TARGOR-TRUCK Sp. z o.o.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o TARGOR-TRUCK Sp. z o.o.

Pan tik tak
Kandydat
 Pytanie

A we Wrześni ta kłamczucha jest jeszcze kierownikiem?

Pracodawca

 Pytanie
@Pan tik tak

Dzień Dobry, Na jakiej podstawie ocenia Pan Panią kierownik Oddziału we Wrześni? Wszelkie pytania lub nieprawidłowości prosimy zgłaszać po adres mailowy rekrutacja@targor-truck.pl, chętnie na nie odpowiemy ustosunkujemy się do Państwa opinii.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w TARGOR-TRUCK Sp. z o.o.?

Leon
Były pracownik
@Pytanie

Caly czas

Helena
Inne
@Leon

A czy są one obowiązkowe czy dobrowolne? I jaka jest stawka za nie? Płacą więcej niż normalnie? Ile można z takich nadgodzin dorobić sobie do wypłaty?

Qba
Były pracownik
 Pytanie

Znam ludzi którzy jeżdżą tam lata. Jak chcesz to i na kraju zarobisz dobre pieniądze. Może ci co tyle negatywów wstawiają chcą dostawać kasę za siedzenie na " pupie " i nic nie robienie? W biurze jak to w biurze są ludzie tacy i tacy. Ogólnie ja sam polecam tą firmę. Nikt nie zapłaci za lenistwo.

Kierowca c+e
Były pracownik
@Qba

Witaj kolego.. Chyba pomyliłeś firmy. Bo po 1.w targor truck takie słowo jak lenistwo nie występuje a raczej przysłowiowe poganianie batem i zawsze pośpiech. Po 2. Zero szacunku dla pracowników od kierownictwa transportu i spedycji jak również p.dyfektor.i wszystko składane negatywne na prezesa przez tych państwo.. O prezesie nie wiem bo pracując tyle czasu nie miałem kontaktu.,nawet jak chciałem z nim porozmawiać co się dzieje w jego firmie że tak się traktuje pracowników to ciągle mnie kierownictwo zbywało a to że szefa nie ma a to jest na urlopie lub gdzieś pojechał a spotkanie. Także w końcu sam odeszłem z tej firmy. Praca jak praca co do szefa nie mam zarzutów. Ale co do kierownictwa to tak. Bo zapominają że pracownicy to nie są niewolnicy i era (usunięte przez administratora) dawno się skończyła. A zakrywanie braku swoich kompetencji i wiedzy, krzykiem i wyżywaniem o reszcie nie wspomnę na pracownikach nie świadczy o ich mądrości wręcz odwrotnie o głupocie... I każdy kto uczciwie pracował w tej firmie wie o czym mówię...Więc kolego nie pisz takich głupot bo wystawiasz sobie laurkę kim Ty jesteś w tej firmie.. Chyba że pisali to inteligenci z kierownictwa podając się za kierowcę "bo mają takie duże braki kierowców" to jeszcze gorzej świadczy o nich.. Pozdrawiam

Qba
Były pracownik
@Kierowca c+e

WG mnie jeśli nie umiałeś się odezwać to sobie pozwalałeś na to co z tobą robili. Ze spedytorem też się trzeba było umieć dogadać. Ja takiego problemu tam nie miałem. Ogółem to na tym portalu to chyba takie żale wylewają ludzie co tydzień firmę zmieniają bo zawsze coś im nie pasuje.

Kierowca c+e
Pracownik
@Qba

Skoro 15lat w tej firmie to mało.. To Ty chyba dopiero tam zacząłeś.. Różnie bywało tam ale tak jak jest ostatnio (usunięte przez administratora) to nie było.. I czytaj ze zrozumieniem.. Nie masz kolego pojęcia o tej pracy.. Więc nie udzielaj się a Ci co tak mówisz że niby żale piszą. To powiem Ci krótko znają ten fach i prawdę piszą... A takie głupoty mogą pisać tylko bujańcy...

