Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Cukiernia Mistrza Jana

Pracowałeś w firmie Cukiernia Mistrza Jana i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
cmj - 2015-03-24 16:22:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wiecie co wkurza? Nie kilo tapety, nie to ze ma dobry kontakt z innymi...ale to že ma dziewczyna przywileje i to nie małe. Z całym szacunkiem, bo ogólnie nic do niej nie mam, ale chodzi o to żeby ludzi traktować równo, wszystkich. Bo niestety ale człowieka krew zalewa kiedy musi czekać aż brygadzista się zlituje i puści do domu, a koleżanki juz w szatni gotowe, albo ktoś czai się żeby sobie coś zjeść po cichu i dostaje opieprz, a kawałek dalej któraś sobie siedzi w chłodni i zajada co chce. To właśnie to wszystkich denerwuje....NIESPRAWIEDLIWOSC.
zdjecie uzytkownika
m.d... - 2015-03-24 23:29:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Miałem nic nie pisac,ale tez mam chęc wyrazic swoje zdanie.l...koledzy z dekoratorni,jesli jestescie domyslni,to wiecie o kim mowa,sa troszkę jak rozpuszczone królewny,bardzo narzekają,gdy trzeba dołozyc kremu,ale gdy wejdzie kierownik,to od razu prostują im się kręgoslupy,mogli by sie tez częsciej myc...troche panowie czuc!od was,i to nie jest moje widzimisię,tylko dziewczyny które z wami pracują zwrócily uwagę,nie pierwszy raz zresztą.przykre jest to ,gdy brygadzistka siedzi na stole i macha nogami,otoczona kolezankami,a reszta musi sprzątac,bo nie ma normalnej pracy,NIESPRAWIEDLIWOŚĆ jest,a smutne jest to,ze osoby o których mowa,nie umieją współpracować w grupie.nie wiem czy nie jest im głupio i przykro,ze nie są lubiane,ze pisze się tutaj o nich,no bo to zadna chluba.moze pora sie zmienic,a nie robic z siebie niewiadomo co.a tak na margiesie,moje zdanie jako męzczyzny,to wymalowane ,sztuczne cizie są do bani!
zdjecie uzytkownika
eminem - 2015-03-26 23:11:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ale dowaliłeś do pieca,to dopieca,to ci heca!
Kto cię kurwa słucha,babka głucha,czy dziadek bez ucha?
Twoje rymy są jak twoje ciasta
No napewno nie jesteś rasta
Ani gansta,ani Ś.P. Magik
Czyli jednym słowem inteligencji zanik.
Mam to w głębokiej dupie,
te twoje schizy przygłupie.
Może lepiej dobrze dokładaj kremu,lub wazeliny niejednemu!!!
A teraz kończę ,bo już mi się nie chce,weż słownik i zrozum moje m.ce.
Papa! Buziaczki!
zdjecie uzytkownika
S - 2015-03-27 01:17:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Po pierwsze Ty " kolegaaaa" jak już coś piszesz to poprawnie-ortografia się kłania,po drugie to co piszesz to są groźby które jeśli nie wiesz mogą być karane więc zważaj sobie na słówka. Praca nie jest po to aby kogoś lubić, ja generalnie mam to w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] czy ktoś mnie lubi czy nie,po trzecie te forum służy aby dowiedzieć się czegokolwiek o pracy. Osoba która ma zamiar przyjąć się do Cukierni Mistrza Jana po przeczytaniu tych głupot na pewno nie będzie chciała podjąć tu pracy ze względu na to co tu wypisujecie. Ogarnijcie się! Jesteście dorosłymi ludźmi a zachowujecie się gorzej niż dzieci w przedszkolu. Bawi was dogryzanie sobie ? Moim zdaniem każda opinia obrażająca powinna być usuwana. To tyle ode mnie i prośba do Was zastanówcie się dwa razy za nim coś napiszecie a jeśli macie coś do kogoś to załatwiajcie to poza tym forum. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Pracownik - 2015-03-27 14:21:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Opinie tutaj takie same jak i praca- czyli beznadziejne. Nie polecam zdecydowanie tej firmy, ewentualnie jako sezonowa praca na chwile. Atmosfera pod psem, płace głodowe, brak jakiejkolwiek sensownej organizacji pracy. Mógłbym rozpisać się dalej ,ale to powinno wystarczyć. A te konflikty wśród pracowników wynikają ze złej organizacji właśnie...
zdjecie uzytkownika
lol - 2015-03-30 01:22:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
może ktoś opisać stanowisko pomocnik ciastkarza ? :)i ogólnie opinie o stanowisku ?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2015-04-05 01:03:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Mhm.. Może napiszmy coś o brygadzistach. Zacznijmy od pana, który do pracy przychodzi albo na cpany albo na kacu, po przez pana, który zamiast pracować obraca wszystko co się rusza. Miło wspomnieć też o koledze, który ciągle poniża i ubliza podwładnym. Napiszmy też o pani która nasmiewa się z pracowników, a sama nagina po hali w pizamce. Albo o pani, która bardzo lubi młodszych facetów i zamiast zająć się pracą zajmuje się zagadywaniem ów chłopaczkow. Co to za brygadzista, który daje powody podwładnym do szantażu? Weźcie się w końcu do pracy. Mógłbym więcej napisać ale szkoda słów.
zdjecie uzytkownika
inna - 2015-04-05 22:30:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak już tak smarujemy poslady to może porozmawiamy o umowach? Dlaczego modelarnia i deserownia mają pierwszeństwo???!!!
