Opinie o Limango Polska Sp. z o.o.
Limango to miejsce dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą i szukają sposobu jak to osiągnąć. Firma stawia na ludzi młodych, nie przywiązuje dużej wagi do kierunku ukończonych studiów (poza stanowiskami specjalistów), raczej na osobowość, doświadczenie i chęć do pracy. Płaska struktura organizacyjna, atmosfera współpracy (a nie rywalizacji), wiele eventów integracyjnych oraz benefity. Firma cały czas jeszcze stara się nie być korporacją, zachowuje świeżość startupu, ale w obrębie procesów, które ułatwiają codzienne funkcjonowania i współpracę na open space:) Wiele stanowisk dla osób tuż po, lub jeszcze w trakcie studiów, które chcą poznać branżę e-commerce od podszewki i znaleźć swoją życiową drogę. Dla pracowników z dłuższym stażem możliwość awansu i rozwoju specjalistycznych kompetencji. Praca jest dynamiczna, zróżnicowana i wymaga dużej dozy samodzielności. 5/6, zgodnie z maksymą "jest dobrze, ale..." oraz "zawsze może być jeszcze lepiej".
czy na stanowisko specjlisty obsługi klienta ma szanse dostać się ktoś starszy niz 30-35 lat?
Pracowałam w Limango prawie przez 3 lata i była to moja druga poważna praca. Plusy: - szybki i jasny proces rekrutacji (przynajmniej w moim przypadku) – nie czekałam długo ani na odzew, ani na odpowiedź, czy dostałam pracę, wszystko przebiegało sprawnie. - bardzo fajna atmosfera (w czasie pracy i po). - przez większość czasu nie ma „spiny” – bardzo rzadko zabiera się pracę do domu, a jeżeli dobrze się rozplanuje zadania, to nie ma potrzeby siedzenia po godzinach. Jest czas na rozmowy, na kawę, lunch – nie ma tu rozliczania z każdej minuty, praca ma zostać wykonana i tyle. Wiadomo, że czasami w piątki lub przed Świętami trzeba zrobić więcej, ale zazwyczaj człowiek się nie stresuje. - integracje – wigilie firmowe, prezentacje kwartalne, wyjazdy zimowe, wspólne wyjście po pracy – nigdy nie ma z tym problemu i zawsze znajdą się chętni. - drobne benefity (owoce, kawa, darmowe lekcje języka, Enelmed, Multisport). - wypłaty są zawsze na czas. - możliwość pracy zdalnej i elastyczne godziny pracy, które naprawdę sporo ułatwiają. - dobre podejście w zakresie ewentualnych błędów, nauki – ani razu nie zdarzyło mi się, żebym nie otrzymała pomocy, żeby ktoś mi czegoś nie wytłumaczył. W Limango ważna jest wzajemna pomoc i to widać. Minusy: - czasami panuje lekki chaos organizacyjny – często praca uzależniona jest od wielu osób z różnych działów, przez co zdarza się, że trzeba czekać na coś, aby móc ukonczyć swoją pracę. - wynagrodzenia - to jest niestety coś, co zmusiło mnie do szukania nowej pracy. Wiadmo, że jest to zależne od doświadczenia oraz stanowiska, jednak przez te niemal 3 lata moje wynagrodzenie wzrosło bardzo nieznacznie. Perspektywy na negocjacje lub już na wzrost wyngrodzeń były niewielkie (w czasie gdy tam pracowałam).
Dziękujemy za Twoją opinię! Bardzo cieszymy się, że z nami pracowałaś i że zwróciłaś uwagę na tak wiele pozytywnych elementów, które tworzą naszą firmę. Wspomniałaś, że to Twoja druga praca, tym bardziej cieszymy się, że tak wiele rzeczy oceniasz tak wysoko. W Limango z jednej strony stawiamy na samodzielność, a z drugiej rozwijamy umiejętność pracy zespołowej, dlatego mamy nadzieję, że pozwoli nam to systematycznie ulepszać procesy współpracy, również międzydziałowej. Co do wynagrodzeń, pomimo iż nie jesteśmy jeszcze w stanie konkurować z dużymi korporacjami (choć nasze wynagrodzenia rosną rok do roku), mamy nadzieję, że zarówno Ty jak i pozostali pracownicy doceniają uczciwe warunki zatrudnienia, stabilność i wiarygodność (w postaci chociażby wspomnianych przez Ciebie terminowych wypłat, sprawnego procesu rekrutacji czy dodatkowych benefitów). Życzymy Ci wszystkiego dobrego i samych sukcesów w dalszej pracy zawodowej.
Do Limango dostałam się dzięki stażom organizowanym przez uczelnię. Byłam na normalnej rozmowie kwalifikacyjnej, która była przeprowadzona w bardzo miłej atmosferze. Staż odbywałam w dziale CS, gdzie stosunek dziewczyn do siebie nawzajem jest naprawdę super. Można porozmawiać i się pośmiać. Byłam traktowana jak każdy inny pracownik, nie czułam się "typową" stażystką typu przynieś, wynieś, pozamiataj. W firmie ogólnie panuje bardzo fajna atmosfera, ludzie są młodzi i pozytywnie nastawieni. Fajne akcje typu mikołajki, dzień chłopaka, wigilia firmowa itp. Po stażu dostałam propozycję dalszej współpracy, która nie trwała niestety zbyt długo z powodu siły wyższej. Jeśli ktoś chce pracować w miłej, przyjacielskiej atmosferze i bez stresu to polecam to miejsce. Mi osobiście żal było odchodzić :)
Retail Strategy Manager w ogłoszeniu ma wpisaną rekrutację w formie zdalnej. Czy jest tu ktoś kto może brał w takiej udział i by wstępnie ją opisał? Czy występuje część techniczna? Jeśli tak to w jakiej formie?
Dziekujemy za Twoje pytanie :) Cały proces rekrutacji odbywa się w formie zdalnej. Pierwsza rozmowa jest z naszym zespołem rekrutacyjnym, natomiast druga i trzecia przeprowadzane są w języku angielskim z osobami reprezentującymi oddział niemiecki. Nie przewidujemy rozmowy technicznej, jednak warto przygotować się na pytania związane z twoim doswiadczeniem w obszarze retailu, moga pojawic sie zagadnienia zwiazane z rachunkiem zysków i strat oraz wpływem niektórych wskaźników KPI na marżę kontrybucji :) Powodzenia!
Bdb oceniam proces rekrutacyjny. Pani prowadząca proces była pomocna i odpowiadala z konkretną wiedzą na moje pytania. Choc nie dostałam pracy, miło wspominam atmosferę
Hejka, za niedługo mam zamiar aplikować na Junior Customer Service Specialist’ę. Możliwe, że rozmowa dotyczyła też tego stanowiska? Zdradzisz jakie mniej więcej pytania były zadawane? I kiedy tak w ogóle dostałaś feedback. Od razu po?
Aplikowałam na Junior Process Coordinator. Pytano mnie głównie o moje doświadczenie, rozmowa przebiegała w miłej atmosferze. Feedback otrzymałam po tygodniu, więc w miarę szybko
Dzień dobry. ;) czy byłaby szansa na określenie widełek płacowych dla Senior Purchasing Managera? Jest to jedna z aktualnych ofert, w której ich nie podano a to właśnie praca na tym stanowisku wstępnie mnie interesuje. może jest tu ktoś kto był już na rozmowie i by ją opisał?
Dzień dobry! :) Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy na stanowisku Senior Purchasing Managera. Wynagrodzenie dostosowujemy indywidualnie do Państwa doświadczenia, umiejętności i oczekiwań. Proces rekrutacji składa się z trzech etapów. Rozpoczynamy od 30-minutowej rozmowy zapoznawczej, podczas której przedstawiamy naszą firmę oraz omawiamy szczegóły związane ze stanowiskiem. Następnie przewidziana jest rozmowa z kierownikiem działu, do którego aplikujesz, co pozwoli Ci bliżej poznać specyfikę pracy i wymagania. Ostatnim etapem będzie rozmowa z dyrektorem, która jest kluczowym momentem podjęcia decyzji. Zachecamy do aplikowania Pozdrawiamy, Zespół Limango
Czy praca w Limango jest na tyle elastyczna by student dzienny mógł dostosować liczbe godzin do swojego planu? I czy jest limit godzin które trzeba wypracować w miesiącu?
Dziekujemy za Twoje pytanie. W Limango staramy się być elastyczni w kwestii harmonogramu pracy, szczególnie dla studentów dziennych. Dlatego też, jeśli jesteś studentem i szukasz pracy, możemy dostosować liczbę godzin do twojego planu zajęć. Co więcej, nie ma stałego limitu godzin, które trzeba wypracować w miesiącu - wszystko zależy od konkretnego stanowiska i potrzeb działu. Pozdrawiamy, Zespół Limango
Bardzo profesjonalne podejście do rekrutacji, był ustalony termin spotkania szkoda, że nikt z osób rekrutującej się nie zjawił. Zero jakiejkolwiek odpowiedzi i informacji o wysłaniu zapytania o spotkaniu. Nie polecam
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam, w ofercie na stanowisko Junior Customer Service Specialist faktycznie już jak wspomniano w samym tytule została wskazana praca zdalna. zastanawiam się przy tym jak to wygląda względem formy umowy i udostępniana ewentualnego sprzętu do domu. jeśli ktoś wybierze zlecenie to na co może liczyć?
Dziekujemy za twoje pytanie. W przypadku pracy zdalnej, zarówno sprzęt, jak i dokumenty są wysyłane na adres zamieszkania wskazany przez kandydata. Pozdrawiamy, Zespół Limango
Dzień dobry. Czy oferta pracy Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta jest wciąż aktualna? I czy preferują Państwo pracę zdalną?
Dzien Dobry :) Aktualnie prowadzimy rozmowy rekrutacyjne, a nasz proces uwzględnia możliwość pracy zdalnej. Pozdrawiamy, Zespół Limango
Witam, jak teraz jest dostępna oferta dla Administratora Systemu to zostało w niej wskazane, że można pracować stacjonarnie lub hybrydowo. W opisie podkreślono, że istnieje możliwość „częściowej pracy zdalnej” na ile „częściowa” mogłaby być? Ile dni w tygodniu maksymalnie? Jestem po prostu spoza Wrocławia i nie wiem na ile dam rade stale dojeżdżać
Praca jest hybrydowa, nasi pracownicy mają możliwość wyboru między pracą zdalną a pracą w biurze. Liczba dni, które pracownicy spędzają w biurze lub pracują zdalnie, jest dostosowywana wewnątrz zespołu, zgodnie z potrzebami projektów oraz preferencjami pracowników Pozdrawiamy, Zespół Limango
Dzień dobry. : ) widziałem, z wczoraj pojawiła się oferta dla Scrum Product Owner’a będę aplikował ale otuchy dodałyby mi opinie względem procesu rekrutacyjnego ale też ogólnie już samej współpracy. moje doświadczenie jest już ponad trzyletnie, ale czy czymś tutaj mogę się zaskoczyć?
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą na stanowisko Scrum Product Owner. Cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu. W trakcie procesu możesz spodziewać się zarówno etapów oceniających Twoje doświadczenie, umiejętności, jak i kwalifikacji. Należy przygotować się również na rozmowę techniczną, w trakcie której będziesz miał możliwość wykazania się w praktycznych aspektach związanych z rolą Scrum Product Ownera. Nie stresuj się zbytnio - po prostu bądź sobą! :)
Cześć, pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Junior Customer Service Specialist. W związku z wszystkimi opiniami jakie się tu pojawiają mam kilka pytań. Widełki płacowe? Godziny pracy oraz dni tygodnia? Czy na tym stanowisku obecnie jest możliwość 100% pracy zdalnej? Parking dla pracowników- jest w ogóle coś takiego? I czy w ogóle jest szansa na zatrudnienie osoby 35+ ??? Jaka atmosfera w pracy- czy współpracownicy sa pomocni? Przyznam szczerze, że nie interesują mnie "owocowe" dni tygodnia ani imprezy firmowe tylko stabilna praca w przyjaznym klimacie. Nie wiem, czy jest sens składać Cv, dlatego proszę o informacje.
Dziękujemy za zainteresowanie stanowiskiem Junior Customer Service Specialist oraz za Twoje pytania dotyczace procesu. W kwestii widełek płacowych oraz godzin pracy, zawsze staramy się dostosować je do potrzeb i preferencji naszych pracowników, dlatego omawiamy je indywidualnie w trakcie procesu rekrutacyjnego. Jeśli chodzi o pracę zdalną, tak, istnieje możliwość 100% pracy w trybie zdalnym. Naszym priorytetem jest stworzenie przyjaznego i wspierającego środowiska, w którym wszyscy pracownicy czują się komfortowo i docenieni. Nie ma dla nas znaczenia wiek,mamy pracownikow w roznym przedziale wiekowym. Liczy się dla nas kompetencja i zaangażowanie. Zachęcamy do przesłania CV i dołączenia do naszego zespołu!
@Pracodawca Dziękuję za odpowiedź. Czy macie parking dla pracowników? Znajdujecie się w miejscu fajnym dla osób, które mogą się przemieszczać MPK (centrum miasta), gorzej dla kogoś, kto musi dojechać autem.
