OKNOPLAST Sp. z o.o.

Podłęże

Opinie o OKNOPLAST Sp. z o.o.

stifi 2017-02-13 08:56
Haha wątpię że ktoś na forum firmy z małopolski odpowie Ci na to pytanie ^^
Zbyszek 2017-02-13 10:01
To po co to forum jak nic o firmie nie wiecie? dzięki... cześć....
Gitara! 2017-02-13 10:30
-praca nudna
-praca mozolna

+praca stabilna
+atmosfera ok
+wypłata na czas
+wypłata większa niż w poprzedniej mojej firmie
kolarz 2017-02-13 11:14
Zgadzam się, praca stabilna, wyłata na czas, ale z atmosferą różnie bywa.
Iga 2017-02-13 13:56
Jestem zadowolona z pracy, tak jak przedmówcy pisali wypłata jest na czas. Pracuję tu ponad rok więc na stabilność zatrudnienia również nie narzekam.
1
piotr 2017-02-13 19:25
na czas placa, tylko nigdy nie wiadomo ile zarobisz? Ludzie po 15 latach pracy sie zwalniaja, bo mowia, ze to juz nie to samo, a zyc trzeba.
1
Iga 2017-02-13 20:40
Nie wiesz ile zarobisz? a czytać to ty umiesz ? może bys tak umowę przeczytał? Tak cieszy nas to (a przynajmniej mnie) bo życie już dało mi wcześniej w kość. Pracowałam w rożnych miejscach, a jak Ciebie mamusia w wieku 35 lat od mleka odstawiła to teraz prawdziwe życie Cie dopadło... a bez czytania to lekko Ci nie będzie.
1
pozytywny hejt 2017-02-13 21:56
...a z trzech gwiazdek, które były miesiącami w przeciągu paru dni zrobiły się 4 :)
pozytywny 2017-02-13 23:18
Ja już nie pracuje w Oknoplascie były kolego i uwierz mi na słowo, przełożony był bardzo niezadowolony że odchodzę. Właśnie w tym problem ze dobrzy ludzie odchodzą, nieskromnie mówiąc.
5
kruczysko 2017-02-14 08:52
Czytając kilka poprzednich wpisów stwierdzam... że chyba są dwa Oknoplasty :D jeden gdzie nikt nic nie wie,(usunięte przez administratora) I drugi gdzie wypłata jest na czas, ludzie pracują na stałe, i ogólnie są zadowoleni...
Ja pracuję w tym drugim i polecam. (tylko radzę sprawdzić czy do dobrego Oknoplastu aplikujesz ;) )
toluś 2017-02-14 13:52
Ja się jaram na każdy dzień spędzony w pracy:D nie no żartuje :P ale praca generalnie ok:p nie wiem skąd tyle negatywnych opinii...
kula 2017-02-14 15:38
Ale coś w tym jest... opinie są bardzo rozbieżne... wcześniej ktoś tu pisał o czarnym PR.. ale sam nie wierze w takie herezje... no ale rozbierzność się skądś bierze....
zadowolony 2017-02-14 17:33
Robicie naprawdę super okna! mam porównanie z oknami waszej konkurencji i serio miażdżycie na rynku ! Dzięki !
1
piatka 2017-02-14 19:50
dobre..hehe
gość 2017-02-15 14:07
dzięki za dodatkową robote...
zenek 2017-02-15 20:22
szczera prawda
1
Kaszel 2017-02-16 11:38
Odszedlem.Jestem wolny i szczesliwy.Kazdy wybiera swoja droge.To nie jest dla racjonalnych ludzi.
5
Pozdrawiam 2017-02-16 12:15
Szczerego wszystkiego dobrego:)
1
Powodzenia 2017-02-16 13:31
Powodzenia!
1
stifi 2017-02-16 16:31
Odpiszę Ci później,
kula 2017-02-17 12:32
Dobrzze gadasz... powiem Ci że to wszystko od osoby zależy... jeden będzie siedział i płakał... inny odejdzie z firmy a jeszcze inny będzie się wywiązywał ze swojej roboty i bedzie zadowolony...
Władek 2017-02-17 16:07
Jeśli chodzi o podejście do klienta to zachowują się naprawdę profesjonalnie.
Koli 2017-02-17 18:46
Odpisz
dociekliwy 2017-02-17 19:15
Co pan na to panie "stifi?"
Prawy 2017-02-18 09:54
Praca na produkcji ok, po tym co wyczytalem na tym forum balem sie ze bedzie tragedia... Pracuje tu od grudnia i jest ok.
Mati 2017-02-18 15:26
Moim zdaniem jest ok, na prace w firmie się nie skarżę
1
remi 2017-02-19 13:58
Praca może i ciężka ale da się zarobić, a zatrudnienie jest stabilne. Uczciwa oferta
1
Lusia 2017-02-19 18:36
Pracę jako specialista do spraw marketingu z jezykiem niemieckim serdecznie polecam. Specialistow w tej firmie traktuje sie z ogromnym szacunkiem, praca jest przyjemna a zarobki naprawde dobre. Jedyny minus to fakt ze momentami praca jest bardzo wymagajaca ale po za tym szczerze polecam.
Griz 2017-02-19 18:49
Pracowałem wczesniej jako magazynier w innej firmie. Odszedlem ze wzgledu na przekraczane tam normy. Z pracy tutaj jestem zadowolony, normy sa zachowane, zarobki lepsze niz we wczesniejszej firmie. Zmiana eyszla mi na dobre.
Nick 2017-02-19 21:50
Podoba mi się to że nowi pracownicy mogą liczy na wsparcie u przełożonych. Tak powinno być w każdej firmie, a z doświadczenia wiem że nie zawsze przełożony ma pojęcie o Pracy.
Jej były 2017-02-20 09:01
Pracowałem na stanowiska mechanika ds utrzymania ruchu. Odszedłem ze względu na otrzymanie lepszej oferty. Pracę oceniam na 5/6, jedynym minusem był fakt że praca była momentami mega wymagająca. Plusy? dużo tego, zarobki zdecydowanie ok, stabilność pracy(przepracowałem tam grubo ponad 2 lata), atmosfera pracy naprawdę ok, oparta na zasadzie współpracy a nie na zasadzie "zrób to i to", nastawienie współpracowników również ok.
Timon 2017-02-20 21:01
Praca na produkcji nie jest ciężka, ale swoje zrobić trzeba. Zdecydowanie nie polecam nierobą. Sam jestem zadowolony, zarabiam więcej niż w poprzedniej firmie, a praca jest lżejsza niż tam.
1
Zdzich 2017-02-21 13:33
Zgadzam się, praca wymagająca ale warunki ok!
1
Tomek 2017-02-21 15:34
W zeszłym tygodniu byłem na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko Specjalista ds. planowania produkcji. Rozmowa mega profesionalna i konkretna. Chcą poznać człowieka i chętnie odpowiadają na pytania.
praca na produkcji 2017-02-21 16:28
+warunki zatrudnienia są jasne,
+dobre wynagrodzenie
+wypłata zawsze na czas
+wsparcie menażerów.

-praca czasem daje w kość, chociaż zazwyczaj jest lekka.
Ronin 2017-02-22 09:09
Naprawde dobre warunki zatrudnienia. Praca na magazynie czasami potrafi dać w kość, i trochę krzepy trzeba mieć. Ogólnie polecam
krk 2017-02-22 19:30
Czy pracodawca organizuje jakieś formy dojazdu dla pracowników z Krakowa?
Tyson 2017-02-22 22:16
Świetna praca na magazynie , nie jest wymagająca ani również ciężka . Czasami pogoda da w kość jak pada ale da się wytrzymać . Dają darmowe posiłki jak i również napoje . Mistrzowie też są uprzejmi i pomocni zwłaszcza (usunięte przez administratora)dobry chłopak zawsze coś podpowie . Powiem jeszcze ze trzeba mieć krzepy bo czasami okna są ciężkie ale jak się chce zarobić to trzeba pracować . Ogólnie powiem że praca bardzo dobra bo dobre zarobki i atmosfera przyjazna . Polecam gorąco
1
Mirek 2017-02-23 08:00
Czy na hp obowiazuja jakies zmiany godzinowe? Ile systemów zmianowych 2 lub 3?
mastaila 2017-02-23 15:17
Dziękuję wszystkim za te lata współpracy. Niestety po 14 latach zakończyłem swoją przygodę z firmą Oknoplast. Powodzenia
10
Szczęśliwy Magazynier 2017-02-23 21:01
Na Magazynie wyrobów gotowych polecam tą prace ponieważ nie jest to praca ciężka i zła a wręcz przyjazna . (usunięte przez administratora) D
2
Kodi 2017-02-24 07:50
wróciłem z rozmowy. poszło gładko, ale zobaczymy czy zostane zatrudniony.
szczęśliwy pracownik 2017-02-24 09:35
Praca w tej firmie (usunięte przez administratora)
Harkorowy pracownik 2017-02-24 10:03
Praca w tej firmie to jest dla (usunięte przez administratora) ogólnie to polecam
rasta 2017-02-24 21:11
Widzę, że przechodzimy z jednej skrajności w drugą.
4
GrubyLolo 2017-02-25 08:51
Mam dziwne wrażenie, że forum zaczęło być (usunięte przez administratora)
3
ChydyLolo 2017-02-25 15:50
A może to tylko ciekawe rzeczy dla Ciebie? A dla innych dzień powszedni...
kj 2017-02-25 16:47
Piotr powodzenia
1
J 2017-02-25 21:40
Desant (usunięte przez administratora) robi swoje
Xyz 2017-02-26 16:30
Nie dwa Oknoplasty.... (usunięte przez administratora)
Zostaw swoją opinię o OKNOPLAST Sp. z o.o. - Podłęże
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OKNOPLAST Sp. z o.o.