Widziałam to pytanie już na wątku z siedzibą w Katowicach, ale nikt nie odpowiedział... Może tutaj się uda? ;) Ile czeka się na informację zwrotną?
Teraz maja braki kadrowe to powinni szybko reagowac. Natomiast system jest tak sztywny i nie do ruszenia ze nie warto poswiecac swojego zdrowia za marnych pare groszy. W moim przypadku odp dostalam po 2 tyg. Ale zegnam sie z Ta pozal sie firma bo takiego chaosu to dawno nie widzialam..nie polecam pracy w TMF
No niestety nie odezwali się do tej pory chociaż rozmowa poszła mi całkiem ok - część merytoryczna ok, angielski też. Nie wiem, może sezon urlopowy i nie ma menadżerów. Albo za dużo im powiedziałam $. Trudno, szukam w takim razie dalej :)
Ciesz sie ze nie zmarnowalas w tej firmie ani jednego dnia... co tam sie dzieje to jest masakra. Ludzie odchodza a Ci nowi co przychodza po miesiacu widza ze zarzadzanie to jeden wielki chaos. Managerowie maja Cie za podczlowieka. Potrzebujesz pomocy to co slyszysz... " czytaj opisy klienta" zenada! Nie polecam! Na wlasne uszy slyszalam jak rekruterzy albo managerowie wyzywaja mlodszych stopniem od (usunięte przez administratora) bo cos im nie wyszlo.. nie polecam
Jeśli slyszalas takie rzeczy to dlaczego nie zareagowalas? Dlaczego nie zgłosiłaś sprawy do HR? Można takie rzeczy robić anonimowo. (usunięte przez administratora)
Co do zasady, dział rekrutacji odzywa się w ciągu dwóch tygodni od spotkania Kandydata z managerem. Czasami ten czas może nieznacznie wydłużyć się (np. duża liczba zainteresowanych na dany wakat lub sezon urlopowy).
Normalnie nie piszę komentarzy ale uważam za smutne że większość komentarzy jest aż tak negatywna bo firma w moim odczuciu na to nie zasługuje. + Zdrowa i normalna atmosfera. Fajny przełożony, który jest ekspertem w swojej dziedzinie. Brak dziennych targetów, duże zaufanie do pracownika. Fajne i responsywne HRy. Zero problemów z komputerem i aplikacjami. Jak czegoś brakowało to request na DJ i za 2 dni hulało. - Benefity nie są imponujące a to co jest oferowane wymaga dopłaty od pracownika. Faktycznie, trochę brakuje planu wprowadzenia nowego pracownika. Tutaj jest pole do poprawy. Mając ponad 15 lat doświadczenia to firma najbardziej przyjazna człowiekowi. Wiele rzeczy da się wywalczyć poprzez rozmowę z przełożonym. Budżet uzależniony od wyników firmy.
Ewa nie kwestionuje że możesz mieć takie doświadczenia, ale w moim dziale takich nie ma. Spotykam się z empatią i profesjonalizmem. Proces mam globalny i pracuje z różnymi biurami (Azja, Ameryka Południowa, Europa). Więc jeżeli piszesz o złym doświadczeniu to może powiedz też w którym obszarze.
To moze mialas szczescie. Bo do dzialu jakiego trafilam co chwile szukaja ludzi. Brak stabilnosci. Ludzie boja sie prosic o pomoc bo jak sie poprosi managera o wsparcie to ma Cie za nic. Nie bede wymieniac obszaru. Jest to tylko przestroga dla ludzi, ktorzy chca tam pracowac. Nikt nie wplynie na moje zdanie odnoscie tej firmy. Ciesze sie ze trafilas na super zespol. Tylko ciekawe jak dorzuca Ci obowiazkow to czy za tym tez pojda pieniadze bo raczej watpie.Ludzie psychicznie nie wytrzymuja. Z mojego bylego dzialu w przeciagu 2 miesiecy odeszlo 4 pracownikow. Rotacja o czyms swiadczy. Prawda? Jesli masz kadre zarzadzajaca jak beton do ktorej sie zglasza problemy i zero reakcji to tak bedzie. A powiedz mi jak Ci sie pracuje? Czy wszystko dziala jak nalezy? Jak tam praca na enate czy innych komunikatorach miedzy klientami nic sie nie zacina:) ? Pdf- y tez otwieraja sie blyskawicznie :) prawda? Ehh droga czytelniczko, moze mialas szczescie i bardzo Ci gratuluje! Ale najwiekszemu wrogowi nie polece pracy w tym miejscu. Strata czasu obiecuja umowe na cz.nieokreslony pozniej sie wycofuja. Szkoda ze nie wspomna o karcie sodexo, ze trzeba miec przepracowany caly miesiac zeby dostac benefit. Malo tego jak ktos odchodzi, nawet przepracuje caly miesiac to tych pieniedzy nie dostanie.. to tylko przestroga dla nowozatrudnionych. Milego dnia :)
Widocznie dużo zależy od zespołu. Ja szczerze nie mam powodu do narzekania. Z kartą sodexo to niestety prawda. Zaczynając w połowie miesiąca traci się 2 zanim karta przysługuje, to akurat firma powinna zmienić bo raczej nigdzie się aż tak nie kombinuje. Generalnie z doświadczenia pracy w innych firmach to wszystko zależy od 3 czynników : przełożonego, ludzi w zespole i tego czy się przyjdzie w odpowiednim czasie.
Czy pracownicy w TMF Poland Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Patrząc obiektywnie uważam, że praca w tej firmie jest dobra tylko z perspektywy wieloletnich pracowników. Pracują zdalnie. Firma nie ma pojęcia jak bardzo są nie-zarobieni i łatwo pozorują jak to są zarobieni. Pół dnia robią jednego ticketa. Jak podwładny wyśle zrobione zadanie to przełożony sprawdzi, nic nie zmieni i zaraportuje wykonie zadania parę dni później, że niby taki zarobiony, że ma tickety na czerwono i ledwo daje radę. Totalnie brakuje prawnika, który zna się na prawie pracy i pomaga na bieżąco. Dla oszczędności jedyne co robią to rozsyłają czwartki kadrowe z prenumeraty jednej ze znanych gazet - żal.pl. Ale swoje pewnie zarabiają i są zadowoleni. Jak przychodzi ktoś nowy to od razu to zauważa, ale system nie jest do ruszenia, bo menedżerowie nie chcą ruszać swoich specjalistów. Jak klient płaci to co zmieniać.
Chciałam podzielić się swoja opinia na temat rekrutacji do firmy. Pani rekturet super, profesjonalnie zadzownila, przeprowadzila wywiad, poinformowala o all, potem roznie poinformowala o wynikach.Nie mam zastrzezen do tego etapu. Jednak rozmowa z managerem bardzo wierd, mianowicie jedyne pytanie jakie mi zadano, to czym obecnie zajmuje sie w pracy - potem brak jakichkolwiek innych pytan i kot na desku chodzacy po klawiaturze. Pozdrawiam!
Czytając opinie na gowork niemal o każdej firmie mówi się same złe rzeczy, ze człowiek nie wie gdzie iść…. Jestem od 10 lat na rynku pracy w Polsce i TMF jest moja 5 firma (pracuje tutaj 6 lat) W poprzednich firmach różne cyrki widziałam od mobbingu, do wymagań zakładać obcasy w biurze… W TMF przynajmniej panuje normalna atmosfera pracy, jest szacunek do pracownika, dobre relacje międzyludzkie i możliwości rozwoju. Nie jest to najlepiej płatne miejsce pracy na rynku, ale to tez nie jest branża IT…w księgowości i korpo jest wszędzie podobnie, podwyżki rzędu 5% rocznie i kokosów nie uzbierasz.. wiele zależy od zespołu i managera, w naszych zespołach akurat dbamy mocno o wdrożenie nowego pracownika, bo od tego zależy jak szybko zacznie wspierać innych i dba o to nie tylko manager, a zespół tez.. opinie pozostawię neutralną, bo jak w każdej firmie są plusy i minusy.. są procesy które nie działają i jest to korpo, tu dobra zmiana w jeden dzień nie zajdzie… ale pokażcie mi gdzie w dużej firmie jest inaczej. dziwią mnie tutaj opinie stażystów o tym ze nie maja możliwości pracy zdalnej, bo jak w moich czasach wchodziło się na rynek i się dostawało do pierwszej firmy, to się skupiało na szkoleniu się i pozyskiwaniu wiedzy i się dojeżdżało 1,5 h do pracy jak trzeba, 5 razy w tygodniu. Po kilku latach porządnego doświadczenia możesz szukać lepszych opcji i wybierać :) zreszta jest to praca, ale wczasy, sorry
Odnośnie zarobków w księgowości - to z angielskim w TMF RDC można zarobić niezłe kokosy … (5 cyfrowe który netto) - i to wcale nie na wysokim stanowisku. Tylko trzeba się tez rozwijać: jakie certyfikat międzynarodowy (finansowany przez pracodawcę), angielski, jakieś dodatkowe programy do księgowości i ms office.
Zrezygnowałam z własnej woli, a raczej z powodu zaleceń lekarzy, gdyż w krótkim okresie czasu mocno pogorszył sie mój stan zdrowia i nie chciałam przebywać na wiecznym L4 i zrzucać pracy na barki koleżanek z działu. Ale dla osób, które się zastanawiają nad pracą w TMF, to mogę powiedzieć jedno - w żadnym miejscu nie spotkacie sie z tak ludzkim podejściem do prywatnych problemów i wyrozumiałością. Oczywiście w systemie pracy można by było wiele poprawić, ale przełożeni serio starają sie przekazywać uwagi pracowników ,,do góry", ale sami nie zmienia polityki firmy w ciągu jedno miesiąca. Dla osób, które serio chciałyby się czegoś nauczyć (w sensie nie klepać bez zastanowienia faktur), to mogą się pytać i uzyskają odpowiedź, więc jest szansa na rozwój nie tylko w drabince, ale w branży. Trzeba tylko chcieć sie pytać i działać ;) Ludzie pracują tam po kilkanaście lat i mają stanowiska nie dlatego, że sie wysiedziały i awansowały, tylko za tym stoi prawdziwa wiedza, a to kolejny plus (w końcu przełożony poza wsparciem operacyjnym tez zawsze poratuje wiedzą i doświadczeniem każdego świeżaka). Jak wspomniałam, odeszłam z własnej woli, żeby zadbać o swoje zdrowie, które mocno nadwyrężałam przez poprzednią pracę (przed TMF), ale tego pracodawcę będę dobrze wspominać. Wpis nie jest kupiony, bo najwcześniej wylewa sie kubeł pomyj na byłych pracodawców, a ja mam dobre wspomnienia, więc może komus to pomoże podjąć decyzję, zwłaszcza jeśli odrabiał orkę w prywatnym biurze rachunkowym i zastanawia się na spróbowaniem w ,,korporacji" księgowej ;)
Pozwolę sobie opisać swoje doświadczenie w zespole "globalnym", chociaż patrząc okiem czasu i doświadczenia - bardziej pasuje - Powiatowym. Tak zarysowując kierunek opinii dodam, że firma ma ogromny kryzys w zarządzaniu. Ciągłe zmiany wizji, rotacje na najwyższych szczeblach, brak komunikacji itp. - to są takie bardzo ogólne sygnały, że ta ryba już jest mocno nadpsuta. Poza tym w firmie tej króluje kultura promowania miernoty i atmosfera wszechobecnego braku wszelkich ambicji. Nie liczcie na żaden rozwój - nawet przeskakując oczko wyżej dostaniecie max 5% podwyżki. Ha, podwyżki - to słowo jest zakazane w słowniku firmy. Pieniążki to tylko dla seniorów, którym sypią na lewo i prawo za każdym razem jak wizja się wyłoży - wam, szeregowi pracownicy nic się nie należy. Możecie nacieszyć oczy na linkedinie jak wasz management pije drinki w Meksyku. Ale meksyk! Poza tym: brak jakichkolwiek struktur organizacyjnych, nikt nie bierze odpowiedzialności za nic, managerowie niezainteresowani tym, co robią ich podwładni, haery odpowiadają łaskawie po 5ciu tygodniach - dramat. Po kowidzie zrobiło się jeszcze weselej. Nikt za nic nie odpowiada, nikt do niczego nie dąży - organizacja mentalne widmo. Na górze, ci, co koszą siepę oczywiście złote usta pełne frazesów - na dole: brak wizji, celów i realizacji. Pracując tam ma się wrażenie, że ta organizacja za chwilę się rozleci jak domek z kart. Nikt nie wie jakim cudem to jeszcze działa, serio. Chwalą się benefitami - no