Niech nikt nawet nigdy nie próbuje się tu zatrudnić, firma krzak dziś jest jutro może jej nie być. W dzień wypłaty postanowili uciąć bez słowa premie zadaniowe które się należą. Człowiek planuje wakacje a tu nagle dowiaduje się że zostaje bez premii. Konsekwencje będą z tego wyciągane cały zarząd i polityka firmy to dno i kilo mułu. Uciekajcie jak najprędzej jak nie dostanę swojej premii też stąd uciekam i ani myślę wrócić...
Wypowiedź zasadna. Wtedy premie były zatrzymane. Słabo z decyzji Głównego Zwalniacza. Później niby oddali.Obecnie poobcinali co mogli i wszystko zrzucają na sprzedaż. Tam poszły zwolnienia. Podobno szykują się znów zmiany w dziale handlowym bo niby (usunięte przez administratora) pracowników. Zresztą kto w Kross idzie do(usunięte przez administratora) obecnie więc nie co się dziwić. Po sezonie ma być zmiana działu handlowego i zakupów. Starzy pracownicy są zdegustowani warunkami i wg Z łatwo ich zdobyć przez inne firmy. W takich warunkach bez perspektyw to Romet czy inne to lepsza perspektywa.
Dział HR trochę nieprofesjonalny :-) Mimo zapewnień o powiadomieniu wyników rekrutacji w ciągu jak to określił pan z działu HR "w ciągu tygodnia, max dwóch my zawsze odpowiadamy" po upływie trzech miesięcy cisz :-) Generalnie nie ma co żałować, bo propozycja pracy wyszła od Krossa, który opinie ma raczej słabe jako pracodawca, ale to tylko potwierdza że firma z profesjonalizmem nie ma za dużo wspólnego. Tyczy się to jak widać produktów i podejścia do ludzi. Dlatego Kross tutaj następna dwója, do poprawy!
Już trochę czasu minęło i może sytuacja się zmieniła, ale skąd te masowe zwolnienia? Widzę, że się orientujesz w sytuacji. Coś złego się dzieje w Krossie?
w internecie znalazłam ofertę pracy na stanowisko doradcy klienta. w ogłoszeniu napisano, że jest to praca dodatkowa/tymczasowa. w takim razie, na jak długo można się tutaj przyjąć? i ile godzin w tygodniu się pracuje? :> szukam właśnie dodatkowej pracy, aby dorobić sobie, bo na co dzień jestem studentką...
PKP / PROTEKTOR/ BRW a teraz kontrolowana przez KULCZYK INVESTMENTS: MANSA INVESTMENS i POLENERGIA (łącznie jakiś MILIARD PLN kapitału. To nobilitujące dla KROSS, że taki człowiek nim zarządzał. Nie odnalazł się, w rubrykach było za mało zer, a drobnymi się nie przejmował.Teraz będzie budował elektrownie wiatrowe na Bałtyku. Człowiek sukcesu jednak.
Proces reklamacyjny w KROSS Przasnysz był przeprowadzony na najwyższym poziomie - szybka reakcja i wsparcie Pani Sylwii umożliwiły pozbycie się usterki w 2 dni. Pełen profesjonalizm, polecam!
Hej Mam chęć zaaplikować na stanowisko kontroler jakości Jakieś opinie,wrażenia od byłych czy tam obecnych kontrolerów? Jak atmosfera,jakie godziny pracy?
Wiecie może z jakiego powodu jest otwarta rekrutacja na stanowisko Kierownika Salonu, czyżby chodziło o tę rotację i zwolnienia, która tu się przewija? Rozważam aplikację, ale zależy mi na stabilności. Oferują niby umowę o pracę, to chyba nie tak łatwo kogoś zwolnić
a jaka lokalizacja? bo się otwierają też nowe punkty i tam kierownik będzie tworzył placówkę
W Warszawie, bez sprecyzowania lokalizacji, więc cóż... Może to być zarówno zmiana kierownika salonu, jak i nowy punkt do otwarcia. Jeśli wiesz, to daj proszę znać. Jeśli jednak to zmiana kierownika, to ja bym chętnie przeczytała opinię tego byłego :3
Jako były pracownik niestety nie mogę polecić pracy w tej firmie. Cykliczne zwolnienia, pogoń za nieosiągalnymi wynikami, atmosfera i targety jak w najgorszym korpo, a i o premiach możecie zapomnieć bo mimo że pójdzie wszystko dobrze to i tak kilka dni przed wypłatą okaże się że firmie zabrakło 0,01 % do wyrobienia założonego targetu więc premii nie ma ????
