Opinie o Torimpex Trade sp. z.o.o.
Od pewnego czasu mamy razem z moim mężem przyjemność być obsługiwani przez sympatyczną zawsze uśmiechniętą Panią Agnieszkę w sklepie przy ulicy Ligii polskiej, życzliwość uśmiech pomoc tej Pani jest nie do opisania. Jako jedyna traktuje każdego klienta indywidualnie. Jako klienci zawsze czujemy się dopieszczeni i zaopiekowani pod każdym aspektem. Pani bez różnicy czy jest na kasie , dziale mięsnym , cukierniczym układa warzywa czy sprząta zawsze jest uśmiechnięta i przyjazna nie traktuje klienta jak intruza co niestety wielu Państwa pracowników ma w zwyczaju. Dzięki takim osobą jak Pani Agnieszka zakupy robi się z pełną przyjemnością aż chce się przychodzic do takiego sklepu gdzie obsługa jest na tak wysokim poziomie jak ta Pani!
Bardzo dziękujemy za tak miły komentarz. Jest to wspaniała motywacja do dalszej pracy. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy oczywiście ponownie :)
Nie wiem już kogo pytać, ale gdzie się podziały wędliny Niewieścina u Państwa w sklepach??? Ta przepyszna Pasztetowa, którą uwielbiają moje dzieci na śniadanie i rewelacyjna Szynka dziadka??? Objechałam prawie wszystkie Torimpexy i nie ma nic na żadnym sklepie już od jakiegoś czasu szkoda, jestem załamana, bo zawsze kupowałam do tego świeże bułeczki i pomidorka. Teraz chyba będę musiała iść do sklepu firmowego. Nie chciałabym rezygnować z zakupów w waszym sklepie, bo jest mi po drodze i zawsze miła atmosfera. Czy będzie możliwość jeszcze zakupu tej Pysznej pasztetowej i szynki dziadka??? Zróbcie coś z tym!!! Stała klientka
Witam ! jest w tej chwili godzina 7.20. Dlaczego o tej godzinie w sklepie Torimpexu przy ul. Głowackiego nie ma bułek ? Chodzi mi o bułki najzwyklejsze. Rozumiem że bułki pieczone w sklepie potrzebują czasu, bo to sam piec trzeba nagrzać a i samo pieczenie też wymaga czasu. Panie w sklepie są od godziny 5 . Czy przez 2,5 godziny naprawdę nie ma czasu aby włączyć piec ? to nie wymaga więcej jak 5 sekund. Po za tym proszę zwrócić uwagę obsłudze aby bułki były naprawdę wypieczone bo często się zdarza że w środku po prostu czuć surowe ciasto. Klient
Dzień dobry. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Przekażemy informację kierownikowi sklepu i na pewno zwrócimy uwagę na opisany problem. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy ponownie
Często zaopatruję się w produkty tego sklepu i powiem, że panuje tam pozytywna atmosfera mianowicie klient- pracownik, towar może i troszkę droższy ale to jest sprawa konkurencyjności. Opinia moja dotyczy sklepu przy ul. Wojska Polskiego /kwadrat/. Wszystkie panie tam pracujące są miłe i udzielają wszechstronnej pomocy na temat związany z towarem. Szczególnie na pozytyw w tej mierze zasługuje Pani Brygida zatrudniona w stoisku mięso-wędliny. Inne panie również jak tylko potrzeba z uśmiechem udzielają właściwych informacji zainteresowanym klientom. Polecam serdecznie ten sklep - Stanisław Olejniczak
Witam jestem klientem na ulicy Jesmanowicza w tym sklepie jest wieczny problem z kolejkami Jeżeli się poprosi o zawołanie kasjera to panie widzą w tym wielki problem Dziś np była kolejka pod sama lodówkę z działu mięsnego grzeznie poprosiłam żeby pani zawołała na kasę kogoś po czym ona stwierdziła że nie ma kto przyjść. A na zapleczu były 2 panie kierownik plus pani która zeszła z działu mięsnego. Piszę bo problem kolejek w tym sklepie jest notoryczny nikt nie przychodzi sobie postać bo nie ma co w domu zrobić
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za komentarz. Postaramy się poprawić sytuację obsługi klienta w sklepie na Jeśmanowicza. Zaznaczamy też, że w niedalekiej przyszłości zostaną zamontowane kasy samoobsługowe, które pozwolą skrócić czas oczekiwania w kolejkach. Pozdrawiamy serdecznie
Witam , może co klienci tu piszą może nie wiedzą jak się tam pracuje to jest jakiś horror bo ktoś kto chce pracować i się stara zostaje opierdal od kierownictwa a pracownicy są nie mili a najbardziej Pani Asia z na polowego bardzo nie polecam tej pracy na Dziewulskiego 23 , bo jak ktoś się stara zostaje opieprz od kierownictwa i pracownikach zastanówcie czy chcecie tam pracować w chorej atmosferze pozdrawiam
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za opinie. Atmosfera w pracy jest dla nas bardzo istotna, a tworzymy zespoły już od ponad 30 lat. Na pewno przyjrzymy się opisanej sytuacji. Możemy pochwalić się, że ponad połowa pracowników pracuje z nami ponad 5 lat ponieważ jesteśmy stabilnym i rozpoznawalnym pracodawcą. Pozdrawiamy serdecznie
Mieszkam na Dziewulskiego od ponad 35lat jestem częstym klientem i zawsze jest super miłe panie aczkolwiek ciężko pracują dlatego my kupujący powinniśmy oddać szacunek jeżeli coś nie tak wystarczy zachować kulturę
Bardzo dziękujemy za miłe słowa. Taka wiadomość jest mobilizacja dla dalszej ciężkiej pracy. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy ponownie - zespół Torimpex
Witam , jestem bardzo poruszona zachowaniem kasjerki, która w bardzo brzydki sposób zwracała uwage innemu kasjerowi (zachowywała się jakby była kierownikem) choć nawet kierownik jak i każdy powinien mieć szacunek do 2 osoby. A tym bardziej nie zwracać uwagę przy innych . Mam nadzieję, że więcej nie będę świadkiem takich rzeczy i będę przeprowadzone rozmowy wewnętrzne. Nie pozdrawiam.
Dziękujemy za komentarz. Postaramy się wyciągnąć wnioski i postaramy się podnieść standard obsługi klienta żeby takie sytuacje nie miały już miejsca. Czy możemy prosić o informacje kiedy i w którym sklepie miała miejsce taka sytuacja? Pozdrawiamy serdecznie
Czyżby tak zabolał mój komentarz, że tak szybko go usunęliście?
Jak dużo osób pracuje w Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Dzień dobry, w firmie Torimpex pracuje około 200 osób w chwili obecnej. Pozdrawiamy serdecznie
@torimpex napewno będę jestem codziennie i uwielbiam robić u Was zakuy ????
Bardzo dziękujemy za miłe słowa. Jest to motywacja dla całego zespołu dla dalszej pracy. Pozdrawiamy serdecznie :)
Jak już kiedyś wspomniałem jestem klientem przy ul Kaliskiego. Chodziłem tam zawsze z chęcią...a od czasu kiedy zobaczyłem Pania Dominikę bywałem tam nawet 2 razy dziennie . Jednak od jakiegoś czasu widzę te Pania wyrywkowo. Zawsze zajęta zawsze z towarem lecz nigdy nie pozbawiona uśmiechu który widać w tych czarnych oczach. Ta Pani to przykład dla innych Pan . Zawsze pomocna miła. Jestem oczarowany. Taki pracownik mógłby znaleźć pracę wszędzie a jest z Wami. Doceńcie to i nakarzcie innym pania być taka osoba jak Pani Dominika. Nie są to moje słowa tylko. Jej skromność czystość i to z jakim podejściem podchodzi do klienta i koleżanek (bo słychać jak się odnosi ) to naprawdę nie lada wyzwanie w takim zawodzie i z takimi pracownicami...bo niektóre z Pan zwolniłbym e trybie natychmiastowym
W imieniu całego zespołu bardzo dziękujemy za pochlebne słowa skierowane do Pani Dominiki. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy ponownie :)
We wtorek kupiłam w sklepie na Dziewulskiego fileta z piersi kurczaka, którego musiałam wyrzucić. Filet rozłaził się w palcach i zrobiła się z niego jakaś mazia. Ostatnio zauważyłam, że mięso u Państwa w sklepie często jest odmrażane np. mielicie mięso jeszcze nie do końca odmrożone. Szkoda, że takiej informacji nie ma umieszczonej w widocznym miejscu bo ktoś mógłby chcieć zamrozić mielone surowe . Ponowne mrożenie mięsa nie jest wskazane dla zdrowia.