Leon
Były pracownik
@Qba

Tak jak pojedziesz 3 soboty i jedna niedziele to zarobisz????????

Stik
Były pracownik

My jeździliśmy u nich pod spedycja jako przewoźnik :panie ze spedycji kłamią, obcinają stawki, najlepiej żebyś po nocach się ładował zero poszanowania człowieka. Gdy się przeciwstawisz to nie jedziesz kara musi być. Szok ????. Nie polecam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy kandydat na stanowisko Spedytor krajowy w firmie TARGOR-TRUCK Sp. z o.o. ma szansę poznać potencjalną ścieżkę rozwoju zawodowego już na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak przebiega rekrutacja? Podziel się swoimi doświadczeniami.
Top15
Pracownik
 Pytanie

A mi się podoba praca w Targor Truck Rzekun

Rambo
Kandydat
 Pytanie

Ogłoszenia non stop -kierowca poszukiwany , zastanawiałem się dlaczego?Teraz już wiem .Dziękuję .

Aaeeejaaaooo!!
Pracownik

Nie znam bardziej skąpej firmy, oszczedazaja pieniadze głównie na kierowcy (zawsze braknie kilka zlotych do progu premiowego.. Cuda!!) zamiast remontować auta na konkretnych częściach wkładają zamienniki z mongolli, efekt jest taki ze auto sie nadal psuje i zamiast jednego serwisu robia to 3 razy, oczywiscie kierowca ma dni wycięte z rzeczywistosci i obrót idzie sie... Rotacje wśród kierowcow maja jak w domu publicznym, takze omijać tą firme szerokim łukiem.. Ps. Dziwie sie ze jest przyzwolenie na samowolke w jednym z oddziałów a Pan dyrektor nie reaguje a ma moc...

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w TARGOR-TRUCK Sp. z o.o.?

Aneme agugu akaka
Były pracownik
@Pytanie

Chyba ci sie zarty od rana trzymaja

Księgowa

Witam-mieliście świetnych kierowców dzięki nim firma miała zyski.. Wystarczy się zreflektować i wyciągnąć wnioski.. A żadne auto typu ciągnik siodłowy z naczepą nie będzie stał i nie będzie strat.. Macie nr telefonów do kierowców bardzo dobrych wystarczy schować swoje ego kierownicze i zadzwonić prosząc o powrót czy by nie zechcieli..I poszanować tych kierowców bo dzięki nim istniejecie. W przeciwnym razie krótka droga do bankructwa i upadku.. Pozdrawiam....

Tom
@Księgowa

Zadzwonić masz pomysły Kto dobrowolnie wróci na system pracy 2 tyg na 45 godz wolnego które często się przeradza w 3 tyg bo brak powrotu . A jak wrócisz kolejka do myjni kolejka do serwisu wiec te wolne spędzasz w firmie

Ksiegowy

Unikać jak ognia tej firmy, zero szacunku do człowieka

mm
 Pytanie

Czytam te komentarze i nie wiem jak ta firma płaci. - wyplata podstawowa - nadgodziny - dieta - ryczałt za nocleg Jeśli zatrudniony kierowca w czasie podróży śpi na leżance zamontowanej w wozie, pracodawca nie może mu odmówić wypłaty ryczałtu za nocleg, nawet jeśli w rzeczywistości nie poniósł żadnych związanych z nim kosztów Tak uznał Sąd Najwyższy w wyroku z 1 kwietnia 2011 r. (II PK 234/10). Stwierdził, że umożliwienie kierowcy spania w kabinie samochodu nie zapewnia pracownikowi bezpłatnego noclegu w rozumieniu § 9 ust. 4 rozporządzenia z 19 grudnia 2002 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju (DzU nr 236, poz. 1991, dalej rozporządzenie o podróżach zagranicznych). Łączny czas pracy w ciągu tygodnia nie może przekroczyć 56 godzin. Jest to czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy oraz w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy. Oznacza to, że czas pracy to nie tylko czas, w którym pracownik rzeczywiście pracuje, ale także czas, w którym jest gotowy do świadczenia pracy. .

