Opinie o RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji
Jak chcesz podłączyć się to super rozmawiają jak nie działa to najlepiej , przyjedzie serwis za 150zl. Szkoda kasy !!! Pracownicy siedzą i myślą co nie działa.
Prosimy o kontakt osobisty w celu wyjaśnienia tego wpisu, ponieważ przytoczona przez Pana/Panią opłata nie figuruje w naszym cenniku. Wpis nie ma związku z naszą działalnością. W razie potrzeby prosimy o szczegółowe opisanie sytuacji na interne@rfc.pl. Pozdrawiamy serdecznie.
Witam mam od nich Internet od 5 lat przez pierwsze 4 lata byłem zadowolony przez kolejne miesiące Internet coraz częściej wywalało na przełomie od połowy grudnia do stycznia i niewiadomo jak długo z internetu nie da się korzystać wywala pokazuję brak połączenia . Brak połączenia pokazuje kilka razy dziennie przez ok 1h. (usunięte przez administratora)Każdy kto chce od nich wźąść Internet niech zrezygnuje i znajdzie lepszego dostawcę niż RFC. Chciałem dodać jeszcze że jestem z pod Bydgoszcz. Nie polecam na serio niebieźcie od nich Internet.
Mam dokładnie ten sam problem i również mieszkam w okolicy Bydgoszczy gdy kontaktuje się obsługą ta zawsze zwala na to że było coś pobierane
jaką alternatywę proponujesz? internet od operatorów komórkowych LTE, a nawet 5g to jest pożal się boże smiech na sali, te same problemy co opisujesz niestety, ale nawet mieszkając w Bydgoszczy nie wszędzie chcą podpiąć "kabel" jesteśmy skazani na żałosnych dostawców i ich "(NIE)łaskę"
Mam internet od rfc chyba od 2012 roku i w sumie to nie mogę narzekać z tego co wodze jest mniej problemów technicznych niż przy światłowodzie od pomarańczowych u kolegi. Wiadomo prędkość radiówki nie powala, ale wymogi na umowie spełni, a co do serwisu to jak coś już się działo że sprzętem to przyjeżdżali w ciągu 2 dni i zazwyczaj wymieniali nadajnik i zasilacz na nowy i na kilka kolejnych lat spokój. Osobiscie mogę polecić.
Nie polecam. Słaba jakoś internetu, brak porozumienia ze strony firmy. Dzwoni się, że coś nie działa, mówią, że naprawią i tak przez ostatni rok cały czas nie działa. Często przerywa i pobiera dużo pakietów.
Dzień dobry ile sie czeka na instalację ?
brak slow ,firme prowadzi serwis a nie wlasciciel .Jak ci internet nie dziala to zrezygnoj powiadomil mnie serwisant.Ostatnie pol roku to ciagle klotnie z serwisem .Nie polecam czas szukac innej firmy.
Wasza firma to jedno wielkie nieporozumienie . Internet nie działa , technicy nie przejeżdzają twierdząc ze oni nic na to nie poradzą . Zacina , zrywa połączenie , prędkość podana w umówie to tylko w umówie bo w rzeczywistości nie osiągalne . Robicie co chcecie bo nie macie konkurencji i w poważaniu macie klientów . Nie polecam nikomu z poza miasta brać czegokolwiek od nich , (usunięte przez administratora) Nie pozdrawiam
Nie polecam ten internet to porażka, wiecznie się zawiesza urywa masakra jest teraz kiedy jest szkola online. Dzwonię do nich wciąż to samo gadają, kontakt z technikani zerowy. Czekam tylko na koniec umowy...
Jeżeli ktoś oczekuje rzetelnej obsługi i powaźnego traktowania klijenta to na pewno nie ta firma nie ten adres. Kompletne lekcewaźenie i zbywanie oraz zapewnienia bez pokrycia. Wszystko jest niby ok jeżeli wszystko działa schody zaczynają się przy jakiejkolwiek usterce . Niedotrzymywanie terminów napraw brak kontaktu ze strong technika jest niestety na porządku dziennym. Z utęsknieniem czekaj na koniec umowy i poźegnam ta firmę z wielką ulga
Witam jestem klientem sieci rfc już miesiąc temu podpisałam umowę na telewizję i internet przez światłowodowy lecz nie mogę korzystać ani z telewizji ani internetu ponieważ usługa nie działa od samego początku. Dzwonię do działu technicznego i jestem odsyłana od jednego do drugiego. Jest tak że albo nie odbierają, a jak już odbiorą to nie może mi nikt pomoc. Nie polecam.
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Firma jest absolutnie nie profesjonalna. Bardzo nie polecam. To już lepiej nie mieć internetu wcale, przynajmniej za darmo.. Bo tutaj się płaci za nic.