zdjecie uzytkownika
TakaJedna:) - 2015-04-07 10:11:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A ja za to pozdrawiam chlopakow z mwg, jestescie najlepsi <3 wiecie o kogo chodzi :))))))))
zdjecie uzytkownika
ja - 2015-04-09 21:53:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Masakra!!!
zdjecie uzytkownika
nana - 2015-04-16 22:16:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co wy macie do Cukierni Mistrza Jana gówno wiecie a bzdury piszecie To super zakład mili ludzie no i brygadziści super komu nie pasuje niech sie zwolni i poszuka sobie lepszej pracy a nie bzdury wypisuje a potem jak niby nic do pracy przychodzi i dupy innym obrabia
zdjecie uzytkownika
anonim - 2015-04-17 00:35:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
CO TY BRALES? Dobrego dealera masz... Daj jakieś namiary. Ja też chce!
zdjecie uzytkownika
laluś - 2015-04-23 19:19:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Chcę wam NAPISAĆ ŻE NA DESEROWNI jest dużo pracowitych osób ale sś też antylopy i kameleony grube co nic nie robią tylko ryja cieszą a dziewczynki ze stargardu ciężko z innymi pracują
zdjecie uzytkownika
kameleon - 2015-04-24 17:23:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
są też ludzie co nie potrafią się własnym zyciem zająć tylko wtykają nosa w nie swoje sprawy i donoszą brygadzistą...
zdjecie uzytkownika
laluś - 2015-04-27 12:09:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zgadzam się z tobą kameleonie jest tam na deserowni tłusta świnia co ciągle lata i donosi gruba A...... ale tłustych tam nie brakuje
zdjecie uzytkownika
dadzia - 2015-04-27 18:36:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy wy musicie swoje brudu wypierać na forum dotyczącym opinii pracy? Nie potraficie normalnie porozmawiać? Anonimo podpisać się każdy tchórz potrafi :) masz cos do kogoś to podejdz i Porozmawiaj jak na człowieka przystało a nie tchorzysz. Lamus do twojej informacji antylopy sa chude :) i tu proponuje cofnąć się do podstawówki do nauki o zwierzętach :D jak widać chyba bardzo zwierząt nie lubisz. Te twoje `swinie` itp to sa ludzie nie zwierzat , maja swoje imię nie lubisz kogoś zalatwcie to miedzy sobą. I proponuje zacząć używać mózgu bo nowe osoby przychodzące do pracy czytają te forum i nie obchodzą ich wasze prywatne sprawy, zatargi jakie prowadzicie miedzy ludźmi tylko OPINIA na temat danej pracy.
zdjecie uzytkownika
nana - 2015-04-30 11:18:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Masz racje dadzia ci co nie potrafią napisać o cukierni opini to swoje brudy piorą na forum mi tam praca odpowiada i zarobki też no i kierownicy i brygadziści są super
zdjecie uzytkownika
xxx - 2015-05-06 19:42:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Chcialbym tam popracowac na wakacje albo i nawet dluzej jakby bylo ok. Gdzie tam sie trzeba udac, jakis dzial kadr czy cos? I ktos mi wytlumaczy gdzie to dokladnie jest, bo nie jestem ze Szczecina.
zdjecie uzytkownika
kaROLinka - 2015-05-15 16:13:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to mi się podoba właśnie w tej firmie i zachęca mnie do wysłania im cv że to jest robienie wyrobów cukierniczych pod indywidualnego klienta, przynajmniej z pewnością nie ma wtedy w takiej pracy rutyny.jednak na ich stronie internetowej nie ma zamieszczonej konkretnej listy wymagań rekrutacyjnych, proszę was o takie info
zdjecie uzytkownika
mała - 2015-05-15 20:22:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [xxx - 2015-05-06 19:42:24]:
Hej firma mieści sie na Łukasińskiego 110 , łatwo dojechać autobusem 74 ,80 albo 86 / przystanek ' zakłady piekarnicze " /, siedzi zywy człowiek to Cie pokieruje .Nie jest żle , wszystko zależy gdzie trafisz: są lepsze i gorsze linie ; lepsi i gorsi przełożeni i współpracownicy i nie można wszystkich wrzucać do jednego worka . Praca na wakacje super bo jak nie bedzie dobrze to zaciśniesz zęby i wytrzymasz a jak sie spodoba ; to miłej pracy na dłużej !!!
zdjecie uzytkownika
misiaczek - 2015-06-01 13:30:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
O ktorej odjedza bus ze stargardu do cukierni na zmiene popoludiowa ?????
zdjecie uzytkownika
nuki - 2015-06-03 23:47:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [kaROLinka - 2015-05-15 16:13:03]:
No faktycznie nie ma rutyny...tarty z dżemem na jedno kopyto i torty posmarowane starym, ciemnym albo jasnym kremem.
zdjecie uzytkownika
anonimowa - 2015-06-26 00:55:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [mick - 2015-03-20 22:03:34]:
POZDRAWIAM CHŁOPAKA Z MAGAZYNU (TEGO CO JEŹDZI DO PRACY MERCEDESEM).JAK MASZ NA IMIĘ?
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Przejscie przez hale i to wszystko
Pytania: Brak
zdjecie uzytkownika
chłopak z magazynu - 2015-06-29 19:26:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
My name is ZENON BADYNA!
zdjecie uzytkownika
anonimowa - 2015-07-01 21:50:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Nie prawda bo z tego co slyszalam to Zenon Badyna jest homoseksualny, wiec jak masz na imie ?
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Cukiernia Mistrza Jana

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Cukiernia Mistrza Jana?
Zadaj pytanie
alert