D. S.
@mm

Kolego przecież już nie raz pisali kierowcy o wszystkim. Wypłata najniższa podstawa plus dieta na początek 190zl. później 230zl. Nic poza tym i czego tu nie rozumieć. I za to jesteś ich niewolnikiem. I nie masz prawa głosu. To wszystko. Trzeba uważniej czytać ze zrozumieniem komentarze kierowców i pracowników tej firmy.. Brak kultury kompetencji i inteligencji kierownictwu transportu spedycji i p. dyrektor o szacunku nie wspomnę do drugiego człowieka bo nie znają takiego słowa... Więc wnioski każdy sam wyciąga. Co nie którzy pracują bo (usunięte przez administratora) inni bo nie mają swojego zdania niektórzy bo mają ciężka sytuację i muszą wszystko znieść byle parę groszy zarobić a ostatni to ci którzy dopiero próbują w tej firmie.. Życzę powodzenia..

D. S.
@D. S.

Zapomniano dodać że wypłata też nie zawsze się zgadza...

mm
@D. S.

Dieta krajowa - mniej niż 8 godzin – dieta nie przysługuje, - od 8 do 12 godzin – przysługuje 50% diety (15 zł), - ponad 12 godzin – przysługuje dieta w pełnej wysokości (30 zł) Kwota ryczałtu za nocleg wynosi 150% obowiązującej diety – 45 zł. Stawka minimalna brutto wynosi obecnie 2600 zł, a netto: 1920, 62 zł (2041, 62 zł w przypadku osób do 26. roku życia). Nadgodziny Przykład Pracodawca zatrudnia kierowcę pojazdu ciężarowego o DMC przekraczającej 3,5 tony w systemie równoważnym. Nie układa dla niego rozkładu czasu pracy, przekazując jedynie kolejne zadania przewozowe i ewidencjonując czas pracy w formie wydruków z karty kierowcy i tachografu cyfrowego. Uzupełnieniem tej dokumentacji jest ewidencja nieobecności w pracy, zawierająca te same dane co zaświadczenia o rodzaju działalności, wystawiane kierowcom za dni, których nie zarejestrował tachograf. W razie kontroli wynagrodzeń przez inspektora pracy sprawdzi on te dokumenty, a wobec braku harmonogramów pracy przyjmie założenie, że jeśli kierowca pracował do 12 godzin w dobie, jest to praca planowana. W praktyce oznacza to, że jeśli w lipcu 2016 r., będącym miesięcznym okresem rozliczeniowym, kierowca przepracował np. 200 godzin, w tym trzykrotnie przedłużał czas pracy do 13 godzin w dobie, inspektor stwierdzi wystąpienie 3 nadgodzin dobowych oraz zaplanowanie aż 29 nadgodzin średniotygodniowych. Co istotne, jeśli przekroczenia dobowe występują poza porą nocną w zwykłym dniu pracy (nie w niedzielę bądź święto lub udzielony w zamian za nie dzień wolny), kierowca nabywa prawo do uzupełnienia normalnego wynagrodzenia o 50% dodatek. Z kolei przekroczenia normy średniotygodniowej wiążą się z koniecznością wypłaty wyższego, 100% dodatku do normalnego wynagrodzenia.

anonim

(usunięte przez administratora)

Kurczok

A jeżeli kierowca się przeciwstawi, to grożą zwolnieniem.

