Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: EXotic Green (Goodmorning)


Oceniono 148 razy
Otrzymuj powiadomienia
o nowych wpisach!
EXotic Green (Goodmorning)
al.mickiewicza
77-400 Złotów
Otrzymuj powiadomienia
o nowych wpisach!
zdjecie uzytkownika
Ronaldo - 2014-06-03 15:18:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To wychodzi na to, że ciężka sprawa, żeby dobre pieniądze przywieźć do kraju za takie 3 miesiące pracy . Lipa
zdjecie uzytkownika
ja - 2014-06-03 21:52:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak wyrobisz norme i beda cie brac to odlozysz,tak 50E starczy tam na tydzien na przezycie
zdjecie uzytkownika
zyb - 2014-06-05 10:00:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dochodzi następna kwestia, ale tyczy się ona ogolnie wszystkich agencji i opłacalności pracy w Holandii.... w poprzednich latach po takim 2 -3 miesięcznym wyjeździe mieliśmy w następnym roku kilkaset a nawet 1000 euro zwrotu podatku, teraz po zmianach podatkowym mozna o tym zapomnieć... ja po 3 miesiącach pracy w goodmorningu mialem otrzymać 900 euro, a tymczasem przyszło wczoraj mi 250....
zdjecie uzytkownika
artek - 2014-06-05 13:41:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam, a za co trzeba dopłacac jesli chodzi o utrzymanie na miejscu. zastanawiam sie jak to sie kalkuluje w ogole zeby nie wrocic z minusem albo z jakas smieszna kwota
zdjecie uzytkownika
ZNAMTO - 2014-06-05 21:33:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIE JEDŹCIE TAM ! NIE ZAROBICIE TYCH PIENIĘDZY O KTÓRYCH MYŚLICIE ! PIERWSZE DWA TYGODNIE SIEDZICIE NA (usunięte przez administratora) W MOTELU A RESZTA CZASU TO NIEPEWNE GODZINY PRACY. NIE POLECAM MIESZKANIEC ZŁOTOWA
zdjecie uzytkownika
Kate - 2014-06-08 15:38:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
w tej agencji trzeba mieć szczęście... w biurze podali mi określoną pracę ale po przyjedzie okazało się, że jej nie ma na szczęscie to był sezon letni więc za 2 dni miałam inną pracę, w której pracowałam całe 3 miesiące ;) pracowałam 40 godzin tyg, kasa jak w zegarku wpływa na konto a po przyjedzie do Polski wakacyjne takze wpłynęło :) Jeśli ktoś chce naprawdę pracować i pyta o nią koordynatorów to ją znajdzie :) Na szklarniach często są nadgodziny i praca w soboty więc tam można dobrze zarobić
zdjecie uzytkownika
artek - 2014-06-09 15:10:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@Kate, a ta inna praca tez z Exoticu? ciezka jest praca na tej szklarni? jakie sa warunki socjalne?
zdjecie uzytkownika
daria - 2014-06-10 10:22:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
chce się zapytać jaka to jest agencja pracy czy jak wyjedzie się do pracy to czy ta praca będzie. Ja teraz dmucham na zimne bo byłam w pracy w Holandii przez firme ABoost i tam więcej siedziałam niż robiłam a przez firme Goodmorning wyjeżdżam tera w niedziele i proszę niech ktoś napisze kto już tam pracował i wie co to za firma
zdjecie uzytkownika
curdee - 2014-06-10 11:26:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
daria przecież piszą wszyscy czarno na białym co to za fantastyczna firma co pomaga ludziom w biedzie. Pewnie powodzenie zależy od twojej kondycji psycho-fizycznej czy dasz rade. Ciężki orzech do zgryzienia ten GOODMORNING.
zdjecie uzytkownika
artek - 2014-06-11 13:25:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
@curdee, ale nie wychodzi sie na minusie po powrocie mam nadzieje? warunki warunkami, ale czy da rade się chociaz do zrekompensowac zaplatą?
zdjecie uzytkownika
Kate - 2014-06-11 18:03:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
@artek Tak ta nowa praca była również w exoticu ;) znajomi pracowali na szkarniach i mówili, że nie było źle jedynie na pomidorach podobno było ciężej. Jeśli chodzi o warunki to możesz mieszkać na Stella Maris albo Zwijndrecht ( blok dla pracowników). Na Stelli warunki bardzo dobre, ale pilnują koordynatorzy, na Zwijndrechcie większy luz tam nie ma internetu ale warunki też sa dobre ;)
zdjecie uzytkownika
ankkaa - 2014-06-16 14:30:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy wypłaty są cotygodniowe ? ile wychodzi na czysto mniej wiecej po odtrąceniu wszyskiego?
