną nadrabia braki w kompetencjach kierowniczych. Zawsze wyluzowana, bo przecież jak coś źle zrobi, to Pani Ania- była regionalna zatuszuje to. Tak samo jest z kier. Plejady. Ich zasady nie obowiązują !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownia salonu
@pracownik

Niestety muszę się zgodzić z Twoją opinią. Bardzo chciałabym aby wybór kierownika regionalnego był dokonywany w rzetelny i sprawiedliwy sposób. Od razu widać gdzie Aga ma swoich pupili. Moim skromnym zdaniem nie jest to odpowiednia osoba na pełnienie takiego odpowiedzialnego stanowisk, jakim jest sterowanie tyloma salonami w regionie. Nie ma do tego wystarczającej wiedzy, i tak jak mówisz... braki wiedzy próbuje nadrobić nadmiernym wyluzowaniem, które jest czasem wręcz żałosne, bo próbuje zachowywać się ja nastolatka pomimo naszego wieku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownica
@pracownik

To co jest napisane powyżej to cała prawda. Pamietam sytuacje jak na kierowniczke z Plejady poszła skarga od klientki do samego dyrektora na temat obslugi i zachowania pani Basi. Oczywiscie kierowniczka wybronila sie mowiac, ze to ktos z jej rodziny zglosil na Nia skarge. Oczywiscie to klamstwo. Pani Basia jest fałszywa, arogancka w stosunku do klientow. Mysle, ze stanowisko kierownika w tym salonie powinna dostac osoba ktora w pelni zasluguje na tytuł kierownika.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownica...
@pracownik

W kwesti regionalnej Agnieszki o tym wszyscy wiedza, ze stanowisko dostala dzieki Ani. I nawet jezeli pojdzie coś nie tak to ma mozliwosc powrotu na stanowisko kierownika w Dabrowie. Najgorsze jest to, ze potrafi w oczy tiutac dziewczyna a za plecami oczernic jak sie da. Dziewczyny ktore z Nia pracowaly dokladnie wiedza jaka jest. Kochane dziewczyny dobrze Wam radze, nie spouwalajcie sie z Agnieszka!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KIEROWNIK

Kobiety o niskim poziomie inteligencji w pracy obgadują inne koleżanki,plotkują ,intrygują,zazdroszczą i robią złą atmosferę. Jaki jest z tego profit? Żaden. Ja takim pracownicom w moim biznesie mówię -do widzenia. Kobiety INTELIGENTNE przychodzą do pracy PO TO żeby pracować,skupiać się na osiąganiu sprzedaży,być miłym do klienta i przede wszystkim kreatywnym by jakoś go zachęcić ,przyciągnąć i sprawić by znowu wrócił .To jest biznes ,nie ma miejsca na popierdółki,zamiast na plotkach pracownik powinien skupić się na myśleniu jak osiągnąć cel i sprawić by pracodawca był zadowolony,klient zadowolony i przede wszystkim sam pracownik bo wówczas i pieniądz jest większy a jak wiadomo nie od dziś0- pieniądz jest bardzo dużą moTywacją do pracy.Pracy.Nie plotek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@KIEROWNIK

"Kobiety o niskim poziomie inteligencji w pracy obgadują inne koleżanki,plotkują ,intrygują,zazdroszczą i robią złą atmosferę" wypisz, wymaluj nowy kierownik regionu śląsk :). Ale i tak największy żal można mieć do firmy,że akceptuje to i fakt przyznawania przez kierownika reg. premii swojej córeczce, to jest chore !Z pewnością target w tym salonie też jest zmniejszany, a innym zwiększany. Moze firma zacznie baczniej przyglądać się temu, co dzieje się w byłym regionie Ani.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@pracownik

To bylo do przewidzenia, ze jak kierownikiem zostanie Agnieszka to jej corka Paula bedzie nietykalna!!! Prawda jest taka, ze sam dyrektor powinien dokladnie przeanalizowac wybor pani Agnieszki na kierownika...i dokladnie zaglebic sie co dzieje sie na salonach w Pogori Dabrowie i Sosnowcu Plejadzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownikkkkk
@pracownik

To ciagle region Ani.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@KIEROWNIK

Niestety pewnie w większości salonów kierownik regionu ma swoich pupilków w salonach i swoje salony które mają jakieś fory jeden salon danej rzeczy zrobić nie może a w drugim salonie jest przyzwolenie ale ze regionalny wkręcił do pracy swoją córkę to też nie halo.... Najgorsze jest to jak traktowani są kierownicy nie mają za dużo do gadania są traktowani jak zwykli pracownicy ale jeżeli jest coś źle to pierwsze pociągany jest za odpowiedzialność kierownik...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica
@KIEROWNIK

Kierownik regionalny, nie powinien okazywać tego, który salon lubi bardziej a który mniej *a raczej ludzi na salonie*. Oczywiście, że po Agnieszce widać które salony faworyzuje! Tak nie powinno być. Anka nawet jak miała swoje ulubione salony, to tego nie okazywała, przynajmniej w relacjach regionalna-pracownik. Przynajmniej z mojego punktu widzenia. Ferax powinien się zainteresować sytuacją, która aktualnie panuje w regionie, bo zapewne nie zdaje sobie nawet z tego sprawy..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownica

Moim zdaniem najlepszym sposobem na wybór regionalnej byłby konkurs... Pewnie nikt na to nie wpadł. Co z tego że przyjaciółka Cię wskaże... Tak samo kierowniczka z Sosnowca. Kolejna przyjaciółka z całej trójki, która zastępuje Age podczas jej nieobecności. Nie wiem, czy ferax nie powinien interweniować w tej sprawie, bo to jest chore. Moim skromnym zdaniem, nie powinno się "awansować" tylko ze względu na przyjaźń, a na coś więcej. Ale pewnie na zebraniu jak zwykle nikt się nie odezwie, a nawet gdyby się odezwał to by nic sobie z tego nie zrobiono. No mogłabyś być ewentualnie zwolniona z pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lola
@pracownica

Zgadzam sie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poparcie
@pracownica

Popieram

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Pytanie do pracowników w salonach jak macie między sobą ustalona obsługę klientów jeżeli jesteście np we dwie na zmianie? Czy to było odgórnie narzucone co drugi klienta?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Gatta - Ferax Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Gatta - Ferax Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Gatta - Ferax Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Gatta - Ferax Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Gatta - Ferax Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii