(usunięte przez administratora)
Panie co Pan, to jest o firmie świadczącej usługi księgowe, a Pan opisujesz jakieś drukarki i tonery. Chociaż opis szefa nawet się zgadza.
To tylko pokazuje, że tu w sieci można napisać wszystko o wszystkim i nikt tego nie weryfikuje. Zgadzam się tylko z tym, że faktycznie Process Solutions to NiE ŻADNE DRUKARKI tylko usługi księgowe i payroll. A co do opinii o "Szefie" to chyba jakieś nieporozumienie. Akurat co do tej osoby, o ile mówimy o Dyrektorze Zarządzającym (inny "Szef" jest na Węgrzech i mamy z nim znikomy kontakt) to nikt nie może złego słowa powiedzieć. Świadczą o tym chociażby nasze codzienne kontakty, świetne poczucie humoru ale też wyważenie i rozwaga kiedy to jest potrzebne. Życzyłabym wszystkim, aby trafili na takiego przełożonego.
No przecież właśnie zweryfikowałaś powyższy wpis, że nie dotyczy drukarek. Więc w internecie każdy może zweryfikować każdą opinię, jeżeli tylko ma na to sensowne argumenty.
TO NIE JEST ŻADEN SERWIS DRUKAREK. OPINIA NIE TEJ FIRMY
tak
Zgadzam sie z tą opinią. Nie polecam . omijać szerokim lukiem
Przydatne informacje
Pracuję w Process Solutions od półtora roku – bardzo cenię sobie dobrą atmosferę, brak „wyścigu szczurów” i otwarcie moich przełożonych. Warunki pracy uważam za dobre – umowa o pracę, terminowo wypłacane wynagrodzenie i różne benefity. Nie stresuję się przyjściem do biura kolejnego dnia, znam swoje obowiązki, ale też ciągle uczę się czegoś nowego, dzięki czemu się rozwijam. Elastyczne godziny pracy pozwalają mi na załatwienie prywatnych spraw, bez konieczności brania urlopu, co również jest dla mnie bardzo ważne.
Na czym polega otwarcie przełożonych? Bo mi się wydają raczej zamknięci, szczególnie pod kątem hierarchii i podwyżek (niejednokrotnie podwyżka znajduje się dopiero po złożeniu wypowiedzenia).
może takie problemy warto skonsultować z działem hr zanim się rzuci papierem i trzaśnie drzwiami na dowidzenia? Ja miałem problem z jedną z przełożonych i został on przedyskutowany i rozwiązany przy pomocy hr
Na proponowaniu zmian w obowiązkach, które są zgodne z kierunkiem, w którym chce się rozwijać. W moim przypadku wystarczyła szczera rozmowa z przełożonymi dot. tego co jest już dla mnie oczywiste i łatwe, a czego chcę się jeszcze nauczyć. Umożliwia to chociażby zmiana klienta, na którym się pracuje - pojawiają się nowe case'y i wyzwania. A co do podwyżek - wydaje mi się, że są zależne od osiągniętych efektów i zaangażowania w pracę. I przez zaangażowanie nie mam na myśli nadgodzin, bo nie każdy je robi i są zależne od natłoku pracy w okresie. Tylko chęć nauki i aktywne pracowanie, a nie praca na pół gwizdka.
Niestety wszelakie dyskusje z działem HR sa olewane i traktowane jako forma przeciągania odejścia - skoro komuś nie odpowiada to niech popracuje chociaz jeszcze 3 miesiące, w tym czasie wrzucimy ogłoszenie i znajdziemy kolejnego asystenta. Szkoda czasu, nikt tu nie chcę z Tobą rozmawiać, wolą rozmawiać o Tobie, dopiero trzaśnięcie drzwiami dociera. Poczekaj az problem wróci za jakiś czas.
Słabo że piszesz o takim podejściu do rozmów ze strony HR, te 3 miesiące to jest okres wypowiedzenia czy tylko taki termin umowny? Nie da się szybciej znaleźć asystenta?
Słabo, że @Parasol wypowiada się ogólnikowo, mając wgląd tylko w swoją sytuacje. Nie chce mi sie wierzyć, że wszystkie osoby spotykają się w HR z olewaniem rzuconych przez nich tematów, bo wiem sama z załatwiania własnej sprawy, że to nie do końca prawda. A 3 miesiące to okres wypowiedzenia dla pracowników, którzy trochę już w firmie popracowali - dla osób które pracują więcej niż 3 lata. normalnie zwykle jest 1 miesiąc i tyle. dodatkowo w PS nie pracują tylko asystenci, a na stanowiska specjalistów jest teraz raczej ciężki rynek pod względem rekrutacji - sama na linkdinie jestem ścigana ofertami przez rekruterów, a nie planuje zmiany swojego aktualnego miejsca pracy. Rotacja to raczej kwestia ogólna, a nie tylko akurat PS. posumowując, plus za ludzkie podejsice, benefity ok (jeszcze teraz chyba dali angielsi), wiadomo - ludzie wszedzie są różni, więc zależy do jakiej grupy się trafi.
