Eurotel S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Eurotel S.A.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Eurotel S.A.? Chętnie zatrudniają?

B.
Pracownik
@Pytanie

Oczywiście, z tym nie ma problemu. Najważniejsze to wyrobić etat, jak to zrobisz nikogo nie interesuje. Jakby nie było umowa o pracę więc i masz pewne zobowiązania wobec firmy w tym przypadku wyrobienie etatu.

Danuta
Inne
@B.

To znaczy, że na ułamki etatu nie ma szans? Może jakiś staż specjalnie pod studenta? :)

B.
Pracownik
@Danuta

Jest, tylko musisz trafić na super kierownika salonu który się na to zgodzić, pomimo braku zgody z Centrali. Jakby nie było to właśnie On będzie twoim bezpośrednim przełożonym. Wszystko zależy od kierownika salonu.

Pracownik

Pracuję w Eurotel kilka lat. Mogę odnieść się do negatywnych jak i pozytywnych opinii. Przez spory staż pracy tutaj mogę przyznać, że przeżyłam tu wszystko. Co do opinii negatywych- po części macie rację. Faktycznie nie działo się dobrze tutaj jeszcze jakis rok temu. Zarobki to była najniższa krajowa, premia? Grosze. Konkursy rzadkość, szkolenia? Nikt nie słyszał. Ciężko było się dogadać z szefem. Jak jest teraz? Z ręką na sercu mogę polecić tutaj pracę każdemu. Przede wszystkim stawiają na atmosferę i ludzi. Zarobki naprawdę się poprawiły. A jeśli nawet komuś nie odpowiadają - naprawdę można się dogadać. Jest bardzo dużo konkursów oraz innych wspomagań finansowych, które na dobrą sprawę są w tym momencie o wiele wyższe niż premia bezposrednio z Tmobile. Eurotel zawsze stanie za swoimi pracownikami. Jeśli ktoś jest ambitny i chce się rozwijać tak jak ja - wystarczy powiedzieć, porozmawiać na ten temat, wypracować wspólną wizję i nagle znajdują się możliwości. Jako zespół możemy robić sobie integrację na koszt firmy, abyśmy się dobrze dogadywali i lubili. Wdrazają coraz więcej szkoleń. Porównując to co było rok temu, a teraz - różnica jest KOLOSALNA. Bardzo się cieszę, że wytrwalam w najgorszych chwilach firmy, bo teraz w życiu bym nie zmieniła pracodawcy. Ogromną robotę robi Dyrektor. Nigdy nie sądziłam że to powiem--ale on staje na rzęsach, aby pracownicy czuli się dobrze tutaj, można z nim porozmawiać o wszystkim, nawet wyrzucić gorzkie żale. Potrafi zrozumieć, docenić, podnieść na duchu, a przede wszystkich jest osobą od której można nauczyć się PRZEGROMNEJ ilości wiedzy dotyczącej zarządzania, couchingu, psychologii, kreatywności. Tylko trzeba chcieć. Panie Prezesie - powinien Pan nosić Dyrektora na rękach za to ile energii i cierpliwości wkłada w to, aby trzymać pracowników. To jest opinia moja, moich współpracowników, a także osób pracujących w oddziałach z innych miast. Jeżeli kiedykolwiek skończy się tutaj moja ścieżka kariery- będę odchodzić ze łzami w oczach. Nigdy nie powiem złego słowa na pracodawcę i zawsze stanę w jego obronie, tak samo jak moi przełożeni niejednokrotnie pokazywali, że nie dadzą mnie "skrzywdzić" OGROMNE BRAWA ZA ZMIANĘ O 180 STOPNI, POSTAWIENIE NA PRACOWNIKOW ORAZ ZA PODEJŚCIE DYREKTORA I MENAGERÓW. Jestem dumna i jak tak dalej pójdzie - rotacja w firmie będzie Minimalna.

4
pracownik
@Pracownik

w takim wypadku pracujemy w dwóch różnych miejscach.

1
Robuś
@pracownik

Na rękach nosić dyrektora mówisz .... nie od dziś wiadomo ze (usunięte przez administratora) chyba teraz na topie ... (usunięte przez administratora). Integracja na koszt firmy ? (usunięte przez administratora) co dopiero za integracje. Nie ma możliwości rozmowy - Dyrektor ma zawsze racje. Nie polecam . (usunięte przez administratora)

K.
@Robuś

Potwierdzam, Riviera na topie, bo (usunięte przez administratora) sprzedaje, ale masz trochę źle info. Pan Dyrektor namawia na sprzedaż akcesoriów ale tylko tych drogich, bo w końcu to Riviera :) ktoś tu wylał wiadro żali.. i to za najniższą krajową :D

1
Prackapracka
Pracownik
@pracownik

Zdecydowanie, pracując w firmie ponad 3 lata jakoś nie zauważyłem tej cudownej zmiany o 180*. Chyba, że to tak jak z polskim ładem. Dużo gadania a mało konkretów. To tak, w gadaniu EUROTEL jest świetny, ale nie łudźcie się że za gadaniem idą czyny.

