Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Stokrotka

Pracowałeś w firmie Stokrotka i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
oooooo - 2013-04-01 17:25:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
oj chyba coś się zmienia w końcu malutkim kroczkiem :):)
zdjecie uzytkownika
t - 2013-04-04 21:46:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a co sie zmienilo?
zdjecie uzytkownika
hhhhhhhh - 2013-04-11 11:38:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
w końcu ktoś tam posprzątał a nie tylko zamiatali pod dywan !!!
zdjecie uzytkownika
Basia - 2013-05-10 16:34:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam
Widzę ze ludzie tego miasta żyją życiem stokrotki są bardzo ciekawscy co tam się dzieje pewnie spowodowane to jest bezrobociem i plotkarstwem:)
Może załóżcie gazetę z życia stokrotki wtedy nie będziecie musieli plotkować pod blokami i na forum. Będziecie wtedy na bierząco:)
Do dzieła ciekawscy:))
zdjecie uzytkownika
ekmsklep - 2013-05-24 13:00:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No w końcu coś się dzieje zwalniają leserów najgorszych to w końcu zacznie stokrotka funkcjonować:) Oby tak dalej zwalniajcie tych leserów w końcu.
Widać kierownik zmieniony i same pozytywy....
Lizusy zacznijcie się boć pani KIEROWNIK NIE KOMPETENTNEJ NIE MA !!!!!
zdjecie uzytkownika
Paweł - 2013-05-24 13:43:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wiec tak powiem wam krótko to co sie dzieje w tym sklepie i działo za moich moich czasów to normalnie nie do pojęcia była zgrana ekipa w tym sklepie było jak było ale jezeli na początku by było inne szefostwo i bardziej patrzyło na to co dzieje sie w miejscu pracy a nie wnikało w życie osobiste to nie Było by tego forum założonego a tak moim zdaniem takie cos co Powstało to jest dobre bo ludzie powiini wiedzieć co się dzieje w danym miejscu pracy to nie pierwsze forum na temat pieprzonej stokrotki i nie tylko w soko dzieje się coś takiego poczytajcie co w siedlcach sie dzieje wiadomo ze nie każdemu się dogodzi ale niech każdy wie co jest grane i dobrze ze to zalozylem jest tysiace ludzi i mysli nie kazdemu musi sie to podobac ale przewaznie nie podoba sie to tym co nie pracowali tam i nie wiedza o co chodzi a gdyby wiedzieli to na pewno by byly inne Opinie
zdjecie uzytkownika
żuberek - 2013-07-07 10:20:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
takie pytanko: czy ktoś był ostatnio na rozmowie u nich? Przyjmują nowych? No i jak wyglądała cała ta rozmowa?
zdjecie uzytkownika
nmk - 2013-09-05 17:50:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
znow zwolnienia sie posypaly
zdjecie uzytkownika
- 2013-09-28 14:10:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ile zarabiacie w tym sklepie
zdjecie uzytkownika
- 2013-10-03 16:56:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
najnizsza krajowa chyba ze lizesz (usunięte przez administratora) kierownikom lub cos wiecej...
zdjecie uzytkownika
Kona - 2013-11-18 22:53:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [klient - 2013-02-07 14:06:48]:
Jak płacą tak ludzie pracują. Za najniższą krajową to tylko przyjść do pracy założyć fartuszek, bo można ręce do kieszeni włożyć i udawać że coś się robi.
zdjecie uzytkownika
KAMI - 2014-01-14 22:13:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Komuś nie podobało się to co napisałam????????????????????????
To tylko prawda:)
zdjecie uzytkownika
jg - 2014-02-05 00:48:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kami co napisalas?
zdjecie uzytkownika
KAMI - 2014-02-09 10:06:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Napisałam ze pracownicy stokrotki sie skompromitowali w sądzie :)
zdjecie uzytkownika
kasiamil - 2014-05-07 11:15:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciekawa jestem kiedy zamkną ten syf i tak długo funkcjonuje jak na taki bałagan i takich pracowników i kierowników. Kto mądrzejszy to odszedł ale te bezuki których i tak nigdzie nie przyjmą do pracy nadal pracują i li [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pani Kierownik.
zdjecie uzytkownika
nowy - 2014-09-02 17:44:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
no to dlaczego tak na prawdę polecacie tam nawet nie zaczynac pracy? myślałem, że to bedzie miesjce gdzie jakotako można być zadowolony z pracy i z kasy. ale faktycznie jeśli kadra kierownicza jest zła to najbardziej realne jest słabe zakończenie całego biznesu. ale ja nie znam kadry tak tylko sobie myślę. To nie polecacie tam iść?
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2014-10-23 14:21:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [nowy - 2014-09-02 17:44:45]:
Nie masz się czego bać tam nie jest tak jak piszą. Piszą tak bo kiedyś pracował tam pewien Pawełek zjeb co właśnie wydawał taką opinię. Więc nie masz czego się bać i śmiało możesz tam iść do pracy.
zdjecie uzytkownika
No to jazda! - 2014-10-31 14:41:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dobra, chyba ta ostatnia opinia mnie nastawiła pozytyuwnie do pracyw Stokrotce. Nie ma się czego bać, trzeba próbować i atakować miesjce pracy. Mam dosyć pracy w biurze bo tam nigdy nic nie wiadomo i wszyscy na siebie zrzucają obowiązki. Jak w stokrotce jest w poirządku to ja za dobrą kasę mogę rozkładać nawet towar.
zdjecie uzytkownika
Jarek - 2014-12-31 15:30:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Stokrotka to bardzo popularna siec marketów, z tego co się orientuje to jest to polska firma, w odróżnieniu od tych róznych sieciówek jak tesco, carrefour, czy biedronka lub lidl. Interesuje mnie wiec, jakie warunki oni oferują, czy na podobnym poziomie? Bo ile ma tutaj kasjer, wiem, że w biedronce jest 1900 na rekę, a tutaj?
zdjecie uzytkownika
Jarek - 2015-01-23 01:23:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nikt nic nie wie? Planuje zmienić pracę, bo obecnie nie podoba mi się w moim obecnym markecie, głównie z powodów kierowniczki. Czy tutaj nie macie podobnych problemów? W ogóle napiszcie mi prosze jak wygląda sprawa z różnicami kasjerskimi. Czy do jakiejs kwoty nie trzeba tego oddawać? Czy zawsze kasa ma się zgadzać?
zdjecie uzytkownika
kazia - 2015-01-24 23:42:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
w tej stokrotce nie ma co pracować zbywają ludzi jak tylko sie da.... pracownika nie szanują! nie ma magazyniera, wszystko muszą kobiety robić!! na pierwszą zmianę dają najwyżej dwie osoby... a zapierdol taki jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie ma czasu sie nawet i wysrać! a szczególnie w czwartek jak ludzie wracaja z rynku... nie idzie sie dogadać z główną kierowniczką! same zwolnienia i nie zatrudnienia!! pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2015-02-09 10:15:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dodam jeszcze ze kasjerzy i zastępca kierownika bardzo zżyci ale nie ze wszystkimi bo ci którzy jej li [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] mają lżej niz inni. Zastępczyni ma swoich faworytów którzy mogą wszystko a co niektórzy nie mogą nic. Tak to jest jak na stanowiskach są ludzie z ulicy....
zdjecie uzytkownika
klient - 2015-03-09 12:24:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam pytanko interesuje mnie praca w stokrotce ale chciałam sie dowiedziec na temat kierownictwa czy sa oki. Słyszalam ze zastepczyni kierownika to kawał suki nikogo nie szanuje. I ze lubi jak pracownicy liżą jej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo jak nie to msci sie na nich.
zdjecie uzytkownika
ronda - 2015-03-24 17:07:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak, Stokrotka to chyba polska sieć marketów, to mnie ciekawi jak oni sobie radzą obecnie, bo w sumie nowe sklepy otwierają i chyba nie ustępują jakością produktów do tych znanych sieciówek.Może ktoś napisać, czy pracownicy posiadają jakieś zniżki tutaj do sklepu? Pytam, bo wiem, że konkurencja daje, a to jednak jest istotne.
zdjecie uzytkownika
ilona - 2015-04-15 17:58:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Właśnie patrzę na jedno z ogłoszeń od stokrotki, stanowisko to kasjer sprzedawca, co ciekawe napisali, że wynagrodzenie jest od 1 750 PLN brutto, czyli całkiem dobrze płacą, ale chyba gorzej niż zagraniczne sklepy.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stokrotka
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Stokrotka?
Zadaj pytanie