ok, 120 marchewek na karcie sodexo, lekcjami języków obcych. Z tymi językami to też niezła beka - chcieliśmy się z kilkoma osobami zapisać, odesłali nas do lektora a on przegnał nas na 4 wiatry psiocząc, że szkoła językowa mu nie płaci 3 miechy...TMF - totally meaningless firm? Mało? To jeszcze dorzucę: niewykwalifikowana kadra managerska, niedbająca o rozwój - szczęśliwi ci, którym trafił się manager z IQ wyższym niż swój wiek - reszta to bezideowi papuasi pod butem (un)delivery leaderów. Podsumowując: leadership sprowadzony do klikania i postowania na linkedinie zamiast brania byków za rogi, albo cojones :-)
To niestety prawda. Brak organizacji. Jedni mają mnóstwo pracy inni mało w tym samym zespole. Są ankiety zadowolenia ale nikt nie bierze ich pod uwagę. Co do HR to szkoda słów, naprawdę często odpisują po miesiącu. Ma się wrażenie że się im przeszkadza. Jak jesteś na początku ścieżki nie ma kogo poprosić o pomoc. Wszystko trzeba samemu się doprosić bo programy niepodłączone, brak dostępów i ciągłe tickety ... Za dużo programów i statystyk które nic nie wnoszą...Szkoda bo firma ma potencjał ale coś nie gra stanowczo.
buhaha, prosto w punkt! Ja pamiętam jak robiliśmy projekt globalny dla klienta i potrzebowaliśmy info od jednego z nadaktywnych na Linkedinie liderów, ale nie tak aktywnych na kanałach korporacyjnych typu Teams. No i otóż osobnik ten postował, lajkował, komentował posty wszem wobec i dookoła. Postował objawione korpo-prawdy i mądrości, niestety na merytoryczne prośby mailowe i przez inne kanały nie odpowiadał miesiącami. Inna sprawa to to, że widać, że traktują polaczków niczym hindusów. Mocno idą też w Serbię, Węgry i Costa Ricę, a całą śmietankę spija ekipa u koryta w UK, Holandii czy też USA. Ta firma to przykład tak zwanej holenderskiej szkoły zarządzania czyli w zasadzie jego braku. Kandydaci - nie idźcie tą drogą!
Analiza przeprowadzona dość dawno. Czy w ramach aktualizacji wymaga ona jakiegoś dopełnienia? masz jakieś szersze odniesienie się? Co obecny kandydat może wywnioskować z tego dla siebie?
Gdzie mają biuro w Lublinie?
na ich stronie www nie ma informacji ze maja oddzial w Lublinie, jedynie Wawa i Katowice, wiec skad to pytanie?
...bo dają od wielu miesięcy ogłoszenia w tym mieście na różne stanowiska.?! co za bdurny komentarz, "bo na stronie nie ma".. wielu innych rzeczy też tam nie ma. podbijam pytanie - GDZIE MAJĄ W LUBLINIE BIURO ?
Pewnie chodzi o pracę zdalną - szukają też w Poznaniu np. a nie mają tu biura. W ogłoszeniu jest za to napisane że chodzi o pracę zdalną. Taka sama sytuacja zapewne jest z Lublinem. Też nie ma tam biura stacjonarnego tej firmy.
Ta firma nie ma biura w Lublinie, biura są w Warszawie oraz w Katowicach, jednak dają możliwość pracy zdalnej a czasem opcję pracy "u klienta" być może z tym związana jest oferta
No to zdalnie na pewno na rękę by było dla osób z innych regionów. Ale mimo, że jest zdalnie to ile razy trzeba byłoby fizycznie się w biurze pojawiać? Jakie konkretnie laptopy tu dają i co z dofinansowaniem do energii?