Cześć, chce wstępnie przyjść na młodszego specjalistę ds. helpdesku. Doświadczenia nie mam jeszcze praktycznie wcale a przynajmniej nie komercyjnego. Wiem po opisie ze go nie wymagają. Po pierwsze macie porady co do rozmowy? co się na niej dzieje, co konkretnie sprawdzają?
Dziekujemy za zainteresowanie udzialem w procesie na stanowisko Junior Helpdesk Specialist. W przypadku braku doświadczenia, warto podkreślić podczas rozmowy swoje umiejętności miękkie, takie jak komunikatywność i chęć nauki. W trakcie rozmowy rekrutacyjnej warto zaprezentowac Twoje podejście do rozwiązywania problemów, umiejętności komunikacyjne oraz znajomość podstawowych zagadnień związanych z obszarem helpdesku oraz zainteresowania technologiami. Trzymamy kciuki! Zespol Limango
@@Pracodawca Jako kandydat, który miał przyjemność uczestniczyć w waszym procesie rekrutacyjnym, chciałbym podzielić się swoją pozytywną opinią na temat waszej firmy. Wasz proces rekrutacyjny był bardzo dobrze przeprowadzony i pozostawił we mnie bardzo dobre wrażenie. Każdy krok procesu był starannie przemyślany i klarownie komunikowany, co sprawiło, że czułem się zaangażowany i zrozumiany przez cały czas. Wasze podejście do kandydatów było bardzo pozytywne i wspierające, co zdecydowanie ułatwiło mi przejście przez etapy rekrutacji.
Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Cieszymy się, że nasze starania są doceniane. Naszym celem zawsze jest zapewnienie profesjonalnej i przyjemnej atmosfery podczas każdego procesu. Jeszcze raz dziękujemy za wsparcie i zaufanie! Pozdrawiamy Zespol Limango :)
Kandydowałam na stanowisko Experienced Buying Assistant. Odbyłam dwa etapy rozmowy rekrutacyjnej. Każda rozmowa była przeprowadzona w bardzo miłej atmosferze i profesjonalnie. Na ostatniej rozmowie powiedziano mi, że zostanę poinformowana o decyzji, jaka by ona nie była, został podany rownież dzień odpowiedzi. Niestety dwa tygodnie minęły, termin dawno upłynął, a wiadomości brak. Co więcej, do tej pory świetny kontakt mailowy z panią z zespołu rekrutacyjnego został urwany - po nie otrzymaniu wiadomości z decyzją, sama postanowiłam zapytać o status mojej kandydatury, niestety nie doczekałam się odpowiedzi. Moim zdaniem bardzo nieprofesjonalne podejście. Na takim etapie procesu rekrutacyjnego miło by było dostać odpowiedź z decyzją, jakakolwiek by ona nie była, zwłaszcza że zostało to zadeklarowane. Niestety wpłynęło to negatywnie na moje odczucia związane z procesem rekrutacji.
Wiecie, czy Limango Polska Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Dużo opinii tutaj jest cząstkowych lub w dużej mierze nieaktualnych, więc postanowiłem dorzucić swoje trzy grosze, to wszystko podparte jest na moich doświadczeniach tu i osób mi znajomych. Dla osób, które są na finiszu studiów lub świeżo po, limango będzie bardzo fajną opcją - praca raczej nie jest stresująca, atmosfera przyjazna, wszystkiego się uczysz po kolei (no, inną kwestią jest jak są te szkolenia przeprowadzane i przez jakie osoby - często takie, które świeżo zostały zatrudnione i same niewiele wiedzą. Dlaczego? Bo zwyczajnie osoby, które mają troche większe doświadczenie uciekają z firmy), ale ok - zmierzam do tego, że jest czas na wdrożenie generalnie. Większość działów oferuje minimum pracę hybrydową, czasem 100% zdalnie, ale to trzeba dopytywać, dostaje się służbowego laptopa, w zależności od działu również telefon (ale to rzadkość). Odnosząc się do komentarzy ponizej - tak, trzeba mieć na swoim prywatnym telefonie zainstalowaną aplikacje microsoft authenticator potrzebną czasami do logowania przy pracy zdalnej, ale to akurat nie jest praktyka stosowana wyłącznie przez limango niestety, poza tym nic więcej nie jest wymagane. Jeśli chodzi o proces rekrutacji - gdy ja się przyjmowałem to rekrutacją zajmowała się strona niemiecka, pozniej dla prawie wszystkich dzialow rekrutacje przejęły osoby z polski (a uściślając osoby ze wschodu wspomniane wcześniej...) i z tego co wiem jakość procesu znacznie spadła, ja swój proces rekrutacji mogę z perspektywy czasu ocenić jako bardzo sprawny i zorganizowany - 2 etapy po