brak logo

Greencore Sandwiches

Worksop

Opinie o Greencore Sandwiches

Olka 2016-07-02 21:26:13
czesc,

chodzi mi o chlopaka ktory pracuje jako Manager chyba na despatch... ma na imie Pawel.
Opalony , dobrze zbudowany, zawsze w koszuli.

Czy ktos cos wiecej wie na jego temat, moze jakis nr telefonu?

Pytalam ale ktos zyczliwy nie chcial mi dac numeru do niego ... a obraczki nie widzialam :)

1
ciekawa 2016-07-11 14:25:30
hej,
Mam kilka pytan odnosnie pracy przy produkcji kanapek? Jak ta praca dokladnie wyglada? Slyszalam ze jest to praca w chlodni? Podobno kanapki skaldane sa caly czas w chlodni i kazdy codziennie naklada ten sam produkt. Czy nie jest to nudne? Kolega mi mowil ze najlepiej dostac sie na pakowanie bo tam wszystko robi maszyna a my tylko patrzymy czy dobrze wszystko sie spakowalo? czy ktos mi powie jak ta cala produkcja wyglada.
3
milosc 2016-07-12 21:41:41
jezeli nie chcesz podejsc do niego wprost zobacz na facebboku ... on ma firme ktora robi kursy na wozki widlowe czy cos w tym stulu ( moj maz robil z nim kurs ). umow sie pod pretekstem kursu itd...

wiem ze kogos ma ale jak nie sprobujesz to sie nie dowiesz...

