Pytania do firmy RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji
Czy obecnie RFC poszukuje pracowników do działu handlowego ?
Jak dużo osób pracuje w RFC Ogólnopolski dostawca Internetu i Telewizji?
Witam, jak zgłosić reklamacje? Od ponad 3 miesięcy średnio co drugi dzień kontaktuje się z Państwem w sprawie przerywanego oraz braku dostępu do Internetu. Zgłoszenie zostaje przyjęte i dalej nic z tym Państwo nie robią. Proszę o informacje gdzie można to zgłosić
Dzień dobry, Zapewniam, że każde zgłoszenie jest weryfikowane przez nasz Dział Techniczny. Natomiast nie każde zdarzenie jest spowodowane ewentualnymi usterkami w sieci operatora. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia do pracy Działu Technicznego to proszę o złożenie oficjalnej reklamacji z podaniem numerów i dat zgłoszeń dokonanych przez Państwa i opisem sytuacji. Reklamację mogą Państwo złożyć elektronicznie na adres internet@rfc.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie www. Z wyrazami szacunku/ BOK RFC
zle doświadczenia? zresztą, chyba jak napisana jest reklamacja to trzeba na nią odpowiedzieć?? jeśli ktoś to olewa, to wina lenistwa pracowników czy firmy?
W tej firmie najwidoczniej nie muszą odpowiadać na reklamacje. Obsługa klienta jest na najniższym poziomie.
Tak olewają ,jeśli nikogo nie wyślą do sprawdzenia stanu na odbiorniku końcowym to w jaki sposób mogą stwierdzić że jest wszystko dobrze?
Dzień dobry ile sie czeka na instalację ?
Nie wiem jak ująć to w słowa ale to jest jak z samochodem kupujesz niby co miesiąc nowy a on po 2 dniach się psuję. No krew człowieka zalewa, najlepsi są technicy. Nie mam internetu od godziny technik mówi: "A może speedtest Pan/Pani zrobi?" Rozumiem że człowiek po 5h pracy inaczej funkcjonuję ale szanujmy swój czas i pieniądze na koncie :) es na noba
Polecacie ten internet ? Mam ofertę 300 Mb/s za 75 zł warto ? Dobrze działa ?
Czy również macie problem z nieodpowiadającym serwerem Dns ? Ja wiele razy dziennie muszę resetować ruter i na chwile pomaga