Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
logo EXotic Green (Goodmorning)

Opinie o EXotic Green (Goodmorning)

Pracowałeś w firmie EXotic Green (Goodmorning) i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Lam - 2015-04-10 16:44:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie pakujcie sie w Goodmorninga, sama zjechalam po 4 miechach bo traktuja ludzi jak smieci. Rysiu, Tomeczek i cala banda Rumuncow. Masakra. Zofia to przy nich lajcik. Ja pracowalam najdluzej w jednym zakladzie 2 tygodnie, bo potem szef zrezygnowal z Goodmorninga, bo sobie leca w kulki a nacpany Rysiek nie umie wyslac okreslonej liczby ludzi do roboty. Beda wszyscy powoli z nich rezygnowac bo strasznie duzo kasy sobie licza za uslugi, a pracownicy dostaja po 5 euro.
zdjecie uzytkownika
kaz.sko - 2015-04-13 14:58:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To jakaś kpina te biuro w Złotowie - pracują tam niedorozwinięci ludzie mysla że są bogami opowiadają pierdoły i specjalizują się w kłamstwie i obłudzie, a najlepsze jest w tym że jak byłem i rozmawiałem delikatnie mi zasugerowano że jak cos odpale to do pracy juz w nastepnym tygodniu pojadę to jakas kpina.
zdjecie uzytkownika
Marek - 2015-04-17 12:16:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [kaz.sko - 2015-04-13 14:58:30]:
Osoba ktora pisała powyższego maila raczej ma problem ze soba. Jak mozesz kogoś tak obrażać i wyzywać od niedorozwiniętych ? Pracuję przez biuro w Złotowie 3 lata. Mam stała pracę i jestem zadowolony. Znam dziewczyny z biura w Złotowie ktore maja ogromną wiedzę i doswiadczenie. Wszystkie po studiach. Zawsze służą pomocą. Zastanów się co piszesz bo takie oszczerstwa są karalne. Jak masz odwagę pisać takie komentarze to się przedstaw.
zdjecie uzytkownika
Michał - 2015-04-17 15:35:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Przez goodmorning pracuje już kilka tygodni. Najpierw wylądujecie w jakimś hotelu, prawdopodobnie na Stelli. Od razu lub po kilku dniach dostaniecie jakąś prace, na kilka dni lub dłużej. To zależy ile jest w tym czasie pracy. Warunki na Stelli są dobre. Nie ma co narzekać. Czy praca jest ciężka? Zależy gdzie pracujecie i dla kogo. Jak ktoś ma determinacje i przyjechał zarobić to zarobi. Śmiać mi się chce jak przyjeżdżają tu ludzie bez prawka i nie potrafią podstawowych słów po angielsku :O nawet liczyć do 10. Wiadomo, że tacy będą siedzieć na hotelu bo nikt takich nie chce do pracy a później narzekanie. Do tego ludzie prości, którzy nie potrafią się zachować, nie sprzątają po sobie, robią burdy, co drugie słowo to kur***. Robią nam kiepską opinie. Później takie zdanie o polakach. Czasami trudno się skontaktować z opiekunami(koordynatorami), ale da radę. Płacą co tydz. i raczej nie ma żadnych pomyłek w wypłatach. Wiadomo, że czasem się zdarzają ale wyrównują za tydz. Wypłaty na czysto ok 200-300 euro na tydzień. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Arczi - 2015-04-18 16:21:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jest może wśród was ktoś kto wybrał się do pracy z tym biurem zaraz po szkole?
Chodzi mi o tych co chcą na studia zarobić. Jakie macie opinie na temat tego biura? Opłaca się je wybrać? Ew. jakie inne biuro możecie polecić lub coś doradzić?
