Urząd Komunikacji Elektronicznej wysłał do MNI zapytanie co się dzieje, bo mają dużo skarg od ludzi. Odpowiedzieli bezczelnie, że są tylko drobne problemy techniczne (incydentalne) i w ogóle nie ma sprawy. Poszło następne pismo z żądaniem wyjaśnień i czekają na odpowiedź. Na moją reklamację miesiąc temu wysłaną odpowiedzi brak. Na infolinii MNI po 10 minutach odbiera babka z Hyperiona i twierdzi, że może przyjąć zgłoszenie, ale Hyperion to nie MNI Centrum Usług i to nie jest ich sprawa.
W Kielcach jest sygnał.
W Opolu upał, internetu brak! :-)
Ludzie co dalej z internetem z MNI!!?? Piszcie co u Was!!!
Wczoraj dodzwonilam sie do UKE i niestety mam zla wiadomość dla osób które maja zawarta umowe na czas określony! Pan powiedzial mi ze jeżeli firma niedostarcza usług a dalej otrzymuje rachunek to musze za niego zapłacić i reklamacje napisac do każdego rachunku który mi przyjdzie bo naśla na mnie komornika bo jestem ZWIAZANA UMOWĄ! Niestety jiz takie przypadki mieli z ta firma i jak mi to powiedzial CENTRALA TO BADA ale oni moga tylko na nich KARY NAKLADAC i dla nas zwyklych odbiorców nic to nie daje bo dalej niebedziemy mieli neta a rachunki trzeba placic!! Ale przysługuje mi odszkodowanie które jak mi powiedzial napewno nie dostane bo firma milczy!! Czyli jak zwykle NASZE WSPANIAŁE POLSKIE PRAWO BRONI OSZUSTÓW!!! Pozdrawiam wszystkich którzy jak ja dali sie oszukać
Szkoda tylko, że ta sprawa nie jest nagłośniona i nie jest jasno sprecyzowane przez odpowiednią instytucję co należy w tej sytuacji robić. Na forach to możemy sobie bablać jak to jedna pani drugiej pani. A życie sobie. Internetu nie mam od 21 lipca br. Wysłałam do W-wy i Radomia dwa pisma z powołaniem na ustawy, paragrafy i srafy, że nie ma netu. W odpowiedzi dostałam rachunek do zapłacenia....... Śmiech na sali
Tak nie może być ze musimy płacić rachunki, bo firma i tak nam nie zwróci za niedostarczona usługę pieniędzy skoro się nie odzywa. Stracimy pieniądze za abonament i za listy polecone w sprawie reklamacji. Trzeba koniecznie nagłośnić sprawę w ogólnopolskiej telewizji i w prasie. Ja mam jeszcze umowę na 12 miesięcy. Musi być jakiś sposób na rozwiązanie umowy z winy firmy.
Bzdura! To może niech UKE powoła się na konkretne paragrafy bo jakoś ich nie widzę! Jakie prawo nakłada obowiązek płacenia za niewykonywaną usługę???? Chyba na Białorusi!
(usunięte przez administratora)
Faktycznie chcesz wiedzieć...zrezygnowałem z nich, bo był czas, że musiałem codziennie dzwonić zgłaszając awarię
(usunięte przez administratora)
Zupełnie Ci odbiło? Poczytaj o czym tutaj piszemy i nie rób z siebie większego kretyna niż jesteś.
(usunięte przez administratora)
Nie i nie pij więcej wody z bajora...
MNI to firma bez honoru. W zeszłym roku brak w każdym dniu internetu pisałam reklamację i powołując się na paragrafy regulaminu żądałam zwrotu abonamentu i odszkodowanie. Powiem, że dostawałam potwierdzenie przyjęcia reklamacji i potrącałam sobie z następnych rachunków. Ale w grudniu (po zapłaceniu rachunku) i pisemnego rozwiązania umowy, złożyłam reklamację, została uwzględniona, okres zwrotu około 6 miesięcy. I co? Ano, czekam na zwrot pieniążków. Wysłałam w sierpniu list polecony oraz maila i NIC! To samo dotyczy mojego syna. Mieszkamy w Sosnowcu. Pozdrawiam wszystkich nabitych w butelkę przez MNI!
(usunięte przez administratora)
Hahaha... co za debile piszą??? Jesteś w jakiejś równoległej rzeczywistości czy co??? Ogarnijcie się trochę, bo pisanie takich bredni to jak pierdzenie przy stole!!!
Obawiam się, że kłopoty dotarły także do Kielc. Zero kontaktu zarówno z administratorem, jak i BOK. Sygnału zaś brak !
Ja dzisiaj miałem to szczęście, że udało mi się położyć wypowiedzenie i reklamacje w biurze w Bydgoszczy. Zajebiście jak ktoś ma umowę na czas określony i jeszcze promocje. Wypowiedzieć umowę można z miesięcznym wypowiedzeniem zawsze. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym usługodawca może chcieć odzyskać pieniące za zerwaną umowę i przydzieloną ulgę w promocji i inne opłaty. Najlepiej będzie wysłać reklamacje poczekać 14 dni na reakcję. Jeżeli jej nie będzie odpowiedzi następnie wysłać to co reszta ... "W związku z brakiem odpowiedzi na reklamację z dnia ...... oraz na podstawie artykułu 491 paragraf 2 Kodeksu Cywilnego wzywam do podjęcia świadczenia usługi dostępu do internetu w terminie trzech dni od daty doręczenia wezwania. Usługa internetowa umówiona z waszą spółką nie jest w ogóle świadczona od ... do..... Po bezskutecznym upływie tergo terminu odstępuję od umowy o świadczenie usługi w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących wyłącznie po stronie MNI Centrum Usług S.A.
Skąd wy bierzecie te terminy!!?? 14 dni, potem 3 dni - NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO! W prawie telekomunikacyjnym jest 30 dni na odpowiedź i pisanie o 3 dnia może Was tylko ośmieszyć. A na marginesie - mam nadzieję, że oprócz położenia wypowiedzenia na biurku również je wysłałeś, bo inaczej to miła Pani może je wrzucić do kosza i tyle.
W Jeleniej Górze też nie ma neta od 03.08.2016, BOK zamknięty, na infolinię nie można się dodzwonić a próbowałam wielokrotnie, brak odpowiedzi na reklamację z lipca. Wysłałam list polecony i czekam na odp. Oczywiście rachunki dalej przychodzą :(
Czy ktoś już dowiedział się jak wygląda sytuacja? Rzecznik mówi co innego, UKE co innego a MNI milczy jak zaklęte i przysyła faktury do zapłacenia!!! Mam umowę na 24 miesiące, pozostało jeszcze 18, co mam w tej sytuacji zrobić? Internetu nie ma już trzy tygodnie!!!
Ja byłem dzisiaj w Bydgoszczy na Rataja o godz. 14.40 i oddałem pismo "na podstawie artykułu 491 paragraf 2 Kodeksu Cywilnego wzywam do podjęcia świadczenia usługi dostępu do internetu w terminie trzech dni od daty doręczenia wezwania. Usługa internetowa umówiona z waszą spółką nie jest w ogóle świadczona od ... do..... Po bezskutecznym upływie tergo terminu odstępuję od umowy o świadczenie usługi w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących wyłącznie po stronie waszej spółki. Jednocześnie na podstawie artykułu 105 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne żądam korekty faktur za okres od dnia nie świadczenia usługi do dnia jej podjęcia, albo odstąpienia od umowy do kwoty 0 zł" mam czekać na pisemną odpowiedz z Warszawy.
Byłem parę minut po 16:10 to się tylko jedna lampa świeciła. Jak wróciłem o 16:30 to już było ciemno. Kartki te same co przedtem. Nie rozumie tego. Całkowity brak informacji. Jutro jeszcze spróbuję.
Babka w Bydgoszczy dzisiaj jest w biurze i mówi tak: - nie wiem kiedy będzie naprawione ale na pewno będzie - przyjmuje wnioski o rozwiązanie umowy z winy operatora - pamiętać przyjść z numerem konta gdzie zrobić przelew za dni kiedy nie działało, a było zapłacone
Witam, Dajcie znać co wywiesili dzisiaj na drzwiach w Bydgoszczy. Bo nie wiem czy mam jechać szybko z pracy położyć wypowiedzenie umowy. Czy mam jechać spokojnie do domu i napisać list polecony. Jak by była jakaś nowa informacja z góry dziękuje za info.
(usunięte przez administratora)
Hę!?
Może nagłośnić tę sprawę? Uwaga w TVN, interwencja w Polsacie, rzecznik konsumenta, UKE itp? Musi być jakieś rozwiązanie... Jest jakiś paragraf by zerwać umowę z winy operatora? Przecież nie dostarczają sygnału od miesiąca, firma widmo nie ma z nimi kontaktu i w tej samej sytuacji jest bardzo wiele osób z całej Polski!
Mialam umowe z promocją do końca sierpnia czyli we wrześniu uplyna okres 24 miesięcy trwania umowy czy w takiej sytuacji mozna podpisac umowe z kims innym?