Proces reklamacyjny w KROSS Przasnysz był przeprowadzony na najwyższym poziomie - szybka reakcja i wsparcie Pani Sylwii umożliwiły pozbycie się usterki w 2 dni. Pełen profesjonalizm, polecam!
Siemka wszystkim, chyba będę aplikował na stanowisko doradcy, pisaliście ze firma chyli się ku upadkowi ale przecież normalnie rekrutują teraz ludzi, o umowie i o premiach nawet piszą. Sam nie kumam o co chodzi. No nic, dajcie znać od czego ta premia jest uzależniona i ile idzie zarobić.
(usunięte przez administratora)
Tak oczywiście. Bo raz nie ma. Czego kogo zatrudnić z rynku obecnego. Ci co chcieli bądź na kuroniu z Przacha wrócili. Oczywiście obiecali im przedłużenie. Jak wspomniał Szlachetny że dotrzymali słowa i zatrudnili. Nikt nie mówi że na. 3 miesiące. Po tym q3 będzie wiadomo co i jak. Mimo wszystko Kross kolejne 2 sezony jeśli nic nie wyjdzie innego będzie szorował po dnie. Nikt nie mówi o zawyżaniu belki premiowej Q3 oraz to to że małej zmiany w pracownikacj formacji handlowych.. firmą obecnie chcę na produkować rowerów a później mały zastoj i znów kuroniówka
Panie kochany jak wreszcie spływaja pieniądze na finansowanie kolejnego sezonu to zawsze będzie bum. A za 3 miesiące zapytasz się czy znów słabo? To skoro czemu aż egzotyczny? Czyżby ludzie na Przasnyszu przejrzeli na oczy? I mają dość Kross
(usunięte przez administratora)
Tak, już na kontach. Wszyscy dostali po 200% aby uciąć spekulacje o złej kondycji firmy.
Dokładnie zawsze Pan Zet miał chęci przed świętami dobrze jak ktoś w Kościele mówi mu dzień dobry mimo że on go zwolnił 3 razy. Ma chłop godność naprawę z tyłu pod pasem.Wie co jest..firma źle stói. Jego jacht przejął novdom..auta Kross te co pozostały przejął novdom. Novdom wykupił dzierżawę e-commerce. Same (usunięte przez administratora). Wiadomo jest źle ale.to.ukrywaja.. zwalniaja ludzi. Dając innym P.O. i kilka zł podwyżki. Serio ta firma nigdy nie będzie wyglądać dobrze. Wychodzi na to że miała swoje 5 minut w ciągu kilkunastu lat ale to tyle . zarządzanie (usunięte przez administratora). Bóg honor ojczyzna - to nie Kross..tam daleko od Boga od honoru a ojczyzna jak trzeba załatwic coś w starostwie bądź straży żeby Kross nie zamknęli.. wszytstko do czasu aż kardiolog stwierdzi dość. Postępuj Panie Z jak religia nakazuje..bo modlitwa.nie wystarcza
Jakbym się zatrudnił jako serwisant rowerowy to w jakich godzinach będę pracować? Chciałem o to zapytać, bo w ogłoszeniu właśnie nic i godzinach nie podali, z tego co ja widzę. Tym co na portalu jest.
Hej, bo widzę że firma też oferuje staże i bym chciała się dostać, czy dla stażystów również zapewniane są szkolenia jak dla zwykłych pracowników ? Bo rozumiem że dostać się mogę przez urząd pracy ? Tak cię wyczytałam ale nie jestem pewna gdzie dokładnie tych ofert stażu szukać ?
w internecie znalazłam ofertę pracy na stanowisko doradcy klienta. w ogłoszeniu napisano, że jest to praca dodatkowa/tymczasowa. w takim razie, na jak długo można się tutaj przyjąć? i ile godzin w tygodniu się pracuje? :> szukam właśnie dodatkowej pracy, aby dorobić sobie, bo na co dzień jestem studentką...
tak jak trwa sezon rowerowy pewnie, marzec-sierpień przy uwzględnieniu potrzeb urlopowych stałej załogi.
a nie ma szans by później takiej osobie przedłużyli umowę na stałe, jeżeli byliby zadowoleni z pracownika? i co to znaczy przy uwzględnieniu urlopowych potrzeb stałej załogi? czyli pracuje się tylko wtedy, gdy ktoś jest na urlopie?