zdjecie uzytkownika
kaz.sko - 2015-04-18 17:21:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Odpowiedź na: [Marek - 2015-04-17 12:16:55]:
sorki ale nie będę wchodził z tobą w konwersacje wyrażanie opinii i swoich wrażeń z wizyty nie jest karalne a tak dodam od siebie powołujesz się że skończyłeś studia ale widocznie nie nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem po pierwsze a po drugie twoja reakcja świadczy że mogę nadal podtrzymać swoją opinie że uważacie się za bogów i traktujecie ludzi jak śmiecie jeżeli zabraniasz nawet na forum wypowiadać o swoich wrażeniach ze spotkania z tym biurem.To są moje wrażenia i moja opinia nie wymieniłem z imienia i nazwiska pracownika z którym miałem spotkanie, ale jak się domagasz to mogę w centrali przedstawić jak działacie i jak pracujecie na wizerunek firmy dla mnie to nie problem.Ciekawe co właściciele powiedzą na tego rodzaju zachowania pamiętaj kij ma 2 końce
zdjecie uzytkownika
Monika - 2015-04-18 19:20:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
A ja chwalę sobie pracę w Goodmorning. Wyjeżdżam przez biuro w Złotowie i też złego słowa o paniach w Złotowie nie powiem. Fakt czasami realia o tym co mówią a tym co jest na miejscu w Holandii różni się ale w Nl traktują ludzi jak numer personalny. Tam jak ktos pojedzie w innym celu niż zarobkowy to robi wypad i stad te opinie negatywne. Często widzę syneczkow mamusi czy lalunie które mysla ze wyjada i swiat sie otwiera. Albo jedzie jakas sierota i nie umie się odezwać to sobie nie poradzi. W firmie Goodmorning jest dobrze ale trzeba walczyć o dobra prace i przestrzegać zasad.jak chcesz ściemniać to jedz do gdzie indziej.
zdjecie uzytkownika
ronaldo - 2015-04-20 21:32:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Wyjechałem tydzień temu przez goodmorning i jestem w szoku co sie tu dzieje. Zero organizacji w Holandii. Rysiek i pani Zofia sa najlepsi. Kto ich zatrudnil to nie wiem...Masakra...To co mówi biuro w Polsce to jedno a to co gadają w Nl to drugie. Jak nie masz jaj to nie jedz do Gm. Nie poradzisz sobie. Biorą ludzi na rezerwę i masz czekać w przepełnionym hotelu i płacić 90 euro tygodniowo za ten "luksus". Odpuście sobie i zostańcie w Polsce z rodzinami.
zdjecie uzytkownika
daras1985 - 2015-04-22 20:14:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam mam oferte z gd w sobote wyjazd najlepsze jest to ze nie wiem gdzie tylko ze ogrodnictwo szklarnie widze po komentach ze lepiej siedziec w polsce
zdjecie uzytkownika
tajka - 2015-04-27 18:36:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
pracowałam przez ta agencje...mieszkalam na stelli jeden wielki balagan jesliktos chce wyjechac razem czyli np para, kolezanki itp zapomnijcie o wspolnym mieszkaniu to porazka i pomylka jakas,,ludzie siedza po 2 tyg na domku i to bez nr soffi wiec o wyplatch zapomnijcie jak cos tylko zaliczki...no chyba za soffi juz masz to ok,,pracowalam u alberta na kwiatach praca b ciezka bo trzeba sie pochylac albo na kucaka ale trzeba sie przyzwyczaic ,,,albert i jego mamuśka to jedna wielka pomylka jedyne co mozna od nich usłyszwec to szela ,,,szibkoii po czterhy ogolnie atmosfera ok bo dziewczyny tam spoko ..temperatura zalezy od dnia jak grzeje to sauna i solarium w jednym NIE POLECAM nawet wody wziac ze soba nie wolno na hale porazka odradzam tam prace..bylam na pomidorach ciezko ale lzej niz u alberta obcinalam liscie potem 2 dni w domku i na 3 godz w pole nastepie od czwartku do wtoeku wolne i znowu 7 godz pomidorki,,,potem na drugi dzien wolne i takkkk znalazlam cos innego NIE POLECAM!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
Anita - 2015-04-28 12:49:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Biuro w Złotowie to jakaś tragedia. Karolina - wielki szef, która w d... była i g... widziała. Wielka Bogini. Wysylacie dziewczyny do pracy za granice, bo roboty jest duzo a jak przyjdzie co do czego to polowa ludzi na stelli bez pracy. po co bierzecie nowych jak tamci za granica siedza i czekaja na prace? Ja wiem po co, zeby zarobic na nowych osobach. Kasa za zalozenie sofi - super latwy zarobek co |?
zdjecie uzytkownika
HGWXIX - 2015-04-28 18:45:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Odpowiedź na: [Monika - 2015-04-18 19:20:42]:
Pewnie w Goodmorningu pracujesz skoro chwalisz. Nikt normalny i kto pracował to ich nie chwali.
zdjecie uzytkownika
HGWXIX - 2015-04-28 18:48:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Marek - 2015-04-17 12:16:55]:
Chyba kolo mówisz o sytuacji z przed 10 lat....