Matka stiflera

Lepiej mieć (usunięte przez administratora) z owcą, niż w Targorze być kierowcą" Paulo Coelho Ciężko w kilku zdaniach opisać okres, który straciłem w tym bu..lu.Zaczęło się niewinnie od ogłoszenia B.P.Gość ten jest niby spedytorem w oddziale z Wrześni.Niby, ponieważ przepisuje tylko oferty z giełdy, więc ze spedytorem nie ma za wiele wspólnego. W zależnośći od miejsca zamieszkania kierowcy, jest on przypisany do danej spedycji.Wyjazdy Pn-Pt.Często powroty w soboty.Również potrafią tak ustawić pracę,że robi się system 2/1 na kraju. Na pierwszy rzut oka nie wygladą źle, dopóki nie dojdzie do rozliczenia.Podstawa czyli najniższa krajowa, z której część jest pobierana z dniówek, wpływa do 5 dnia roboczego każdego miesiąca. Reszta kwoty, czyli ilość dni pracujących x 150 złotych i minus różnicę w podstawie wypłacana jest pod stołem po 20 każdego miesiąca.Czasami jest to 25 dzień miesiąca, czasami początek następnego. Przy każdym odbiorze gotówki z koperty podpisuje się pusty kwit, na którym w późniejszym czasie księgowa dopisuje kwoty dyktowane przez prezesa tego bałaganu. Nie musze Wam mówić, że obiecane premie za paliwo i obrót zobaczycie tyle razy co świnia niebo.Dyrektor transportu zapytany gdzie jest ta podwyżka związana z ustawową podwyżką pensji minimalnej odpowiedział, że na papierze. Auta to Many Tgx rocznik 2009-2012.Starszymi rocznikami jeżdżą wyznawcy magicznego kamienia.Auta co 45 tysięcy kilometrów przechodzą serwis na bazie w Ostrołęce. W przypadku tych fachowców słowo "serwis" to stanowczo za dużo.Panowie "fuchowcy" wychodzą z założenia, że gwarancja jest do bramy a dalej się nie znamy. Warto jeszcze wspomnieć o tym, że za przekroczenia na tacho co miesiąc kierowcy są rozliczani.Czyli jeżeli po odczytaniu danych z karty, okaże się , że macie przekroczenia na kwotę np. 200 złotych to ta kwota jest zabierana z wypłaty i zamrażana na rok czasu na poczet ewentualnej kontroli ITD na firmie. Rozbawiła mnie również kwestia urlopów.Kierowcy międzynarodwi narodowości polskiej, mają narcz

Lviv

zwykle dziady które żerują na innych obcinają wypłatę i maja kierowcę w (usunięte przez administratora) !!!!

La vida locca

Właściciel i jego pies usuwają komentarze ktore są dla nich nie wygodne

D. S.
@La vida locca

TO FAKT ŻE SĄ USUWANE Wpisy bo kierowcy pokazali im klasę wiedzę na temat tej pracy kompetencję inteligencję i kulturę . Czego kierownictwu tej firmy tego brak a to już jest wielki wstyd firmie targor truck. Pozdrawiam

anonim

(usunięte przez administratora)

D. S.

Wszędzie aż tak nie szukają jak w firmie targor truck. Są i uczciwe firmy-są też wiadomo zarobkiewicze i tylko taki mają cel a ludzie się nie liczą. Ale ta firma dzięki kierownictwu transportu i spedycji o p. dyrektor nie wspomnę. to (usunięte przez administratora) jak chcesz być lizusem i niewolnikiem to polecam. Tylko przeanalizuj słowo niewolnik bo to bardzo Ci się przyda. Pozdrawiam

Jerzy

Jest to Firma ,która bardzo brzydko traktuje ludzi. Nie potrafi porozmawiać z nowym pracownikiem i wprowadzić go w zakres obowiązków..Jeżeli im się coś nie podoba to w bardzo perfidny sposób rozwiązują umowę. Zwolniony pracownik zachodzi w głowę co było nie tak? Dlaczego nikt ze mną nie porozmawiał nie powiedział co robię źle ? Wzywa się pracownika i dziękuję za pracę .Taka jest właśnie Firma Targor-TRuck, nie szanuje pracownika ,ale to kiedyś się zemści. Ludzka krzywda odbije się czkawką.