Dzień dobry, Dziękujemy za komentarz natomiast możemy z całą stanowczością poinformować, że mięso sprzedawane w naszych lądach mięsnych nie jest przez nas mrożone. Firma Torimpex sprzedaje produkty mięsne w lądach tradycyjnych od ponad 30 lat. Sprzedajemy produkty od lokalnych dostawców, a sprzedawane mięso w naszych sklepach jest wyłącznie sprawdzonego polskiego pochodzenia. Pozdrawiamy serdecznie
Kupuję produkty w Torimpex na ul .Dziewulskiego. Stoisko mięsne jest najgorzej zorganizowanym stoiskiem. Co sie dzieje,że o każdej porze obsługuje tylko jedna osoba ,ponieważ druga albo coś układa,albo donosi wędlinę,której jest w dostatku nie zważając,że jest długa kolejka,tak dzieje się codziennie o każdej godzinie,a popołudniami w szczególności. Czy nie ma kogoś pilnującego tego miejsca? Kobiety tam pracujące od wielu lat wykorzystują młode a same czyszczą maszyny do krojenia o godz 17!!!!!!!!!! Coś nieprawdopodobnego. Proszę z tym zrobić porządek.
Dziękujemy za komentarz. Jako firma z ponad trzydziestoletnim stażem możemy zapewnić, że obsługa klienta jest dla nas kluczowym elementem dlatego na pewno przyjrzymy się zaistniałej sytuacji. Zapewniamy również, że postaramy się wyciągnąć wnioski i poprawić jakość obsługi. Pozdrawiamy serdecznie
Zgadzam się z opinia po części tylko . Akurat zła organizacja pracy w tym sklepie to nie wina Pan pracujących a tylko kierownictwa . Jestem w rym sklepie codziennie i widzę co się dzieje . Ostatnio na zmianie policzyłam 7 dziewczyn . 7 na zmianie na mięso kasy pieczywo i ser plus dokładanie towaru. To jest kpina . Nie raz stoję w kolejkach i spędzam w rym sklepie ponad pół godziny a na sali wykładają towar dwie osoby zamiast podejść i „rozwalić „ kolejki na mięsie i pieczywie . To nie wina pracowników , dziwie się tym kobietom ze jeszcze ram pracują za takie traktowanie i takie pieniądze Stała klientka Magda Murawska ( pisze nazwisko aby dyrekcja nie pomyślała ze ro któraś z pracownic )
Myślę, że pani Karolina powinna zostać na sklepie. Zwracanie komuś uwagi o koszyk nie jest powodem żeby kogoś przenosić na inny sklep (jak pisała osoba w innym wpisie?). Osoba ewidentnie się na nią uwzięła. Pani Karolina jest bardzo dobrym pracownikiem z doświadczeniem. Hipokryzją jest,że na waszych sklepach brakuje ludzi a jeszcze zwalniacie,przenosicie i nie wiadomo co jeszcze. Potem jedna pracownica musi robić za 5 osób. Robiąc zakupy widzę jak jedna pani jest na piekarni, potem siedzi na kasie, dokłada warzywny.. Prawda jest taka, że torimpex nigdy nie kierował się dobrem swoich pracowników. Tylko zawsze ważny klient. Nieważne co zrobił. Prędzej z pracownika zrobią złodzieja niż z klienta, bo nie obchodzi ich czy klient nas wyzywa/oczernia zawsze jest wina pracownika i co za tym idzie wyciągane są konsekwencje. Przeniesienia, zabieranie premii, a nawet zwalniają pracownika gdy tylko jedna rzecz im się nie podoba.
Ja jestem bardzo zadwolona z zakupów na wojska polskiego. Panie tam zawsze uśmiechnięte i pomocne. Zawsze zaproponują i doradza dobre i świeże produkty. Zastanawia mnie jednak tylko fakt, ponieważ z tego co obserwuje w takim sklepie są zawsze tylko dwie osoby. To chyba trochę mało? Musicie pomyśleć nad zwiększeniem swojej kadry. Pozdrawiam panią Hanię.
Dziękujemy za miłe słowa dotyczące sklepu na Wojska Polskiego. Pomimo trudnego okresu urlopowego postaramy się żeby sklep był kadrowo lepiej obłożony. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy oczywiście ponownie :)
Czy pracownicy w Torimpex Trade sp. z.o.o. dogadują się między sobą?
Ile pracowników to tyle charakterów, jest to bardzo ogólne pytanie, na które nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Nylon, że gdyby pracownicy nie dogadywali się między sobą, to żaden sklep firmy nie funkcjonował by jak należy, a tak nie jest. Pozdrawiam.
Torimpex na Leszczynowej, jedna z Pań z obsługi notorycznie podaje pieczywo w rękawiczkach, w których przed chwilą sprzątała np lodówki, W ogóle też nie myje rąk przed obsługą klienta. Jak widzę ją na stoisku rezygnuję z zakupów.
Dzień dobry, Dziękujemy za komentarz. Jakość obsługi klienta jest dla nas priorytetem dlatego na pewno wyciągniemy wnioski, przejrzymy monitoring i dołożymy wszelkich starań żeby czystość i higiena były na najwyższym poziomie. Pozdrawiamy i zapraszamy oczywiście ponownie
Jako pobliski mieszkaniec sklepu zlokalizowanego przy ulicy Dziewulskiego muszę z przykrością poskarżyć się na stan któregoś z urządzeń zamontowanych na dachu tego sklepu. Już od dość dawna jakieś urządzenie strasznie hałasuje. Jeszcze w okresie zimowym nie było to takim problemem, ale teraz gdy okna/balkony często pozostają otwarte całymi dniami to jest to bardzo irytujące. Szczególnie dokuczliwe jest to wieczorem gdy każdy chciałby zasnąć w spokoju. Tymczasem za oknami głośno hałasuje któreś z urządzeń zainstalowanych na Torimpexie. Obecnie da się zauważyć, że trwają na dachu prace modernizacyjne (wygląda to na instalacje paneli fotowoltaicznych). Może warto zająć się też przy tej okazji tym przestarzałym, hałasującym sprzętem.
Dzień dobry, Dziękujemy za zgłoszenie. Rzeczywiście sklep na ul. Dziewulskiego 23 miał w ostatnim czasie wymienianą pokrywę dachu oraz były na nim montowane panele fotowoltaiczne. W związku z Pana uwagą urządzenia chłodnicze Na Dziewulskiego zostaną dodatkowo zweryfikowane i mamy nadzieje, że problem zostanie rozwiązany. Pozdrawiamy serdecznie
I co? I jakby to powiedział klasyk .......... i nic. Panele fotowoltaiczne zainstalowane, a na dachu hałas jak był tak jest. Żadnej reakcji poza odpowiedzią na mój poprzedni wpis. Na zewnątrz skwar, okna i drzwi balkonowe pootwierane a hałas z dachu pobliskiego Torimpexu jak irytował, tak irytuje nadal. Wieczorem nie można zasnąć, bo co chwila uruchamia się jakieś (sądząc po głośności niesprawne) urządzenie na dachu i hałasuje. Nie wiem czy to cokolwiek da, ale postanowiłem wykonać w najbliższym czasie kilka nagrań audio tego co dzieje się w pobliżu Torimpexu i zgłosić sprawę do Spółdzielni Mieszkaniowej Rubinkowo. Mam nadzieję, że Spółdzielnia będzie w stanie w jakikolwiek sposób wpłynąć na uporczywą dla swoich mieszkańców/członków sytuację.
Dzień dobry, Po ostatnim wpisie serwisant zrobił badanie hałasu urządzeń chłodniczych i nie znaleźlismy nieprawidłowości. Jeśli urządzenia natomiast działają zbyt głośno według Pana to prosimy o bezpośredni kontakt z biurem na ul. Żółkiewskiego 5 w Toruniu. Dołożymy wszelkich starań żeby urządzenia nie sprawiały kłopotu. Pozdrawiamy serdecznie
Czy naprawdę tak trudno zwrócić uwagę pracownikowi w sposób kulturalny, nie wydzierając się przy tym na cały sklep? Przecież to jest (usunięte przez administratora) Czasy kiedy po pracowniku można było jeździć jak po łysej kobyle już dawno się skończyły! W tych czasach to nie do pomyślenia. Radzę zajrzeć na Ligi Polskiej i zrobić tam w końcu porządek w kierownictwie. Macie ogromną rotację pracowników, ogłoszenia ciągle wiszą, a nadal ich nie szanujecie.
Dziękujemy za zgłoszenie, tak jak pisaliśmy w poprzednich wiadomościach postaramy się sprawie przyjrzeć ponieważ atmosfera w zespole jest dla każdego sklepu bardzo ważna. Większość naszych pracowników natomiast to osoby związane z firmą przez wiele lat, a ponad 50% załogi pracuje dłużej niż 5 lat. Pozdrawiamy serdecznie,
Zwracam się do osób zarządzających siecią. Proszę zwrócić uwagę na osoby kierujące poszczególnymi sklepami. Uważam, że właśnie tu jest problrm. "Stara" kadra kierownicza robi wszystko, żeby jak najdłużej być u steru. Nie dopuszcza nowych, zdolnych do rządzenia. Dyskredytuje ich w oczach szefów. Poza tym niższy personel traktuje w większości przypadków przedmiotowo. Taka sytuacja przypomina praktyki rodem z PRL-u. Możecie Panstwo czynić duże nakłady w remodeling, co zmieni tylko wystrój sklepów, ale zapominając o inwestycji w dobrze zorganizowany personel, możecie zapomnieć o sukcesie. Bo czymże jest piękny dom bez "duszy"? Zadowolony pracownik to najlepszy kapitał. Przewietrzcie wreszcie stare szeregi.
Dziękujemy za Pana Komentarz. Filarami naszej lokalnej firmy z wieloletnią tradycją jest nasz personel, który od lat tworzy firmę, którego priorytetem jest zespołowa praca i pełne zaangażowanie. Jednocześnie odpowiadając na Pana feedback, w dziale kadr wciąż trwa rekrutacja na nowe miejsca pracy, gdzie stale poszukujemy nowe osoby do naszego zespołu. Pozdrawiamy serdecznie
Ma Pani rację. Kiedyś tu kupowałam, bo mam blisko. Teraz wolę pójść za manhatan do leclerca. Tam jest miła obsługa, większy asortyment i ceny o wiele lepsze. Nigdy nie słyszałam, żeby kierownicy krzyczeli na personel. Są kulturalni i sami nawet pracują na sali. Minusem są kolejki do kas, ale to wszędzie. Tu chociaż warto poczekać.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Torimpex Trade sp. z.o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Torimpex Trade sp. z.o.o.?
Kandydaci do pracy w Torimpex Trade sp. z.o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.