Szef firmy opowiadający na każdym spotkaniu, aby nie odchodzić z firmy świadczy o statusie i opinii firmy ahhhha :)
Szczerze nie polecam współpracy z tym pożal sie boże biurem rachunkowym, zero profesjonalizmu, zero wiedzy, błąd na błędzie a jak sie zacznie im wytykać błędy agresja i kłamstwa oraz obraza i wymyślanie jak oni sie angażują.
Z jakiego typu błędami ty osobiście się spotkałaś? Możesz konkretniej napisać? Zwracałaś na miejscu może uwagę ?
tylko, że to nie są wymienione błędy tylko wskazujesz gdzie występują. co w szkoleniach jest niepoprawnego, jak one wyglądają w praktyce, harmonogramem kto się zajmuje i również jaki jest z nim obecnie problem? nikt nie sugeruje poprawek żadnych?
Czy jest ta możliwość pracy zdalnej czy nie? na ofercie pracy jest napisane, że tak (oferta na młodszą księgową) a tu w opiniach, że dla stanowisk asystenckich juz nie ma. To jak to wygląda w praktyce? i czy to prawda w Warszawie z noszeniem tego laptopa co dziennue????????????
Czy nowo zatrudnione osoby w TMF Poland Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Pierwsza na trzy miesiące umowa próbna o pracę, później nieokreślony. słabo z płacą, tj. zero premii, nie wypłacają za nadgodziny tylko trzeba odbierać. Brakuje ludzi i szkoleń, z dnia na dzień przełożony daje ci nowy projekt na programach, których nie znasz i zero pomocy, radź sobie. Ciężko też uzyskać pomoc kogoś na wyższym stanowisku. Ogromny bałagan, odradzam na początek, bo niczego się nie nauczysz.
No ok, chociaż kwestie umowy jak najbardziej ok. Tak właściwie to skąd taki deficyt w ludziach tutaj? Do tego czy starsi koledzy nowych tu za bardzo nie lubią i stąd ten brak wsparcia?
Problemy z zasobami ludzkimi w działach w firmie, podchodzenie przez niektórych (nie wszystkich, na szczęscie mój manager był super) "managerów" z wyższością do nowych pracowników, często brak odpowiedzi na pytania dotyczące klienta lub merytorycznych pytań. Słaba organizacja firmy i bałagan.
Nooo a juz mialam skladac oferte i wysylac cv, 20 lat doswiadczenia, darmowego kursu angielskiego nie potrzebuje bo ten jezyk jest moim drugim po ojczystym... a tu taka lipa po tych komentarzach az sie odechciewa pracy...tam. Jak to jest jedni pisza ze cod miod i orzeszki, praca hybrydowa, ochy i achy a drudzy ze to kleska?
A na jakie stanowisko aplikujesz? Umowmy sie, ze opinie pisza zwykle niezadowoleni i rozczarowni pracownicy ewentualnie Ci co chca sie pochwalic ze im sie udalo co za tym idzie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Czyli to czy bedziesz zadowolona zelezy od tego jakie masz oczekiwania, plany i ambicje. Jednym wystarczy ciepla posadka inni chca poklasku. Wiec to nie jest zla firma! To czy bedziesz miec fajna atmosfere zalezy do jakiego teamu trafisz. Jesli chcesz zarabiac miliony to nie jest ten adres, awans tez nie da Ci tych denarow po sufit. Ale jesli cenisz stabilizacje i pewniaka bo chcesz sie rozmnazac to polecam. Jesli chcesz robic kariere to musisz dobrze slodzic i wiedziec komu wejsc w tylek tez sie moze udac. Ewentualnie mozna czekac az cos sie zwolni bo ktos odejdzie. Wiec jesli chcesz miec swiety spokoj i wzdglednie spoko prace polecam jesli jestes ambitny i nie boisz sie mobbingu a kasa wynagrodzi ci wszystko polecam inne korpo gdzie dobrze praca. I taki wniosek na koniec jesli ktos jest po prpstu dobrym specjalista popracuje i pojdzie dalej gdZie sa wieksze hajsy ale krzywdy Ci tu nie zrobia!
Ooo wspominasz o stabilizacji, super, bo właśnie mnie ona bardzo interesuje. Powiesz mi, po jakim czasie można tutaj liczyć na umowę o pracę na czas nieokreślony? :)
Przyszedłem z nadzieją, że będzie super, firma działająca na całym świecie, dużo się nauczę. Tym czasem zero organizacji, chaos, żadnego wsparcia od przełożonego. Problemy ze sprzętem cały czas, do tego o nic nie możesz się doprosić ani it ani hr. Nikt ci po prostu nie odpowiada. Jeden wielki bałagan.
Panie Pawle, W sprawie rozwiązania problemów technicznych ze sprzętem - nasz dział IT realizuje zgłoszenia wg kolejności ich wpływu. Koledzy są też dostępni na wewnętrznym komunikatorze, gdzie można otrzymać diagnozę problemu czy poradę. Wierzymy też, że mimo początkowych trudności, z pomocą Pana „Buddiego", a więc opiekuna przydzielonego każdemu naszemu nowemu pracownikowi z czasem łatwiej będzie się Panu odnaleźć w naszej organizacji, a międzynarodowa struktura i ambitne projekty pozwolą się Panu zawodowo rozwijać. Poinformowaliśmy dodatkowo dział HR o Pana trudnościach i mamy nadzieję, że w krótkim czasie uda się rozwiązać Pana problemy. Wszystkiego dobrego.
a o jakim TMF piszesz? bo chyba nie o Katowicach :) czegokolwiek bym nie potrzebowala od HR lub IT zawsze na wysokosci zadania!!!
nie zgadzam się, pracuję już kilka miesięcy i po podejściu HR w Katowicach i nowej osoby w IT widzę, że im bardzo zależy... Przykre, że ktoś zamiast mieć zastrzeżenia do swojej samodzielności na home office, zrzuca winę na Pracodawcę. Słabo.
pawel, jak możesz powinieneś być zadowolony bo nazwa firmy i to że pracujesz w międzynarodowej korporacji to prestiż, ufff trzymaj się, nikt nie mówił że będzie łatwo, Fakt to co napisałeś to prawda :(
jakiej ty samodzielności oczekujesz od nowozatrudnionego pracownika, który nie wie jakie systemy i do czego są wykorzystywane, nie zna struktury firmy ani innych pracowników?
„Profesjonalizm”, a raczej jego brak. Byłem umówiony na rozmowę rekrutacyjna ale niestety nikt się nie pojawił. Ciekawy jestem jak traktują obecnych pracowników skoro przyszłych olewają.
traktują tragicznie, dlatego właśnie jestem już byłym pracownikiem :) ciesz się, że z rekrutacji nic nie wyszło.
Możesz napisać coś więcej? Chciałam tam aplikować do payrolla, ale komentarze słabe... Inne korpa - tez nie ma szału. We wszystkich za to opiniach pojawia się info, że istnieją lepsze korpo. Chyba jakieś mityczne. Czy ktoś może mi wskazać które korpo są ok?
owszem, kompletny brak zainteresowania i wsparcia ze strony managera, nie był nawet w stanie powiedzieć czym na co dzień się zajmuję, na próbę kontaktu na teamsie czy telefonicznie odrzucał połączenia, ze wszystkimi problemami zostajesz sam, kilkukrotnie obiecywane podwyżki (oczywiście na obietnicach się kończyło, za to organizowali dla nas spotkania typu joga twarzy albo dekorowanie pierniczków xD), problemy ze sprzętem/z IT NON STOP, ciągłe nadgodziny, rotacja której w innych firmach nigdy nie widziałam, traktowanie pracowników jak (usunięte przez administratora) (to akurat nie w moim zespole, ale pewna managerka w Warszawie potrafiła doprowadzić innych do płaczu). żałuję przepracowania tam nawet jednego dnia.
