oferują u nich usługi telemarketingowe ale wydaje mi sie, że u nich można też się załapac do pracy jeśli jest się studentem, bo też przyjmuja chetnie, dają tez sporo szkoleń, wiec wydaje mi się, że to jest na plus na pewno teraz wydaje mi się, że u nich można sporo zarobić.
AIG PROJEKT POLECAm - duża stawka, dobre warunki pracy, coachingi, możliwość rozwoju
W mojej opini bardzo fajna praca, dużo rzeczy się nauczyłem, polecam!
Obecnie jestem na szkoleniu w nowej lokalizacji. Profeska bardzo! Trochę dużo materiału, jednak bardzo dobrze prowadzone szkolenie.
Niedawno zaczęłam pracę, jak na razie mam pozytywne wrażenie. Bardziej doświadczeni pracownicy są pomocni i mają dużo pozytywnej energii, kadra kierownicza tak jak wszędzie... są mniej i bardziej kompetentne osoby. Wcześniej też pracowałam w Call Center, więc przedmiot pracy podobny, natomiast w obecnej firmie zastałam lepszą atmosferę, trochę wyższą stawkę godzinową, lepiej wyposażoną kuchnię i ogólnie jest czysto.
(usunięte przez administratora) POZYTYW - praca na projekcie Tauron: Czy ktoś zastanawiał się nad plusami pracy? Nie! Najłatwiej jest wytykać błędy, ale niestety bez tego się nie obejdzie. Mimo to znajdzie się klika zalet. Praca w zgranym zespole, miła atmosfera, nawiązanie wielu wartościowych znajomości. Zajęcie w ciepłym pomieszczeniu, na wygodnym fotelu z własnym kątem. Wzbogacenie swojego zasobu słów przy rozmowach telefonicznych z klientem, wypracowanie cierpliwości i wyrozumiałości, brak ofertowania – klient sam do nas dzwoni z problemem, wolne weekendy ,brak narzucenia wieku do wykonywanej pracy, płaca w terminie. Są tu osoby, które maja w sobie dużo dobrej energii i chcą nią zarażać innych, zawsze się uśmiechają nawet kiedy jest źle . Nawet liderki, które mają po przeszło 20 lat starają się zmienić nastawienie do nas, choć nie zawsze im to wychodzi. Wydawałoby się, że nie ma dobrych stron na tym projekcie co nie, a jednak? NEGATYW – wprowadzenie rygoru pod kątem zakazu rozwiązywania krzyżówek, czytania książek podczas oczekiwania na połączenie klienta, w jakim celu? Praca po 9 godzin przez wiele tygodni bez możliwości premiowania dodatkowej godziny pracy – chociażby do zachęty. Nie przemyślane układanie grafiku pracy. Brak coaching przez wiele miesięcy, przez które możemy zdobyć dodatkową premię, obsuwa nawet 5 miesięcy. Niesprawiedliwe traktowanie, co poniektórych osób w stosunku premiowania. Brak sensownego umotywowania nas do pracy, konkurs „świnka” co nam dał? Brak docenienia zaangażowania i poświęcenia w pracy naszych konsultantów i nie tylko, podcinanie im skrzydeł do awansu. Traktowanie pewnych osób jak pomiotło, bądź brak zauważenia błędów i oschłość w wykonywanej pracy przez pewną osobę. Wrzucenie do boksu uwag informacji na temat pracy, zastrzeżeń, zmian, procedur, opinii o trenerach, PM, TL, jest dla nas obawą, z powodu braku reakcji nawet, gdy kwestię się poruszy oraz big brother, które wszystko monitoruje – po co? Brak informacji jakie kryteria trzeba spełnić by otrzymać umowę o pracę i rozmów, byśmy mogli coś poprawić w swojej pracy. Odpowiednie osoby powinny się zastanowić nad tym i coś zmienić. Nie tylko gadać i kontrolować. Samo się nie zrobi nic !
Pracuję dopiero od 2 miesięcy... ale mogę się już nieco wypowiedzieć. Pieniądze w porządku, im bardziej się przyłożę do wypracowania parametrów tym bardziej jestem zadowolony z wypłaty ;) wszyscy zwracają się do siebie po imieniu, pan i pani to tylko do klientów. Jak na razie też bez większego problemu udaje mi się dopasować grafik do szkoły. Na tą chwilę to tyle, nie wiem czy ci się przyda moja opinia, bo to też zależy na jaki projekt trafisz.
Jak dla mnie całkiem spoko. Wiadomo że nie ma kokosów, ale spokojnie da się zarobić niezłą kasę. Wypłata zawsze na czas, więc nie ma problemu - mój wcześniejszy pracodawca niestety zbyt luźno podchodził do tego tematu. Ludzie w większości fajni, ale wiadomo jak wszędzie zdarzają się wyjątki.
Proszę o opinię, zastanawiam się nad podjęciem pracy w tej firmie.