Najlepszy
Pracownik

Firma w której pracownicy są traktowani jak zło konieczne. O podwyżkach wynagrodzenia możecie zapomnieć. Za moich czasów w pewnym salonie w Bydgoszczy musieliśmy przychodzic 30 minut przed rozpoczęciem pracy aby go posprzątać - oczywiście charytatywnie. Zastępca kierownika stwierdził że jest to przygotowanie do pracy. Za wszystkie braki musicie zapłacić z własnej kieszeni ponieważ jest zbiorowa odpowiedzialność materialna. Nie polecam pracy w tej firmie. To praca tylko dla desperatów.

Erotel
Pracownik
@Najlepszy

Prawda, podwyżek w tej firmie nie ma. Znaczy są, kiedy tylko są konieczne prawnie. w styczniu 2022 osoby które miały równe 3000 zł brutto podstawy dostały podwyżkę na 3010 zł brutto. 10 zł brutto. Żeby im się w głowach nie poprzewracało od tego dobrobytu. Januszowa firma chcąca zrobić wszystko jak najmniejszym kosztem.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. A co możecie powiedzieć o pracy w centrali tej firmy ?

Kacper
Inne

Bardzo miła obsługa i atmosfera w biurze, polecam.

iDreamBoy
Pracownik

Szanowni Państwo, Zaczne od plusow, elastyczny grafik, pracujesz po 12h, 3/4 dni w tygodniu, multisport, znizki na sprzet czasem dosyc duze, a czasem nawet po znizce mozesz taniej kupic w markecie. Sa premie od sprzedazy oraz konkursy sprzedazowe, kaska za raty leasingi i ubezpieczenia, jesli dasz z siebie absolutny max podwoisz wyplate ktora wynosi najnizsza krajowa. Ale codziennie bedziesz zajechany po pracy jak koń po westernie. Nie uslyszysz kompletnie zadnej pochwaly za dobre wyniki. Z minusów, podwyzki za staz pracy nieistnieja,coraz wiecej obowiazkow niezwiazanych ze sprzedaza, niby jestes handlowcem ale musisz, przyjmowac reklamacje ktore czasem sa niesamowicie uciazliwe i masz za kazda przyjeta reklamacje rowne zero, jedynie mozesz miec problem jesli czegos nie dopatrzysz, przyjmowanie dostaw nieraz kilka solidnych kartonow, jednoczesnie obslugujac klientow na salonie, niezliczone przesuniecia miedzy salonami, brak magazynu centralnego, obsluga sklepu internetowego, i wsienka na torcie czyli Pani Marika z ksiegowosci, najbardziej upierdliwa osoba na swiecie????‍♂️ Podejscie do pracownika ludzi z centrali to dramat maja Cie za zwyklego robola, zero szacunku, czuc wrecz pogarde do zwyklego pracownika. Jestes obciazany za kazde braki, nawet jesli ktos cos ukradnie, a nie masz na to wplywu. Na zakonczenie pracy musisz posprzatac salon.

Serdeli
Inne

Dzien dobry. Mam troche alcji Eurotel i zajrzalem na forum z ciekawosci zeby poczytac opinie pracownikow. Dziekuje za opinie. Zycze duzo sukcesow w tej lub innej pracy. Serdecznie wszystkich pozdrawiam.

K.D.
Pracownik

Polecam!

Pracownik
Pracownik

Pracuje w firmie od lutego, grafiki są elastyczne, zawsze mogę liczyć na wsparcie z strony szefa jak i innych pracowników. Pan P. ku mojemu zdziwieniu słucha pomysłów pracowników i chętnie je realizuje przy czym jest aż przesadnym motywatorem. W firmie pracuje mi się bardzo wygodnie chociaż irytuje mnie tylko częstotliwość wypłat. Firma zwleka ile się tylko da Mimo wszystko ocena jak najbardziej na +++++

Pracownik
Pracownik

Praca ok. Są dodatki motywacyjne. Jak ktoś pracuje i sprzedaje to można na nich dobrze zarobić. Elastyczny grafik. Z przełożoną zawsze można się dogadać. Daje wsparcie merytoryczne i można po ludzku porozmawiać i poradzić w różnych kryzysach. Nie mam zastrzeżeń. Pracuje już 2 lata

