Od kiedy 2 zmiany w VW września?
Na pewno jak zawsze walczyli o jak najlepsze warunki. Mam nadzieje ze znowu wyciągną jakieś dodatki do odrobek albo jakieś dni darowane przez pracodawcę.
A co z sobotami na rano ta co będzie jest ostatnia czy to tylko plotki?
Cześć. Trochę z innej beczki. Odnośnie prezentacji samochodów na parkingu i oferty pracowniczej. Jakieś opinie, spostrzeżenia? Ja mam dwa, które zresztą wiele razy się powtarzały przy prezentacji. Pierwsze oczywiście to: "kogo na to stać? Chyba majstrów i kierowników" . Ja sam pomyślałem podobnie. Drugie to: to ja tu roweru czy sprzętu RTV nie dostałem na moją roczną umowę a oni mi tu z samochodami wyjeżdżają. Ogólnie pomysł fajny na taką prezentacje ale to nie ta liga. Pozdro
Na raty pracownika myślę że stać jeszcze by kupić nowe auto mówię tutaj o Golfie lub Polo z tym że w czasie nie trafili mowa o zwolnieniach a kto im pójdzie nowe auto zamówić jak za chwilę nie wiadomo co będzie
takie prezentacje były od zawsze więc jakoś mnie nie dziwią :D zawsze się pokazuje te najlepsze auta :D wiadomo, że nie każdego stać na nie, ale może kiedys xD
Mam stanowisko "specjalisty" i 4000 netto zł na miesiąc - kupie jedzenie, zrobię opłaty, pójdę do lekarza i jest po wypłacie. Na te samochody nawet nie zwróciłem uwagi bo po co się denerwować. W oczy jednak rzuca się szary Golf GTI na terenie zakładu (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) no ale nie ma pieniędzy i zamówienia spadły...
Masz rację, a ten śmieszny golf należy do pana dyrektora, który utożsamia się z ludźmi pracującymi na linii,ostatni wywiad w propagandowej gazecie.To jest dopiero zakłamanie.
Zostań dyrektorem to tez takiego dostaniesz. Prezes pewnie tez ma no i co? Wszyscy maja mieć czy dyrektorzy maja jeździć autobusami z Gniezna czy slupcy?
Tej kierownik, masz coś do ludzi, którzy jeżdżą autobusami? Myślisz, że oni robią to dla przyjemności? Ci ludzie wybierają bardziej ekonomiczną opcję w przeciwieństwie do wyższej kadry kierowniczej, która chyba się wstydzi jeździć autami, które produkuje firma... już chyba nawet Arteon przestaje być dla nich wystarczający. Artykuł w gazecie o Golfie jest skandaliczny i bardzo nie na miejscu w dobie ogłoszonych zwolnień...
Pewnie ze nic nie mam do ludzi z autobusów, wielki szacunek ze opłaca im się jeździć tyle kilometrów i godzin do VW tylko nie można wygadywać ani prezesowi ani dyrektorowi ze maja prawo do takich aut, tak samo jak premier czy prezydent maja prawo do ochrony, latają samolotami i jeżdżą w kolumnie.
To jakimi jeżdżą to jedna sprawa. Druga to wygląd tych aut. Nie dość że jeżdżą firmówkami za free to jeszcze mają problem utrzymać je w czystości. Dla mnie to jest ewidentny brak szacunku dla mojej pracy. Dostają to my produkujemy i często możemy pomarzyć o takich samochodach to jeszcze mają problem dbać o nie. Pewnie będzie atak na mnie czy ja mam czyste auto. Odpowiem, że nie zawsze ale to moje auto a nie wizytówka firmy, która non stop krąży po Poznaniu czy Wielkopolsce czy dalej. Macie firmowe auta, firmowe paliwo to chociaż dajcie od siebie 5 zł w tygodniu umyjcie cię.
Gdzie ty pracujesz, tutaj awans dostaję się tylko po plecach to jest jedna wielka ustawka!!!
Wbrew pozorom sporo fizycznych pracowników z tego korzysta. Znam takich co mają caddy w lizingu jak i takich co kupują z rabatem pracowniczym (sam mam kolejne auto w tym systemie).Wystarczy popatrzeć na samochody na parkingu i kto nimi przyjeżdża, to nie są tylko mistrzowie a kierownicy parkują na terenie zakładu.
Co się stało ze zwinnym labem? Dlaczego nie ma już rekrutacji? Przeoczyłem coś?
Ogólnie rekrutacja trwała kilka godzin co moim zdaniem mogło zostać trochę ukrócone, ale nie jest źle. Poza tym moje odczucia na dzien dzisiejszy są pozytywne, rozmowa przebiegła w dobrej atmosferze, troche stresu wiadomo bylo ale mam spore doswiadczenie wiec decyzja byla podjęta dosyć szybko. Stawka jest nawet zadowalająca, mam nadzieje ze w pracy będzie podobnie niedługo mój pierwszy dzień
typowo, oczekiwania doswiadczenie itd
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Siemanko!Coś wiadomo po rozmowach?będzie wolne?Dzięki
Co po wczorajszych rozmowach w temacie planu produkcyjnego?
Jeszcze więcej zamówień spadło prawdopodobnie w listopadie tydzień wolnego lub co Solidarność chce to wolne soboty rano i popo
Ludzie się zwalniają. Ja też mam nagraną robotę. Czekam na dodatek w grudniu i znikam. Wszystkich pozamiatają. Opel zwalnia na potęgę, BMW zwalnia masę ludzi. Ogarnijcie się. Idzie kryzys w motoryzacji i nie łudźcie się że, Antoninek przejdzie ślizgaczem.
Przecież ,jak zlikwidują sobotnie zmiany,to odbiorą dodatek,co jest małym piwem,ale 2 zmiany mniej,to nadwyżka ok 10 % ludzi. I jeszcze więcej ma iść na bruk ?
Czytaj ze zrozumieniem spadła liczba zamówień w listopadzie prawdopodobnie tydzień postoju ale zamiast tygodnia wolnego solidarność chce żeby te dni nieprodukcyjne przenieść na soboty rano i popo
Linia gna by zrobić obecne zamówienia a te które odeszły to są soboty popołudnia i niedziela nadgodziny
Wiesz może czemu spadła ilość zamówień i czy będzie to miało w większy sposób wpływ na ilość dodatkowych godzin lub pensje pracowników? Z góry dziękuję za odpowiedź.
nie wiem, nie informowali oficjalnie. ale nie wydaje mi się żeby był jakiś drastyczny spadek zamówień, bo pracki jest sporo, więc na razie jakoś leci
poszukałem trochę w internecie o zwolnieniach w motoryzacji jak patrze co działo się w oplu czy fiacie czy nawet w innych krajach liczby są znacznie większe niż u nas. aż jestem pod wrażeniem ze oksen i jego świta nie poszli zancznie grubiej i zamiast 750 nie jest to 1200 czy 1300. mozna by rzecz ze zakład jest mniejszy ale jestem zaskoczony. uwazam ze to i tak by przyszlo jak nie dzis to za 5 lat bardziej
nie zwalniają tylko nie przedłużają umów ja narazie nie słyszałem by ktoś się ode mnie się nie pojawił
No właśnie to jest najgorsze. Sa pracownicy czy to z APT czy z umowami na czas okreslony, którzy naprawdę chcą pracować, zależy im na tej robocie ale są na straconej pozycji. A taki czy ma umowę pięcioletnia czy na stałe co ma robotę gdzieś będzie obijał się dalej. Nie twierdzę że wszyscy tak robią ale u mnie jest kilka takich osób co twierdzą że już napracowali i teraz nie muszą albo ciągle powtarzają po co tak zapie..ac, zwolnić najlepiej jakby awaria była, co godzinka papierosem itd. a taki młodzian sumiennie wykonuje pracę stara się a nawet narzuca tempo nie ma szans. U mnie jest dwóch, trzech takich w teamie i już szukaja nowej pracy bo nie wiedzą co ich tu czeka a naprawdę stanowią wartość dodaną tej firmy. A majstra i lidera interesuje tylko cyfra końcowa i tyle.
Są tacy co mają z VW i teraz się kończą roczne umowy i da z APT. I z tych kilku osób 2 może 3 są takie, które naprawdę zasługują możliwość pracy.
U mnie w fabryce mini i bmw w zeszłym roku było prawie 10 tys ludzi l, na chwilę obecną 6500 pracuje
I wlasnie przez takich osłów jest w vw tak jak jest... podkrecane normy, układy i ciśnienie z góry zeby wykręcić jak najlepszą cyfre... to tacy jak Ty ktorzy za wszelka cene chcieli pokazać ze pracuja efektywniej i zamiast 100% normy to wykrecali 150% a (usunięte przez administratora) z biura tylko zacieraja rece bo im roboty od tego nie przybywa...
Gdybyś czytał że zrozumieniem to wiedziałbyś, że nie da się zrobić 150% normy. Najwyraźniej jesteś jednym z tych co ledwo przyjdą do pracy i już narzekają że muszą pracować. Są tacy co chce pracować a nie dostaną umowy i są tacy co mają pracę gdzieś ale jak mają umowę na stałe to nic im nie zrobia.
@33diablo sprawdziłem, bo dziś wszystko trzeba sprawdzać: "Ford zwolni 12 tys. pracowników w Europie – ogłosił w czwartek amerykański koncern. To mniej więcej jedna piąta wszystkich osób, zatrudnionych na początku tego roku w zakładach Forda i jego spółek z innymi firmami. Zwolnienia obejmą ok. 2 tys. urzędników i menedżerów koncernu, a resztę stanowić będą robotnicy." Tu jeszcze pod koniec ubiegłego roku: Działająca w Gliwicach i Tychach firma Opel Manufacturing Poland, z której na początku tego roku, w dwóch turach, dobrowolnie odeszło ponad 460 pracowników, zamierza zmniejszyć zatrudnienie o dalsze ok. 170 osób. W spółce rozpoczęła się trzecia tura programu dobrowolnych odejść (PDO). Także jak to mówił Inżynier w serialu Czarnobyl HBO: nie jest dobrze, ale nie ma tragedii.
Witam. Jak się nie da zrobić 150% normy ? To wytłumacz mi , że normą jest 140 powiedzmy a robimy po 160-170 aut (lakiernia Września) ? Oczywiście że to nie te tytułowe 150% ale ponad normę jest tak.
Czytając niektóre komentarze dochodzi się do wniosku,że po za volkswagenem nie ma lepszej pracy.
1. Czy wiadomo może ile osób zostanie zwolnionych do końca bieżącego roku? 2. Czy ktoś słyszał, że jakiemuś Workowi udało się i przedużą z nim umowę? 3. Ile osób z VW na umowę dostało wypowiedzenia? 4. Czy ktoś z was ma takie info?
A mnie zastanawia jak to z tymi wypłatami na worku bo ponoć im za ten tydzień postoju nie zaplacono to prawda ? Czy to znaczy że firma sie nimi nie przejmuje czy po prostu to tylko jakaś plotka ?
Mi za wszytsko zapłacili, może jak ktoś nie pokrył urlopom to dostał mniej ale mi sie wsytsko zgdza
Sprawa dotyczy Wrześni,oni mieli tydzień dłużej postój,a jak tam byli dogadania z płatnością to nie wiem
Witam. Tylko współczuć. Do tego wszystkiego dojdzie Wam sprzątanie bo i z tego vw chce zrezygnować.. firmy sprzątające aut. Od października Panowie z vw będą mierzyć czas ile potrzeba na dana pracę.. .Eee...szkoda gadac
bez przesady, nic nie jest powiedziane na 100% i tylko plotki rozsiewasz, jak sie nie podoba to nikt nie trzyma Cie tutaj na siłę. Już mnie męczą te wszystkie wpisy narzekające na warunki pracy..
Jak wyglądają ćwiczenia manualne i praktycznie na rozmowie?
Tak mamy zwalniać ludzi z worka i VW którym kończą się umowa do LUTEGO, wszystkie dłuższe zależą już od oceny majstra, Dziękuje i Pozdrawiam...
Jak można złożyć skargę na majstra za jego zachowanie?
a po co chcesz składać jakieś skargi skoro to nic nie da? Jeszcze będą się z Ciebie jego kolesie śmiać.
Jedna osoba nic nie może ale więcej skarg od ludzi z linki na tych myślących że mogą wszystko majstrow to może ktoś na górze zareaguje bo to jak się odnoszą do ludzi to już jest przeginka
Znam osobę która złożyła. Działo się. Ostatecznie majster wyszedł obronna reka. Ale trzeba walczyc
Czy jeżeli przeszedłem rekrutację i dostałem skierowanie na badania to mogę być pewien, że dostałem tę pracę?
Jak przejdziesz pozytywnie badania to masz duże szanse aczkolwiek w obecnej sytuacji w związku z redukcja to chyba niczego nie mozna być pewnym na 100%
Jak praca jest spoko i zarobki tez to sie nienarzeka. Wystarczy popatrzeć na komentarze chociaż sprzed pół roku jak to zle i niedobrze jest w vw.. A teraz wielki placz ze będą zwalniać . czyli jednak nie jest tak zle w vw ?Mam nadzieje ze to bedzie nauczka dla niektórych aby cieszyć sie z tego co sie ma i doceniać to :)
Ta firma ładnie wygląda zza bramy.
Panie i Panowie ;) VW działa tak, że rzuca liczbami, które nikt z Was nie rozumie. Psychologia tłumu na tym polega. Liczba końcowa najszybciej dociera do odbiorcy. Niestety ale firma ma Was za idiotów i nie dziwię sie, że nikt jeszcze tego nie zrozumiał. Na spotkaniu była mowa, że spadły zamówienia i.... no właśnie jeśli spadły o cyfrę ok 26 tysięcy aut(nie pamiętam) to się te liczby przekładają na pracę. W takim wypadku mamy dwa rozwiązania. Albo dzienna norma na zmianę spada o ok 20% albo mamy dodatkowy urlop wynikający z winy pracodawcy(postojowe albo płatne 100%). Mija tydzień od spotkania i produkujemy ponad normę na każdą zmianę. Ludzie nie ma kryzysu !!!! Zamówień jest w ujj... ale mają problemy patentowe, do tego dochodzi automatyzacja. To się nazywa łagodne lądowanie i zacieranie rąk ;)
Słuchajcie Ludki 1. W najgorszej sytuacji są ludzie z Worka i ludzie którzy teraz powinni mieć umowę na stałe- lecą od razu bo nie wiedza co z nimi zrobić ( a przynamniej bardzo duża większość) 2. Sytuacja o zwolnieniach wstępnych jest do końca tego roku, im dalej czyli 2020-2021 będzie jeszcze gorzej. 3. Przeniesienie lini t6 do Turcji na 2022 Ponad 1000 pracowników - out. 4. 2022-23 , pełna automatyzacja, linia forda która tez będzie w pełni zautomatyzowana - kolejni ludzie out. 5. Informacja leci z Niemiec na temat pracowników , majstrowie nie maja dużo do gadania. Maja nie przedłużać o tyle i tyle ( oni tez się boja o stanowiska bo tez nie będą potrzebni) Nie łudźcie się ze zostaniecie jak nawet pracownicy z umowami na stałe będą lecieć pod pretekstem usunięcia stanowiska pracy. Automatyzacja to tylko pretekst. Problemy z wypłaceniem z budowy hali na antoniku, kolejna afera disel gate, zamknięcie kilku rynków ze względu na własny rozwój, np. Korea... kia, hundai itp
Ooo w końcu zajrzał ktoś z zarządu firmy podzielić się informacjami, dostałeś te informacje na ostatnim spotkaniu zarządu czy przeczytałeś w najnowszym brawo girl? Ewentualnie przeczytałeś na drzwiach od kibla?
Jeżeli zwolnią wszystkich worków (większość to młodzi ludzie) to ciekawe o ile podskoczy średnia wieku zostaną w większości ludzie grubo po 50 i nie będą coraz młodsi moim zdaniem zwalniając ludzi i patrząc na to czy ktoś jest z worka czy z vwp sami sobie w kolano strzelą po za tym to nie jest sprawiedliwe bo jaka jest różnica w jakości pracy między pracownikiem z worka a vwp moim zdaniem żadna
no kolego jestem zainteresowany powiedz co bierzesz albo się podziel z nami też to łykniemy i świat stanie się różowy . brawo Ty
Witam , sytuacja z workiem jest prosta , tu nie przedłuża umów bo najłatwiej jest rozstać się z takim pracownikiem. Ja 8 lat pracowałem na umowy czasowe 3 lata work. Potem roczna i 5 letnia. Wiedziałem ze są to umowy czasowe i nie miałbym pretensji gdym miał nie przedłużoną. Mam teraz na czas nieokreśłony i jest w miarę stabilnie. Jak ktoś piszę , że robi nadgodziny i nie bierze L4 to normlanie śmiech. To nie jest istotne . jeszcze tego nie zrozumieliście . Poza tym na VW się życie nie kończy. Teraz można znaleźć pracę ale za parę lat już będzie ciężej.
Ludziska nie nakręcajcie sie i tak zwolnią wszystkich którym się umowy kończą W roku 2008 było podobnie tylko że wtedy nikt tego tak nie nagłaśniał Przyszli nad ranem o 5 i na rozmowe zaprosili i już człowiek nie wracał na stanowisko a za brame
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 704.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 672, z czego 113 to opinie pozytywne, 105 to opinie negatywne, a 454 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o?
Kandydaci do pracy w Volkswagen Motor Polska Sp.z.o.o napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.