Jaka sprawę udało Ci się załatwić? 3 miesiące tak sobie rzuciłem, ta firma to jest typowa prowizorka, byle tylko połatać aktualne braki i niezadowolenie do czasu aż wypłynie coś innego. Ludzkie podejście kończy się na słowach i obietnicach, brak pokrycia w działaniach.
Ile w tej chwili w Process Solutions pracuje osób?
Warto dodać, że w Process Solutions jest bardzo duża rotacja pracowników. Każdego miesiąca ktoś odchodzi i przychodzi
Czasem w 1 miesiącu odchodzi jedna, dwie osoby, czasem żadna - pojawiają się też kolejne. Nie do końca jestem pewien, czy można to nazwać dużą rotacją.
Raczej nie. Bo jedna, dwie osoby w miesiącu przy takim zatrudnieniu to nie jest dużo. Powiesz na jakich umowach przyjmują? Jako nowy pracownik dostanę od razu na czas określony czy okres próbny jest na zleceniu?
@Antoni może ja odpowiem - większość pracowników Process Solutions jest zatrudniana na podstawie umowy o pracę. Na zlecenie pracują studenci, którzy preferują taką formę rozliczenia. Wszyscy nowi pracownicy zatrudniani są na 3-mięsięczny okres próbny, a później umowa przechodzi w umowę na czas określony. Okres próbny obowiązuje przy UOP i zleceniu.
Jedna, dwie osoby w miesiącu przy takim zatrudnieniu to praktycznie 20% całego zespołu rocznie, jest to dość dużo. Szczególnie biorąc pod uwagę to, że niektóre grzyby siedzą tu 10 lat i nigdy się stąd nie rusza, bo nie mają szans na rynku.
Praca w Process Solutions jest przyjemnością. Miły, zgrany zespół, wysokie zarobki, wspierający przełożeni. Oczywiście żartuję. Absolutnie odradzam pracę w tej firmie. Atmosfera w biurze jest toksyczna. Na pierwszy rzut oka widać faworyzowanie niektórych pracowników. Wiele osób ucieka, bo nie daje rady psychicznie. Kadra kierownicza nie ma pojęcia o zarządzaniu ludźmi. Podejrzewam, że niedługo PS będzie musiał ograniczyć ilość klientów, bo nie będzie komu pracować. Chyba, że połowa firmy to będą studenci bez doświadczenia na stanowiskach asystenckich. Omijajcie szerokim łukiem!
Nie ogranicza liczby klientów, będą księgować źle, nie nadążać z zamknięciami, dopóki pomyłki i zaniedbania nie nagromadza się na tyle, że klient się zorientuje jaki (usunięte przez administratora) ma w księgach i poszuka innej drogi. 3/4 firmy wypełnione asystentami i wszechobecny bałagan to model biznesowy przyjęty przez tą niepoważna organizacje, ta firma nigdy nie powinna wyjść poza 30 osób.
Zdecydowanie nie polecam pracy w Process Solutions. To jedna z najgorszych firm, w której pracowałam. Po pierwsze, jest BARDZO duża rotacja pracowników. O czymś to świadczy, prawda? Na rozmowie rekrutacyjnej zapewne powiedzą Ci, że cały czas się rozwijają i to dlatego ciągle kogoś poszukują. Prawda jest taka, że dużo osób odchodzi po około roku. W dziale payrollu zwalniają się nawet po 3 miesiącach. Usłyszysz na pewno, że doceniają pracowników i często są awanse. Nie dowiesz się jednak, że podwyżki przy awansach są tak małe, że aż śmieszne. Kolejnym minusem jest system kontrolujący pracowników. Codziennie trzeba wpisywać co konkretnie się robiło i ile czasu to zajęło. Atmosfera też nie jest najlepsza, na każdym kroku słychać plotki i obgadywanie.
ej, nie wiem, czemu tutaj aż tak negatywnie ludzie komentują. Pracowałam w PS ponad rok - oceniam całkiem w porządku. Na plus benefity, "ludzkie" podejście do pracowników. Kasa taka sobie, ale podwyżki przy ocenach okresowych były. Odeszłam, bo dostałam lepszą ofertę, ale bez przesady, żeby tak trzeba było uciekać
Ta taka sobie kasa nie starczy nawet na to, żeby się utrzymać w Warszawie. Tak więc, o ile rodzice nie płacą Ci za mieszkanie to trzeba stąd uciekać, bo się nie będzie miało co jeść.
hmm utrzymać się w Warszawie przy wypłacie z ps byłam w stanie, bez hajsu od rodziców. Pamiętam, że rzeczywiście nie były to podwyżki rzędu 800zł, ale na prawdę nie było aż takiej biedy
No to chyba utrzymywałaś się razem z chłopakiem/partnerem, więc pisz od razu że pensja ok, ale raczej na waciki. Więcej niż 300 zł brutto na rok to tu ciężko wyszarpać.