niemieckiej stronie z niemiecką rekruterką i na końcu rozmowa z leaderami swojego działu. Jeśli chodzi o samą pracę to z czasem staje się bardzo monotonna i powtarzalna, ale najbardziej drażniąca jest organizacja pracy, chaos. Przez ogromną rotację osób panuje ciągłe zamieszanie, zmiana zadań, brak ścisłego kontrolowania kto jak wywiązuje się ze swoich zadań przez co często zdarza się, że pewne osoby są zawalone pracą na okrągło, a niektóre 3/4 dnia spędzają na popijaniu kawki i plotach w kuchni... No właśnie, ale skąd bierze się tak ogromna rotacja? Pewnie już się domyślacie - wynagrodzenie. Te niestety w zasadzie dla każdego działu jest ZNACZNIE poniżej stawki rynkowej, podwyżki roczne są żałosne.. Można mówić o dobrej atmosferze, owocowych poniedziałkach, ale koniec końców zderzamy się z cenami, rachunkami które trzeba zapłacić. W limango jakby o tym zapominali, a niemiecka strona traktuje polską gorzej niż tylko tanią siłe roboczą. Z tego też powodu doświadczone osoby, które faktycznie robiły dobrą robotę jedna po drugiej odchodzą z firmy, a zastępują je młodziutkie osoby często jeszcze na studiach. Uważam, że limango mogłoby być znacznie dalej niz jest dzisiaj, gdyby chociaż trochę starano się docenić starych pracowników, a tak gdy coś zaczyna działać to zaraz się sypie bo osoby które ciągnęły temat uciekają, a nowe nic jeszcze nie potrafią, przez to firma stoi w miejscu. Podsumowując - polecam limango dla osób kończących studia lub świeżo po, szukających fajnego, niestresującego miejsca do wejścia na rynek pracy w swoim zawodzie, które są w stanie zaakceptować niskie wynagrodzenia. Jeśli jednak jesteś specjalistą i liczysz na rozwój i docenienie - omijaj szerokim łukiem. Samemu limango życzę jednak wszystkiego dobrego, a osobom na górze pójscia po rozum do głowy i zmiany filozofii firmy, ale to chyba mrzonki.
A czemu telefony nie wchodzą w górę jeśli laptopy są nawet oferowane? Będzie opcja żeby w przyszłości je wprowadzić? I co to za aplikacje, czy one mogą przeszkadzać w prywatnym użytkowaniu? Na każdym stanowisku tak trzeba?
Tez czekam właśnie aż ktoś odpowie na to zapytanie względem pracy zdalnej. Jeśli już ta kwestia zostanie rozwiązana to możecie odnieść się do atmosfery i ogólnych integracji? Czy pracownicy o nie dbają?
Czy można pracować 100% zdalnie na Juniora BC?
czyli już ktoś był na rozmowie na Juniora BC? Więcej osób miało problem z feedbackiem? Opisałby ktoś szerzej to zadanie? Czego konkretnie można na nim się spodziewać? Wpasowuje się w wymogi i chyba i tak zaryzykuje o ile ktoś kto niedawno się wdrożył opisze mi czy warto? jak pierwszy miesiąc wygląda?
Czy w Limango Polska Sp. z o.o. pracuje się na open space?
Kandydowałem na stanowisko w Business Controllingu. Procedura wyglądała w moim przypadku następująco: 1) Złożenie CV i szybka odpowiedź zwrotna. 2) Zadanie rekrutacyjne przed jakąkolwiek rozmową, tutaj brak preferencji i większych szczegółów, zadanie bardzo czasochłonne (do kilkunastu godzin pracy), z treścią pozwalająca na ciągłe dodawanie czegoś nowego, brak podanych terminów dotyczących realizacji zadania. 3) Potwierdzenie otrzymania zadania. 4) Moje dalsze informacje i sugestie dotyczące zadania 5) Odrzucenie poprzez wiadomość generowaną automatycznie i wklejaną każdemu, zero jakiegokolwiek feedbacku. 6) Moja prośba o feedback, zero odzewu (usunięte przez administratora) Osobiście uważam taką formę za jedną z najbardziej podłych i bezczelnych, jeżeli firma prezentuje i wymaga realizacji czasochłonnych zadań otwartych, to wypadałoby chociaż odpisać osobiście kandydatowi który marnuje niepotrzebnie swój czas. Niestety bardzo negatywna opinia, mimo że cały proces przebiegał dość sprawnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Limango Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Limango Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Limango Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 3 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Limango Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Limango Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.