czy praca jest codziennie ?
czy jest szansa pobytu np nie na 3 miesiące a krócej ?
zdjecie uzytkownika
artek - 2014-06-16 19:30:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
a ile to zakwaterowanie wynosi za miesiąc? zastanawiam sie czy to sie jakos zwraca.. powiedzcie za co jeszcze trzeba dopłacać ;)
zdjecie uzytkownika
grazka - 2014-06-18 17:02:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Do jakich miejscowości w holandii wysylaja?
zdjecie uzytkownika
nike 99 - 2014-06-18 22:11:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
do welberg do hotelu grzać łóżko
zdjecie uzytkownika
już wróciłem - 2014-06-19 18:21:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora). ani koordynatorzy ani opiekunki nic nie wiedzą. o wszystko każą Ci dzwonić na call center. jak Ci się uda to sie dodzwonisz.... i jeszcze musisz polizać lizaka by cokolwiek załatwić... z pracą podobnie jak napisano wyżej
zdjecie uzytkownika
EMA GNOJE - 2014-06-21 21:14:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam...Ja napisze wam tak...Pracowałem tam prawie 8 miesięcy.Prace na początku miałem różną...To tu to tam...Zacząłem się buntować i załatwili mi stałą prace.Na prace nie narzekałem.Była wspaniała.Bez polaków tylko u rodzinki w szklarni.Najgorsze jest tam tylko Ci koordynatorzy?Wielcy cwaniacy.Jak jeden zaczynał mi ubliżać i straszyć to wyskoczyłem do niego z rękami chciałem mu spuścić łomot to lala uciekła...LUDZIE NIE JEDZCIE TAM DO ROBOTY...To stado złodziei...Za wszystko karają...Za brudną patelnie(chodź nie ty pobrudziłeś)25 euro...Za to że ktoś ci porysował samochód(250 euro)...Za to że pijesz piwo po pracy raz wczas.Na przykład w weekend(25euro)...A co tu pisać jedno wielkie dno.A jak coś to jeszcze straszą prokuraturą i sądem...Wiec jak pojedziecie to zobaczycie...ELO...W POLSCE MOŻNA TEZ ZNALEŹĆ PRACE.W SWOIM MIEŚCIE LUB W INNYM I PRACOWAĆ.A jak lubicie być poniżani i źle traktowani to jedźcie to EXotic Green (Goodmorning)...aha spytajcie się czemu nazwę zmienili...CO SIĘ STAŁO...HEHE.....
zdjecie uzytkownika
artek - 2014-06-23 12:15:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@ema gnoje, a czy w umowie/albo na początku pracy masz chociaz okreslone za co sa kary albo jest jakis regulamin? bo jak w zasadzie nie wiadomo za co i ile mozna oberwac to troche słabo..
zdjecie uzytkownika
artek - 2014-06-25 16:41:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
@tomek z recepcji, a czy na wszystkich stanowiskach tak jest jak piszesz? bo widzialem ze ogrodnikow szukają..
zdjecie uzytkownika
b - 2014-07-06 18:31:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ZŁA AGENCJA
NIE POLECAM
(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
b - 2014-07-06 18:38:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [artek - 2014-06-11 13:25:42]:
ja wyszedłem na minus
bez sensu ta cała agencja
jakby nie inna praca to bym po tym miał chyba psychicznego doła a tak to mogę sobie pisać
coś zapłacili ale koszty podróży były większe
jak zobaczyłem konto to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać
tyle co przez ten czas to więcej bym w polsce zarobił
zdjecie uzytkownika
rafciu - 2014-07-12 13:06:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam mam pyt. czy ktos pracuje/pracował w adidasie?
zdjecie uzytkownika
siwy - 2014-07-15 20:40:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam pracuje przez ta firme kilka tygodni mi sie udalo znalezli mi stala prace tylko po potraceniach zarabiam prawie tak samo jak w polsce 40godzin pracy ogolnie jade na najnizszej stawce chyba nie bylo warto !!!
zdjecie uzytkownika
Krystian - 2014-07-16 09:57:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam. jestem po studiach, szukam pracy - najlepiej wyjazd bo w Polsce wiadomo... jest oferta na ogrodnictwo, przemys, produkcja. Gdzie teraz najbardziej potrzebują? Dzięki kazdemu za odp. POzdro!
zdjecie uzytkownika
Michal - 2014-07-19 13:36:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Fatalna agencja. Tydzień pracuje, tydzień mam wolnego. Zakwaterowanie ok, ale przy takich godzinach niewiele odłoży. Zdecydowanie odradzam!!!
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EXotic Green (Goodmorning)
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x
Konkurs fryzjerski