Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
eMarketer, firma badawcza z Nowego Jorku, podaje, że 40% internatów wykorzystuje wyszukiwarki, chcąc dotrzeć do serwisów produktowych, a inna firma analityczna – Jupiter Research – dodaje, że 60% użytkowników sieci przegląda wyniki wyszukiwania od pierwszej wyświetlonej pozycji. Te dane pokazują, że serwis internetowy, który chce odnieść sukces w sieci, musi być odpowiednio wypromowany.
Pozycjonowanie szerokie
W ostatnich latach można zaobserwować wyraźne zmiany, jeśli chodzi o klikalność na liście wyszukiwania Google. Nawet obecność w pierwszej dziesiątce na trudne frazy, wcale nie gwarantuje dużego ruchu na stronie. Teraz lepsze rezultaty uzyskuje się dzięki pozycjonowaniu szerokiemu.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
W Polsce działa już kilkanaście tysięcy sklepów internetowych, a wartość rodzimego rynku e-commerce rośnie najszybciej w Unii Europejskiej. Oznacza to, że witryny zajmujące się sprzedażą działają w warunkach bardzo dużej konkurencji. W tej sytuacji sklep musi pomóc klientom w odnalezieniu go w sieci.
Audyt strony internetowej
Profesjonalny audyt strony internetowej nie tylko znajdzie błędy i nieprawidłowości w działaniu serwisu, ale także zweryfikuje realizacje zakładanych celów biznesowych oraz postrzeganie firmy przez internautów.
Optymalizacja
Zoptymalizowana witryna to większa szansa na dobrą pozycje w wyszukiwarce i zwiększenie liczby użytkowników serwisu, co zazwyczaj przekłada się na lepsze wyniki finansowe. Skuteczne pozycjonowanie, tak naprawdę, zawsze zaczyna się od odpowiedniego przygotowania witryny.
SEO Copywriting
Seo Copywriting to bardzo ważne wsparcie procesu pozycjonowania. Pomimo wzrastającego znaczenia przekazów multimedialnych, tekst ciągle jest w czołówce, jeśli chodzi o przekazywanie treści i informacji.