Cześć, jeżeli pracownik się sprawdzi, to jak najbardziej jest szansa dalszej współpracy i przedłużenia umowy po okresie próbny.
wątpię, raczej na zasadzie wywalimy jednego zatrudnimy drugiego, więc gotowa wspaniała atmosfera, raczej sprzedawcom nie przedłużają umowy nawet przy dobrej opinii kierownika salonu ta firma to korporacyjne (usunięte przez administratora)
No ale to dziwne bo firmie się opłaca ciagle nowych szkolić ? W ogóle ile takie szkolenie trwa bo widziałem ogłoszenie na kierasa sklepu ale nie wiem czy porządnie tam wdrażają czy od pierwszych dni trzeba sobie samemu radzić ?
Nie oczekuj tam jakiejkolwiek logiki, na kierasa pewnie będziesz z 2 tyg/miesiąc z drugim rotacyjnym kierownikiem siedział, choć tutaj różnie bywało, czasami mianowali jakiegoś sprzedawcę z przypadku bo kierownik zwalniał się 2 dni po otwarciu salonu.
To nowoczesna firma, szybko zatrudnia, szybko zwalnia. Podobno specjalistów na rynku jest aż za dużo i walą drzwiami i oknami. Tak na serio, to chyba się troszkę pogubili w swojej strategii. Nie wystawczy organizowanie pielgrzymek, żeby przytrzymać pracownika. Potrzebne sa zmiany na najwyższym szczeblu, ale zmiany oczyszczające z kilku starych złogów, a nie tylko takie "polityczne". Zauważcie, ze w zarządzie jest spora rotacja, nikt nie zagrzewa miejsca na stanowiskach decyzyjnych. Czemu? Najwyraźniej decuzje podejmowane są w innym miejscu.
A pan A.F.W. lider dobrych zmian w kross, już zasiada na ciepłej posadce w firmie z dużą kasą z sektora energetycznego. Trzeba być na prawdę łatwowiernym, żeby zatrudniać managera, który albo musi sam uciekać po roku albo go zwalniają, bo ślepo prowadzi ku przepaści. Mr Zet, znał jego osiągnięcia, ale nie chciał ich widzieć, bo wizja sukcesu i śmiała gadka pseudo lidera go oszołomiły. Kurde szkoda pracowników, szczególnie tych lokalnych. Wyobrażam sobie ich obecną chęć do codziennego wstawania do tej pracy. Idą bo muszą, są przerażeni i na pewno zmotywowani.
Przecież Fi-Fi to był najwyższej klasy manager. Co prawda w żadnej ze swoiuch firm nie zagrzał miejsca, ale to tylko dlatego że był zbyt dobry, zbyt szybki, zbyt innowacyjny... No ale, czy którakolwiek z tych firm po jego rządach była lepsza niż przed? Taką kwerende lepiej było wykonać przed zachłyśnięciem się jego ornamentami na skórze i talentem oratorskim :-) Wszyscy, którzy mówili, że Andrzej zwany Filipem to farbowany lis szybko zakończyli swoje kariery. Chyba zbyt wiele w Krosie wiary (sic!) a za mało wiedzy. To zostało wierzyć, że jakoś to będzie.
A czy ktoś się zacznie przyglądac dotacjom, które były przyznane na podstawie tych analiz, tych speców od wszystkiego? Pewnie jakieś inwestycje były przypudrowane danymi o niebotycznym, hipotetycznym wzroście. Ciężko będzie o wykonanie. Co do fifiego, za jego wypłatę, też bym sobie podejmował ryzyko grania nieswoimi pieniędzmi :-) Co miał do stracenia? Odprawę?
PKP / PROTEKTOR/ BRW a teraz kontrolowana przez KULCZYK INVESTMENTS: MANSA INVESTMENS i POLENERGIA (łącznie jakiś MILIARD PLN kapitału. To nobilitujące dla KROSS, że taki człowiek nim zarządzał. Nie odnalazł się, w rubrykach było za mało zer, a drobnymi się nie przejmował.Teraz będzie budował elektrownie wiatrowe na Bałtyku. Człowiek sukcesu jednak.
(usunięte przez administratora)
Jeżeli jesteście jeszcze pracownikami @PracodawcaKross i wynosicie wewnętrzne sprawy firmy na zewnątrz to jest słabe. Setki osób takich jak ja chciałoby być na waszym miejscy bo stracili pracę w selekcji na korzyść pracowników dłużej zatrudnionych w firmie. Mi nie uśmiecha się obecnie szukanie pracy w Mławie czy Ciechanowie, których nie ma, a w Przasnyszu za wiele możliwości także nie mamy. Bardzo żałuję, że tak się stało z firmą jak się stało i nie wiem czy to była zamierzona strategia czy faktycznie pomyłka, która kosztowała setki osób stres i niepewna przyszłość ale mi było bardzo wygodnie pracować na miejscu i chciałabym tam wrócić.
Nie rozumiesz, co się dzieje w firmie. W wyniku niekompetencji zarządzających ta firma upada. Pomylić to się można przy wybieraniu numeru w telefonie, a nie gdy chodzi o miliony złotych oraz jak to sama powiedziałaś, setki pracowników. Twój komentarz przesuwa odpowiedzialność za to na bliżej nieokreślony czynnik, jakaś niewiadoma siła wyższa. Coś przyszło i popsuło firmę Kross?? Pomyśl trochę.
Czy w Krossie są jakieś związki zawodowe? W świetle przesyłanych opinii pracownicy powinni móc się zrzeszać i szukać wspólnie z Zarządem optymalnych rozwiązań.
Niech nikt nawet nigdy nie próbuje się tu zatrudnić, firma krzak dziś jest jutro może jej nie być. W dzień wypłaty postanowili uciąć bez słowa premie zadaniowe które się należą. Człowiek planuje wakacje a tu nagle dowiaduje się że zostaje bez premii. Konsekwencje będą z tego wyciągane cały zarząd i polityka firmy to dno i kilo mułu. Uciekajcie jak najprędzej jak nie dostanę swojej premii też stąd uciekam i ani myślę wrócić...
Wypowiedź zasadna. Wtedy premie były zatrzymane. Słabo z decyzji Głównego Zwalniacza. Później niby oddali.Obecnie poobcinali co mogli i wszystko zrzucają na sprzedaż. Tam poszły zwolnienia. Podobno szykują się znów zmiany w dziale handlowym bo niby (usunięte przez administratora) pracowników. Zresztą kto w Kross idzie do(usunięte przez administratora) obecnie więc nie co się dziwić. Po sezonie ma być zmiana działu handlowego i zakupów. Starzy pracownicy są zdegustowani warunkami i wg Z łatwo ich zdobyć przez inne firmy. W takich warunkach bez perspektyw to Romet czy inne to lepsza perspektywa.
Na OLX pojawiło się ogłoszenie dla mechanika serwisu. W ogłoszeniu jest mowa o premiach miesięcznych, a tu widziałem opinie, że było różnie z tymi premiami. Jak to wygląda obecnie? Czy premie są wypłacane co miesiąc? Od czego zależy premia mechanika? Jaka jest atmosfera pracy w serwisie? Czy jest lepiej, czy gorzej niż ogólnie w całej firmie? Na jakie zarobki może liczyć mechanik z kilkuletnim doświadczeniem?
Tak nazywany jest dział serwisu? Czy możesz coś więcej napisać? Jak wyglądają zarobki, od czego zależy premia mechanika, jaka atmosfera panuje w dziale i firmie?
Czy w Kross S.A. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
podobno Kross jezdzi po wszystkich swoich dealerach i sciąga natychmiastowo kasę za niezapłacone FV ?
A skąd takie informacje? I co to może oznaczać? Bo nie wiem czy przewidujesz coś złego czy co? Za pracą się rozglądam i rozważam tą firmę.
(usunięte przez administratora)
Arek, podany przez Ciebie numer ma bardzo złe opinie w Internecie. Podobno niby kancelaria prawna, która tylko wyciąga pieniądze na „koszty sądowe”, a potem kontakt się urywa. Czy zamiast posługiwać się jedynie numerem telefonu możesz podać jakieś dane firmy, abo możliwa była jej weryfikacja?
Dział HR trochę nieprofesjonalny :-) Mimo zapewnień o powiadomieniu wyników rekrutacji w ciągu jak to określił pan z działu HR "w ciągu tygodnia, max dwóch my zawsze odpowiadamy" po upływie trzech miesięcy cisz :-) Generalnie nie ma co żałować, bo propozycja pracy wyszła od Krossa, który opinie ma raczej słabe jako pracodawca, ale to tylko potwierdza że firma z profesjonalizmem nie ma za dużo wspólnego. Tyczy się to jak widać produktów i podejścia do ludzi. Dlatego Kross tutaj następna dwója, do poprawy!
