Nawet wystawiano kiedyś ogłoszenie. Dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta, ale z jego treści pozostało już tylko tyle, że umowę o pracę oferowali. Jest to chociaż umowa na czas nieokreślony?
SERWIS TRAGEDIA ( W LOGO POWINNI MIEĆ BARANA), Oddałem odkurzacz Z8870 ELECTROLUX ULTRAONE do naprawy ( pogwarancyjna) , spalił się silnik. Zgodziłem się na nowy silnik żeby wszystko było ok, ponieważ odkurzacz z elektroszczotką i nawet około 300 zł za naprawę mnie satysfakcjonuje. Naprawa miała trwać 5-10 dni. Sprzęt oddałem 04 kwietna , odebrałem dzisiaj w dodatku wadliwie naprawiony. W międzyczasie Pani po tygodniu od oddania zadzwoniła ,że mogą włożyć silnik ,który mają na stanie używany i zapłacę taniej, zgodziłem się, to chyba logiczne. Po 10 dniach zadzwoniłem co z naprawą , poinformowano mnie, że ten silnik jednak nie działa, jest zepsuty ( śmiech na sali) i trzeba zamówić nowy od producenta co znowu potrwa ale oprócz tego trzeba zamówić otulinę ( jakby nie było wiadomo od początku ,że trzeba to zrobić , no ale to fachowcy od Electroluxa). Mijają kolejne tygodnie nikt nie dzwoni z informacją co się dzieje, dzwonię 17-go maja , jestem już nerwowy i pytam kiedy zostanie naprawiony , a Pani , że dopiero co dostali silnik ,a jest jutro piątek "specjalista" nie zdąży naprawić. Dzisiaj 22-ego odebrałem sprzęt oczywiście wadliwy , silnik co prawda działa, odkurzacz odkurza ale nie da się go wyłączyć wyłącznikiem, tylko trzeba wyciągnąć kabel zasilający z kontaktu, ponadto nie działają przełączniki w rączce odkurzacza. NO RĘCE OPADAJĄ NA TAKI SERWIS, JAKIM TRZEBA BYĆ BARANEM , ŻEBY NIE SPRAWDZIĆ SPRZĘTU PRZED ODDANIEM KLIENTOWI I TAK "NAPRAWIAĆ" . Panie Kazek właścicielu z bożej łaski, puknij się ale tak naprawdę mocno w łeb, będzie ECHO Taką obsługą zainteresuje tez prasę , niech o Was napiszą.
Zlinczować go (usunięte przez administratora) Kazka ja go wezmę pod pręgierz za ten odkurzacz
Jest to najgorszy serwis z jakim miałem okazję się spotkać od 1 października nie mogę doprosić się o naprawę pralki Electrolux ( pralka jest na gwarancji)
Już nawet nie chcę przypominać Wam, kiedy ostatnio pojawił się tu jakiś wpis. No ale tak czy inaczej - liczę, że teraz się to zmieni i przedyskutujemy tu sobie niektóre aspekty, związane z pracą w Firmie Usługowo Handlowej Elpro Serwis. Jak zarobki - są one zadowalające czy niekoniecznie?
Serwis - tragedia! Nie mają prawa używać słowa SERWIS! To w ich przypadku uwłacza temu słowu. Nie mają pojęcia o naprawach. Przysyłają serwisantów z łapanki. Na nie jest w stanie nic powiedzieć, na wszystko się dziwi. Jak mu powiedziałem, że te objawy są opisane szeroko w Internecie to się jeszcze bardziej zdziwił. Zostawił sprzęt bardziej uszkodzony niż przed jego wizytą i jeszcze zażądał zapłaty za wizytę!!! Koszmar.
Odradzam korzystania z usług tej firmy,'' naprawa ''polega na dojeździe do klienta, skasowaniu 90 zł i informacji po kilku dniach , że cześć do urządzenia jest taka droga , że nie opłaca się naprawiać!!!!!!! FIRMA ZARABIA NA DOJAZDACH A NIE NA NAPRAWACH !
Zgadzam się - za dojazd kasuja teraz 190 zl, za to, żeby podjechał facet - powiedział dokładnie to samo co zgłosiłam (wymiana ramy wsadowej jest potrzebna) nie rozkreca pralki - tylko na nia patrzy... informacji ze podroze "technikow" sa płatne nie ma..