Czy firma dla protetyków oferuje coś więcej niż standardowy system premiowy, czy może jest coś jeszcze ?
Dzień dobry, firma Amplifon oczywiście poza standardowym systemem premiowych oferuje szereg benefitów oraz nagród uznaniowych. Szczegóły zawsze precyzujemy na rekrutacji w której uczestniczy osoba przełożona oraz reprezentant działu HR. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon
Nagrody uznaniowe zazwyczaj dostają te same osoby, jeśli jesteś pupilkiem masz niższe plany i na podsumowaniu miesięcznym jesteś chwalony jak to przekroczyłeś plan. Osoby, które mają w sobie duży potencjał mają też duże plany sprzedażowe, nie ważne czy w danym mieście jest wystarczająca liczba osób z niedosłuchem i wbrew temu ilu ludzi do oddziału ściągnie marketing. Jeżeli kiedykolwiek odezwiesz się publicznie i skrytykuje działanie firmy lub poszczególnych działów twój potencjał od razu wzrośnie i przełożeni uznają, że trzeba podnieść ci plan, a ty jako protetyk zarobisz najniższą krajową.
Hej, widzę że jest ogłoszenie na Zamość jako protetyk słuchu, ale nie widzę, żeby tam był jakiś gabinet. O co chodzi ?
Dzień dobry, jest to prawda, że w Zamościu na chwilę obecną nie posiadamy oddziału. Ta miejscowość pojawiła się w ogłoszeniu, ponieważ chcemy w tym mieście otworzyć nową placówkę. Zachęcamy do aplikowania swojego CV, być może to pod Pani opiekę taki oddział otworzymy. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon
Oooo to jak będzie nowy gabinet to super. Ale ja szukam racy bardziej na pół etatu, czy tu coś się znajdzie? Ja mogę nawet pracować jako sprzątaczka. Czy będzie też taka rekrutacja? Czy może wysłać cv tutaj z zaznaczeniem, że na inne stanowisko?
Dzień dobry, w przypadku pracy na niepełny etat, w tej kwestii wszystko uzależnione jest od potrzeb jakie obecnie firma posiada. Tego typu informacje podajemy w swoich ogłoszeniach o pracę. Jeżeli aktualnie nie ma oferty pracy na stanowisko, na które chce Pani zaaplikować, zachęcamy do wysłania swojego CV na nasz adres mailowy: rekrutacja@amplifon.com . Gdy pojawi się oferta, która może Panią zainteresować, z pewnością nastąpi kontakt z naszej strony. Przypominamy, że możemy zachować CV tylko przy dodaniu w wiadomości klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Pozdrawiamy serdecznie Zespół Amplifon
Chce podziekowac cudownej Malgosi za wspaniala opieke i pełen profesjonalizm . Polecam Grazyna Boczon
Dział marketingu oraz medyczny w ogóle w tej firmie nie istnieje. Co miesiąc jest podsumowanie miesiąca gdzie pokazują dane umówionych wizyt dla całej Polski. Może pora rozłożyć to na konkretne miasta i zobaczyć czy pomoc tych działów jest rzeczywiście realna? :) Nie robią tego bo wyjdzie że na konkretny oddział tych wizyt jest jak na lekarstwo, a plan z czegoś trzeba zrobić. Pokazują oddziały top, które robią duże plany, porównując w jednym slajdzie z oddziałami najsłabszymi, co nie jest w ogóle obiektywne, ponieważ pokazywany jest wynik końcowy, nie mamy pełnych danych o tym kto ile miał wizyt w danym miesiącu i z jakich źródeł były te osoby, a przecież z pustego nie nalejesz. Jestem zawiedziony, cieszę się że nie pracuje już w tej firmie.
Rotacja pracowników w tych działach jest tak duża, że chyba to o czymś świadczy. Nierealne cele, brak dobrego przywództwa. Ciągła walka z wiatrakami. Jeśli chcesz zostać zmieszany z błotem i dostawać po głowie, za coś co miało nie być w zakresie Twoich obowiązków, a jakimś cudem jest- zapraszamy do pracy. Pre.ii i tak nie ujrzysz, ale w gratisie dostaniesz załamanie nerwowe.
2 etapy
Dlaczego wciąż szukamy negatywów?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy jako asystent protetyka sluchu macie umowę na cały etat ? Jak zarobki
Ktoś pytał się czy umowa dla asystentki jest na stałe, ale domyślam się, że pewnie trzeba się trochę o nią postarać? Asystentka musi przejść początkowo okres próbny? Żeby wyjść lepiej z kasą można liczyć na premie lub jakieś dodatki do wypłaty?
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych przyszłych Pracowników mamy do dyspozycji umowy o pracę zarówno na pełny jak i niepełny etat. Wynagrodzenie w naszej Firmie składa się z kilku elementów: wynagrodzenie zasadnicze, system premiowy oraz benefity.
Cześć. Mam pytanie do osób które w ostatnim czasie przeniosły się z konkurencyjnej firmy na A. Czy jesteście zadowoleni, jaka atmosfera pracy, czy wasza sytuacja finansowa poprawiła się? Amplifon intensywnie poszukuje pracowników online, miałam już kilka razy propozycję żeby się przenieść, ale wolałabym nie wpaść z deszczu pod rynnę.
Nie radze. Ja się przeniosłam z firmy konkurencyjnej do Amplifonu. Na start dostałam taką podstawę jaką chciałam, ale i tak żaluje swojej decyzji. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.. Słaby jest tutaj w moim odczuciu marketing, niektóre pomysły i współpraca z lekarzami. Dużo trudniej robi się tutaj plany i często nie jestem w stanie ich w ogóle wyrobić. Zostaje mi zatem sama podstawa, a tam mimo, że miałam niższą podstawę to przy zrobionym planie to i tak więcej miesięcznie zarabiałam.
Mam pytanie z innej beczki. Jestem klientem jednego z oddziałów w województwie łódzkim. I kilka razy zdarzyło mi się że w godzinach pracy sklepu a raz to godzina 14 nieraz 15 sklep jest zamknięty. A powinien być czynny do 16. I to zdarzyło mi się nie raz.
Jestem pracownikiem z innego miasta i u mnie też się zdarza, że oddział jest zamknięty bo muszę pójść do banku, na wizytę domową do pacjenta itp.
Pracownicy nie tylko pracują w oddziale ale też muszą wyjść za oddział i wtedy zdaża się ze jest zamknięte i wisi kartka. Ktoś musi iść do banku, na pocztę czy do Pfronu. A raczej nikt w środku dnia jak jest największy ruch nie zamknie oddziału na godzinę i nie wyjdzie tylko robi się to na koniec dnia gdy jest mało pacjentów.
Dlatego Drogi Kliencie prosimy zapisywać się na wizyty na godzinę, wtedy uniknie się kolejek lub sytuacji, że protetyk jest na wizycie domowej.
Nie rozumiem dlaczego usuwają ten wpis. Przecież stanie na stoisku w Kauflandzie to jest najlepsza akcja marketingowa wg naszej góry. Nie chcą się przyznawać że szefowa marketingu traktuje protetykow jak gorszy sort? Ludzie się z nas śmieją a powinnismy budować szacunek do nas jako do specjalistów
Haha po raz 3 mój komentarz został usunięty. Więc zabawa trwa dalej ;) Protetyka nie mogło być w oddziale bo rozdawał ulotki pod Kościołem lub na bazarze albo stał w Kauflandzie. Dyplomowani protetycy muszą wychodzić z oddziału i robić za marketingowców i hostessy.
Dzień dobry. Ja jestem pacjentką wysłaną od lekarza na badanie słuchu do oddziału w Bielsku-Białej. Na ulicy 11- listopada Do 19.10.2023 jest nieczynne - pisze kartka. Proszę zadbać o personel i może zatrudnić kolejne osoby aby nie zamykać punktu na czas urlopu. Bo jest taka konkurencja, że można przebierać i wybrać to co komu pasuje. Pozdrawiam Krystyna.
Ha, tego jeszcze nie słyszałem. Czy ktoś to może potwierdzić? Czy serio do obowiązków protetyków należą tego typu akcje marketingowe? I do tego organizowane w godzinach przyjęć, przez co czas dla ewentualnych pacjentów jest dodatkowo ograniczony?
Pani Krystyno, niczego Pani nie straciła. Amplifon akurat to najsłabsza firma protetyczna na rynku, nie dość że nie kryją swojego ciśnienia na sprzedaż to jeszcze psują reputację prawdziwych protetyków na rynku. Myślę, że gdziekolwiek indziej Pani się uda to wyjdzie Pani na tym znacznie lepiej.
Dokładnie, mamy jakieś wsparcie, co w tym złego, że robimy akcje w Kauflandzie? Przecież super, że możemy się pokazać i komuś pomóc, zawsze ktoś się znajdzie i będzie wdzięczny, że w końcu może lepiej slyszec. To samo ulotki, a to jakaś nowość? Od lat byly ulotki, hostessy i inne źródła marketingowe. Dobrze, że jest na to budżet. A jak każda firma musi się pokazać, że istnieje tylko my docieramy do starszej grupy docelowej a nie na tik toku.
(usunięte przez administratora)
Do których opinii nawiązujesz? Jak tak czytam te ostatnie to głównie cos od pacjentów się znalazło i właśnie zapytania od osób chyba zainteresowanych pracą? z czego to wynika, że są chętne? Jest jakiś sygnał o wprowadzonych zmianach?
Drogi Protetyku Słuchu jeśli jesteś nim z krwi i kości omijaj firme .. która uważa , że zdobędzie pacjenta „przytulającego 100 ze śmiesznego programu „ Protetyk Słuchu jest wysyłany do kauflanda żeby pozsykał sobie tam pacjentów … Szanujący się Protetyku w twoim obowiązku jest sprawdzenie firmy która roznosi ulotki czy one faktycznie zostały rozniesione … nigdy nie będzecie dobrym pracodawcą na rynku bo na takie rzeczy trzeba zasłużyć ..
Mam pytanie ile zarabia protetyk słuchu i czy trzeba mieć kierunkowe wykształcenie by u was pracować czy wystarczy jakiś kurs
Hmmm chyba to prawo wskazuje, czy potrzebne jest odpowiednie przygotowanie, tak mi się wydaje. Ale no w sumie ciekawe pytanie. Ja od siebie dodam pytanko, to nam ktoś hurtowo odpowie. Czy Protetyk tutaj ma tu pensję stałą miesięczną? Czy ma tylko prowizje/pieniądze od osób, które obsłuży? Jak rozliczenie wygląda?
Czy w Amplifon Poland Sp. z o.o. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Konsultant Ds. Obsługi Klienta?
Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe żeby być asystentem protetyka
Czy trzeba mieć wykształcenie kierunkowe żeby pracować jako asystent
Nie wiem, ja tu tylko za pracą się rozglądam. Ważne chyba, na ile uwagi poświęcają na szkolenia, co nie? Na ile uczą od podstaw tego zawodu? Ktoś coś nam tu wyjaśni?
Jako asystent nie musisz mieć wykształcenia kierunkowego. Podczas pracy przejdziesz szkolenia, które przygotują Cię do pracy :) aczkolwiek zawsze firma "zachęca" do podjęcia nauki, można tez podpisać umowę, że firma Ci zasponsoruje studia/studim lub kursy
Kiedyś często dawali oferty na konsultanta ds. obsługi klienta. Czemu od dawna nic nowego nie ma, ciągle zajęte stanowisko? Niezależnie od tego, może można wiedzieć chociaż, czy jest tam opcja pracy z domu obecnie?
Wiktorio nie da się być konsultantem czy też asystentem zdalnie. Pomagasz protetykowi w codziennych zadaniach, przy obsłudze pacjenta. Praca jest tylko stacjonarnie.
Aaaa, a ja np myślałam, że na stanowisku konsultanta tutaj to bardziej telefoniczny i mailowy kontakt z klientem. Czy w takim razie konsultant musi mieć jakieś specjalne wykształcenie tutaj? Czy raczej szkola ludzi, żeby mogli asystować?
Pracujesz pod okiem protetyka i wdrażasz się w zawód. Do tego są szkolenia wewnętrzne oraz firma sponsoruje szkołę w której zdobywasz zawód. Oczywiście kontakt z klientem telefoniczny, e-mailowy oraz na żywo :)
Brzmi to całkiem dobrze. Ta szkoła jest po godiznach pracy? Wyniki w nauce są do wglądu szefostwa? Ciekawa jestem jak to technicznie wygląda. Czy w jakiś sposób naciskają na dobre oceny
Nikt na Ciebie nie naciska i nie sprawdza ocen. Jesteśmy dorosłymi ludźmi i nikt nie będzie kazał przynosić Ci indeksu z ocenami. Uczysz się aby podnieść kwalifikacji i uzyskać uprawnienia do wykonywania zawodu protetyka. Szkoła jest w weekendy. Oczywiście trzeba się uczyć, nasz zawód jest zawodem medycznym i związany z najnowszymi technologiami. Na początku jest ciężko, dużo wiedzy do wchłonięcia, potem już jest trochę łatwiej, ale zawód daje naprawdę dużo satysfakcji. To nie jest zwykła praca, ale praca z misją bo pomagamy ludziom słyszeć.
Ja to jestem ciekawa czy po podniesieniu kwalifikacji na jakieś podwyżki albo awanse można liczyć? Czy jak to tu wygląda po takiej szkole? Doceniają jakoś to zaangażowanie w naukę zawodu?
Oczywiście zdajesz wewnętrze egzaminy i masz większy procent od sprzedaży. A sam tytuł protetyka robi z Ciebie osobę z dyplomem i na rynku pracy masz szansę zarabiać więcej. A jak będziesz dobra to i dobrze zarobisz.
Nie można. Awanse w tej firmie to rzadkość. Jeżeli będziesz robić budżety, to coś tam dorzucą do pensji, ale szału nie ma, ostatnio bardzo poskąpili.
Tylko te budżety coraz trudniej robić. Robisz podnoszą, nie robisz też podnoszą. A wsparcia brak. Jedynym pomysłem marketingu jest przyjmowanie dziadków z wnukami. Pełen profesjonalizm. Czy wy tam na górze wiecie na czym polega badanie słuchu i praca protetyka?
Z tymi awansami to nie przesadzajcie, jesteś protetykiem i na kogo byś chciała awansować? To nie kwestia firmy, ale specyfiki zawodu. Czy dentysta ma problem, ze jest dentysta i nie awansuje? Jedyne z czym mogę się zgodzić to fakt, że firma nie szuka kierowników regionalnych we własnych zasobach. Może jakiś protetyk chciałby zostać RKSem, a szuka sie kierowników z zewnątrz jakby nieznajomość branży była atutem. Jeśli chodzi o pensje to też się zgodzę powinny być wyższe, jesteśmy w końcu specjalistami i powinniśmy być dobrze opłacani
Czy to wiąże się z lojalką? Jak pracownik robi szkolenia za pieniądze firmy, to potem musi X lat tu pracować by to odpracować? Jest taki dokument??
Czyli jak zatrudniają tutaj protetyka to tak jest i nie zmienia się stanowiska? A kierownikiem regionalnym można zostać nie znając w ogóle branży i nie mając doświadczenia? Ile aktualnie zarabiasz?
Od czasu kiedy w firmie zmienił się Prezes ( też nieznający niestety branży) to zostali zatrudniani regionalni, którzy też nic nie wiedzą o tej branży. I tam, gdzie statystyki się zgadzają to jest w miarę ok, a tam, gdzie są problemy to nikt nikomu nie pomaga. Zero człowieka, empatii, pomysłów.. Smutne, ale prawdziwe. Kiedyś było inaczej. Regionalni, którzy byli jednocześnie dyplomowanymi protetykami słuchu, rozumieli dużo więcej ze swojego doświadczenia i dawali wskazówki, po prostu potrafili pomóc. Ponadto wiedzieli, że połowa sukcesu to laryngolog, który też pomagał w dużym stopniu wysyłając do oddziału swoich pacjentów. Było inaczej i nie ma co łudzić się, że to wróci. Ryba psuje się od głowy.
Nikt nikomu nie pomaga, to mało przez brak wiedzy i znajomości branży zniechęcają do pracy protetyków, którzy jeszcze coś wiedzą. Drodzy zarządzający firmą czy nie widzicie ile osób się ostatnio zwolniło, ile punktów stoi zamkniętych? Jest ogromny problem z zatrudnieniem nowych protetyków, wolą pracować w innych korporacjach, albo odejść z branży. Poziom regionalnych, zwłaszcza w niektórych rejonach jest po niżej krytyki, zamiast wspierać i pomagać przeszkadzają w pracy. Poziom kultury to jakaś tragedia. Ani wiedzy o protetyce, ani umiejętności zarządzania i motywacji pracowników.
Kierownicy regionalni w tej firmie nie mają żadnej wiedzy o protetyce słuchu i o pracy z klientem w oddziale. Są to ludzie tylko od dopytywania ile się sprzedało aparatów ,robienia tabelek i wysyłania ich do swojej przełożonej pani (usunięte przez administratora) Najbardziej chętni są na premie, które zgarną za naszą pracę , to samo prezes i cały zarząd.
Znacie konkretny %? Znaczy, ile odliczają ze sprzedaży i dają pracownikom? Jest w umowie wpisany konkretny % czy jest ona zmienny??
Niestety to prawda, nie ma żadnych szkoleń branżowych, nie ma integracji zespołu, nie ma wsparcia merytorycznego- oprócz tego, że pracownicy wspierają się sami na wzajem. Cel działania bywa niejasny, kierownik daje polecenie służbowe by skupić się wyłącznie na jednym celu, by potem ktoś inny rozliczał Cię z innych zadań, których rzekomo miałeś nie wykonywać. Nie pomaga dialog, bo nikt nie słucha żadnych argumentów. Z dnia na dzień człowiek staje się zbędny i nie wie nawet z jakiego powodu. W mojej opinii od jakiegoś czasu jakoś usług wyraźnie spada, bo nie dba się o pracowników. Coraz więcej oddziałów stoi pustych, a osoby, które chcą pracować są traktowane jako wyrobnicy i zapchaj dziury, na zasadzie "nie wiemy co z tym zrobić, więc idź pracować jeszcze tam i tam"
Piszesz, że nie pomaga dialog, że nikt nie słucha żadnych argumentów. Co konkretnie masz na myśli. Czy jeśli protetyk ma zastrzeżenia do pracy kierownika, to gdzie może w tej firmie szukać pomocy i autentycznego wysłuchania? Możesz taż zakreślić, jakie były zarobki, pod koniec Twojej tam pracy i jaki był powód pożegnania się z firmą?
W firmie bardzo się zmieniło od pewnego czasu. Ja nie miałam problemów, by dogadać się z samym kierownikiem regionalnym. Problem tkwił wyżej w braku zarządzania. Co do zarobków to też zdecydowało o moim odejściu, były słabe. Dla specjalisty z wieloletnim doświadczeniem, wykonującym plany sprzedażowe wychodziło ok. 4 tys. A samo wykonanie planu niejednokrotnie było prawdziwą walką, bo jak zrobić plany, mając kilku klientów miesięcznie?
(usunięte przez administratora) Firma twierdzi, że jest w niej cudowna atmosfera, ciekawe gdzie? Chyba tylko pomiedzy nami w małym gronie, albo w siedzibie, gdzie jest obowiązkowe włażenie sobie(usunięte przez administratora) Kasa... najniższa krjowa, pomocy brak, zero szkoleń, a marketing kuleje(usunięte przez administratora) wymagania i plany z kosmosu. (usunięte przez administratora)
Nie wiem czy regionalni powinni być protetykami, wydaje mi się że dogłębne wejście w temat wystarczy żeby zrozumieć specyfikę naszej pracy. Pracuję na południu Polski i u nas nie ma mobbingu, więc nie można generalizować. Jest ciężko, bo pracujemy w korporacji i myślę, że wszyscy odczuwamy presję realizacji planów - od nas przez regionalnych, aż po głównego szefa , który mial odwagę zwolnic tempo swojego życia. Jeżeli jest Ci tak źle to też spróbuj coś zmienić a nie wylewaj żale na goworku i nie obrażaj ludzi. Mnie też boli, że więcej sprzedaży w mojej pracy a mniej medycyny ale pracuje w korpo a nie np w przychodni i muszę to zaakceptować. Jeżeli poczuję, że nie daje już rady, to pójdę w ślady naszego już byłego szefa. Ale na pewno nie będę anonimowo obrażać przełożonych, bo to dobrze nie świadczy o człowieku.