zdjecie uzytkownika
tomi - 2015-04-28 21:03:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam ajak jest teraz tam? moja znajoma tam pracowala niby mowila ze jest spoko ale juz nie wiem kogo sluchac czytajac te komentarze. ja mam jechac od 1 czerwca i nie wiem czy jechac czy nie,pomozcie
zdjecie uzytkownika
Jabalga - 2015-04-29 20:01:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Odpowiedź na: [tomi - 2015-04-28 21:03:21]:
Nie jedź. Burdel tam taki panuje, że jak lubisz żyć w nerwach to jedź. Kasę wydasz, zobaczysz może jedno czy 2 miejsca, a jak im nie podpasujesz to cię wyślą z powrotem do Polski z mglistym "Klienci nie byli zadowoleni". Co to agencja towarzyska jakaś?
zdjecie uzytkownika
Pałka Zapałka - 2015-04-29 21:28:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
No to fakt prawdziwy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Kto tam był to wie dokładnie o czym piszę. Dziwię że że to biuro ma jeszcze certyfikaty. A może już nie ma. Kto wie. Ale ogólnie nie polecam, chyba że masz znajomości w biurze w Holandii lub którymś biurze w Polsce. To wtedy może nie pojedziesz siedzieć i patrzeć tygodniami czy łaskawie będziesz na liście.
zdjecie uzytkownika
Aneta - 2015-05-06 13:44:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Thomas - 2015-04-01 06:41:54]:
Cześć, możesz mi pomóc ,dostałam propozycję pracy przez tę agencję do przetwórni ryb, co o tym myślisz?Aneta
zdjecie uzytkownika
maria.13 - 2015-05-07 19:03:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam !
Ja tez wybieram sie na ryby i chcialabym dowiedziec sie cos wiecej o tej pracy, jesli byles, bylas napisz mi prosze czy ciezko, co konkretnie sie robi, jak z godz i ile za godz. daja, co z atmosfera w pracy itd.Dziekuje bardzo za wiadomosc. Pozdrawiam maria.piotrowska13@wp.pl
zdjecie uzytkownika
Kasia - 2015-05-08 13:57:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
W złotowie co jakiś czas panuje super akcja: dziewczyny piszemy pozytywne komentarze! Skad wiem? Moze to bardzo niegrzeczne ale stalam pod drzwiami i podsluchalam. Oczywiscie zawinelam sie i poszlam, bo co mozna sadzic o takiej firmie
zdjecie uzytkownika
praca - 2015-05-13 15:38:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam potrzebuje opini o firmie goodmoring sobote mam wyjazd
zdjecie uzytkownika
beti - 2015-05-14 10:39:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
firma Gooodmorning to jedna wielka pomyłka... okradają ludzi jak się tylko da. Kłamią , oszukują i wpowadzają w błąd ludzi a najbardziej tych nowych ,którzy nie są niczego świadomi. Praca nigdy nie jest pewna , rzucajato tu to tam i nie ma co liczyc na godziny, a.jeśli chodzi o mieszkanie to to najpierw 2 dni w luksusie zeby zachęcić do pracy a potem męczarnia na jakiejs spelunie z patologią. NIE POLECAM TEJ FIRMY!!
zdjecie uzytkownika
bobo - 2015-05-20 16:06:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Bardzo nieprzyjemna agencja, fałszywi i nieuprzejmi ludzie w biurze w Złotowie, szczerze nie polecam.
zdjecie uzytkownika
oszukany - 2015-05-20 19:02:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam,pani w biurze w Olsztynie obiecywala góry,dobre zarobki itd,jak do niej zadzwonilem to niedosc ze byla bardzo wulgarna,bełkotala cos moze nawet pijana to powiedziala ze mam se radzic sam oni sa tylko posrednikami.
zdjecie uzytkownika
Marcin88 - 2015-05-25 09:36:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Miesiąc temu wyjechałem przez Goodmoring i jestem póki co zadowolony. Mam godziny, pracauję na pakowaniu owoców i warzyw. Mieszkam na Stella Maris w Welberg- bardzo ładne mieszkanka- trzeba dbać- bo jest to sprawdzane. Przelewy mam 250e na tydzień. Mi się udało, tylko tyle mogę powiedzieć. Ja złego słowa na agencję nie napiszę- jak się coś zmieni dam Wam znać. POZDRO!
zdjecie uzytkownika
kasia - 2015-05-27 12:54:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam, czy na wszystkich lokacjach jest internet czy tylko na stelli? :/
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EXotic Green (Goodmorning)

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy EXotic Green (Goodmorning)?
Zadaj pytanie
alert