@Prawie kandydat Weź pod uwagę, że ten człowiek z HR może już tam nie pracuje. Ostatnio Kross zwalnia na potęgę.
Już trochę czasu minęło i może sytuacja się zmieniła, ale skąd te masowe zwolnienia? Widzę, że się orientujesz w sytuacji. Coś złego się dzieje w Krossie?
Jestem wręcz oburzony sposobem w jaki moja reklamacja jest rozpatrywana. 26 września zgłosiłem uszkodzenie koła w swoim rowerze w salonie Kross w Markach. Panowie zrobili zdjęcia, przyjęli zgłoszenie i kazali czekać na decyzję. Po 3 tygodniach zadzwonili do mnie, żeby dostarczyć koło, które muszą wysłać do przedstawiciela, informując jednocześnie, że reklamacja jest w pełni zasadna - nie można było od razu wziąć tego koła i zapewne dzisiaj byłoby już wszystko załatwione? Co można ocenić na podstawie zdjęć? Informacja o zasadnej reklamacji, została potwierdzona na infolinii na którą dzwoniłem już wielokrotnie. Skoro według nich reklamacja jest zasadna, to powinni mi wysłać nowe koło. W żaden sposób nie mogę się dowiedzieć co się dokładnie dzieje z reklamowanym sprzętem i kiedy je odzyskam. Państwo na infolinii są totalnie niezorientowani w sprawie, jedyne co potrafią zrobić, to wysłać zapytanie do serwisu, na które i tak nie ma żadnej odpowiedzi, ponieważ takie zapytanie było wysyłane w mojej sprawie już kilkukrotnie. SPRAWA CIĄGNIE SIĘ JUŻ 1,5 MIESIĄCA! Jestem wściekły jak cholera. Nie mogę jeździć na rowerze od tak długiego czasu, a że strony Krossa próżno szukać jakiejkolwiek pomocy. Jestem zażenowany tym w jaki sposób firma Kross postępuje z klientami. Nie kupiłem roweru za grosze, zapłaciłem za niego 8000 zł. Był to najdroższy rower w ich ofercie. Zaufałem firmie Kross, która nie potrafi mi ani pomóc, ani zaopiekować się moją reklamacją, ani udzielić jakiejkolwiek informacji. To jest SKANDAL, że sprawa trwa już tyle czasu. Przy dokładnie takiej samej reklamacji, takim samym uszkodzeniu, w Decathlonie czeka się na rozwiązanie 3 DNI - a koło nie było firmy Decathlon. Kompletna tragedia ze strony Krossa. Nigdy więcej nie dokonam już u nich żadnego zakupu i zdecydowanie odradzam każdemu kto będzie się zastanawiał nad zakupem roweru w Krossie, żeby nie naciął się tak jak ja. W żadnej innej firmie takie sytuacje nie mają miejsca i sprzedawcy zawsze starają się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klienta, a tutaj mają klienta totalnie w (usunięte przez administratora).
Akurat kwestia reklamacji u krossa to standard i takie potraktowanie klienta nie dziwi (niestety). Problem w tym że nikt z osób decyzyjnych w kross chyba nie wchodzi na takie portale, nie czyta opinii i chyba tam generalnie mają wywalone. Sprzedają produkt słabej jakości w dużych ilościach, ludzie kupują bo tanio i liczba się zgadza, więc po co się starać? Szkoda bo firma polska którą można fajnie rozwinąć, ale jak widać produkty słabe i podejście do klienta także. Panie Sosnowski, zrób pan tam rewolucję kadrową i zacznij od junora, bo ponoć nie dojeżdża.
Managerowie są tak odklejeni od klienta jak to tylko możliwe. Jak można zapewnić wysoki poziom obsługi klienta, skoro nikt nigdy nie bywał w sklepie rowerowym?
Podobno kolejne zmiany w obszarze mkt? Czy będą nowe rekrutacje w związku z tym?
Najgorzej zarządzany dział firmy. Dużo się mówi o (usunięte przez administratora) choć ostatnio skład osobowy się zmienił.
Akurat tam nie kandyduję, ale zwróciło moją uwagę to, że piszesz o nim jako o najgorszym w firmie, czyli w innych może być w miarę w porządku? Tu co się takiego dzieje obecnie? i jaki jest kontakt ogólnie z innymi działami? Chce mieć spokojna atmosferę żeby skupic się na pracy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kross S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Kross S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kross S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 72, z czego 3 to opinie pozytywne, 50 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!