Pisze że ,,połączono, brak internetu,, i nie mamy od ponad 3 dni internetu, nie polecam.
Witam. Internet jest w miarę dobry do przeglądania stron internetowych, jednak duży problem jest już przy grach online, nie da się poprostu grać.
Nie polecam.Internet jest tragiczny co 15 min zawiesza się na 10 min
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, dziękujemy za publikację Pana(-i) komentarza. Dzięki informacji zwrotnej będziemy w mogli ulepszać nasze działania dopasowując je do wymagań naszych Abonentów. Uprzejmie jednak proszę o zgłaszanie wszelkich uwag dotyczących spraw abonenckich bezpośrednio do naszego Biura Obsługi Klienta (tel. 52 55 11 333 lub internet@rfc.pl) oraz Działu Technicznego (tel. 52 55 11 444 lub internet@rfc.pl). Portal GoWork stanowi platformę informacyjną dla potencjalnych pracowników danej firmy. Na naszej stronie www.rfc.pl w zakładce Kontakt znajduje się także formularz kontaktowy. Pod telefonem czekamy na Państwa w godzinach pracy biura: pn-pt 9:00-16:00; na wszystkie połączenia nieodebrane (gdy linia jest zajęta) oddzwaniamy w możliwie najkrótszym czasie. Wszystkie zgłoszenia reklamacji są rozpatrywane bezzwłocznie, z pełną starannością i z zachowaniem terminów gwarantowanych prawem konsumenckim. Serdecznie zachęcam do zgłaszania na bieżąco wszelkich niedogodności. Przykro nam, że nie jest Pan(-i) do końca zadowolony(-na) z obsługi serwisowej. Co do czasu trwania umów abonenckich, to zgodnie z Prawem Telekomuniakcyjnym, umowa zawarta na czas oznaczony (w przypadku gdy Abonent na 30 dni przed jej zakończeniem nie zgłosi operatorowi rezygnacji/wypowiedzenia) po tym czasie przechodzi w umowę zawartą na czas nieoznaczony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. RFC dostarcza swoje usługi swoim Abonentom od kilkunastu lat, poszerzając ofertę wraz z rozwojem technologii internetowych. Mamy kilkunastotysięczne grono klientów stałych, co nie było by możliwe bez wywiązywania się z warunków umowy. Niemniej jednak wciąż zależy nam na podnoszeniu jakości usług. Mimo wszystko dziękujemy za wieloletnią współpracę i jesteśmy przekonani, że uda nam się zażegnać wspomniane niedogodności. Pozdrawiamy!
Odbierajcie telefony i reagujcie na zgłoszenia swoich klientów a nie tu walicie formułke od czego to niby jest GoWork. Od czego jest oceni wasz klient, jesli ciągle nim pomiatacie. Do podpisania umowy na kolanach przed nim lataliscie, a po podpisaniu wal sie kliencie? A te wasze teksty dzwonieniu z problemami to se w kapcie wsadzcie, dzwonie, dzwonie i i nawet jak sie dodzwonie to słysze tekst,z e to wirus albo inne nadprzyprodzone zjawikso, ale napewno nie wina waszego super sprzetu. Macie klientów za durni?
Od trzech tygodni się proszę żeby przyjechali usunąć usterkę w nosie mnie mają
Witam.Nie polecam ,mimo kilku zgłoszeń nie mogę się doczekać naprawy internetu ,czekam już 5 dni na serwiis i nic .
Mieszkam w Osielsku niedaleko Bydgoszczy Gdy używałem internet po raz pierwszy byłem zachwycony jego prędkością lecz niestety po jakimś czasie internet zaczynał się zawieszać na 2-3 minuty. Telefonowałem kilka razy do firmy RFC z prośbą naprawienia problemu zdalnie lecz to nie pomogło. Gdy pracownicy przyjechali na miejsce usunąć problem niestety to nic nie pomogło. Od ostatnich dwóch tygodni pobieranie i wysyłanie zmniejszają nie kiedy do 5 mb/s pobierania i 0,5 wysyłania. Niestety podczas grania w gry online borykam się z problemem tracenia pakietów. Czasami packet lossy wynosiły 90% oraz ping z 30 podskakuje do 80. Moja oferta internetu na speed teście wynosiła zwykle 100 mb/s pobierania i 10 mb/s wysyłania.
Ile zarabia monter łączy?
PING ms 28 POBIERANIE Mbps 6.05 PRZESYŁANIE Mbps 1.08 NIE POLECAM ! Nowy odbiornik, nowy router. Antena 500m od odbiornika .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Zobacz opinie na temat firmy RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!