powodzenia
Robson 2016-08-03 17:59:38
a teraz cos ciekawego sie dzieje na dniowkach...:) macie jakieś nowosci;)
Gigi 2016-08-08 09:53:57
Stara panna na fejsie to nie ta sama baba co w rzeczywistosci. Ha ktokolwiek to wapno pozna to sie nie lada zdziwi heh.
LineGirl 2016-08-09 23:56:00
Cześć wszystkim, wie ktoś coś może o chłopaku z prepa dniówki.Pracuje na środku na magazynie odbiera towar. Fajny jest.Chciala bym coś się dowiedzieć o nim, chociażby imię. Pozdrawiam :)
moor 2016-08-11 23:16:37
jakieś romanse na nocce? :) podobno dużo nowych dziewczyn u was na nocceto prawda????
nocka 2016-08-14 17:43:44
nocki - słyszeliście ze ten pawel caly zdradza swoja zonke ?
Llol 2016-08-14 18:05:56
Z kim??l
Nocka 2016-08-14 19:36:49
Jakas brunetka tez z 2hali, widac ze nie szczesliwy to lata Pi kontach-mowa o tym wytatuowanym
josu 2016-08-14 22:12:09
a co to za brunetka?? w ogole sa jakies nowe dziewczyny??
Nocka 2016-08-14 22:49:40
A nie zauwazyles? I romanse kwitna tylko
Nocka 2016-08-21 15:31:36
O innych narazie nie wiem, głośno u mnie jest o tym [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wytatuowanym co struga pawiana ciagle
Llolik 2016-08-21 15:56:23
A jsk tam pan samochodzik x nowa angielska dziewczyna?zakochany?
zyczliwa 2016-08-21 21:15:34
milion razy ladniejsza ,bo naturalna,a nie jak jego ex,botoksy,powiekszone piersi itp.i przedewszystkim panna,a nie mezatka.
1
Lady 2016-08-22 00:54:46
O Kim mowa???
zyczliwa 2016-08-22 04:46:28
Ta Aneta co QA jest,ona dalej zdesperowana lata za nim. A on ma ja gdzies.Z tego co slyszalam,to ona ma 40 lat,a ta angielka okolo 20 lat.
Lady 2016-08-22 22:23:47
Ale on tez nie jest za młody.
zyczliwa 2016-08-22 22:32:46
9 lat mlodszy od niej.Ale to juz historia.
Lady 2016-08-23 07:43:22
Z nimi zawsze jest zabawa, predzej czy pozniej wroci do niej jak zawsze ;)
Booboo 2016-08-23 16:38:58
Witam jestem niedługo w Worksop. Słyszałem o polskiej restauracji z polskim jedzeniem. Polecacie?
5
lizka 2016-08-23 20:46:51
jakiemu Richardowi?na jakiej lince on pracuje?? ktory to jeszcze taki playboy jest? na tej 2giej hali?
Llol 2016-09-01 14:35:19
Co taka cisza???? Jak tam nocka hala 2?
kopernik 2016-09-22 01:54:32
jak tam panowie na nockach? :) slyszalem ze jest paru takich co bardzo lubią latac za dziewczynami :)))) a one wtedy radosne........ i romanse kwitna jak ta lala
Porter 2016-09-22 09:48:16
Witam ma ktoś może nr bezpośredni do HR w greencore z.gory dziękuję
Sebaa 2016-09-24 21:23:19
Mam pytanko tylko mnie nie linczujcie jakie są pytania miej więcej w test*ach pod zakład ??
Nocka 2016-10-20 07:32:51
Hej cos nowego na nockach 2?
1
Nocka 2016-10-20 07:33:18
Hej cos nowego na nockach 2?
xxx 2016-10-26 13:31:43
romanse oczywiscie na 2 )
Nocka 2016-10-26 20:36:40
Cos wiadomo, kto z Kim ??
nocka 2016-10-27 18:39:36
o kogo ci chodzi konkretne??
Nocka 2016-10-27 21:23:31
Czyste pytanie kto z kim
xxx 2016-11-01 13:54:47
jakim???
xxx 2016-11-05 14:26:52
z kim ta roksana??
1
Pino 2016-11-15 14:23:48
Heja co tam na nockach?jakies nowe milosci
Lepszy 2016-11-21 16:10:29
Irytują mnie ludzie którzy żyją na benefitach i mieszkają w socjalu a panosza się jacy to oni są prestizowi i w jakich to luksusach żyją. Tępe paly.
Inna 2016-11-21 23:24:11
Nio np. Taki mirek z linki 7 lata jego zona go zostawila z dzieckiem jest w pl
niki 2016-12-13 14:16:20
Nie wiem jak na nockach ale na dniowkach pani z ambitions sobie ładnie romansuje...
Tu niby ślub a jednak ciągnie do flirtowania i innego. ..
3
Night 2016-12-13 15:45:02
Na nocach to samo lataja za nowymi facetami tylko sie pokaze jakis nowy . A ten jej "narzyczony " widac ze jedna wajzorka mu za malo .
nocka 2016-12-14 12:45:22
o kim mowa??????
Pino 2016-12-15 12:40:29
Co tam na nockach kto z kim?
O 2016-12-15 18:28:52
A ten z dredami wolny?;)
4
niki 2016-12-19 12:02:22
Było trzeba zobaczyć jak się przylizala z gościem na imprezie w piątek ... jak jej facet wyszedł z klubu na chwile ...
2
taka 2016-12-21 14:03:23
Serce boli kiedy widzi sie tylu nieszczesliwych ludzi. Wiekszosc z nas przyleciala do Anglii w poszukiwaniu lepszego zycia, szczescia i milosci, a tymczasem szerzymy tutaj mnostwo nienawisci, bzdur i oszczerwst. Mi jest zal takich ludzi, bo to swiadczy tylko i wylacznie o jednym. Sa nieszczesliwi. Fakt, ze ktos ma lepiej od nich, doprowadza ich do szalu, a wiec 'sieja ferment', aby karmic sie czyims nieszczesciem. Moze nadejdzie czas, ze wkroczycie na sciezke szczescia, tego wam zycze. Pozdzrawiam. :)
2
kasablanak 2016-12-21 14:12:41
ejjjj dziewczyna z prepa z dnowki w okularach. ktos cos? wolna zajeta?
Pino 2017-01-06 23:38:51
Co slychac u adriana? Tzw pana samochodzika
1
hfukyfu 2017-01-08 20:41:45
ktoś wie coś o Dagmarze z nocek z 2 hali z 11 ?
taka blondynka była teraz jest ruda. zawsze z koleżanką chodzi i ma tatuaże
niska taka i na młodą wygląda.
samochodzik wczesniej za nią latał i podgadywał
ktoś coś wie ???? wolna ???
albo więcej informacji na temat tej ślicznotki ????
3
Przem 2017-01-08 23:27:04
Nie bierz sie za nia ona kazdego goscia splawia albo bierze se tylko na chwile ladna ale to taka niedostepna suczka
1
Pino 2017-01-09 09:36:38
Przem a kogo ona tam na 2hali miala?
niewyzyty 2017-01-18 14:02:39
a jest jakas na dniowkach co daje ?
Zostaw swoją opinię o Greencore Sandwiches - Worksop
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Greencore Sandwiches