Na szczęście nie miałam okazji przepracować dnia w tej firmie. We wtorek zostałam zaproszona na rozmowę z rekruterem - rozmowa miała odbyć się w czwartek. Wykazując się pełnym "profesjonalizmem", rekruter po prostu mnie wystawił. Po 30 minutach oczekiwania na telefon próbowałam sama się dodzwonić aby uzyskać jakąś informację, jednak ten profesjonalny rekruter miał wyłączony telefon. Wystarczyło napisać smsa z przeprosinami i jakimkolwiek wyjaśnieniem. Świetna polityka firmy, która UWAGA - zajmuje się sprzedażą usług m.in. z zakresu HR. Człowiek sie przygotowuje, zrywa wcześniej z pracy aby stawić sie na roznowie na czas, a nikt nawet nie raczy poinformować, że rozmowa i tak sie nie odbędzie i bezczelnie wyłączają telefon i traktują kandydata jak zero. Chwała, że (usunięte przez administratora) wyszło już na etapie początkowym, bo niewyobrażam sobie porzucić dotychczasowej firmy dla takiej błazenady.
Nie polecam tego miejsca pracy stażystom i asystentom. Po zakończeniu pandemi jako jedynym w firmie nie należy im się praca w trybie hybrydowym, artumenty takiej decyzji są tak słaba że zastanawiam się czy sam zarząd w nie wierzy. Żeby tego było mało przez 5 dni w tygodniu firma zmusza pracowników do tego aby zabierać laptopa do domu i następnego dnia przynosić do biura co bardzo ogranicza zarzadzanie swoim prywatnym czasem. Nikt tu nie słucha tego co pracownik ma do powiedzenia. Nikogo to nie obchodzi że codzienne noszene komputera to dodatkowy stres oraz obciążenie tak ma być i koniec....a wystarczy kupić smycze do komputerów i przyczepić je do biurka...Jeśli ktoś chce tutaj pracować na najniższych stanowiskach to niech to mocno przemysli bo dla tych osób jest to bardzo mało przyjazne miejsce do pracy
Totalnie się z tym zgadzam. Wydaje mi się, że bardzo dużo osób zrezygnuje z pracy w tej firmie, ponieważ to co teraz robią jest po prostu chore. A dla przyszłych kandydatów polecam zastanowić się nad tym czy warto pracować w firmie, w której nikt nie słucha Waszego zdania i ma Was totalnie w czterech literach :) Ponieważ aktualnie tak jest w TMF. Zarządzanie, a raczej jego brak na poziomie dna. Gdybym wiedziała, że tak to będzie wyglądać to nie zmieniłabym poprzedniej pracy.
Niestety zgadzam się z tym choć nie pracuję na stanowisku asystenckim. Powrót do biur, nagle, na już, bez konsultacji z nami i to na 3 dni w tygodniu. Dodatkowo z koniecznością podawania z góry które dni będziemy w biurze, bez możliwości zostawienia tam laptopa, tylko codzienne dźwiganie go w tę i z powrotem. I jeszcze ostatni hit - konieczność dostępności dla klientów w godzinach 9-17. Wszystko super jak klient jest duży i można dogadać się co do godzin z zespołem, ale jak większość z nas ma dodatkowa małych klientów których obsługuje samodzielnie… I gdzie tu elastyczność, którą tak firma się szczyciła? Jest to standardem na rynku pracy ale nie w TMF :(
A później się dziwią, że anikieta na temat pracodawcy tak kiepsko wypadła...słabe to wszystko bardzo...
Ja bardzo sobie cenię pracę w TMF. Pracuję w zgranym zespole. Moje godziny pracy są elastyczne. Mam dostęp do wielu szkoleń, uczęszczam też na bezpłatne lekcje z języka angielskiego. Czasami zdarza się, że muszę zostać trochę dłużej, ale kolejnego dnia przychodzę później. Podoba mi się szeroki wachlarz benefitów (Cafeteria, karty przedpłacone, dofinansowanie wczasów pod gruszą, upominki świąteczne, bonus urodzinowy). Polecam!
Zgadzam się z Asią. Pracuję w TMF kilka lat, nabywam ciekawych doświadczeń, firma jest elastyczna i reaguje na potrzeby pracowników. Dostałam fajną podwyżkę... Lubię bezpośredniość relacji z kierownictwem firmy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TMF Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TMF Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TMF Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 4 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!