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałem w Eurotelu całkiem długo. Można powiedzieć o tej firmie wiele rzeczy. Są i pozytywy, jak i negatywy. Najpierw pozytywy: umowa o pracę od samego początku, pensja zawsze na czas do 10. dnia każdego miesiąca, przed Covidem były szkolenia, integracje i inne wyjazdy, które pozwoliły poznać kolegów i koleżanki z innych salonów i wymienić między sobą doświadczenia. No i na tym kończą się pozytywy. Do negatywów należy zaliczyć dyrektora, który zawsze ma rację, a trawa jest zawsze bardziej zielona i można do niego mówić i mówić, ale nic nie dotrze. Jedynym plusem pana dyrektora jest to, że daje szanse ludziom. Tak to jest człowiekiem, który zgrywa wszechwiedzącego, a wszyscy wiedzą jak jest naprawdę. Kolejny minus - współpraca z centralą. Są i mili ludzie i osoby, które pracują za karę. Tutaj pewna pani z działu weryfikacji dokumentów. Bardziej upierdliwej osoby nie poznałem. Ona przebiła wszystko. Kolejny minus to menagerowie. Zależy na kogo się trafi. Niektórzy czerpią radość z gnębienia pracowników, a inni starają się pomagać. Największy problem tej firmy to bylejakość, tworzenie problemów przez samych siebie i następnie bohatersko rozwiązywanie ich i klepanie się po ramieniu. Każdy kolejny pracownik, który ma jakiś pomysł na coś, co usprawni pracę szybko zostanie sprowadzony na ziemie przez menagera czy kogoś innego. Polecam tę pracę dla tych, którzy chcą złapać doświadczenie w sprzedaży, ale nie polecam jej jako pracy długoterminowej. Przez bylejakość i często niezrozumiałe decyzje odechciewa się pracować. Tam gdzie kończy się logika - tam zaczyna się Eurotel.

Kandydat
Kandydat

Niestety nie mogę ocenić na plus potencjalnego pracodawcy, rozmowa kwalifikacyjna do salonu w ozorkowie jak najbardziej ok. Osoba rekrutująca była na TAK, miałem czekać na tel.od Pani (usunięte przez administratora) Niestety nie doczekałem owego telefonu ani żadnej informacji mimo zapewnień. Totalny brak profesjonalizmu i mój zmarnowany czas.

A. A.
Pracownik

Pracuję w tej firmie prawie rok. Mam przyjemność pracować z fantastycznymi ludźmi, którzy od początku służyli pomocą, zawsze można liczyć na pomoc innych pracowników oraz menadżer sprzedaży, która daje z siebie ponad 100%. Wszystkie warunki zatrudnienia przedstawione podczas rozmowy o pracę pokrywają się z rzeczywistością. Wypłata na koncie jest zawsze w terminie, podczas pandemii koronawirusa również byliśmy zabezpieczeni finansowo. Czuję się też doceniania przez pracodawcę i moja ciężka praca jest dodatkowo nagradzana. Regularnie też działają systemy motywacyjne, które napędzają do działania. Szczerze polecam pracę w tej firmie - praca w miłej atmosferze, w której można wiele się nauczyć i dobrze zarobić.

B
Pracownik

Od ponad 2 lat jestem szczęśliwym pracownikiem firmy. Sam widze jak ona sie rozwija oraz otwiera na pracownika. W krótkim czasie bo zaledwie w przeciągu póltorej roku udało mi sie awansować z konsultanta na kierownika. Dużą zasługe w moim postępie pracy i rozwijaniu moich kompetencji ma mój menager (usunięte przez administratora), która zawsze służy pomoca i radą. Dzięki niej praca staje się przyjemnoscią a nie złem koniecznym.

Beata
Pracownik

Praca w Eurotelu przynosi wiele doświadczenia. Każdego dnia spotykamy się z różnymi klientami co pozwala się rozwijać. Zawsze wspiera nas Menadżerka Magda dla której nie ma spraw nie do rozwiązania :) Wypłata na czas, system motywacyjny w każdym miesiącu dzięki który jest dodatkowa motywacją do działania. Zespół zgrany- pomocny. Kursy online- rozwijają umiejętność pracy z każdym klientem.

RMB
Pracownik

Pracuję w firmie Eurotel , każdy dzień to miłe doświadczenie . W tych trudnych czasach wszyscy narzekają , ale ja wychodzę z założenia ze wszędzie dobrze gdzie nas nie ma . Pensja zawsze na czas a to bardzo istotna sprawa. Mamy wsparcie , a głównie od naszej menażer (usunięte przez administratora), która dzwoni, pyta się czy coś potrzeba , czy jakiś problem w czym może pomóc . Narzekają Ci co pracować im się nie chce

Dominika Dopke
Pracownik

Witam. Jestem pracownikiem firmy EUROTEL S.A. od początku roku. Cóż mogę wiele powiedzieć pieniądze są wypłacane terminowo. Na czas pandemii otrzymaliśmy pełne wsparcie finansowe oraz 100% zapewnienie o powrocie do pracy. Każdego dnia współpracujemy z menadżerką sprzedaży Magdaleną. Każdego dnia otrzymujemy pełne wsparcie sprzedażowe oraz motywację i energie ;) Z każdym problemem możemy się zwrócić i zawsze otrzymamy pomoc. Dzięki jej pomocy każdego dnia realizujemy swoje obowiązki oraz cele sprzedażowe. Firma EUROTEL nie funkcjonowałaby tak dobrze bez naszej Menadżer regionu ;)

Kkkk

Praca w iDream? Nie polecam. Zamiłowanie i pasja do Apple nie wystarczy, żeby wytrzymać w pracy dłużej, niż parę miesięcy. Od dłuższego czasu byłem zmęczony pracą, bo w tej firmie właściwie nic nie działało jak powinno. Nie dało się wytrzymać z kierownikami - czując się w pracy, jak w przedszkolu (nie brali swoich obowiązków na poważnie). Jedyne co dobrze opanowali to zrzucanie wszystkiego na innych. Zespół (pracownicy) na plus, ale zarządzanie zespołem słabe. Zgadzam się z wieloma opiniami zamieszczonymi na stronie.

Pytanie
 Pytanie

Czy Eurotel S.A. zatrudnia studentów?

Student iDream
@Pytanie

Tak - zatrudniają studentów, ale nie warto podejmować pracy w Eurotelu. Studentom oferują zatrudnienie na umowę zlecenie, żeby pracodawca ponosił niższy koszt utrzymania pracownika. Jest to niestabilna forma zatrudnienia - nie decydujcie się na nią. Pracodawca nie ma do Was za grosz szacunku. Nikt nie doceni Waszej pracy w salonie, ani waszych inicjatyw czy dobrych wyników sprzedaży. Przyjdzie czas na zwolnienie Was, jeśli sprzeciwicie się jakiemuś pomysłowi lub wyrazicie zdanie odmienne od zdania kierownika. Pracodawca Was zwolni - chociaż nie potrafi podać powodu zwolnienia. Prawa pracownika są łamane na każdym kroku - w tej firmie od pracownika się wymaga, a kierownicy mają władzę absolutną - niezależnie od tego czy mają rację. Ciągłe niedomówienia, brak przepływu informacji pomiędzy pracownikiem, a centralą. Kierownicy średnio kompetentni - pozytywnie nastawieni, ale stale czymś „zajęci” - załatwienie najprostszej sprawy zajmuje kilka dni - trzeba się ciągle upominać o swoje. Jest to bardzo męczące, bo w pracy panuje bardzo duża dezorganizacja i Wasi koledzy z zespołu okazują się najbardziej pomocni. Oferowane wynagrodzenie na rok 2020 w salonie iDream to najniższa krajowa + premia licząca maksymalnie kilkaset złotych (zwykle około 350), pod warunkiem, że jesteście mocno zaangażowani w pracę. Poza kartą MultiSport (dodatkowo płatna) nie ma żadnych benefitów - w tym bonusów świątecznych. Podsumowując, w tej firmie panuje bardzo złe podejście i traktowanie, pracodawca nie szanuje swoich pracowników. Na każdym kroku bylejakość i nieczyste zagrania. A to wszystko za naprawdę marne pieniądze... W okresie pandemii koronawirusa nastąpiła redukcja etatów - zwolnieni zostali wszyscy pracownicy, których umowy wygasały, a wypłata na umowie zlecenie została obcięta o godziny pracy. STANOWCZO ODRADZAM - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

5
Wkurzona
@Student iDream

Zgadzam się z opinią w 100%. Straszne podejście do pracownika, są jakieś szanse na rozwój ale wszelka kreatywność jest zabijana. Każde staranie nie są doceniane. Została obiecana mi podwyżka i od grudnia czekam na decyzje (pewnie się nie doczekam, przez koronawirusa)

1
Andrzej
Inne

W obecnej sytuacji to martwi każdego ,czy firma przetrwa ten czas i co trzeba będzie zrobić ,żeby się utrzymać

Zostaw merytoryczną opinię o Eurotel S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Eurotel S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Eurotel S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Eurotel S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 9 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Eurotel S.A.?

    Kandydaci do pracy w Eurotel S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Eurotel S.A.
Przejdź do nowych opinii