1
Ania z zielonego wzgorza

Podnieśli progi premiowe zeby niedzielami je osiągać, z kopert zabierają i dokladają do przelewów zeby wobec państwa byc fair, wobec kierowców juz nie koniecznie.. Tak wlasnie wygląda ta podwyżka, czasy niewolnicze juz minęły także panowie jeżeli macie troche honoru i inteligencji jak średnio rozwinięty goryl to uciekajcie jak szybko możecie.. A zainteresowanym odradzam wogole pomyslenia o tym big (usunięte przez administratora)ie...

czytam i wam napiszę

Zasady pracy podstawa 2 tys netto plus dieta 230 resztę sobie policzcie i system 2 tyg na weekend socjal brak bhp osobiste drelich ,buty ,rękawiczki , kamizelka (straszna bieda ) plus kask okulary Jeśli chcesz wolne urlop zawsze problem (latem przymusowy ) Dzień pracy krótszy niż 6 godz niepłatny Auta nowe fakt wiadomo złomu na Europe nie wyślesz W gratisie brak motywacji (na twoje miejsce jest 10) pochwał wieczne pretensje o spalanie (normę ustalił właściciel z matką boską stojącą nad drzwiami) Kary za wyrzucanie śmieci do koszy na terenie firmy (jak sprzątniesz naczepę na firmie śmieci zabierasz do domu ) W sytuacjach podbramkowych na drodze (licz wyłącznie na siebie ) Spedycja totalny brak szacunku dla drugiego człowieka Od października odeszło około 20 kierowców PL Firma rok temu miała około 200 zestawów i chyba nic się nie zmieniło więc łatwo ocenić rozwój Zatrudnia cię transport a o twoim życiu dniach wolnych decyduje spedytor Kwestie poruszane zwolnień za spóźnienia są wyssane z palca , brak komunikacji ze spedytorem to główny powód. Arogancja młodzieży z drugiego piętra . Firma zapomina że ludzie przychodzą do pracy a nie najmują się na niewolnika mają swoje rodziny potrzebują też iść do lekarza czy stomatologa. Brak karty multisport przy zatrudnionych 300 osobach to żart Ciekawe na co idą pieniądze z funduszu socjalnego Pozdrawiam

D. S.
@czytam i wam napiszę

BRAWO KIEROWCY - którzy macie odwagę pisać prawdę jak się pracuje w firmie targor truck i jak wykorzystują pracowników i jaki szacunek jest dla kierowców. Jakie z ich strony (usunięte przez administratora) i arogancja. A brak kompetencji odpowiedzialności i kultury. I właśnie tą kulturę i kompetencję kierownictwu transportu - spedycji jak również właścicielowi tej firmy pokazaliscie wy w waszych wpisach tutaj-kierowcy którzy znacie swoją pracę i obowiązki bardzo dobrze. BRAWO DLA WAS ps.rozumiem że też wiecie że razem możecie więcej...POZDRAWIAM

Potwór
@czytam i wam napiszę

Kolego 100% racji zwykłe wiesniaki i tyle ta matka boska powinna zstapic i kopnąć kierownictwo w (usunięte przez administratora) zeby tak dlugo lecieli aż nie zdechna.. A w jej miejsce spokojnie mogą sobie ustawić judasza i szatana bardziej pasują do image firmy

Czytam i wam napisze
@czytam i wam napiszę

Wynagrodzenie już nieaktualne po podwyżce wynagrodzenia podstawowego pracodawca potrąca z diet podatek i ZUS wynikający wyższej płacy minimalnej żeby sobie nie podnosić kosztów pracy .

Kierowca tt

Ludzie jezdza chwała kierowców zawsze brak zestawy nowe nowe prace firma się rozwija i ktoś sobie myśli ze przyjdą was prosić siofery????

Zostaw merytoryczną opinię o TARGOR-TRUCK Sp. z o.o. - Rzekuń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TARGOR-TRUCK Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy TARGOR-TRUCK Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TARGOR-TRUCK Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 15 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

TARGOR-TRUCK Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii