Opinie o Pikseo Sp. z o.o. sp.k.
Fajna firma i fajni ludzie. Jak komuś nie jest po drodze z pracą to nie znajdzie tu miejsca.
Asystent klienta w dziale marketingu internetowego? Ktoś pracuje i powie wiecej o tym stanowisku?
Bylem dzis na rozmowie 2500 netto jak na torun miazga
(usunięte przez administratora) Gdyby było tak fajnie to nie byłoby ciągłej rekrutacji, a rotacja w firmie ogromna.
A może rekrutacja jest ponieważ się firma rozbudowuje, albo przychodzą osoby które nie wiedzą co to praca i tylko narzekają zamiast zabrać się za swoje życie. Ręce opadają jak ludzie narzekają i hejtują a nie pomyślą czy to czasem nie jest ich wina że się nie nadajesz. Od jakiegoś czasu czytam te oponie ponieważ byłem na 1 i 2 etapie i widać, że to jedna osoba rób grupa, które dobrze że tam nie pracują - nie powinny nigdzie pracować, a najlepiej niech otworzą firmę i pokażą jakim sa pracowadcą i jakie dadzą warunki do pracy.
Byles na rekrutacji, a czy pracujesz? Swoją opinię o pracy, atmosferze i warunkach pracy i zatrudnienia wysuwasz tylko na podstawie dwóch etapów rozmowy rekrutacyjnej? No to moje gratulacje za obiektywne opinie na temat pracy w Pikseo.
Mora - widać w wTwoich komentarzach że masz problem ze sobą. Z takim nastawieniem do życia nie powinnaś nigdzie pracować bo tylko na minus wszystko. Załóż firmę, i zaproś nas na rekrutację, do pracy i my ocenimy Twoje podejście i warunki do pracy. Pewnie Ci żal tył... ściska że nie dałeś/aś sobie rady. Niech moc będzie z Tobą :)
A jak z zarobkami w działach technicznych/realizacji ? Wyższe/niższe, niż w handlowym? Są jakieś premie? Pracowałam już w 2 firmach z tej branży i najczęściej dynamiczny rozwój działów handlowych odbywał się kosztem działów technicznych (duża liczba klientów przypadająca na 1 pracownika realizacji (szczególnie ostatnio przy niskim bezrobociu), duża presja czasu, przepracowanie itp.)
Z racji pandemii oczywiste zachowanie dystansu i dezynfekcja. Pan rekruter bardzo sztywny niezbyt sympatyczny. Pytania bezsensowne ale dość łatwe. Pan zachowuje się także jakby pierwszy raz na oczy widział cv i w ogóle nie zapoznał się z jakim kandydatem rozmawia. Wreszcie obietnica tego że do końca dnia uzyskam informacje zwrotną niezależnie od wyniku rozmowy. Informacji takiej oczywiście nie otrzymałem, może i dobrze bo firma która nie szanuje kandydatów nie szanuje też pewnie pracowników. PS nie wiem czemu muszę pisać te opinie 2 raz bo została usunięta. Widocznie marketing internetowy w wykonaniu tej firmy działa również tutaj.
O doświadczeniex dyspozycyjność, jakie argumenty użyłbym gdyby coś sprzedać, reszta jakieś bzdury.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Siemka, chcę aplikować do tej firmy. Bodajże na asystenta klienta, proponują po okresie próbnym umowę o pracę, dodatkowo stawka netto wychodzi dość spora ( wiem, że wszędzie trzeba pracować ) jednak proszę Was o informację, czy ta praca to nie czasem typowa słuchawka w dziale marketingu ? czy kierownictwo chętnie służy pomocą? jak długo trwają szkolenia ?
Cześć, stanowisko na które chcesz aplikować to faktycznie stanowisko handlowca, ale u nas to nie jest typowe call center, oczywiście dzwonimy i sprzedajemy, ale przede wszystkim dzwonisz gdzie chcesz, sama generujesz sobie baze na podstawie branż które Cie interesują, nie sprzedajesz też gotowego produktu, tylko dla każdego klienta przygotowujesz indywidualną strategię martketingową, klienci są mega zainteresowani bo pozyskują przez to klientów, więc to nie jest setny raz przedzwoniona baza telecomu czy cokolwiek, u nas w Toruniu jest już ok 20 osób, ale jest spoko, miła atmosferta super biuro, dzwonimy bardzo mało jakby porównac, pracowałam w innych cc i była masakra. U nas jest bardzo na plus.
W dniu wczorajszym byłem na pierwszym etapie rekrutacji. Na rozmowie otrzymałem wszystkie konieczne informacje oraz mogłem zobaczyć miejsce pracy. Nic strasznego, każdy ma swoje stanowisko, każdy pracuje na siebie i co było widać młoda zgrana ekipa ponieważ chyba trafiłem na przerwę. Licze, że trafię na drugi etap ponieważ 2500 zł podstawy na rękę i do tego prowizja, oczywiście od przedaży i będzie trzeba sprzedawać bo to dział handlowy, to co chcą tam robić osoby które się dziwią że trzeba sprzedawać. Może ktoś daje taką pracę, gdzie nic się nie robi a tyle płatą i jak ciebie nie ma w pracy i nie masz sprzedazy to też płacą - chętnie pójdę i tam na rekrutację :)
Co za brednie tych którzy piszą jak jest niby złe a pewnie nawet nie pracowali lub byli zatrudnieni a udawali ze pracują. Jestem już ponad 3 miesiące i mam umowę o prace. Dodam ze podstawa jest dobra i warunki pracy w bardzo ładnym biurze. Firma stara sie dodatkami umilić czas w pracy ale trzeba się angażować. Najłatwiej narzekać jak złe a tak naprawdę się nic nie dało od siebie. Widzę jak przychodzą ludzie i chcą ściemniać bo nie wdrażają materiałów po szkoleniu i nic się nie starają. Przecież pierwsze miesiące w nowej pracy co mocne wdrożenie ale z naszej tez strony. Przez osoby które oszukują lub w pierwszych dniach zostawiały chorobowe firma musiała weryfikować mocniej kandydatów. Koje motto dla nowych osób to dać z siebie coś a później oczekiwać. Pracowałam tez w kilku call center a w Pikseo sama decyduje do kogo dzwonię i nie wybiera automat. Proponuje dla każdego klienta inna ofertę i nic nie wciskam. Pamietam ze na każdym etapie omawiane są szczegóły wiec hejty to jakiś problem tych osób a firma jest na plus.
Mi zaproponowane warunki nie odpowiadały i zrezygnowałem przed 2 etapem po uzyskaniu i zapoznaniu się z materiałami informacyjnymi uzyskanymi na e-mail.
Zatrudniają na pierwsze 3 miesiące na umowę zlecenie, pomimo że w ogłoszeniu napisali umowa o pracę. Obiecują po okresie próbnym - umowę o pracę. Nie dotrzymują obietnicy. Nastepna to też zlecenie na kolejne dwa miesiące. A potem może łaskawie dostaniesz umowę o pracę, ale znowu na okres próbny, czyli 3 miesiące. Jednym słowem kretacze.
W sumie racja w ogłoszeniu jest umowa o pracę więc jak by byli w porządku to by napisali, że po jakimś czasie a nie tylko przyciągają żeby przyjść na rozmowę. Więc proponuję zmienić treść ogłoszenia
Zdecydowanie porażka...
@pracownik - jak dokładnie przebiega proces rekrutacji? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przygotowując się do pierwszej rozmowy z pracodawcą? Twoje doświadczenie może być cenną wskazówką dla osób szukających zatrudnienia w Pikseo.
@Marta K OK, rozumiem niech będzie. Jedno pytanie wtedy - czemu NIE ma w ogłoszeniach od razu wzmianki o tym? Nie ma napisane, że pierw trzeba przepracować 3 miesiące by zarządzać zespołem? Dlaczego? Bo wtedy nie mieliby tylu chętnych.
Do działu obsługi klienta nie ma dni próbnych, jest dwu etapowa rekrutacja i szkolenie. Umiejętności techniczne ciężko zweryfikować na rozmowie kwalifikacyjnej dlatego jest dzień próbny.
Przestrzegam przed ogłoszeniami "szukamy team leadera/koordynatora" bo zanim zostaniesz Team Leaderem musisz 3 miesiące sprzedawać i dopiero wtedy....taką informacje dostałem na rozmowie
Już dawno najlepsze firmy wpadły na to, że żeby zarządzać zespołem ludzi musisz poznać ich pracę od podstaw. Myślę, że to dobra strategia i dobrze świadczy o firmie.
Na stronie internetowej firmy można znaleźć ofertę pracy na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta. Możecie powiedzieć jak wygląda praca w tym dziale? @Ola a jeśli chodzi o dzień próbny, to czy dotyczy on pracy na wszystkich stanowiskach?
Mówisz o dziale copy? Generalnie piszesz proste teksty, chodzi o sprawdzenie podstawowych umiejętności, czy nie robisz błędów i czy wydajność chociaż w miare. Na webmastera to postawienie wordpressa i jego customizacja
Czy ktoś kto był na dniu próbnym mógłby napisać co musiał robić? Jakie dostał zadania?
Pracujesz w Pikseo? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia w firmie. Na co obecnie mogą liczyć pracownicy?
Ja pracowalem w Bydgoszczy. Kasa bardzo wporzadku, ale nie chce pisac konkretow bo jakby nie patrzec to inf poufne no i tez z tego co wiem kazdy ma negocjowane indywidualnie.
@11.01 Z tego co wiem, najniższa wypłata to 1600 netto, wszyscy którzy pracują powyżej 2-3 msc mają UOP, chyba że nie pracują w pełnym wymiarze. Ale świeżaki standardzik umowa zlecenie, na początek.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pikseo Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Pikseo Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pikseo Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 19 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Pikseo Sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Pikseo Sp. z o.o. sp.k. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.