Dajcie sobie spokój z tą firmą, nie dość że niczego się nie nauczycie, bo brakuje fachowców to jeszcze czeka was tak nieprzyjemna i sztuczna atmosfera, że aż robi się duszno. Nawet kawa z tymi ludźmi nie jest przyjemnością. Ludzie z zarządu duszą się w swoich pomyłkach, nieprofesjonalnym zachowaniu i przede wszystkim braku personelu. A rotacja jest bardzo duża. Chyba nigdy nie dorosną do poważnego biznesu. Lepiej poszukać pracy w innym korpo.
Brzmi to niefajnie. A długo tam wytrzymałeś? Miałeś chociaż normalną umowę o pracę czy zlecenie?
Na miejscu każdego kandydata zastanowiłbym się 2 razy czy to etyczne pracować dla węgierskiego kapitału wspierającego imperialistyczne zapędy Rosji.
Po pół roku pracy w tym miejscu mogę śmiało powiedzieć, że zostałam (usunięte przez administratora) Na rozmowie mówiono mi, że negatywne komentarze na goworku dotyczą jakiejś innej firmy, związanej z serwisem urządzeń. Jest to oczywiście nieprawda i potrzeba trochę czasu, żeby przekonać się, że wszystko to co tu jest napisane o biurze rachunkowym jest jak najbardziej zgodne z rzeczywistością.
Pomimo zapewnienia na rozmowie kwalifikacyjnej o odpowiedzi (pozytywnej lub negatywnej) w sprawie rozpatrzenia kandydatury w ciągu dwóch tygodni brak kontaktu nawet po miesiącu.
Czy w Process Solutions Sp. z o. o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Pracodawca raczej nie przewiduje takiej możliwości, jednakże PS stara się wychodzić naprzeciw potrzebom pracowników w trudnej sytuacji. Zawsze istnieje możliwość konsultacji takich spraw indywidualnie z działem HR :)
Pracodawca raczej nie przewiduje takiej możliwości, ponieważ ciężko te grosze podzielić na jakiekolwiek sensowne części. Trochę wstyd wprowadzać tak małe przelewy.
Przestań gadać głupoty, przecież każdy wie, że to nie jest żadna firma zatrudniająca serwisantów. Więc na stanowisku serwisanta można zarobić tu 0,00 brutto. Chyba że chodzi Ci o serwisanta ekspresu do kawy, ale w sumie nie wiem ile można zarobić na przeklinaniu procedury odkamieniania.
Duża rotacja pracowników, kadra zarządzająca nie interesuje się potrzebami pracowników, atmosfera nerwowa. Plus za benefity.
Kadra zarządzająca w tej firmie ma tak dużo słomy wystającej z butów, że aż dziwne, że są w stanie zarządzać czymś innym niż oborą. Wiocha i zaściankowość aż tańczy i śpiewa po open space, potrzeby pracowników nie są ważne, ważne żeby jako tako utrzymać to samo koryto przez kolejne 10 lat, dopóki Węgrzy się nie znudzą.
Polecam.
(usunięte przez administratora)
Raczej chyba nie jest to miejsce na tego typu komentarze. Nic nie wnosi na temat pracodawcy.
To proszę zgłosić ten komentarz jako niezgodny z regulaminem i na pewno zostanie usunięty. Nie Ty decydujesz gdzie, kiedy i na co jest akurat miejsce.
Czy w Process Solutions Sp. z o. o. są szkolenia zewnętrzne?
W PS organizowane sa szkolenia zewnętrzne - dla księgowych są to szkolenia przy okazji zmieniających się regulacji prawnych, lub z danych zakresów, które akurat w grupie przydają się do pracy nad klientem. Dodatkowo dla seniorów przygotowywane są szkolenia wspomagające zarządzanie zespołu - od umiejętnej komunikacji, przez efektywne zlecanie zadań i w razie potrzeby inne. Poboczne działy również mogą liczyć na szkolenia zewnętrzne.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Process Solutions Sp. z o. o.?
Polecam, świetne miejsce pracy
Czy Process Solutions Sp. z o. o. zatrudnia studentów?
Wiecie czy pakiet medyczny w firmie Process Solutions Sp. z o.o. obejmuje leczenie problemów z prostatą i nietrzymaniem moczu? Z racji wieku to dla mnie ważne jeżeli chodzi o wybór przyszłego pracodawcy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Process Solutions Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy Process Solutions Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Process Solutions Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 6 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!