A Ty możesz obrażać? I wysyłać ludzi do psychiatry? Problem w tym, że nikt nie rozwiązuje problemów i ludzie są sfrustrowani. Wiele osób z firmy nie potrafi nawet odebrać telefonu od protetyka, który dzwoni bo ma z czymś problem, to się tyczy zwłaszcza wspomnianego marketingu. Dostałeś pracę w oddziale, przesadzony plan do realizacji, zero marketingu i radź sobie człowieku. Obsługuj pacjentów, których sobie sam sprowadzisz do oddziału, a im lepiej będzie Ci szło to tym większy plan do realizacji dostaniesz. Tak abyś w następnym miesiącu nie dostał premii. W jednym masz rację może rzeczywiście czas pomyśleć o zmianach. U nas w regionie szykują się kolejne zwolnienia.
Jeśli byś wyartykułowała rzeczy, które Ci nie pasują w bardziej stonowany sposób byłoby więcej przestrzeni do dialogu, a zamiast tego urządzasz ataki personalne. Nie rozumiem jakie znaczenie ma to kto jakie nosi torebki w kontekście tego jak Ci się pracuje w firmie? Jedyne połączenie jakie widzę to celowe sprawianie komuś przykrości. Nie obrażam, bo nie uważam że pójście do psychiatry jest czymś obraźliwym, a wręcz pomocnym :) skoro dajesz rady kierownikom to proszę o radę jak mają się zachować względem pracownika, który obraża swoich przełożonych na forum? Nie pasuje to droga wolna.. po co siać taki jad?
to może aplikuj na regionalnego? Prześlij cv i list motywacyjny do HR, jest szansa, żeby coś zmienić w swoim życiu. Firma rośnie więc pewnie niedługo będą kolejne oddziały i kolejne regiony. Pamiętam czasy, kiedy była dyrektorka była protetykiem i regionalne też - wtedy ledwo firma się trzymała, a nie rozwijała w takim tempie jak teraz. Ta firma wyciąga za uszy wszystkich, których tylko może awansować - wiele z kierowników oddziałów jeszcze niedawno zaczynało jako asystent. Pokaż, że potrafisz to z pewnością nie będzie to też najniższa krajowa.. Przykro się to czyta, widać, że bardzo Cię coś boli i masz w sobie dużo żalu. Pomyśl jednak gdyby o Tobie ktoś coś takiego w przyszłości napisał, jakbyś się czuła? Nie życzę Ci tego, ale wszystko co dajemy zawsze do nas wraca. A ten czas na pisanie komentarzy i nazwijmy wprost - bejtu, można lepiej wykorzystać, choćby nawet na naukę języka by porozumieć się z nową szefową jeżeli udałoby Ci się awansować na regionalną.
Droga asystentko pisząca tak pełny złości ale i frustracji i nerwów post, powiem Ci coś z lat doświadczeń. Też tak zaczynałam jak Ty, od asystenta, do szefa oddziału. Przeżyło się zmianę dyrektorów, zmianę dyrektorów sprzedaży, iluś regionalnych, zmiany w marketingu i innych działach (pozdrawiam Eksperta! Znam sytuację o której piszesz i zgadzam się w 100%). Jednak działałam i uczyłam się, by zmienić swoje stanowisko. Robiło się tyle samo wtedy co i dziś, ale miałam CEL w głowie, być najlepszą w tym, co robię. Bywało różnie, ale cisnęłam na swoje, wiele to wymagało i nie miałam siły nawet siąść i pisać czegokolwiek gdziekolwiek po pracy, bo miałam inne zajęcia (w tym szkołę potem również). Najlepiej siąść i czekać, aż co? Samo spadnie? Nie wierzę, że jak coś umiesz, protezujesz, to nie poszłaś wyżej w szczeblach? Chyba z własnej woli tylko. Osobiście nie rozumiem potrzeby, żeby regionalny był protetykiem, a na co mnie to? Mam w firmie 100 oddziałów i świetnych protetyków, mam do kogo zadzwonić i się poradzić. Regionalnych ma 100 innych zadań i ważne, że zna się na sprzedaży, psychologia klienta jest taka sama, tylko produkt się zmienia (pracowałam w różnych miejscach i branżach). Nie potrzebują doświadczeni pracownicy trzymania się kierownika jak mamusinej spódnicy, tylko kogoś, kto pomoże podbramkowo. Ja im nie zazdroszczę pracy, w życiu bym się nie zamieniła! Dziś regionalni robią znacznie więcej, niż kiedyś, a mam porównanie. Chcesz, zgłoś się, trenuj, użeraj się, siedź na spotkaniach w przeróżnych godzinach i bądź, kiedy Cię potrzebują, nawet o 22:00. Weź pod skrzydła ponad 20 oddziałów i 40 pracowników. Jeśli masz zażalenia, a masz prawo, zgłoś gdzie trzeba w firmie, mów oficjalnie, nie na (pozornie) anonimowym forum, bo cóż, ale bardzo łatwo dziś sprawdzić, kto kim jest...Masz problem, walcz o swoje, chcesz więcej kasy, pracuj ciężko, ucz się, walcz o awans.
Południe na kierownika nie narzeka, nie słyszałam o takich sytuacjach, więc nie uogólniaj. Nie musi byc protetykiem, ważne ze inne rzeczy ogarnia, jest naprawdę spoko. KR robią ile mogą, głową muru nie przebiją! Sama wiesz, jak się nieraz człowiek napracuje i bardzo chce, a efekty różne, bo zależy to od wielu czynników. Narzekasz na swojego? To zgłosić do centrali, miej dowody na to, co piszesz
Jeżeli ktoś awansuje na stanowisko w którym zarządza ludźmi to wypada znać język swoich pracowników. Może niech nowy prezes się wykaże i nauczy polskiego? Bo jak pisał poeta Polacy nie gęsi, swój język mają. Kiedyś nas rusyfikowano, germanizowano, a dziś wystarczy zatrudnić się w konspiracji.
ja bym jeszcze wprowadziła zakaz przyjazdu do naszej piastowskiej ziemii wszystkich obcokrajowców. W ogóle firmy powinny być tylko nasze polskie. A prezesem powinna być osoba, która najlepiej włada naszym pięknym jezykiem.
Chyba kierownik sam o sobie pisze...południe a dokładnie południowy zachód ma najmniej kompetentnego i nieszczerego kierownika od lat. Zero pomysłów, zero pomocy. Jedynie co potrafi to odpalić komp i przeczytać cyfry, następnie zadać sto pytań dlaczego i zrzucać winę na wszystkich dookoła. Jeśli robi plany to tylko dlatego że my robimy same te sprzedaze, czy jest czy go nie ma nic by to nie zmieniło, a tylko atmosfera by była lepsza. Jeśli chodzi o centrale to nic nie potrafi tam dla nas załatwić. Facet się do niczego nie nadaje w mojej i nie tylko mojej opinii. Jeździć po sklepach i pisać maila to każdy potrafi.
"Jeśli robi plany to tylko dlatego, że my romimy same sprzedaże " - a w innych regionach to kierownicy reg. robią plany? Jesteśmy dorośli i nie musimy mieć bata nad sobą żeby zarobić dla siebie pieniądze. Bo przecież po to przychodzimy do pracy. Ja tam doceniam fakt, że nie tworzy stresującej atmosfery, że doceni, że wykaże troskę o zdrowie pracownika gdy są z tym problemy.
Widzę, że po prostu nie rozumiesz...nie rozróżniasz "bata" od "pomocy"? Wsparcia merytorycznego? Przeszkolenie zeby lepiej sprzedawać? Załatwienia z marketingu pewnych rzeczy? Z tego co rozmawiam z koleżankami inni kierownicy sami załatwiają screeningi w przychodniach. Przypomnij mi kiedy ten cokolwiek sam załatwił? Nie przypominam sobie, przynajmniej nie u mnie i z tego co rozmawiam, nigdzie nie było takiej sytuacji.
Od szkoleń mamy kogoś innego w firmie. Pierwsze słyszę, żeby kr szkolił kogoś. Ale ok, jeżeli hejtowanie i wylewanie agresji sprawia Ci radość, to cieszę się, że moglamCi pomóc i sprowokować bys kolejny jad wylala. Ja mam inne zdanie co do kr i mam do tego pełne prawo.
Lubienie nie ma tu nic do rzeczy. To jest praca a nie spotkania towarzyskie i spijanie sobie z dziubków.Jest coś takiego jak kompetencje. Sprawdź w słowniku co to znaczy. Pozdrawiam i miłej pracy!
MadkooBooosko co to za personalne wycieczki. Piszesz o czyimś wielkim ego, ale sama odbierasz wszystko personalnie. Dziewczyny oceniły kierownika, no niestety nie tylko pracownik jest oceniany przez przełożonego, ale i odwrotnie. Kadra zarządzająca jest słaba w tej firmie, to my z poziomów oddziałów ciągniemy firmę za uszy. Na przekór braku wsparcia od kierowników i marketingu. A tak swoją drogą to co ten kierownik ma w kompetencjach, bo mnie to bardzo ciekawi. Bo jakiego tu tematu nie poruszymy to nie należy do kompetencji kierownika. A jakie są kompetencje protetykow, bo protetyk to powinien przyjmować pacjentów i realizować plany, a nie robić marketing.
Jaka wypłata dla asystenta protetyka słuchu ?
Najniższa krajowa.Nie polecam.Za te pieniądze można znaleźć pracę wszędzie.W amplifonie pracujesz nie tylko jako asystent ale też jako call center,sprzątaczka, kasjer,marketingowiec, magazynier.Lepiej szukać pracy gdzie indziej o nie dać się wykorzystywać, bo tu robisz wszystko za marną kasę.
Wow, aż tyle zajęć. A jak wygląda przygotowanie pracownika, aby spełniać te obowiązki np. jako marketingowiec? Firma jakkolwiek uczy tych obowiązków, czy pracownik jest zdany na siebie?
Magazynier? Hahahaha a jaki magazyn masz w sklepie? A towar jaki ciężki...malutkie aparaty słuchowe. Nie przesadzaj. Tak, za najniższa krajowa możesz wszędzie Znaleźć pracę, w żabce, w warzywniaku, tam przecież jesteś super kasjerka i nic Cie nie obchodzi...
Czy są u Was jakieś szkolenia jeśli ktoś nie jest wyspecjalizowany w tym kierunku
Mam pytanie dlaczego w jednym z sklepów w województwie łódzkim kiedy pojawiam się czasami po godzinie 15 już sklep jest nieczynny a podobno czynny do 16
Mnie również zdarzyła się kiedyś taka sytuacja w Łodzi, ale była informacja wywieszona na szybie, także bez problemu. A tam jest wtedy jakaś informacja wywieszona, że sklep danego dnia jest czynny do 15.00? ????
Czytam wszystkie opinie dotyczące Polski Zachodniej i chciałabym dowiedzieć się czy coś się zmieniło, czy jest już lepiej ? Widzę ogłoszenia do pracy i jestem w fazie namysłu .
Nic się nie zmieniło, oprócz tego, że dobrzy pracownicy się pozwalniali, a szykują się kolejne odejścia. Proszę przemyśleć i pamiętać, że w dzisiejszych czasach nikt nie porzuca pracy, jeśli w niej wszystko odpowiada. Mało kto zmienia pracę, jeśli jest choć w połowie zadowolony.. Skoro ludzie odchodzą to o czymś to jednak świadczy.
Taki oficjalny powód zwolnienia to jaki podają pracownicy? Firma zdaje sobie sprawę dlaczego odchodzą? Skąd wiesz że szykują się kolejne odejścia? Tak pracownicy mówią?
Najważniejszym powodem jest brak wsparcia dla juz istniejących oddziałów. Są bardzo skupieni na otwieraniu nowych oddziałów. Otwierają kolejne oddziały tam gdzie juz coś jest i jest słaba sprzedaż. Zatrudniają ludzi bez przeszkolenia i kwalifikacji za większe pieniądze niz protetykow z dyplomem. Starym pracownikom nie dają podwyzek, ściągają nowych bez kwalifikacji za wyższe stawki. Jest to bardzo słabe.
Tylko Ci odkupieni pracownicy szybko się ulatniają. Jak ktoś pracował w innej firmie to ma porównanie. Na początku wydaje się, ze zrobiliśmy dobry biznes , ale po kilku miesiącach okazuje się, ze jest jeszcze gorzej i ze człowiek trafił z deszczu pod rynnę.
Witam, mam pytanie jak się pracuje na na Lubelszczyźnie w Amplifonie? Jakie jest kontakt z dyrektorem i ogólna atmosfera w firmie, na jakie zarobki można liczyć, czy plany są do osiągnięcia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Amplifon Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Amplifon Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 52.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Amplifon Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Amplifon Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.